Hij heeft net gebeld, alles is koek en ei.quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Pritt het volgende:
Hoe staat het er voor met Gomes?
Man je hebt toch geen 14k4 modempje meer? Zelfs hier overzee laden die dingen gewoon nog zonder problemenquote:Op maandag 21 april 2008 21:22 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen deze twee uit de OP worden gehaald?
http://www.noxious.org/lanceer_die_lul.gif (1.5 MB)
http://i26.tinypic.com/mk9n5d.gif (850 KB)
Bedanktquote:Op maandag 21 april 2008 21:30 schreef Chadi het volgende:
Gefeliciteerd jongens!
quote:Komende wedstrijden:
*geen
Het slaat toch nergens op, anderhalf MB? Ik heb hoereninternet, net genoeg voor streaming video (PSV.tv/Planet/Uitzending gemist etc) en telkens als ik van die belachelijke dingen tegenkom loopt zo'n video vast. Die dingen kom je alleen in de OP tegen dus ik kom ze niet vaak genoeg tegen om ze in de cache te laten opslaan. De betreffende gebruikers hebben bovendien nu een ander icoontje.quote:Op maandag 21 april 2008 21:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Man je hebt toch geen 14k4 modempje meer? Zelfs hier overzee laden die dingen gewoon nog zonder problemen
en als ze eenmaal in je cache staan is het helemaal zo gepiept
Ja ALS het echt waar is (wat ik betwijfel) dan vind ik het een zeer trieste actie. Maar om nou te roepen dat ie dan wegmoet...quote:Op maandag 21 april 2008 22:02 schreef R4V3 het volgende:
Mocht Gomes echt gezegd hebben Reker eruit of ik eruit dan mag ie van mij wegwezen. Tis een fantastische keeper en een betere zullen we niet krijgen maar om zo je club voor het blok te zetten. En dan ook nog eens in de VI. Echt schandalig. Zeker aangezien hij eerst nog staat te vertellen dat hij zijn contract tot 2013 uit wil dienen hier.
Het is al de 2e keer in één jaar dat ie zoiets doet. Dit soort dingen hoor je intern te houden. Ik vind Gomes echt een fantastische vent maar dit soort dingen moet hij gewoon niet doen. Veroorzaakt een hoop onrust en gedoe.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja ALS het echt waar is (wat ik betwijfel) dan vind ik het een zeer trieste actie. Maar om nou te roepen dat ie dan wegmoet...
waar dan?quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Frey het volgende:
Er staat trouwens nog steeds 20x in het plaatje
Ja dat is ook wel zo maar toch.. het er zo uitbrengen na een blad als VI. Nee dat mag gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 21 april 2008 22:14 schreef WooZ het volgende:
Als het intern oplossen niet werkt dan zoek je naar een andere mogelijkheid he. Het heeft wel geholpen want z'n contract is keurig verlengt door meneer Reker de vorige keer
Alsof iemand dat gelooftquote:Op maandag 21 april 2008 22:02 schreef R4V3 het volgende:
Mocht Gomes echt gezegd hebben Reker eruit of ik eruit dan mag ie van mij wegwezen. Tis een fantastische keeper en een betere zullen we niet krijgen maar om zo je club voor het blok te zetten. En dan ook nog eens in de VI. Echt schandalig. Zeker aangezien hij eerst nog staat te vertellen dat hij zijn contract tot 2013 uit wil dienen hier.
Valt je dat nu pas op?quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef -SG- het volgende:
Alcides heeft zelfs al bling bling in zijn mond zitten
Dat is het niet, Reker krijgt het voor elkaar om met iedereen overhoop te liggen. Er waren Gomes ten tijde van zijn contractverbetering ook versterkingen beloofd, wat gebeurde er? Perez werd verkocht, zo'n beetje de beste voetballer die we op dat moment hadden (voordat er weer iemand komt zeuren dat dat wel meevalt, pak even zijn cijfers van doelpunten en assists erbij en beweer dan maar eens dat dat niet behoorlijk indrukwekkend is voor een aanvallende middenvelder).quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Die reactie van Van Raaij!![]()
Maar goed, Gomes wil persé tot woensdag wachten. Er speelt dus nog steeds wat. Hopen dat het een storm in een glas water is.
Inderdaad, die ligt vanavond lekker te slapen onder zijn Tupac poster.quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat een beest die Alcides, tugh life!!!
Enigen die daar wat waard zijn, zijn Akinfeev, Carvalho, Love en misschien Jo.quote:Op maandag 21 april 2008 22:57 schreef Ruudt het volgende:
Als je daar een speler wil kopen moet je heel veel geld hebben.
Was je nog van plan een keer normaal te reageren ipv enkel en alleen ...'quote:Op maandag 21 april 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay heeft voor de verandering eens afgezegd. Had ie pijnklachten?
En Jo is zojuist volgens 'The Guardian' naar Manchester City vertrokken voor het luttele bedrag van 28 miljoen.quote:Op maandag 21 april 2008 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Enigen die daar wat waard zijn, zijn Akinfeev, Carvalho, Love en misschien Jo.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En Jo is zojuist volgens 'The Guardian' naar Manchester City vertrokken voor het luttele bedrag van 28 miljoen.
Nouja dit is natuurlijk niet de eerste keer dat hij afzegd voor een uitzending kan ik me herinneren.quote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was je nog van plan een keer normaal te reageren ipv enkel en alleen ...''-reacties? Indien het antwoord nee is mag je van mij wegblijven.
Het gaat me over je totale bijdrage in de PSV topics.quote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja dit is natuurlijk niet de eerste keer dat hij afzegd voor een uitzending kan ik me herinneren.
Niet dat ik het heel erg vind hoor aangezien hij toch alleen maar naar de grond kan kijken en oppervlakkig kan antwoorden.
zou wat zijnquote:Op maandag 21 april 2008 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Moet deze user-icon niet in de OP
/ontopic feli nog
quote:Ook de relatie met sterspeler Heurelho Da Silva Gomes wil het niet vlotten. In 2007 uit Gomes kritiek omdat “El Presidente” niets van zich laat horen over een afgesproken contractverlenging. Na de kritiek van Gomes is het snel rond en krijgt Gomes de beloofde contractverlenging. Op 21 april 2008, een dag na het behalen van het kampioenschap van 2007/2008, lekt een interview uit waarin Gomes aangeeft dat hij weggaat als Reker aanblijft.
Orbit Downloaderquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:27 schreef Imperatore het volgende:
Weet iemand hoe die filmpjes van PSV.TV kunt opslaan? Ik wil die emotionele tafarelen in het Gelredome graag bewaren.
En jongens, laat dat Gomes-nieuws toch even rusten. Misschien is ie wel verkeerd gequote, we zien het wel.
quote:navigator gaat door met trollen na waarschuwing, 48 uur.
eensch.quote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou mooi zijn als Gomes vertrekt, hoe triest het ook klinktmaar Gomes is op dit moment in zijn eentje PSV zonder Gomes zouden jullie nooit 4x achter elkaar kampioen zijn geworden.
de scouts die bij jullie zitten zijn gewoon goud waard. Daar kunnen ze bij Ajax veel van leren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dat horen we nu ieder jaar nadat er enkele sterkhouders vertrekken. Toen Kezman, Robben vertrokken, toen Van Bommel en Vogel vertrokken, toen Ooijer, Bouma en Lee vertrokken en vorig jaar weer toen Alex en Cocu vertrokken.
alstuquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:27 schreef Imperatore het volgende:
Weet iemand hoe die filmpjes van PSV.TV kunt opslaan? Ik wil die emotionele tafarelen in het Gelredome graag bewaren.
En jongens, laat dat Gomes-nieuws toch even rusten. Misschien is ie wel verkeerd gequote, we zien het wel.
ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de eerste speler doorbreekt die vd zee gescout heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
de scouts die bij jullie zitten zijn gewoon goud waard. Daar kunnen ze bij Ajax veel van leren.
Ik geloof dat je Vogel nu iets te hoog inschatquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Dat horen we nu ieder jaar nadat er enkele sterkhouders vertrekken. Toen Kezman, Robben vertrokken, toen Van Bommel en Vogel vertrokken, toen Ooijer, Bouma en Lee vertrokken en vorig jaar weer toen Alex en Cocu vertrokken.
Dan vervangen we Vogel voor Park of een VoH, dat doet niets af aan wat ik zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Vogel nu iets te hoog inschat.
Feit blijft dat Gomes dit seizoen jullie zo vaak gered heeft toen jullie onder druk stonden. Hij pakte de meest onmogelijke ballen. Bij vrijwel elke andere keeper zouden die erin zijn gegaan en dan zouden jullie achter hebben gestaan.
er gaan nu veel geruchten rond dat Ajax verschillende spelers uit Argentinie wil kopen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de eerste speler doorbreekt die vd zee gescout heeft
Zelfde geldt voor Huntelaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Vogel nu iets te hoog inschat.
Feit blijft dat Gomes dit seizoen jullie zo vaak gered heeft toen jullie onder druk stonden. Hij pakte de meest onmogelijke ballen. Bij vrijwel elke andere keeper zouden die erin zijn gegaan en dan zouden jullie achter hebben gestaan.
Wij doen tenminste tot de laatste speeldag mee om het landskampioenschap! Hoe lang is het geleden dat jullie dat overkomen is? Of ben je inmiddels toch voor PSV?quote:Op maandag 21 april 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grappig die reacties
ze kunnen het zelf niet, dus moeten andere het maar zelf verkloten
Hey man, laat ons ook hoop hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Zie die Ajacieden eens blij zijn..![]()
!
Zou gewoon zonde zijn als zo'n topkeeper vertrekt uit de eredivisie natuurlijk.
tja.. maar als je een helft van de competitie moet spelen met een verdediging die niet veel slechter is dan die van VVV maakt dat niet veel uit. Maar Klaas maakt wel het verschil.quote:
Ben ook zeer benieuwd naar Manco.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
de scouts die bij jullie zitten zijn gewoon goud waard. Daar kunnen ze bij Ajax veel van leren.
Ja. Ajax is destijds met Hans in Zee gegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?
o en farfan natuurlijk nog )+quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan heb je nog Dzsudzsak en Amrabat, dus over creativiteit niets te klagen lijkt me
Ze zijn werk aan het maken van Lee toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou het weer eens leuk vinden als PSV weer eens wat fatsoenlijke backs zou hebben, dat is ook weer een tijd geleden.
PSV zonder Gomes lijkt me inderdaad een stuk minder sterk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:00 schreef Tommeke het volgende:
PSV zonder Gomes acht ik een stuk zwakker in, en dan hebben wij toch een stuk meer kans om ook weer eens kampioen te worden
Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef KELDER het volgende:
Ik knijp em wel een beetje voor dat interview van Gomes, hij weet zelf ook wel hoeveel die heetf bijgedragen aan de successen, en dat die op handen wordt gedragen door de supporters, maar om dan op zon manier Reker eruit proberen te werken (mits waar), dan geeft dat bij mij wel een forse knauw richting het respect voor Gomes, zal misschien wel iets zuid-amerikaans zijn, maar ik ben er toch niet blij mee. (en staat ook haaks op zn reactie na de wedstrijd over vermeende interesse van de spurs, dus wellicht nog hypocriet ook)
we shall see, hopelijk staat gomes volgend jaar nog onder de lat, en reker nog aan het stuur
Het is dan ook geen voorzitterquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:19 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Reker mag wel weg op zich. Zo'n fantastische voorzitter vind ik het niet. Maar niet doordat een speler eist dat hij weg gaat.
Klopt maar volgens mij geniet hij van een lekkere vakantie in Zuid-Amerika omdat Van Geel geen zin heeft om hem te bellen voor een opdrachtquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hebben toch van der Zee van ons overgenomen?
't Zal eerder zo zijn dat ie geld moet dokken als ie NIET zn mond kan houden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Gomes veel geld van VI krijgen om tot morgen z'n waffel te houden?
quote:'Barzagli voor twaalf miljoen naar Fiorentina'
Fiorentina roert zich nadrukkelijk op de transfermarkt. De ploeg van Cesare Prandelli is volgens Italiaanse media zo goed als rond met Andrea Barzagli van Palermo.
De 26-jarige verdediger aast al tijden op een vertrek bij de eilanders, waar hij zijn ambities niet kan waarmaken. Barzagli lijkt zijn zin nu te krijgen met een transfer naar Fiorentina, dat volgens Controcampo twaalf miljoen euro voor hem neertelt.
De 21-voudig Italiaans international werd de laatste jaren regelmatig in verband gebracht met een transfer naar een Italiaanse topclub. AC Milan en Juventus werden echter nooit concreet voor de centrumverdediger.
Als de transfer van Barzagli rondkomt is hij de tweede versterking van Fiorentina voor volgend jaar. Stevan Jovetic kwam eerder al een transfer met Viola overeen.
Barzagli, graag laten we hem samen met Amauri kopen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Cultheld moesten we deze verdediger niet kopen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |