Hij heeft net gebeld, alles is koek en ei.quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Pritt het volgende:
Hoe staat het er voor met Gomes?
Man je hebt toch geen 14k4 modempje meer? Zelfs hier overzee laden die dingen gewoon nog zonder problemenquote:Op maandag 21 april 2008 21:22 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen deze twee uit de OP worden gehaald?
http://www.noxious.org/lanceer_die_lul.gif (1.5 MB)
http://i26.tinypic.com/mk9n5d.gif (850 KB)
Bedanktquote:Op maandag 21 april 2008 21:30 schreef Chadi het volgende:
Gefeliciteerd jongens!
quote:Komende wedstrijden:
*geen
Het slaat toch nergens op, anderhalf MB? Ik heb hoereninternet, net genoeg voor streaming video (PSV.tv/Planet/Uitzending gemist etc) en telkens als ik van die belachelijke dingen tegenkom loopt zo'n video vast. Die dingen kom je alleen in de OP tegen dus ik kom ze niet vaak genoeg tegen om ze in de cache te laten opslaan. De betreffende gebruikers hebben bovendien nu een ander icoontje.quote:Op maandag 21 april 2008 21:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Man je hebt toch geen 14k4 modempje meer? Zelfs hier overzee laden die dingen gewoon nog zonder problemen
en als ze eenmaal in je cache staan is het helemaal zo gepiept
Ja ALS het echt waar is (wat ik betwijfel) dan vind ik het een zeer trieste actie. Maar om nou te roepen dat ie dan wegmoet...quote:Op maandag 21 april 2008 22:02 schreef R4V3 het volgende:
Mocht Gomes echt gezegd hebben Reker eruit of ik eruit dan mag ie van mij wegwezen. Tis een fantastische keeper en een betere zullen we niet krijgen maar om zo je club voor het blok te zetten. En dan ook nog eens in de VI. Echt schandalig. Zeker aangezien hij eerst nog staat te vertellen dat hij zijn contract tot 2013 uit wil dienen hier.
Het is al de 2e keer in één jaar dat ie zoiets doet. Dit soort dingen hoor je intern te houden. Ik vind Gomes echt een fantastische vent maar dit soort dingen moet hij gewoon niet doen. Veroorzaakt een hoop onrust en gedoe.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja ALS het echt waar is (wat ik betwijfel) dan vind ik het een zeer trieste actie. Maar om nou te roepen dat ie dan wegmoet...
waar dan?quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Frey het volgende:
Er staat trouwens nog steeds 20x in het plaatje
Ja dat is ook wel zo maar toch.. het er zo uitbrengen na een blad als VI. Nee dat mag gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 21 april 2008 22:14 schreef WooZ het volgende:
Als het intern oplossen niet werkt dan zoek je naar een andere mogelijkheid he. Het heeft wel geholpen want z'n contract is keurig verlengt door meneer Reker de vorige keer
Alsof iemand dat gelooftquote:Op maandag 21 april 2008 22:02 schreef R4V3 het volgende:
Mocht Gomes echt gezegd hebben Reker eruit of ik eruit dan mag ie van mij wegwezen. Tis een fantastische keeper en een betere zullen we niet krijgen maar om zo je club voor het blok te zetten. En dan ook nog eens in de VI. Echt schandalig. Zeker aangezien hij eerst nog staat te vertellen dat hij zijn contract tot 2013 uit wil dienen hier.
Valt je dat nu pas op?quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef -SG- het volgende:
Alcides heeft zelfs al bling bling in zijn mond zitten
Dat is het niet, Reker krijgt het voor elkaar om met iedereen overhoop te liggen. Er waren Gomes ten tijde van zijn contractverbetering ook versterkingen beloofd, wat gebeurde er? Perez werd verkocht, zo'n beetje de beste voetballer die we op dat moment hadden (voordat er weer iemand komt zeuren dat dat wel meevalt, pak even zijn cijfers van doelpunten en assists erbij en beweer dan maar eens dat dat niet behoorlijk indrukwekkend is voor een aanvallende middenvelder).quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Die reactie van Van Raaij!![]()
Maar goed, Gomes wil persé tot woensdag wachten. Er speelt dus nog steeds wat. Hopen dat het een storm in een glas water is.
Inderdaad, die ligt vanavond lekker te slapen onder zijn Tupac poster.quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat een beest die Alcides, tugh life!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |