tja.. maar als je een helft van de competitie moet spelen met een verdediging die niet veel slechter is dan die van VVV maakt dat niet veel uit. Maar Klaas maakt wel het verschil.quote:
Ben ook zeer benieuwd naar Manco.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
de scouts die bij jullie zitten zijn gewoon goud waard. Daar kunnen ze bij Ajax veel van leren.
Ja. Ajax is destijds met Hans in Zee gegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?
o en farfan natuurlijk nog )+quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
Ze zijn werk aan het maken van Lee toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou het weer eens leuk vinden als PSV weer eens wat fatsoenlijke backs zou hebben, dat is ook weer een tijd geleden.
PSV zonder Gomes lijkt me inderdaad een stuk minder sterk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:00 schreef Tommeke het volgende:
PSV zonder Gomes acht ik een stuk zwakker in, en dan hebben wij toch een stuk meer kans om ook weer eens kampioen te worden
Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef KELDER het volgende:
Ik knijp em wel een beetje voor dat interview van Gomes, hij weet zelf ook wel hoeveel die heetf bijgedragen aan de successen, en dat die op handen wordt gedragen door de supporters, maar om dan op zon manier Reker eruit proberen te werken (mits waar), dan geeft dat bij mij wel een forse knauw richting het respect voor Gomes, zal misschien wel iets zuid-amerikaans zijn, maar ik ben er toch niet blij mee. (en staat ook haaks op zn reactie na de wedstrijd over vermeende interesse van de spurs, dus wellicht nog hypocriet ook)
we shall see, hopelijk staat gomes volgend jaar nog onder de lat, en reker nog aan het stuur
Het is dan ook geen voorzitterquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:19 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.
Klopt maar volgens mij geniet hij van een lekkere vakantie in Zuid-Amerika omdat Van Geel geen zin heeft om hem te bellen voor een opdrachtquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?
't Zal eerder zo zijn dat ie geld moet dokken als ie NIET zn mond kan houden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Gomes veel geld van VI krijgen om tot morgen z'n waffel te houden?
quote:'Barzagli voor twaalf miljoen naar Fiorentina'
Fiorentina roert zich nadrukkelijk op de transfermarkt. De ploeg van Cesare Prandelli is volgens Italiaanse media zo goed als rond met Andrea Barzagli van Palermo.
De 26-jarige verdediger aast al tijden op een vertrek bij de eilanders, waar hij zijn ambities niet kan waarmaken. Barzagli lijkt zijn zin nu te krijgen met een transfer naar Fiorentina, dat volgens Controcampo twaalf miljoen euro voor hem neertelt.
De 21-voudig Italiaans international werd de laatste jaren regelmatig in verband gebracht met een transfer naar een Italiaanse topclub. AC Milan en Juventus werden echter nooit concreet voor de centrumverdediger.
Als de transfer van Barzagli rondkomt is hij de tweede versterking van Fiorentina voor volgend jaar. Stevan Jovetic kwam eerder al een transfer met Viola overeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |