abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58223348
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Cultheld moesten we deze verdediger niet kopen?
[..]
Barzagli, graag laten we hem samen met Amauri kopen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58225702
heeft Sef z'n snor nog?
Woo-loo-loo!
pi_58225786
Er is gewoon pas over 4 maanden weer eens een keer een officiële wedstrijd van PSV.

Dat duurt nog keilang!
pi_58226173
Kampioenen
[/late reactie]

Beetje jammer wat er nu met Gomes aan de hand is
pi_58226469
Verhaal van Gomes wordt een storm in een glas water vermoed ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58226498
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is dan ook geen voorzitter
Nee, die functie zoals we die zo lang kenden bestaat niet meer. Hij is algemeen directeur en heeft minder bevoegdheden dan de ouderwetse voorzitter. Feitelijk komt het er op neer dat de RvC zich veel meer met het beleid bemoeit. Wat mijns inziens geen goede zaak is, daar is een RvC niet voor namelijk.

Gomes doet het niet netjes om (weer) naar buiten te treden maar ik zal Reker niet missen als die weggaat. Ik had wel hoop dat het een goeie zou zijn voor ons maar als je ziet hoe "onhandig" hij soms te werk gaat denk ik dat we beter af zijn zonder hem. Hij is me eerlijk gezegd erg tegengevallen voor iemand met zijn staat van dienst.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:20:35 #107
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58226545
Gomes blijft gewoon vertelde hij mij zojuist.
Morgen zal alles "helder" worden en zullen we zien dat het om een verkeerde interpretatie gaat van een stomme journalist die de boel onnodig heeft opgeblazen.

Het vertrek van Hiele heeft er in zekere zin ook mee te maken.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:24:33 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58226617
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:20 schreef jpg97 het volgende:
Zoals al eerder gezegd heeft Gomes daar natuurlijk zelf ook mee te maken.
Als hij graag met Hiele door had gewild had PSV zijn contract echt wel verlengd ipv dat ze nu een Braziliaanse keeperstrainer aantrekken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58226849
quote:
Gomes blijft gewoon vertelde hij mij zojuist.
Morgen zal alles "helder" worden en zullen we zien dat het om een verkeerde interpretatie gaat van een stomme journalist die de boel onnodig heeft opgeblazen.

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 april 2008 @ 14:35:21 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58226869
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, die functie zoals we die zo lang kenden bestaat niet meer. Hij is algemeen directeur en heeft minder bevoegdheden dan de ouderwetse voorzitter. Feitelijk komt het er op neer dat de RvC zich veel meer met het beleid bemoeit. Wat mijns inziens geen goede zaak is, daar is een RvC niet voor namelijk.

Gomes doet het niet netjes om (weer) naar buiten te treden maar ik zal Reker niet missen als die weggaat. Ik had wel hoop dat het een goeie zou zijn voor ons maar als je ziet hoe "onhandig" hij soms te werk gaat denk ik dat we beter af zijn zonder hem. Hij is me eerlijk gezegd erg tegengevallen voor iemand met zijn staat van dienst.
de vroegere voorzitter was gewoon een pendel tussen directie en RvC. De RvC staat nu veel meer op afstand en dayt vind ik wel oek. Het enige wat ze steds moeten doen is hun fiat verlenen aan de grote miljoenen deals. Daar is weinig mis mee. Ze hebben dit seizoen volgens mij weinig tot niets geblokkeerd. Het is aan de directie om die deals voor te bereiden en dan kan de RvC er gewoon ja tegen zeggen.

Probleem is dat die dingen dan niet te lang op de plank moeten blijven zoals bij de contractverlenging van Gomes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:35:44 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58226882
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd heeft Gomes daar natuurlijk zelf ook mee te maken.
Als hij graag met Hiele door had gewild had PSV zijn contract echt wel verlengd ipv dat ze nu een Braziliaanse keeperstrainer aantrekken.
Ehm.. ja en nee....

