Ik weet niet waar jij afgelopen jaren geweest bent, maar het Van Raaij en Hiddink vs. RVC ben je duidelijk al vergeten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef Wooldoor het volgende:
Nee maar rotzooi bij psv dat gebeurde toch niet
Wel netjes dat Gomes of Vi er mee heeft gewacht tot het kampioenschap binnen is, bij Ajax zou het al lang uitgelekt zijn in kritieke fases.
Dat dacht ik ook tijdens het lezen.. ja,.. het zal wel waar zijn... Twijfelde geen moment.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Aiii waarom geloof ik Gomes 100%...
Het moet toch haast wel waar zijn als je Reker het afgelopen jaar hebt zien draaien met uitspraken + het voorbarig zijn met trainers, en die naieve houding van "het komt wel goed, ik zorg er voor bla bla"
sja, als DAT wčl waar zou zijn.. of misschien ook wel uit de duim gezogenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tijdens het lezen.. ja,.. het zal wel waar zijn... Twijfelde geen moment.
PS; oh nieuwe tribune achter de goals![]()
Rens van der Eijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef jmac het volgende:
ff een noob vraag...
[ afbeelding ]
WIE IS DAT![]()
![]()
Al een paar psv-fans gevraagd maar iedereen vraagt 't zich nu af
Ik denk dat als Gomes intern had gezegd Reker eruit of ik eruit dat daar dan ook wel wat mee gebeurd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Och.. als je intern tegen een muur aanloopt en er maar niets veranderd moet je een keer een andere oplossing zoeken...
Dan was 't ook wel in de media gekomen hoor..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Gomes intern had gezegd Reker eruit of ik eruit dat daar dan ook wel wat mee gebeurd zou zijn.
Reker is een simpele ziel; laten we nou niet doen alsof we het over een diplomaat of raketgeleerde hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef R4V3 het volgende:
Hmm na het hele artikel gelezen te hebben komt er toch een vraag bij mij op. Zou Reker echt zo dom zijn dat hij allemaal van dit soort loze beloften doet? Zo ja dan mag hij van mij ook wel weg. Dan denk ik dat we met Schuitema nog beter af waren. Moet Gomes dan wel gelijk geven in zijn standpunt. Maar blijf vinden dat hij dit intern had moeten houden.
edit: Voor ons als supporter is het trouwens ook niet echt het meest handige moment om dit te horen te krijgen. Mocht je willen protesteren tegen Reker dan is een wedstrijd toch wel het meest geschikte moment. Maar we spelen voorlopig geen wedstrijden meer en als we die weer spelen zal het al te laat zijn om Gomes nog te behouden. Kan eigenlijk alleen maar hopen dat de RvC Gomes zijn verhaal onderzoekt en daar actie op onderneemt.
Tja dat waarschijnlijk wel maar dan wel op een andere manier als nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Dan was 't ook wel in de media gekomen hoor..
Dit zal inderdaad niet net als de vorige keer met een sisser aflopen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit gaat nog leuk worden in Eindhoven, reken er maar op dat deze uitlating grote gevolgen zullen hebben.
Zit ook een lek bij de VI, hoe kan dit dan weer 1 dag voordat het blad in de winkels ligt op internet staan. Zal de VI niet zo leuk vinden denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Hier het interview waar het om gaat. Heb het zelf nog niet gelezen.
edit: weinig schokkende nieuwtjes, maar wel harde woorden hier en daar. En ik kan Gomes, indien dit allemaal zo is gegaan, geen ongelijk geven.
Zo gaan die dingen.. Stimuleert de verkoop overigens alleen maar...quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zit ook een lek bij de VI, hoe kan dit dan weer 1 dag voordat het blad in de winkels ligt op internet staan. Zal de VI niet zo leuk vinden denk ik
Ik denk dat dat wel meevalt. Gomes stookt al langer, z'n houdbaarheidsdatum bij PSV is overschreden. Hoe jammer ook. Hij is niet groter dan de club. Gomes heeft het fantastisch gedaan en wil verder, PSV moet ook verder. Waarschijnlijk zonder Gomes. So be it.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit gaat nog leuk worden in Eindhoven, reken er maar op dat deze uitlating grote gevolgen zullen hebben.
Ik bedoel meer dat het intervieuw al helemaal al op psv netwerk staat dat is niet goed voor de verkoop van het blad , als het blad nu nog niet op internet had gestaan hadden ze een paar meer nummer kunnen verkopen in en rond Eindhoven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen.. Stimuleert de verkoop overigens alleen maar...
Ik weet ook regelmatig wat er voor primeurs de volgende dag worden gebracht door vrienden die bij krantjes of nos werken.
Wist toen ook als eerste dat Rasmussen uit de tour was (10min voordat 't bekend werd). Nog heel veel geld aan verdiend door bij online bookmakers rasmussen weg te spelen
Wat betr. AISSATI.. Daar irriteer ik me ook al 't hele seizoen aan..![]()
Maar wel groter dan Reker. En ik denk dat hij gewoon een punt heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Gomes stookt al langer, z'n houdbaarheidsdatum bij PSV is overschreden. Hoe jammer ook. Hij is niet groter dan de club. Gomes heeft het fantastisch gedaan en wil verder, PSV moet ook verder. Waarschijnlijk zonder Gomes. So be it.
Dat is geniaalquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Wist toen ook als eerste dat Rasmussen uit de tour was (10min voordat 't bekend werd). Nog heel veel geld aan verdiend door bij online bookmakers rasmussen weg te spelen
Ja zit het net ook te lezen. Zeer vreemde zaak. Maakt Reker zijn positie ook niet sterker in de 'ruzie' met Gomes.quote:
Eerste keeper bij Arsenalquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat dit het einde van Gomes is bij psv. Niemand is groter dan de club. Gomes zal wel gedacht hebben dat ze hem nu niets kunnen maken omdat hij voor de titel gezorgd heeft en geliefd is bij de fans. Ik vind de uitspraak vrij kansloos en vraag me af wat hij er nu eigenlijk echt mee wil bereiken...
Gomes valt de club niet aan, maar enkel Jan Reker.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat dit het einde van Gomes is bij psv. Niemand is groter dan de club. Gomes zal wel gedacht hebben dat ze hem nu niets kunnen maken omdat hij voor de titel gezorgd heeft en geliefd is bij de fans. Ik vind de uitspraak vrij kansloos en vraag me af wat hij er nu eigenlijk echt mee wil bereiken...
Alleen dan is het waarschijnlijk te laat om Gomes nog te houden.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Zapper het volgende:
Denk niet dat de supporters het zullen pikken als het bestuur de kant van Rekers kiest, die man heeft dan geen leven meer
Ze hebben Hiddink weg gestuurd laat staan Gomes... kom op.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Zapper het volgende:
Denk niet dat de supporters het zullen pikken als het bestuur de kant van Reker kiest, die man heeft dan geen leven meer
Reker ook nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Doe niet zo Calimero.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:16 schreef PirE het volgende:
[..]
VI doet in ieder geval aardig zijn best om ervoor te zorgen dat Ajax volgend jaar de titel pakt. Kesler kan vanavond als een tevreden man naar bed gaan.
Ironiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |