Ik rij natuurlijk in een andere sessie bij de gevorderden.quote:Op maandag 21 april 2008 11:32 schreef Cageon het volgende:
Maar hoe ben je van plan picca's te maken als je zelf gaat rijden?
quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef bvvt het volgende:
Hallo, zeg - is er nu nog geen WB jr-jr?
Nice voor de picquote:Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aan de snelheid ligt het nietdus denk idd houding
komt die nu al, lees een van zijn posts in t vorige topicquote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Fipo.![]()
![]()
[..]
Ik rij natuurlijk in een andere sessie bij de gevorderden.
[..]
Zes dagen over tijd.
Alles nog rustig.
[..]
Nice voor de picmaar op het circuit kom je misschien snel grondspeling tekort.
Zou die nog komen.quote:
Ik moet nog bijlezen.quote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Cageon het volgende:
komt die nu al, lees een van zijn posts in t vorige topic
ehm.. dat soort dingen denk ik liever niet aanquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
ehm.. dat soort dingen denk ik liever niet aan
quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Ik heb een bod uitgebracht op een motor
Hij was al verkocht
Mocht je het nog wel een motor noemen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Hij was al verkocht![]()
Het zou ook als walvis door het leven kunnen gaan jaquote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht je het nog wel een motor noemen?
Ik heb nog wel een gs500 staanquote:Op maandag 21 april 2008 12:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het zou ook als walvis door het leven kunnen gaan ja
maar dat is geen walvis meerquote:
Hey Stinkiequote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Hij was al verkocht
Gaat allemaal best in huize stink. Beetje papa spelen tegenwoordig.quote:Op maandag 21 april 2008 12:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey Stinkie
Hoe is het leven dude
Dus toch stiekem weer aan het kijken naar een motor
je kan dat ook niet onderdrukken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:11 schreef Cageon het volgende:
dit had ik ook gedaan als ik een duc had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]mooie wielen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik ook zeggen, net als dat plaatje met die duc.quote:
ws welquote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Nice voor de picmaar op het circuit kom je misschien snel grondspeling tekort.
Faithy heeft geen geld, dus die koopt voorlopig niets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef stinkie het volgende:
Had me al voorgenomen er geen een meer te kopen totdat BE zei dat faithy die van haar wegdeed.
Ligt netjes boven, in de tas, gezekerd en alquote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Faithy heeft geen geld, dus die koopt voorlopig niets anders.
Kan je beter deze bron in de gaten houden.![]()
En pappa spelen? Samoerai zwaard ligt toch wel netjes achter slot en grendel heH?![]()
I'm in.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ow dat plaatje
weekend meetenzondag that is
Oooo, rib toch.quote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
http://fok.gmta.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
ik ben op MF te vindenquote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef Cageon het volgende:
FOK! is stuk (layout) bij jullie ook? Ik gebruik nog zo'n oude layout
ze kunnen hier ook niks heel houdenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oooo, rib toch.
Je weet toch wel dat je dit soort linkjes niet zomaar moet posten hie rop fok![]()
je weet toch dat die ene persoon zo ziet wie er mee bezig zijn,.![]()
dadelijk heb je nog een ban aan je broek hangen ook nog...
Ik las het hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!: het grootste internetschandaal van Nederland![]()
hehehehe, ik dacht eerst dat Rib-i zijn rook gordijn in de verkoop had gedaan.....quote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189452/0
Zal ik![]()
jepquote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef Cageon het volgende:
FOK! is stuk (layout) bij jullie ook? Ik gebruik nog zo'n oude layout
Voor 150 euries minder kan je 350 cc meer krijgenquote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189452/0
Zal ik![]()
Ben je wel even stil vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
die ene kawa rijder die -xx- hier heen had gesleurt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
Zolder is idd een levensgevaarlijk autocircuit met die muren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor 150 euries minder kan je 350 cc meer krijgen
Of eerder. Hij staat gewoon klaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan even niet bij de PM.![]()
Moet nog weten waar precies. 17 mei.Moet lukken in principe.
@die kale zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet, wil je jezelf kandidaat stellen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 22-04-2008 11:43:32 ]
hoe zou jij reageren als 1 van je team maten met een stijve tampeloeris onder de gezamenlijke douche staat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
[..]
hebben we al een idee
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=full_service_tickets&ev_id=582156&serviceid=581&PHPSESSID=7d06ec2cd5a373d12c3822abcdcce284quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?
Maar wat is het dahahahanquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@die kale zelf.![]()
Kapoter is zoveel aan gesleuteld het afgelopen jaar.
Jij had het al een jaar geleden opgegeven.![]()
Jeah, moest net ff ALT-TABBEN @langslopend publiek.quote:
350 cc extra natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=full_service_tickets&ev_id=582156&serviceid=581&PHPSESSID=7d06ec2cd5a373d12c3822abcdcce284
Ohw das in mei pas:P
*hersenspoeling* Zeep er over.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef Cageon het volgende:
hoe zou jij reageren als 1 van je team maten met een stijve tampeloeris onder de gezamenlijke douche staat?
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef Den_Haag het volgende:
@WB, laat ik nu net zaterdag geen college hebben
En maar volhouden dat daar niks gebeurt, my assquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*hersenspoeling* Zeep er over.Spreekt me meer aan.
![]()
quote:[..]
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.Uurtje of 1.
![]()
Moet alleen vriendinnetje niet werpen. Dus OVB.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Cageon het volgende:
En maar volhouden dat daar niks gebeurt, my ass
![]()
deel rechts is bekend, Lekdijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?
Koopés snel een Zumo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
deel rechts is bekend, Lekdijklinksboven hebben we nog niet gereden dacht ik..
[ afbeelding ]
1 uur is een beetje te laat. Doen we het een weekje later.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*hersenspoeling* Zeep er over.Spreekt me meer aan.
![]()
[..]
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.Uurtje of 1.
![]()
Moet alleen vriendinnetje niet werpen. Dus OVB.
Sure, lijkt me wel wat. Hoe gaan we die route rijden/volgen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
deel rechts is bekend, Lekdijklinksboven hebben we nog niet gereden dacht ik..
[ afbeelding ]
we hebben Cageonquote:
Geerd gaat em leiden zie ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:21 schreef Cageon het volgende:
Sure, lijkt me wel wat. Hoe gaan we die route rijden/volgen?
Beschrijving zit er niet bij cker?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben Cageon
[..]
Geerd gaat em leiden zie ikis wel een mooie route
óóit gedeeltelijk
ook met de MC gedaan
nopequote:
Now I feel happy.quote:
1 uur is vroeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
1 uur is een beetje te laat. Doen we het een weekje later.
you&you bothquote:
we gaan zondag meetenquote:1 uur is vroeg.![]()
Eerste zaterdag in drie weken dat ik even uit kan maffen.![]()
Weekend er op heb ik Nick, kan gewoon meeten, ze hebben toch wel een lego bak bij de motorzaak.![]()
Als je hem hebt mail hem dan ffquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nopeis missch wel aan te komen..
edit: ff mail gestuurd
quote:
Veel plezier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We proberen ook niet te toerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij zjin eenmaal geen routehelden
Geerd: komt goed
Depends eh... wie/wat je allemaal tegen komt onderweg.quote:
Idd ja dat had ik ook al even bekeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij denken graag dat we doorrijden![]()
route is trouwens combi van tour/rijden
1 uur is een redelijke tijd maar ik moet aankomende zaterdag beetje op tijd in Breda zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Now I feel happy.![]()
[..]
1 uur is vroeg.![]()
Eerste zaterdag in drie weken dat ik even uit kan maffen.![]()
Weekend er op heb ik Nick, kan gewoon meeten, ze hebben toch wel een lego bak bij de motorzaak.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij denken graag dat we doorrijden![]()
route is trouwens combi van tour/rijden
quote:ArnouTLS-TLR
tlr freakWas eigenlijk benieuwd of je al een beetje de ohlins hebt kunnen testen ondanks het weer de laatste periode.oll:
Yes inmiddels wel, nog geen langere stukken maar toch wel al een aantal kleinere ritjes hier buiten de stad om.
Laat ik voorop zeggen dat het een constante vering is ipv verschillend, dus dat op zich is al een plus punt.
In langere bochten blijft de achterkant nu constant, op zelfde stukje snelweg bocht met verschillende settings gereden, denk dat ik nu wel de juiste "click" gevonden heb.
Ik heb vandaag de vork veren wel nog wat strakker aan gedraaid, dus de volgende keer zien of dat weer nog wat meer stabiliteit brengt.
En er is meer Ohlins onderweg...
van mn vriendin krijg ik voor mn verjaardag een stuurdemper van het gerenomeerde merk... jammie jammie (zowel de demper als vriendin:lol:
)
Ach hoe strakker hoe beter tochquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef MrDrako het volgende:
Heb net bij Termaat in nijmegen voor 860 euro een IXS Jas en broek, laarzen, handschoenen en Nolan X-Lite x-602 speed 10 helm gekocht
Hij vroeg me een arai helm te passen, maat L ipv de XL die ik nu heb gekozen, ding paste NET over mn hoofd, kreeg em er nouwelijks van af, en heb er volgens mij nu nog een drukkend gevoel op mn hoofd aan over gehoudenhij zei dat het normaal was, maar dat voelde verre van normaal.. maar goed, verder netjes geholpen, goed advies en er ging nog een leuke korting over.. weet iig wanneer ik weer wat nodig heb waar ik terecht kan
wat ben jij in eens vriendelijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach hoe strakker hoe beter tochHey biertje?
Niet fokken met Superbikes jaquote:
die noemen ze images.google.nlquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef ikookhier het volgende:
Cageon heeft een vreemde verzameling foto's![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
die noemen ze images.google.nl
onder welke steen heeft u de tijd doorgebracht?
true true. Ik archiveer het internetquote:
en termaat is best lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef MrDrako het volgende:
Heb net bij Termaat in nijmegen voor 860 euro een IXS Jas en broek, laarzen, handschoenen en Nolan X-Lite x-602 speed 10 helm gekocht
Hij vroeg me een arai helm te passen, maat L ipv de XL die ik nu heb gekozen, ding paste NET over mn hoofd, kreeg em er nouwelijks van af, en heb er volgens mij nu nog een drukkend gevoel op mn hoofd aan over gehoudenhij zei dat het normaal was, maar dat voelde verre van normaal.. maar goed, verder netjes geholpen, goed advies en er ging nog een leuke korting over.. weet iig wanneer ik weer wat nodig heb waar ik terecht kan
yea de mijne zit iets aan de losse kant, keertje andere wang stukken kopen die iets dikker zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
en termaat is best lekker goedkoop.
en een helm moet strak zitten maar niet TE strak
Weekje niet scheren wil ook wel helpen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea de mijne zit iets aan de losse kant, keertje andere wang stukken kopen die iets dikker zijn
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:43 schreef Geerd het volgende:
Wat ook wel handig is om eerst even naar de kapper te gaan alvorens een helm te kopen:P
nee.. ben aan t werk.. soort vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:10 schreef Geerd het volgende:
Blik op de weg niet gekeken??
ja, lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach hoe strakker hoe beter tochHey biertje?
ja zeker, maar dat ding moest ik met 2 handen van bovenaf aandrukken wilde ik em over mn hoofd krijgen,quote:
dat zijn prijzige helmenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Geerd het volgende:
Konden er niet wat dunnere wangvulling etc in?
Zat je er inquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef bvvt het volgende:
en een helm moet strak zitten maar niet TE strak
Hebben ze je woordenschat ingepikt @ de opleiding ofzo?quote:
Wat wil je daar mee zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen.![]()
Is het medium soft van een toerband net zo soft als het medium van een sportband.
Definieer medium en soft.![]()
Motortje staat sinds de andere schokbreker op de middenbok met de MPR2CT op de grond.![]()
[ afbeelding ]
Maar dan moet je niet de koppeling laten schieten na het uitrijden van de schuur.![]()
[ afbeelding ]
Want dan heb je gelijk een dikke streep in je medium.Wordt al iets minder na drie dagen rijden.
quote:
helemaal niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen.![]()
Is het medium soft van een toerband net zo soft als het medium van een sportband.
Definieer medium en soft.![]()
Vind je het ook niet gek dat de MPR achterband al sneller begint met de medium compound?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:53 schreef Cageon het volgende:
helemaal niks eigenlijk.
Vond t wel boeiend plaatje. Geeft een duidelijk beeld waar nou het zachtere gedeelte van de band begint.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Geerd het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Was dat nou de allereerste?
Mooie tijd was datquote:
u got a replyquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zegt het voort!Derbi GP1-250 Racing van 12' 2006 ¤2.750
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
u got a reply
![]()
o ja, had er nog bij willen zetten dat ik nog op de staatsloterij moet wachten
quote:
Ik heb altijd een stijve als ik op de motor zit en de kracht voel van het machtige blokquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
mvg!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu met olieplasje
....als hij starten wilquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb altijd een stijve als ik op de motor zit en de kracht voel van het machtige blok![]()
Mijn kuiten voelen redelijk stijf jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
....als hij starten wil![]()
Ik neem aan dat je na 500 duwen een stijf been bedoeld
Maar er zitten vingers aan om te kunnen motorrijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Z'n hand, er zit een gat in z'n hand
Das toch duidelijk - zijn vriendin is kapot.quote:
Als ie het doet - wel te verstaan....quote:Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar er zitten vingers aan om te kunnen motorrijden
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar er zitten vingers aan om te kunnen motorrijden
Wat wil je weten Geerdquote:Op woensdag 23 april 2008 00:04 schreef Geerd het volgende:
Je word hier ook nooit wat wijzer.:P
Ja ik dacht FANS 10000 mails maar later viel dat flink tegenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef bvvt het volgende:
is het trouwens iemand al opgevallen dat de PM het weer doet.
6-speedquote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je eerst een motor terug verdienen met die carbon 5-speed![]()
Maar dan moet er weer een wha wha pedaal komen o.i.d.
Hij zou een zondag meerijden maar onderweg naar de meet was "zijn motor afgeslagen"quote:
déja vuquote:Op woensdag 23 april 2008 00:07 schreef Geerd het volgende:
Wat is der mis met je motor dan:P
Daar is ook niks mis meequote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij zou een zondag meerijden maar onderweg naar de meet was "zijn motor afgeslagen"![]()
Hij probeert ons nu wijs te maken dat hij 500 meter heeft lopen duwenterwijl
hij nog gewoon op z'n nest met z'n tampeloeres lag te spelen
wat wil je daar nu mee zeggen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vind je het ook niet gek dat de MPR achterband al sneller begint met de medium compound?
truquote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij zou een zondag meerijden maar onderweg naar de meet was "zijn motor afgeslagen"![]()
Hij probeert ons nu wijs te maken dat hij 500 meter heeft lopen duwenterwijl
hij nog gewoon op z'n nest met z'n tampeloeres lag te spelen
das toch algemeen bekend als het om negers gaat?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks mis met mijn tampeloeres [ afbeelding ]
[sub]2muchinfo[/sub]
Ik ben wel tegen veelwijverijquote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
das toch algemeen bekend als het om negers gaat?
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben wel tegen veelwijverij
Al die schoonmoeders....
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
das toch algemeen bekend als het om negers gaat?
quote:
seriously dude, dat noem je toch geen penis kokerquote:Op woensdag 23 april 2008 00:27 schreef Rib-i het volgende:
Ga toch eens naar de kapper...
[ afbeelding ]
Een etui danquote:Op woensdag 23 april 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
seriously dude, dat noem je toch geen penis koker
quote:
Keep on trying!quote:Op dinsdag 27 mei 2003 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil ook mee jongens .. kan ook helpen met de route ..
Motor mag sinds vrijdag weer de weg op .. alarm moest erop van de verzekering arggh 3 weken moeten wachten.
Heb trouwens ook nog een backseat over.
Misschien een apart topic voor plaatsen
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
seriously dude, dat noem je toch geen penis koker
Je beschikt over een Asociaal Dikke Slaap Lul??quote:Op woensdag 23 april 2008 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je zal zo iemand maar achterop hebben![]()
Gasten, ik ga pitten
Engelse drop is op
Geerd nog wijzer geworden![]()
![]()
Trusten
Van carbonquote:Op woensdag 23 april 2008 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je beschikt over een Asociaal Dikke Slaap Lul??
ja en elke morgen wordt hij wakker met een spiegel ei op zijn buikquote:Op woensdag 23 april 2008 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je beschikt over een Asociaal Dikke Slaap Lul??
ah mên...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja en elke morgen wordt hij wakker met een spiegel ei op zijn buik
Sorry, hij is mij te snelquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zegt het voort!Derbi GP1-250 Racing van 12' 2006 ¤2.750
Hij heeft heul niet met mij liggen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Serieus? Voor jou wel een ideaal ding, olie komt op temperatuur op die fietsafstandjes van je.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:29 schreef bvvt het volgende:
u got a reply
![]()
o ja, had er nog bij willen zetten dat ik nog op de staatsloterij moet wachten
Inplaats van pedo woon je samen met een bejaarde scooterrijdster?quote:
Ik betwijfel of er achter motorduwen ene doordacht plan zit of cardiovasculaire activiteit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:50 schreef Gawaine het volgende:
Motorduwen is véél gezonder dan binnen in een achteraf zaaltje aan groepsspinning te doen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb me wat carbon aangeschaft
[ afbeelding ]
De eerste full carbon electric guitar
[ afbeelding ]
Slank [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjektjektjek the body [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom heb ik nog geen nieuwe motor
Kijk nog eens goed naar de plaatjes.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
wat wil je daar nu mee zeggen?
Tuurlijk zijn het andere compounds, alsof dat niet vrij logisch is.
Ik heb het in tweede instantie over de overgang van medium naar minder hard, ook wel soft genoemd.quote:
Omdat het midden relatief (veel) harder is van de toer band dan het midden van de MPP.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb het in tweede instantie over de overgang van medium naar minder hard, ook wel soft genoemd.
Toch vreemd dat het bij de toerband eerder is.![]()
![]()
Plaatjes posten zonder commentaar is zó internet 2008 research klepel en klok missende.![]()
Tnx John H. Watson.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Cageon het volgende:
Omdat het midden relatief (veel) harder is van de toer band dan het midden van de MPP.
Oftewel heb je er sneller wat aan.
Bij een MPP word er waarschijnlijk vanuit gegaan dat er ook al meer gegast word bij een hellingshoek. etc. waarneer de zachte compound vroeger begint zoals bij de MPR zal er dus veel meer slijtage optreden, omdat de compound waarschijnlijk redelijk veel zachter is van de MPP.
Op het circuit rij je dan nog wel eens over de andere kant, dat is waar.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:12 schreef Cageon het volgende:
maar nu t toch over banden gaat.
Voor mijn gevoel begon ik t idee te krijgen dat mijn banden voor/achter te warm werden @ KB na een aantal ronden.
Neem aan dat ze er niet op gebouwd zijn om weet niet hoeveel kmers alleen maar over t zelfde rubber te rijden op die manier krijgen ze geen rust/koeling whatsoever.
Op t circuit wisselt dat nog al af, in verhouding tot KB.
Zou dit mogelijk zijn?
Of is het gewoon psychisch?
Of is het niet "te warm", maar gewoon lekker warm (boven optimale temp) waardoor t iets "smeuiger" aan kan voelen?
Of de bandenspanning die te hoog word van de temperatuur -> minder rubber op t asfalt -> minder grip?
Was je nou al bij Hyperpro geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:25 schreef Cageon het volgende:
optie 2 dus.
Maargoed voor een paar rondjes KB beetje overkill
Vering checken: Andere achter demper zou sowieso niet verkeerd zijn![]()
Maar geen last van @ KB
Neuh is (nog) niet nodig.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was je nou al bij Hyperpro geweest.![]()
Enige goede oplossing is de multigrade olie band.![]()
Some day.
Dat laatste staat vast.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Cageon het volgende:
Neuh is (nog) niet nodig.
De TL is al vrij goed afgeveerd in vergelijking met een triumph 1200![]()
Afstellen moet ook nog een keer gebeuren, volgens mij klopt er geen fluit van icm gewicht, maar zelf gaan lopen draaien zonder de effecten te kennen is ook niet slim denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat laatste staat vast.![]()
Afstellen door een expert kan overigens nooit geen kwaad.![]()
Maar over de Trophy..
Standaard niet bepaald sportief, maar een schokdemper die dood is al helemaal niet.![]()
Kan me nu wel vermaken op de Trophy.
Vanochtend ook weer genoten, van traag in een hoge versnelling, tot lekker knallen in een doordraaier.
Ga hem nog bijna idealiseren.![]()
De enige waardige opvolger is een Kawasaki GTR1400.
Maar die kost meer dan 17.000 euro.![]()
[ afbeelding ]
Wel cardan.
Verklaar dit!quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Geerd het volgende:
Zo van Arnhem tot Krimpen aan de Ijsel helemaal over de dijk, oma ook weer een mooie dag gehad:P
Biertje ¤2,- @ keidagenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:10 schreef Geerd het volgende:
Ik was wellis benieuwd wie der allemaal over waren gebleven:P
Alleen de meest kanslozen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:10 schreef Geerd het volgende:
Ik was wellis benieuwd wie der allemaal over waren gebleven:P
Wat heb ik dan al zo lurkend gemist*quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de meest kanslozen.![]()
Hoewel Rietvaerder.
En twee werden overspannen tot suicide aan toe.
Drie kregen een hoeksverhouding gedoemd tot mislukken.
En een stuk of vier ging emigreren.
Zo onstond de harde kern. [ afbeelding ]
WB was dan weer de enige die bij de eerste rit was.
OPM had helaas nog geen rijbewijs.![]()
Toch zijn er dingen in de doofpot gestopt.
Zo was er ooit de BBQ bij Faithy thuis. [ afbeelding ]
Zelfs de smilieloze BWT kreeg daar een ban aan de broek.
Ah, de legendarische verkrachtingsmeetquote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de meest kanslozen.![]()
Hoewel Rietvaerder.
En twee werden overspannen tot suicide aan toe.
Drie kregen een hoeksverhouding gedoemd tot mislukken.
En een stuk of vier ging emigreren.
Zo onstond de harde kern. [ afbeelding ]
WB was dan weer de enige die bij de eerste rit was.
OPM had helaas nog geen rijbewijs.![]()
Toch zijn er dingen in de doofpot gestopt.
Zo was er ooit de BBQ bij Faithy thuis. [ afbeelding ]
Zelfs de smilieloze BWT kreeg daar een ban aan de broek.
quote:
Nieuwsgierig aagje.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef ikookhier het volgende:
Wat heb ik dan al zo lurkend gemist*![]()
*antwoord mag ook via de mail
ban en (studie voor)mekka?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef stinkie het volgende:
Waar onze die etnische minderheid trouwens gebleven?
Ik heb een hypermoderne fietsquote:Op woensdag 23 april 2008 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Conclusie: vering checken, bandenspanning aanpassen
, rijstijl veranderen.
![]()
Of een multi grade band kopen. Hard op hoge temperatuur, zacht bij lage.![]()
Jij bent ook een nachtbrakerquote:
Heb de laatste tijd geen zin om naar bed te gaan ook al verveel ik mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.studeer en werk idd. Loop nu stage en zit in mijn eentje op kantoor, is ook mijn eigen project dus vrij flexibele tijden idd. OF dat goed of slecht is laat ik even in t midden, je word er wel erg makkelijk van. Zelfde geld voor het werk. Zal morgen eens een piccy plaatsen van mijn project.quote:Je studeert nog en werktOok fijn dat je bij je studie uit kan slapen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny heeft een grote bek op tweakersMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
In trainingquote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef stinkie het volgende:
Waar onze die etnische minderheid trouwens gebleven?
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:57 schreef Cageon het volgende:
danny heeft een emotioneel zware tijd.
Zijn ow zo geliefde FOK!ertjes keren zich tegen hemEén van mijn collega's hoort bij de gediskwalificeerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny heeft een grote bek op tweakers![]()
een van de drie relschoppers mbt PM affaire?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eén van mijn collega's hoort bij de gediskwalificeerden
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
een van de drie relschoppers mbt PM affaire?
watdan?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
Fok hee, bijna niks besteld net, en al 200 euro kwijt bij Louis.![]()
Ik stop met motorijden.![]()
Kan je beter bij mij langskomen, kost je maar 100 euries en je krijgt ook bijna nietsquote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
Fok hee, bijna niks besteld net, en al 200 euro kwijt bij Louis.![]()
Ik stop met motorijden.![]()
aah men.... na vanacht wil ik niet weten waar DIT over gaatquote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan je beter bij mij langskomen, kost je maar 100 euries en je krijgt ook bijna niets
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
Kan je beter bij mij langskomen, kost je maar 100 euries en je krijgt ook bijna niets
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
aah men.... na vanacht wil ik niet weten waar DIT over gaatthee lepel?
Blabla ...quote:Het schijnt dat lepeltje-lepeltje voor veel andere stellen ook een favoriete slaaphouding is.
Dit zou onder andere te maken hebben met mannelijke, 'slaapverwekkende' feromonen die voornamelijk via zijn onderarm worden afgegeven. En natuurlijk met de vrouwelijke tegenhangers daarvan, die juist vrijkomen via haar nek.
Man ligt met armen om vrouw heen, haar rug beschermend met zijn lichaam, zijn neus bijna in haar nek. Zijn onderarmen liggen als vanzelf bijna letterlijk voor de neus van de vrouw. Twee maal bingo.
Die feromonen zijn waarschijnlijk niet de echte reden dat deze slaaphouding is ontstaan. Veel meer zullen ze onderdeel van een beloning zijn geweest voor een evolutionair effectieve manier van slapen. Misschien door de extra veiligheid van de beschermde rug of omdat er minder warmte verloren gaat. Wie weet.
Maar het effect was in elk geval belangrijk genoeg om er een ingewikkeld belonings-systeem voor te installeren.
Net als de andere primaten kennen mensen een veelheid aan gedrag, variërend van angstaanjagende agressie tot schijnbaar zinloze zelfopoffering en alles daartussenin.
Verliefdheid (of 'paarvorming') en zwangerschap wordt, net als bij onze neven en nichten, onder andere gekenmerkt door aanzienlijke veranderingen in de hormoon- en feromoon-huishouding, waarbij niet alleen tussen moeder en kind, maar ook door vader en moeder, over en weer, een ongelooflijke hoeveelheid informatie wordt uitgewisseld.
Hoort wel bij mijn favorietenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Van niets naar iets?
Kuipen gebruik je toch niet.
Wannuhgekzegquote:Op donderdag 24 april 2008 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnetje is te breed geworden voor lepeltje lepeltje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Blabla ...[ afbeelding ]
Lepeltje-lepeltje is voor de sex
2 - 4 ml = thee lepelquote:Gemiddeld loost een man, na 24 tot 36 uur onthouding, twee tot vier ml sperma.
NeH alles is rustig. Wilde gewoon ff tijd alleen, en dat kan alleen op de late avond.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef Rib-i het volgende:
Hoort wel bij mijn favorietenKm's & Triumph horen bijelkaar
![]()
Hoe is het met het vrouwtjeBen je wakker omdat je een bepaald voorgevoel hebt
Nog welquote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
NeH alles is rustig. Wilde gewoon ff tijd alleen, en dat kan alleen op de late avond.![]()
Een upper doet wundersquote:Al heb ik geen idee of ik nou slaap of wakker ben. Anyway, komt vast hard aan @werk straks.![]()
Je slaapt en hebt een nachtmerriequote:
Welke is datquote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
mezelf komende week mss maar is trakteren op een demo/proef rit op de KTM RC8, lijkt me wel porno.
Nog geen 3 millequote:Op donderdag 24 april 2008 00:23 schreef Cageon het volgende:
rib-i moet voor die triumph Daytona T959 (ofzoiets) gaan
Gans geyle bike.
Dat geluid lekker rauw op lage toeren en janken op hogere toeren
Beter dan een jaar benentraining.quote:
Pas drie keer in de OP geweest.quote:
Printscreenquote:
de vervanger van mijn TLR in de VERRREEE toekomstquote:
Alles is beter dan dat, wie weet wat mijn volgende bike zal zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog geen 3 mille, jammer dat het in Leeuwarden is om even te spieken.
![]()
[..]
Beter dan een jaar benentraining.![]()
Veur dèh geld kende beter unne Duuc kôpuhquote:Op donderdag 24 april 2008 00:35 schreef Cageon het volgende:
"Why buy one?
It's cheaper than a ducati
it's better than a ducati"
Ook niet erg.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Veur dèh geld kende beter unne Duuc kôpuh
'tBlèft unne snelle crossert
mwahhh,quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat heb ik dan al zo lurkend gemist*![]()
*antwoord mag ook via de mail
Kutquote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef bvvt het volgende:
bijjjjjjjjna
en ik maak niet de laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |