abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58217520
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:59 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor Huntelaar
tja.. maar als je een helft van de competitie moet spelen met een verdediging die niet veel slechter is dan die van VVV maakt dat niet veel uit. Maar Klaas maakt wel het verschil.
pi_58217710
Geen Sef meer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58217851
Volgend jaar met simons/ aissati / afellay/ bakkal
pi_58217928
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58218029
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
Ben ook zeer benieuwd naar Manco.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 april 2008 @ 02:20:25 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58218220
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef toma het volgende:

[..]

de scouts die bij jullie zitten zijn gewoon goud waard. Daar kunnen ze bij Ajax veel van leren.
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58218245
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja. Ajax is destijds met Hans in Zee gegaan.
pi_58218261
Kampioen
pi_58218391
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
o en farfan natuurlijk nog )+
pi_58218549
Ik zou het weer eens leuk vinden als PSV weer eens wat fatsoenlijke backs zou hebben, dat is ook weer een tijd geleden. Farfan moet eigenlijk koste wat kost behouden blijven vind ik, iedereen heeft wel een minder seizoen, we weten iig wat hij kan.

Ben ook erg benieuwd hoe Amrabat het gaat doen bij een topclub, van Manco wordt teveel verwacht van de meeste fans heb ik het idee...
Patat Friet
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:44:28 #86
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58219109
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 03:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou het weer eens leuk vinden als PSV weer eens wat fatsoenlijke backs zou hebben, dat is ook weer een tijd geleden.
Ze zijn werk aan het maken van Lee toch?
pi_58219165
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:00 schreef Tommeke het volgende:

PSV zonder Gomes acht ik een stuk zwakker in, en dan hebben wij toch een stuk meer kans om ook weer eens kampioen te worden
PSV zonder Gomes lijkt me inderdaad een stuk minder sterk.
Opvallende is alleen dat er al een aantal jaren achter elkaar dit soort dingen gaande zijn.
Er zijn veel bepalende spelers vertrokken de afgelopen 5 jaar en toch blijven we maar kampioen worden.

Als het bij Ajax een beetje gaat lopen met van Basten aan het roer, dan is een kampioenschap zeker zeer goed mogelijk. Al zou ik 5 op een rij ook niet echt erg vinden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58219478
Volgend seizoen Ambrabat en Manco
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:48:57 #89
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58219687
Ik knijp em wel een beetje voor dat interview van Gomes, hij weet zelf ook wel hoeveel die heetf bijgedragen aan de successen, en dat die op handen wordt gedragen door de supporters, maar om dan op zon manier Reker eruit proberen te werken (mits waar), dan geeft dat bij mij wel een forse knauw richting het respect voor Gomes, zal misschien wel iets zuid-amerikaans zijn, maar ik ben er toch niet blij mee. (en staat ook haaks op zn reactie na de wedstrijd over vermeende interesse van de spurs, dus wellicht nog hypocriet ook)

we shall see, hopelijk staat gomes volgend jaar nog onder de lat, en reker nog aan het stuur
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:19:06 #90
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58221270
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef KELDER het volgende:
Ik knijp em wel een beetje voor dat interview van Gomes, hij weet zelf ook wel hoeveel die heetf bijgedragen aan de successen, en dat die op handen wordt gedragen door de supporters, maar om dan op zon manier Reker eruit proberen te werken (mits waar), dan geeft dat bij mij wel een forse knauw richting het respect voor Gomes, zal misschien wel iets zuid-amerikaans zijn, maar ik ben er toch niet blij mee. (en staat ook haaks op zn reactie na de wedstrijd over vermeende interesse van de spurs, dus wellicht nog hypocriet ook)

we shall see, hopelijk staat gomes volgend jaar nog onder de lat, en reker nog aan het stuur
Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.
pi_58221321
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:19 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.
Het is dan ook geen voorzitter
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 10:22:30 #92
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58221332
Tering lijkt wel een martin-v-geeltje die reker, Gomes lijkt me toch wel heel erg belangrijk om te behouden!
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:28:45 #93
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58221473
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is dan ook geen voorzitter
Sorry het is nog vroeg, algemeen directeur bedoel ik.
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:43:55 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58221732
Gomes komt op mijn sowieso ook een beetje hypocriet over, zeker ook mbt het vertrek van Hiele en de komst van een Braziliaanse keeperstrainer.

Ben benieuwd naar het interview morgen.

Maar ik heb wel liever dat Reker vertrekt dan Gomes.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58221830
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Klopt maar volgens mij geniet hij van een lekkere vakantie in Zuid-Amerika omdat Van Geel geen zin heeft om hem te bellen voor een opdracht
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:49:38 #96
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58221854
Okee.. seizoen voorbij... op naar de volgende. Hoe zal het er uit gaan zien qua spelers ?

Ik denk dat gaan vertrekken: (contract tot)
Gomes (2013), Farfan (2010), Alcides (2009, chelsea), Vayrynen (2009), Culina (2009)
Gomes wil blijkbaar weg, psv heeft al een vervanger voor de positie waar Farfan nu speelt (Amrabat) - en bovendien is ie volgend jaar waarschijnlijk niet zo veel meer waard ivm lengte contract. Chelsea wil alcides verkopen nu het nog kan. Vayrynen mocht vorig jaar al weg en speelde dit jaar ook maar 5 minuten ( ! ). Culina zal men ook wel proberen te verkopen denk ik nu het nog kan.

Verder is het nog maar de vraag of rajkovic nog een jaar aan ons uitgeleend gaat worden door chelsea.
Mendez heeft ook nog een contract tot 'slechts' 2010 en heeft al een keer getwijfeld of ie nou bleef of niet.. dus ook hij zou wel eens weg kunnen gaan.

Aankopen:
Amrabat, Manco, Dszudszak.
Ik zie Lee ook wel zitten.
pi_58221920
Zou Gomes veel geld van VI krijgen om tot morgen z'n waffel te houden?
Woo-loo-loo!
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:55:11 #98
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58222004
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Gomes veel geld van VI krijgen om tot morgen z'n waffel te houden?
't Zal eerder zo zijn dat ie geld moet dokken als ie NIET zn mond kan houden.
pi_58222083
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon zelf wilde wachten tot het feest een beetje is gaan liggen. Want als je het echt van de daken wil gaan schreeuwen en VI komt met een dergelijke voorwaarde, dan bel je toch net zo goed even met het ANP
Woo-loo-loo!
pi_58222149
Cultheld moesten we deze verdediger niet kopen?
quote:
'Barzagli voor twaalf miljoen naar Fiorentina'
Fiorentina roert zich nadrukkelijk op de transfermarkt. De ploeg van Cesare Prandelli is volgens Italiaanse media zo goed als rond met Andrea Barzagli van Palermo.

De 26-jarige verdediger aast al tijden op een vertrek bij de eilanders, waar hij zijn ambities niet kan waarmaken. Barzagli lijkt zijn zin nu te krijgen met een transfer naar Fiorentina, dat volgens Controcampo twaalf miljoen euro voor hem neertelt.

De 21-voudig Italiaans international werd de laatste jaren regelmatig in verband gebracht met een transfer naar een Italiaanse topclub. AC Milan en Juventus werden echter nooit concreet voor de centrumverdediger.

Als de transfer van Barzagli rondkomt is hij de tweede versterking van Fiorentina voor volgend jaar. Stevan Jovetic kwam eerder al een transfer met Viola overeen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')