Waarom zegt hij dat dan niet gewoon als Joep Schreuder er naar vraagt? Als er niets van klopt, hou je zo'n gerucht toch niet in stand?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat zei ik dus al
Storm in een glas water. Gomes wilt zelfs nog meer prijzen pakken met PSV. Dit is zijn 2e thuis en hij wilt erg graag bij PSV blijven.
Omdat men weet dat het toch wel zo is. Ja, ik snap je vergelijking.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat dan niet gewoon als Joep Schreuder er naar vraagt? Als er niets van klopt, hou je zo'n gerucht toch niet in stand?
Als ik een interview geef aan de Telegraaf over mijn treinenverzameling en de NOS staat opeens voor de deur met de vraag: 'Klopt het dat er woensdag in De Telegraaf staat dat jij op Sugar Lee Hooper masturbeert?', dan denk ik niet dat ik zou antwoorden met 'dat lezen jullie woensdag wel.'
Lijkt mij dat de desbetreffende clubs dat toch wel bekeken hebben?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:42 schreef WooZ het volgende:
En laten we nu eens ophouden over clubs uit Engeland. Daar mag ie toch niet spelen zolang hij niet keept bij het nationale elftal
Omdat Gomes het interview zelf ook nog moet lezen:quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat dan niet gewoon als Joep Schreuder er naar vraagt? Als er niets van klopt, hou je zo'n gerucht toch niet in stand?
Als ik een interview geef aan de Telegraaf over mijn treinenverzameling en de NOS staat opeens voor de deur met de vraag: 'Klopt het dat er woensdag in De Telegraaf staat dat jij op Sugar Lee Hooper masturbeert?', dan denk ik niet dat ik zou antwoorden met 'dat lezen jullie woensdag wel.'
Beetje aan de late kant niet waar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat Gomes het interview zelf ook nog moet lezen:
Het is de 4e op rij, begint een beetje saai te worden in medialand denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
is het dan echt zo dat de media enkel interesse heeft voor Ajax of is dit een gevalletje van iedereen tegen de winnaar?
En het grootste gedeelte staat voor Ajax, maar opzich ook weer niet zo gek natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is de 4e op rij, begint een beetje saai te worden in medialand denk ik.
Waar baseer je dat op? Ik hoop het ook, maar ben verre van overtuigd.quote:
Niet vanuit vandaag geredeneerd. De kans is statistisch gezien vandaag net zo groot als dat deze geweest zou zijn als PSV al 4 jaar geen kampioen zou zijn geweest (de kans daarop is deze eeuw statistisch gezien dan weer wel extreem klein).quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef du_ke het volgende:
Hmm bedenk me net dat de kans dat PSV volgend jaar geen kampioen wordt door 4 keer op rij het wel te worden statistisch stukken kleiner wordt![]()
Eigenlijk alleen op dat bericht op dat netwerkquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik hoop het ook, maar ben verre van overtuigd.
Achja daar moet je dan gewoon mee leren leven, netzoals de ajaxieden en feyenoorders dat nu doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat mij zo kut lijkt is dat Ajax, Feyenoord dan na 4 jaar weer kampioen word en ze allemaal aankomen van; ZIE JE WEL DAT WE DE BESTEN ZIJN!![]()
Klopt. Maar dat is nou te erg winnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja daar moet je dan gewoon mee leren leven, netzoals de ajaxieden en feyenoorders dat nu doen.
Ik heb het inmiddels ook tot pagina 2 lezen en kan eigenlijk niets anders dan Gomes hierin gelijk te geven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Hier het interview waar het om gaat. Heb het zelf nog niet gelezen.
edit: weinig schokkende nieuwtjes, maar wel harde woorden hier en daar. En ik kan Gomes, indien dit allemaal zo is gegaan, geen ongelijk geven.
Heb het ook helemaal gelezen en kan ook niet anders dan Gomes gelijk gevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels ook tot pagina 2 lezen en kan eigenlijk niets anders dan Gomes hierin gelijk te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |