abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58225702
heeft Sef z'n snor nog?
Woo-loo-loo!
pi_58225786
Er is gewoon pas over 4 maanden weer eens een keer een officiële wedstrijd van PSV.

Dat duurt nog keilang!
pi_58226173
Kampioenen
[/late reactie]

Beetje jammer wat er nu met Gomes aan de hand is
pi_58226469
Verhaal van Gomes wordt een storm in een glas water vermoed ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58226498
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is dan ook geen voorzitter
Nee, die functie zoals we die zo lang kenden bestaat niet meer. Hij is algemeen directeur en heeft minder bevoegdheden dan de ouderwetse voorzitter. Feitelijk komt het er op neer dat de RvC zich veel meer met het beleid bemoeit. Wat mijns inziens geen goede zaak is, daar is een RvC niet voor namelijk.

Gomes doet het niet netjes om (weer) naar buiten te treden maar ik zal Reker niet missen als die weggaat. Ik had wel hoop dat het een goeie zou zijn voor ons maar als je ziet hoe "onhandig" hij soms te werk gaat denk ik dat we beter af zijn zonder hem. Hij is me eerlijk gezegd erg tegengevallen voor iemand met zijn staat van dienst.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:20:35 #107
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58226545
Gomes blijft gewoon vertelde hij mij zojuist.
Morgen zal alles "helder" worden en zullen we zien dat het om een verkeerde interpretatie gaat van een stomme journalist die de boel onnodig heeft opgeblazen.

Het vertrek van Hiele heeft er in zekere zin ook mee te maken.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:24:33 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58226617
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:20 schreef jpg97 het volgende:
Zoals al eerder gezegd heeft Gomes daar natuurlijk zelf ook mee te maken.
Als hij graag met Hiele door had gewild had PSV zijn contract echt wel verlengd ipv dat ze nu een Braziliaanse keeperstrainer aantrekken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58226849
quote:
Gomes blijft gewoon vertelde hij mij zojuist.
Morgen zal alles "helder" worden en zullen we zien dat het om een verkeerde interpretatie gaat van een stomme journalist die de boel onnodig heeft opgeblazen.

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 april 2008 @ 14:35:21 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58226869
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, die functie zoals we die zo lang kenden bestaat niet meer. Hij is algemeen directeur en heeft minder bevoegdheden dan de ouderwetse voorzitter. Feitelijk komt het er op neer dat de RvC zich veel meer met het beleid bemoeit. Wat mijns inziens geen goede zaak is, daar is een RvC niet voor namelijk.

Gomes doet het niet netjes om (weer) naar buiten te treden maar ik zal Reker niet missen als die weggaat. Ik had wel hoop dat het een goeie zou zijn voor ons maar als je ziet hoe "onhandig" hij soms te werk gaat denk ik dat we beter af zijn zonder hem. Hij is me eerlijk gezegd erg tegengevallen voor iemand met zijn staat van dienst.
de vroegere voorzitter was gewoon een pendel tussen directie en RvC. De RvC staat nu veel meer op afstand en dayt vind ik wel oek. Het enige wat ze steds moeten doen is hun fiat verlenen aan de grote miljoenen deals. Daar is weinig mis mee. Ze hebben dit seizoen volgens mij weinig tot niets geblokkeerd. Het is aan de directie om die deals voor te bereiden en dan kan de RvC er gewoon ja tegen zeggen.

Probleem is dat die dingen dan niet te lang op de plank moeten blijven zoals bij de contractverlenging van Gomes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:35:44 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58226882
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd heeft Gomes daar natuurlijk zelf ook mee te maken.
Als hij graag met Hiele door had gewild had PSV zijn contract echt wel verlengd ipv dat ze nu een Braziliaanse keeperstrainer aantrekken.
Ehm.. ja en nee....

Het lijkt nu alsof het Gomes zijn initiatief is geweest om Hiele weg te sturen. Maar dat is niet zo. De manier waarop het gespeeld is is niet zo netjes geweest, temeer omdat ze nu denken dat Flávio Tenius is aangetrokken om Gomes tevreden te houden, en dat Hiele op straat staat door toedoen van Gomes.
PieAir
pi_58226896
quote:
Ga daar maar niet vanuit. In dat geval had Gomes het al direct kunnen ontkrachten, in plaats van het af te doen met 'jullie lezen het woensdag wel'.
Woo-loo-loo!
pi_58227804
Spelers komen, spelers gaan. Een supporter met hersenen went daar gewoon aan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:18:02 #114
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58227861
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef BobbyHill het volgende:

Ga daar maar niet vanuit. In dat geval had Gomes het al direct kunnen ontkrachten, in plaats van het af te doen met 'jullie lezen het woensdag wel'.
Tenzij hij met VI heeft afgesproken om z'n mond te houden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_58227954
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Zapper het volgende:

Tenzij hij met VI heeft afgesproken om z'n mond te houden.
Die afspraak lijkt me niet opgaan in het geval van verkeerd uitgelekte informatie. Hij moet misschien z'n mond houden over het artikel, maar hij mag toch wel zeggen wat er niet in staat?

Als het niet zou kloppen had hij het natuurlijk direct ontkracht. Je laat zo'n schadelijk gerucht niet in leven, omdat je niets mag zeggen van de VI, lijkt me.
Woo-loo-loo!
pi_58228277
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Cultheld moesten we deze verdediger niet kopen?
[..]
Ik snap 'm niet?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58230304
quote:
OB: Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft. Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat. Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
We sure are cute for two ugly people.
pi_58230358
Van het PSV netwerk:
quote:
luister goed beste PSV fans, heb net gehoord van een vrouwtje die op het kantoor bij Stan Valkx werkt , dat de woorden van Gomes weer uit zijn verband zijn gerukt en dat de hele zaak weer door de pers wordt opgeblazen, dus...trek er je nix van aan, Gomes blijft gewoon bij zijn PeeSuVee, zoals hij dat zo mooi zegt.
quote:
Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

EINDHOVEN - PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft.
Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat.

Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.

Zelf ik ben nu geneigd om morgenvroeg naar de winkel te rennen voor de VI. Vanaf hoe laat ligt dat ding in de schappen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:14:51 #119
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58230572
Ja dat zei ik dus al

Storm in een glas water. Gomes wilt zelfs nog meer prijzen pakken met PSV. Dit is zijn 2e thuis en hij wilt erg graag bij PSV blijven.
PieAir
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:17:22 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58230630
Wilt hij dat ja?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:18:14 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_58230653
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef Morrigun99 het volgende:
Van het PSV netwerk:
[..]

[..]

Zelf ik ben nu geneigd om morgenvroeg naar de winkel te rennen voor de VI. Vanaf hoe laat ligt dat ding in de schappen?
Dat is dus precies de bedoeling van de VI met deze actie.
Mist zijn uitwerking dus niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58230891
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat zei ik dus al

Storm in een glas water. Gomes wilt zelfs nog meer prijzen pakken met PSV. Dit is zijn 2e thuis en hij wilt erg graag bij PSV blijven.
En groot gelijk heeft ie
pi_58231053
quote:
Ja dat zei ik dus al

Dat zegt hij altijd wel zo mooi maar er is geen ene keer concrete interesse geweest voor hem. Nu lijkt het toch dat Arsenal zich toch officieel gaat melden om 15 miljoen neer te leggen voor Gomes bij psv. Leuk en aardig dat Gomes het zo naar zijn zin heeft maar hij zal toch ook wel ambitie hebben en zijn kinderen kunnen in Engeland ook prima opgroeien.
Ik betwijfel trouwens of psv 15 miljoen voor een keeper zou weigeren.
pi_58231265
En laten we nu eens ophouden over clubs uit Engeland. Daar mag ie toch niet spelen zolang hij niet keept bij het nationale elftal
pi_58231455
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat is dus precies de bedoeling van de VI met deze actie.
Mist zijn uitwerking dus niet.
My point exactly!
pi_58231520
tvp
pi_58231885
ik dacht dat de nieuwe VI op dinsdag werd bezorgd, althans, dat herinner ik me van vroeger... Tis dat ik nu geen abonnement meer heb...
pi_58232106
quote:
Ja dat zei ik dus al

Waarom zegt hij dat dan niet gewoon als Joep Schreuder er naar vraagt? Als er niets van klopt, hou je zo'n gerucht toch niet in stand?

Als ik een interview geef aan de Telegraaf over mijn treinenverzameling en de NOS staat opeens voor de deur met de vraag: 'Klopt het dat er woensdag in De Telegraaf staat dat jij op Sugar Lee Hooper masturbeert?', dan denk ik niet dat ik zou antwoorden met 'dat lezen jullie woensdag wel.'
Woo-loo-loo!
pi_58232280
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Waarom zegt hij dat dan niet gewoon als Joep Schreuder er naar vraagt? Als er niets van klopt, hou je zo'n gerucht toch niet in stand?

Als ik een interview geef aan de Telegraaf over mijn treinenverzameling en de NOS staat opeens voor de deur met de vraag: 'Klopt het dat er woensdag in De Telegraaf staat dat jij op Sugar Lee Hooper masturbeert?', dan denk ik niet dat ik zou antwoorden met 'dat lezen jullie woensdag wel.'
Omdat men weet dat het toch wel zo is. Ja, ik snap je vergelijking.
pi_58232838
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef WooZ het volgende:
En laten we nu eens ophouden over clubs uit Engeland. Daar mag ie toch niet spelen zolang hij niet keept bij het nationale elftal
Lijkt mij dat de desbetreffende clubs dat toch wel bekeken hebben?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58233601
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Omdat Gomes het interview zelf ook nog moet lezen:

http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-370950/
(zie rond 3m15)

Farfan: "Gomes el loco"
pi_58233735
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Omdat Gomes het interview zelf ook nog moet lezen:
Beetje aan de late kant niet waar?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 19:37:34 #133
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58233816
Wat is de media toch extreem kansloos, een dag nadat PSV de titel pakte wordt er alleen maar gesproken over Gomes en PSV en helemaal niks meer over de titel, is het dan echt zo dat de media enkel interesse heeft voor Ajax of is dit een gevalletje van iedereen tegen de winnaar?
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:48:33 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58234052
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
is het dan echt zo dat de media enkel interesse heeft voor Ajax of is dit een gevalletje van iedereen tegen de winnaar?
Het is de 4e op rij, begint een beetje saai te worden in medialand denk ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58234428
Een reden om de VI te gaan kopen
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:08:07 #136
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58234474
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het is de 4e op rij, begint een beetje saai te worden in medialand denk ik.
En het grootste gedeelte staat voor Ajax, maar opzich ook weer niet zo gek natuurlijk.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58236106
Valt allemaal dus wel mee met Gomes
pi_58236387
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Valt allemaal dus wel mee met Gomes
Waar baseer je dat op? Ik hoop het ook, maar ben verre van overtuigd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58236458
Hmm bedenk me net dat de kans dat PSV volgend jaar geen kampioen wordt door 4 keer op rij het wel te worden statistisch stukken kleiner wordt
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58236774
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef du_ke het volgende:
Hmm bedenk me net dat de kans dat PSV volgend jaar geen kampioen wordt door 4 keer op rij het wel te worden statistisch stukken kleiner wordt
Niet vanuit vandaag geredeneerd. De kans is statistisch gezien vandaag net zo groot als dat deze geweest zou zijn als PSV al 4 jaar geen kampioen zou zijn geweest (de kans daarop is deze eeuw statistisch gezien dan weer wel extreem klein).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_58236897
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik hoop het ook, maar ben verre van overtuigd.
Eigenlijk alleen op dat bericht op dat netwerk
Maar had toch al een gevoel dat het allemaal overdreven werd
pi_58236953
Wat mij zo kut lijkt is dat Ajax, Feyenoord dan na 4 jaar weer kampioen word en ze allemaal aankomen van; ZIE JE WEL DAT WE DE BESTEN ZIJN!
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:39:43 #143
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58237006
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat mij zo kut lijkt is dat Ajax, Feyenoord dan na 4 jaar weer kampioen word en ze allemaal aankomen van; ZIE JE WEL DAT WE DE BESTEN ZIJN!
Achja daar moet je dan gewoon mee leren leven, netzoals de ajaxieden en feyenoorders dat nu doen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58237085
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

Achja daar moet je dan gewoon mee leren leven, netzoals de ajaxieden en feyenoorders dat nu doen.
Klopt. Maar dat is nou te erg winnen
pi_58238775
Hier het interview waar het om gaat. Heb het zelf nog niet gelezen.

edit: weinig schokkende nieuwtjes, maar wel harde woorden hier en daar. En ik kan Gomes, indien dit allemaal zo is gegaan, geen ongelijk geven.

[ Bericht 44% gewijzigd door Morrigun99 op 22-04-2008 22:46:05 ]
pi_58239025
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Morrigun99 het volgende:

edit: weinig schokkende nieuwtjes, maar wel harde woorden hier en daar. En ik kan Gomes, indien dit allemaal zo is gegaan, geen ongelijk geven.
Ik heb het inmiddels ook tot pagina 2 lezen en kan eigenlijk niets anders dan Gomes hierin gelijk te geven.
Ik typ straat.
pi_58239139
Sef wordt anders ook eens ff door het slijk gehaald daarom.
Ik typ straat.
pi_58239338
Ik geloof Gomes nu definitief. Reker loopt de boel te versjteren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58239363
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik heb het inmiddels ook tot pagina 2 lezen en kan eigenlijk niets anders dan Gomes hierin gelijk te geven.
Heb het ook helemaal gelezen en kan ook niet anders dan Gomes gelijk geven
pi_58239491
Dit is wel mooi kut met peren jongens...

Wie zeiden er nou dat het allemaal meeviel??
pi_58239530
Reker moet gewoon weg
Halen we toch gewoon v. Geel?
pi_58239623
Dit was het einde van Gomes.

Reker
Ik typ straat.
pi_58239659
Nee maar rotzooi bij psv dat gebeurde toch niet
Wel netjes dat Gomes of Vi er mee heeft gewacht tot het kampioenschap binnen is, bij Ajax zou het al lang uitgelekt zijn in kritieke fases.
pi_58239705
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef Wooldoor het volgende:
Nee maar rotzooi bij psv dat gebeurde toch niet
Wel netjes dat Gomes of Vi er mee heeft gewacht tot het kampioenschap binnen is, bij Ajax zou het al lang uitgelekt zijn in kritieke fases.
Ik weet niet waar jij afgelopen jaren geweest bent, maar het Van Raaij en Hiddink vs. RVC ben je duidelijk al vergeten.
Ik typ straat.
pi_58239774
Aiii waarom geloof ik Gomes 100%...
Het moet toch haast wel waar zijn als je Reker het afgelopen jaar hebt zien draaien met uitspraken + het voorbarig zijn met trainers, en die naieve houding van "het komt wel goed, ik zorg er voor bla bla"
pi_58239793
Bedankt voor het plaatsen.

Laat ik voorop stellen dat ik er niet van hou als zaken via de media naar buiten gebracht worden, maar ik denk dat Gomes op een aantal punten wel gelijk heeft. Ondanks de grote ervaring van Reker komt hij tot nu toe niet sterk over. Ook het feit dat hij zaken al naar buiten brengt ondanks dat ze nog niet rond zijn doet vermoeden dat het klopt wat betreft dingen beloven aan Gomes en andere spelers die achteraf niet waar gemaakt worden.

Ben bang dat dit echt het einde van Gomes bij PSV is.
pi_58239811
Hoe netjes en alles dat ging in vergelijking met hoe het bij Ajax ging vielen zulke dingen bijna in het niets. Ook de media besteede er relatief weinig aandacht aan. Nu zal er echt een beslissing moeten komen, dus Rekers weg of Gomes maar dan maakt Rekers zich onmogelijk bij de supporters en spelers.
pi_58239820
Wat als de spelersgroep massaal achter de woorden van Gomes gaat staan, zou dat effect kunnen hebben de RVC Reker de laan uit te sturen?
Ik typ straat.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:10:31 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58239822
iemand samenvatting van wat er nu gebeurd is ?
pi_58239827
Jeetje zeg, harde woorden hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58239995
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Aiii waarom geloof ik Gomes 100%...
Het moet toch haast wel waar zijn als je Reker het afgelopen jaar hebt zien draaien met uitspraken + het voorbarig zijn met trainers, en die naieve houding van "het komt wel goed, ik zorg er voor bla bla"
Dat dacht ik ook tijdens het lezen.. ja,.. het zal wel waar zijn... Twijfelde geen moment.

PS; oh nieuwe tribune achter de goals
pi_58240056
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef jmac het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook tijdens het lezen.. ja,.. het zal wel waar zijn... Twijfelde geen moment.

PS; oh nieuwe tribune achter de goals
sja, als DAT wèl waar zou zijn.. of misschien ook wel uit de duim gezogen
pi_58240284
ff een noob vraag...

WIE IS DAT Al een paar psv-fans gevraagd maar iedereen vraagt 't zich nu af

Die gast staat op zoveel foto's vooraan maar herken 'm niet
pi_58240339
Trouwens de woorden van Lazovic 'God is altijd bij me en de trainer niet' ..
Ik typ straat.
pi_58240354
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef jmac het volgende:
ff een noob vraag...

[ afbeelding ]

WIE IS DAT Al een paar psv-fans gevraagd maar iedereen vraagt 't zich nu af
Rens van der Eijden
Ik typ straat.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:26:41 #166
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58240356
Rens van Eijden.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58240443
ah dank u!

We dachten aan paul voss en zaten al kinnen e.d. te vergelijken DIe Eijden is ook veranderd als ik 'm op google opzoek en dan nu.

Is ie snel naar de kapper geweest?
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:30:13 #168
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58240457
Hmm na het hele artikel gelezen te hebben komt er toch een vraag bij mij op. Zou Reker echt zo dom zijn dat hij allemaal van dit soort loze beloften doet? Zo ja dan mag hij van mij ook wel weg. Dan denk ik dat we met Schuitema nog beter af waren. Moet Gomes dan wel gelijk geven in zijn standpunt. Maar blijf vinden dat hij dit intern had moeten houden.

edit: Voor ons als supporter is het trouwens ook niet echt het meest handige moment om dit te horen te krijgen. Mocht je willen protesteren tegen Reker dan is een wedstrijd toch wel het meest geschikte moment. Maar we spelen voorlopig geen wedstrijden meer en als we die weer spelen zal het al te laat zijn om Gomes nog te behouden. Kan eigenlijk alleen maar hopen dat de RvC Gomes zijn verhaal onderzoekt en daar actie op onderneemt.
pi_58240542
Och.. als je intern tegen een muur aanloopt en er maar niets veranderd moet je een keer een andere oplossing zoeken...
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:35:26 #170
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58240630
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Och.. als je intern tegen een muur aanloopt en er maar niets veranderd moet je een keer een andere oplossing zoeken...
Ik denk dat als Gomes intern had gezegd Reker eruit of ik eruit dat daar dan ook wel wat mee gebeurd zou zijn.
pi_58240650
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Ik denk dat als Gomes intern had gezegd Reker eruit of ik eruit dat daar dan ook wel wat mee gebeurd zou zijn.
Dan was 't ook wel in de media gekomen hoor..
pi_58240665
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef R4V3 het volgende:
Hmm na het hele artikel gelezen te hebben komt er toch een vraag bij mij op. Zou Reker echt zo dom zijn dat hij allemaal van dit soort loze beloften doet? Zo ja dan mag hij van mij ook wel weg. Dan denk ik dat we met Schuitema nog beter af waren. Moet Gomes dan wel gelijk geven in zijn standpunt. Maar blijf vinden dat hij dit intern had moeten houden.

edit: Voor ons als supporter is het trouwens ook niet echt het meest handige moment om dit te horen te krijgen. Mocht je willen protesteren tegen Reker dan is een wedstrijd toch wel het meest geschikte moment. Maar we spelen voorlopig geen wedstrijden meer en als we die weer spelen zal het al te laat zijn om Gomes nog te behouden. Kan eigenlijk alleen maar hopen dat de RvC Gomes zijn verhaal onderzoekt en daar actie op onderneemt.
Reker is een simpele ziel; laten we nou niet doen alsof we het over een diplomaat of raketgeleerde hebben.
Van Raaij had in ieder geval nog verstand van bedrijfseconomie, maar Reker is gewoon een Mavo-klant die zich heeft opgewerkt via vriendjes etc.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:38:22 #173
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58240721
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef jmac het volgende:

[..]

Dan was 't ook wel in de media gekomen hoor..
Tja dat waarschijnlijk wel maar dan wel op een andere manier als nu.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:38:37 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58240725
Dit gaat nog leuk worden in Eindhoven, reken er maar op dat deze uitlating grote gevolgen zullen hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:40:02 #175
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58240761
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit gaat nog leuk worden in Eindhoven, reken er maar op dat deze uitlating grote gevolgen zullen hebben.
Dit zal inderdaad niet net als de vorige keer met een sisser aflopen.
pi_58240788
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Morrigun99 het volgende:

Zit ook een lek bij de VI, hoe kan dit dan weer 1 dag voordat het blad in de winkels ligt op internet staan. Zal de VI niet zo leuk vinden denk ik
pi_58240807
Kom er maar in Reker, maar ook Aissati, Reis, Ramos en Valckx.
Ik typ straat.
pi_58240851
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zit ook een lek bij de VI, hoe kan dit dan weer 1 dag voordat het blad in de winkels ligt op internet staan. Zal de VI niet zo leuk vinden denk ik
Zo gaan die dingen.. Stimuleert de verkoop overigens alleen maar...

Ik weet ook regelmatig wat er voor primeurs de volgende dag worden gebracht door vrienden die bij krantjes of nos werken.

Wist toen ook als eerste dat Rasmussen uit de tour was (10min voordat 't bekend werd). Nog heel veel geld aan verdiend door bij online bookmakers rasmussen weg te spelen

Wat betr. AISSATI.. Daar irriteer ik me ook al 't hele seizoen aan..
pi_58240985
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. Gomes stookt al langer, z'n houdbaarheidsdatum bij PSV is overschreden. Hoe jammer ook. Hij is niet groter dan de club. Gomes heeft het fantastisch gedaan en wil verder, PSV moet ook verder. Waarschijnlijk zonder Gomes. So be it.
That's all folks!
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:49:35 #180
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58241017
Er staat ook een interview in met Reker, wederom via hektiano.

Hij maakt op mij in ieder geval de indruk van een kwijlende mongool die niet weet wat zijn functie is.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58241028
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef jmac het volgende:

[..]

Zo gaan die dingen.. Stimuleert de verkoop overigens alleen maar...

Ik weet ook regelmatig wat er voor primeurs de volgende dag worden gebracht door vrienden die bij krantjes of nos werken.

Wist toen ook als eerste dat Rasmussen uit de tour was (10min voordat 't bekend werd). Nog heel veel geld aan verdiend door bij online bookmakers rasmussen weg te spelen

Wat betr. AISSATI.. Daar irriteer ik me ook al 't hele seizoen aan..
Ik bedoel meer dat het intervieuw al helemaal al op psv netwerk staat dat is niet goed voor de verkoop van het blad , als het blad nu nog niet op internet had gestaan hadden ze een paar meer nummer kunnen verkopen in en rond Eindhoven.

Dat van die primeurs weet ik eigenlijk wel daarom bracht Johan Derksen die teksten altijd al naar buiten op maandagavond sinds VI niet meer op de maandag zit laat ie het wel aan andere mensen over

Trouwens wel leuk als je er voordeel mee hebt met voorkennis
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:50:30 #182
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58241046
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Gomes stookt al langer, z'n houdbaarheidsdatum bij PSV is overschreden. Hoe jammer ook. Hij is niet groter dan de club. Gomes heeft het fantastisch gedaan en wil verder, PSV moet ook verder. Waarschijnlijk zonder Gomes. So be it.
Maar wel groter dan Reker. En ik denk dat hij gewoon een punt heeft.

Maar goed, heb helemaal geen zin om me hier druk om te maken. We zijn net kampioen geworden. Daar moeten we van genieten.
pi_58241099
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef jmac het volgende:

[..]

Dat is geniaal

Ik heb na het debacle Koeman al gezegd dat Reker dan weliswaar 'uit het wereldje' komt maar te onprofessioneel is om psv degelijk te leiden. Van mijn part had hij was hij toen al weggestuurd. En nu mag ie helemaal oprotten

Het enige waar ik het niet mee eens ben is de kwestie wouters/vergoossen. Ik geloof echt niet dat psv kampioen was geworden als wouters aan was gebleven
pi_58241101
Ik denk ook dat Gomes exit is na dit artikel ook al heeft hij gelijk. Reker blijft voorlopig zitten.
pi_58241149
Nou Valckx dus ook alweer kritiek op reker
pi_58241218
Ik denk dat dit het einde van Gomes is bij psv. Niemand is groter dan de club. Gomes zal wel gedacht hebben dat ze hem nu niets kunnen maken omdat hij voor de titel gezorgd heeft en geliefd is bij de fans. Ik vind de uitspraak vrij kansloos en vraag me af wat hij er nu eigenlijk echt mee wil bereiken...
Koning.
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:59:34 #187
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58241266
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:54 schreef WooZ het volgende:
Nou Valckx dus ook alweer kritiek op reker
Ja zit het net ook te lezen. Zeer vreemde zaak. Maakt Reker zijn positie ook niet sterker in de 'ruzie' met Gomes.
pi_58241275
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat dit het einde van Gomes is bij psv. Niemand is groter dan de club. Gomes zal wel gedacht hebben dat ze hem nu niets kunnen maken omdat hij voor de titel gezorgd heeft en geliefd is bij de fans. Ik vind de uitspraak vrij kansloos en vraag me af wat hij er nu eigenlijk echt mee wil bereiken...
Eerste keeper bij Arsenal
pi_58241281
quote:
Gomes valt de club niet aan, maar enkel Jan Reker.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:01:31 #190
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58241306
Denk niet dat de supporters het zullen pikken als het bestuur de kant van Reker kiest, die man heeft dan geen leven meer
  woensdag 23 april 2008 @ 00:02:26 #191
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58241321
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Zapper het volgende:
Denk niet dat de supporters het zullen pikken als het bestuur de kant van Rekers kiest, die man heeft dan geen leven meer
Alleen dan is het waarschijnlijk te laat om Gomes nog te houden.
pi_58241461
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Zapper het volgende:
Denk niet dat de supporters het zullen pikken als het bestuur de kant van Reker kiest, die man heeft dan geen leven meer
Ze hebben Hiddink weg gestuurd laat staan Gomes... kom op.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:09:49 #193
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_58241493
Na het lezen heb ik zoiets van Reker eruit , maar ik ben geen die hard supporter .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_58241641
Jezus, ik ben erg geschrokken van dat interview. Komt nogal onverwacht moet ik eerlijk zeggen
Patat Friet
  woensdag 23 april 2008 @ 00:16:12 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58241676
quote:
Reker ook niet . Dit is sowieso schadelijk voor de club. Denk dat een deel van de supporters achter Gomes gaat staan en een ander deel achter Reker. Zie ik ook niet zo snel een goede oplossing. Gomes verkopen is een makkelijk oplossing, maar aan wie moet je hem verkopen? In Engeland, Spanje en Italie hebben ze nog steeds limieten qua niet EU-spelers en Gomes krijgt pas volgend jaar zijn Nederlands paspoort.

Ik kan overigens goed begrijpen dat Aissatti niet wil invallen voor 1 minuut bij een 4-1 voorsprong. Ik vind dat zo'n onzin en respectloos tegenover de invallende speler. Je kan ook 5 of 10 minuten eerder wisselen. Dat Ramos verhaal lijkt op de situatie rond die andere jonge keeper die van Inter kwam, die zat volgens mij ook nooit bij de selectie. wbt Reis. HIj is nog niet klaar voor een basisplaats, maar verhuur hem dan in de winterstop zodat hij zich kan ontwikkelen. Sef roteerde nooit en er lopen genoeg aanvallers bij PSV.

VI doet in ieder geval aardig zijn best om ervoor te zorgen dat Ajax volgend jaar de titel pakt. Kesler kan vanavond als een tevreden man naar bed gaan .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58241719
Die snor is anti ajax..
  woensdag 23 april 2008 @ 00:20:41 #197
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58241797
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:16 schreef PirE het volgende:

[..]

VI doet in ieder geval aardig zijn best om ervoor te zorgen dat Ajax volgend jaar de titel pakt. Kesler kan vanavond als een tevreden man naar bed gaan .
Doe niet zo Calimero.
pi_58241986
Die dingen waar Gomes het over heeft zijn niet gelogen, ook niet gedeeltelijk. Daar ben ik van overtuigd. Dus i k zie niet echt in wat VI verkeerd gedaan heeft...
Patat Friet
  woensdag 23 april 2008 @ 00:31:24 #199
188665 Wurdsje
High Times
pi_58242040
Dit gezeik en deze problemen zijn pas ontstaan sinds Reker bij de club zit.. Lijkt me dus een vrij gemakkelijke keus..
  woensdag 23 april 2008 @ 00:34:10 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58242125
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:20 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Doe niet zo Calimero.
Ironie

blijft lastig dat internet.

Het schijnt dat Calimero Op is in #care

edit: bedankt voor het inscannen/posten , dat scheelt weer een tripje boekhandel om op zijn Nederlands daar het artikel te lezen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58242277
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Ironie

blijft lastig dat internet.

Het schijnt dat Calimero Op is in #care

edit: bedankt voor het inscannen/posten , dat scheelt weer een tripje boekhandel om op zijn Nederlands daar het artikel te lezen .
Ik werd vroeger altijd weggestuurd omdat ik elke week de donald duck helemaal ging lezen bij de sigarenboer
pi_58243102
Artikel AD:
quote:
Machtsstrijd binnen PSV
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Op de avond van 30 januari boekte PSV een cruciale zege bij Ajax (2-0) maar achter de schermen ontplofte die dag een explosief dat in Eindhoven al een tijdje op ontbranding lag te wachten.
afbeelding vergroten Heurelho Gomes met Danko Lazovic. FOTO GEERT VAN ERVEN
De verhoudingen binnen de club kwamen die dag nog nadrukkelijker op scherp te staan.

Het middelpunt van de clash was de Ecuadoriaanse middenvelder Edison Méndez. De Zuid-Amerikaan stapte in december naar de clubleiding van PSV met het verzoek of hij terug mocht keren naar zijn vaderland. De moeder van Méndez was ziek, de speler wilde meer tijd bij haar doorbrengen.

PSV zat niet te wachten op het vertrek van de middenvelder, maar had begrip voor het dilemma van Méndez. Toen de Ecuadoriaanse topclub Barcelona zich in Eindhoven meldde, werd de vraagprijs vastgesteld op een miljoen dollar. Omdat Barcelona al een aantal spelers had gekocht, konden de Zuid-Amerikanen niet aan die financiële verplichting voldoen. Er werd onderhandeld, maar de transfer ketste af.

In de laatste week van januari verscheen er een Mexicaanse club op het toneel die de gevraagde transfersom wel op tafel wilde leggen. Méndez had best oren naar een overstap maar algemeen directeur Jan Reker blokkeerde de deal. Hij liet weten dat de prijs van een miljoen dollar was vastgesteld uit sociaal oogpunt en alleen gold voor clubs uit Ecuador.

Zo kwam het tot een nieuwe botsing tussen Reker en Vlado Lemic, een van de belangrijkste spelersadviseurs van Europa en ook degene die in Nederland Méndez bijstaat. De twee leven zo’n beetje op voet van oorlog met elkaar sinds de directeur de rol van de adviseur binnen PSV aan de kaak is gaan stellen.

Vlado Lemic is sinds een aantal jaren een belangrijke pion in het schaakspel dat PSV al zolang aan de nationale top houdt. De adviseur heeft goede relaties met een aantal kopstukken van het internationale voetbal.

Hij is kind aan huis bij Predrag Mijatovic, de technisch-directeur van Real Madrid, en via de machtige voetbalmakelaar Pini Zahavi ook bij Roman Abramovich, eigenaar van Chelsea. De warme band die PSV al jaren met Chelsea onderhoudt en die de club geen windeieren heeft gelegd, is niet in de laatste plaats zijn verdienste.

De Serviër is bij PSV de huismakelaar geworden. Hij gebruikt zijn internationale netwerk om de markt af te tasten als de landskampioen een speler wil halen. Zijn contacten worden aangewend als de Eindhovenaren iemand verkopen. Zo was hij betrokken bij de lucratieve transfers van eerst Arjen Robben en later Mateja Kezman naar Chelsea.

Als Lemic zich tot die rol zou beperken, zouden er nooit problemen zijn ontstaan. De Serviër is echter tegelijkertijd adviseur van een aantal PSV-spelers, onder wie Danko Lazovic, het talent Jonathan Reis en ook doelman Heurelho Gomes. Logischerwijs staat Lemic voor de belangen van zijn spelers. Zo vroeg hij keeperstrainer Joop Hiele dit seizoen meer dan eens waarom Cassio Ramos – achter Bas Roorda derde doelman – niet wat vaker bij het eerste op de bank zat.

De dubbelrol van Lemic heeft echter merkwaardige neveneffecten. In theorie zou het kunnen dat Lemic op één dag eerst naast de PSV-delegatie aan tafel zit om een transfer te bespreken en een paar uur later tegenover dezelfde mensen plaatsneemt om een van zijn spelers bij te staan. Niet iedereen vindt dat een probleem. ,,Het klopt, maar wij kunnen dat heel goed scheiden,” zei technisch manager Stan Valckx een paar maanden geleden.

Reker stoort zich aan deze situatie, die hij ongezond en zorgwekkend vindt. Waar of niet, de directeur van PSV stelt zich op het standpunt dat Lemic de club in een houdgreep heeft en wil af van die afhankelijkheid. Dus is de relatie met de Serviër gedaald naar het vriespunt. De twee voeren binnen PSV een ordinaire machtstrijd.

Niemand kan het bewijzen en hij zal het zelf nooit uitspreken, maar Reker heeft het gevoel dat doelman Gomes wordt ingezet als wapen in die strijd tegen hemzelf. In december opende de anders zo aimabele Braziliaan frontaal de aanval op Reker in een groot interview in VI.

Deze week doet de populaire Gomes het nog eens dunnetjes over. Waarom de doelman zich zou laten gebruiken, is niet uit te leggen. In december zei Reker al dat hij volkomen verrast wat door de uitval van de doelman, ditmaal onthoudt hij zich vooralsnog van commentaar.

De komende weken zullen uitwijzen hoe het spel van ego’s en belangen zich zal ontwikkelen. Jan Reker is al beschadigd maar het lijkt ondenkbaar dat PSV hem zal slachtofferen. Als het oorlogje ertoe leidt dat Lemic buiten de deur wordt gezet, zal de landskampioen moeten bewijzen dat het ook zonder de Serviër kan. Dat zal - gezien het aantal lijnen dat via Lemic loopt - nog moeilijk genoeg blijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')