Het lijkt nu alsof het Gomes zijn initiatief is geweest om Hiele weg te sturen. Maar dat is niet zo. De manier waarop het gespeeld is is niet zo netjes geweest, temeer omdat ze nu denken dat Flávio Tenius is aangetrokken om Gomes tevreden te houden, en dat Hiele op straat staat door toedoen van Gomes.
PieAir
pi_58226896
quote:
Ga daar maar niet vanuit. In dat geval had Gomes het al direct kunnen ontkrachten, in plaats van het af te doen met 'jullie lezen het woensdag wel'.
Woo-loo-loo!
pi_58227804
Spelers komen, spelers gaan. Een supporter met hersenen went daar gewoon aan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:18:02 #114
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58227861
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef BobbyHill het volgende:

Ga daar maar niet vanuit. In dat geval had Gomes het al direct kunnen ontkrachten, in plaats van het af te doen met 'jullie lezen het woensdag wel'.
Tenzij hij met VI heeft afgesproken om z'n mond te houden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_58227954
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Zapper het volgende:

Tenzij hij met VI heeft afgesproken om z'n mond te houden.
Die afspraak lijkt me niet opgaan in het geval van verkeerd uitgelekte informatie. Hij moet misschien z'n mond houden over het artikel, maar hij mag toch wel zeggen wat er niet in staat?

Als het niet zou kloppen had hij het natuurlijk direct ontkracht. Je laat zo'n schadelijk gerucht niet in leven, omdat je niets mag zeggen van de VI, lijkt me.
Woo-loo-loo!
pi_58228277
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Cultheld moesten we deze verdediger niet kopen?
[..]
Ik snap 'm niet?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58230304
quote:
OB: Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft. Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat. Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
We sure are cute for two ugly people.
pi_58230358
Van het PSV netwerk:
quote:
luister goed beste PSV fans, heb net gehoord van een vrouwtje die op het kantoor bij Stan Valkx werkt , dat de woorden van Gomes weer uit zijn verband zijn gerukt en dat de hele zaak weer door de pers wordt opgeblazen, dus...trek er je nix van aan, Gomes blijft gewoon bij zijn PeeSuVee, zoals hij dat zo mooi zegt.
quote:
Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

EINDHOVEN - PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft.
Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat.

Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.

Zelf ik ben nu geneigd om morgenvroeg naar de winkel te rennen voor de VI. Vanaf hoe laat ligt dat ding in de schappen?
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:14:51 #119
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58230572
Ja dat zei ik dus al

Storm in een glas water. Gomes wilt zelfs nog meer prijzen pakken met PSV. Dit is zijn 2e thuis en hij wilt erg graag bij PSV blijven.
PieAir
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:17:22 #120
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58230630
Wilt hij dat ja?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:18:14 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_58230653
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef Morrigun99 het volgende:
Van het PSV netwerk:
[..]

[..]

Zelf ik ben nu geneigd om morgenvroeg naar de winkel te rennen voor de VI. Vanaf hoe laat ligt dat ding in de schappen?
Dat is dus precies de bedoeling van de VI met deze actie.
Mist zijn uitwerking dus niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58230891
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat zei ik dus al

Storm in een glas water. Gomes wilt zelfs nog meer prijzen pakken met PSV. Dit is zijn 2e thuis en hij wilt erg graag bij PSV blijven.
En groot gelijk heeft ie
pi_58231053
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat zei ik dus al

Dat zegt hij altijd wel zo mooi maar er is geen ene keer concrete interesse geweest voor hem. Nu lijkt het toch dat Arsenal zich toch officieel gaat melden om 15 miljoen neer te leggen voor Gomes bij psv. Leuk en aardig dat Gomes het zo naar zijn zin heeft maar hij zal toch ook wel ambitie hebben en zijn kinderen kunnen in Engeland ook prima opgroeien.
Ik betwijfel trouwens of psv 15 miljoen voor een keeper zou weigeren.
pi_58231265
En laten we nu eens ophouden over clubs uit Engeland. Daar mag ie toch niet spelen zolang hij niet keept bij het nationale elftal
pi_58231455
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat is dus precies de bedoeling van de VI met deze actie.
Mist zijn uitwerking dus niet.
My point exactly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')