Ik rij natuurlijk in een andere sessie bij de gevorderden.quote:Op maandag 21 april 2008 11:32 schreef Cageon het volgende:
Maar hoe ben je van plan picca's te maken als je zelf gaat rijden?
quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef bvvt het volgende:
Hallo, zeg - is er nu nog geen WB jr-jr?
Nice voor de picquote:Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aan de snelheid ligt het nietdus denk idd houding
komt die nu al, lees een van zijn posts in t vorige topicquote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Fipo.![]()
![]()
[..]
Ik rij natuurlijk in een andere sessie bij de gevorderden.
[..]
Zes dagen over tijd.
Alles nog rustig.
[..]
Nice voor de picmaar op het circuit kom je misschien snel grondspeling tekort.
Zou die nog komen.quote:
Ik moet nog bijlezen.quote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Cageon het volgende:
komt die nu al, lees een van zijn posts in t vorige topic
ehm.. dat soort dingen denk ik liever niet aanquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
ehm.. dat soort dingen denk ik liever niet aan
quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Ik heb een bod uitgebracht op een motor
Hij was al verkocht
Mocht je het nog wel een motor noemen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Hij was al verkocht![]()
Het zou ook als walvis door het leven kunnen gaan jaquote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht je het nog wel een motor noemen?
Ik heb nog wel een gs500 staanquote:Op maandag 21 april 2008 12:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het zou ook als walvis door het leven kunnen gaan ja
maar dat is geen walvis meerquote:
Hey Stinkiequote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef stinkie het volgende:
Hij was al verkocht
Gaat allemaal best in huize stink. Beetje papa spelen tegenwoordig.quote:Op maandag 21 april 2008 12:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey Stinkie
Hoe is het leven dude
Dus toch stiekem weer aan het kijken naar een motor
je kan dat ook niet onderdrukken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:11 schreef Cageon het volgende:
dit had ik ook gedaan als ik een duc had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]mooie wielen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik ook zeggen, net als dat plaatje met die duc.quote:
ws welquote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Nice voor de picmaar op het circuit kom je misschien snel grondspeling tekort.
Faithy heeft geen geld, dus die koopt voorlopig niets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef stinkie het volgende:
Had me al voorgenomen er geen een meer te kopen totdat BE zei dat faithy die van haar wegdeed.
Ligt netjes boven, in de tas, gezekerd en alquote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Faithy heeft geen geld, dus die koopt voorlopig niets anders.
Kan je beter deze bron in de gaten houden.![]()
En pappa spelen? Samoerai zwaard ligt toch wel netjes achter slot en grendel heH?![]()
I'm in.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ow dat plaatje
weekend meetenzondag that is
Oooo, rib toch.quote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
http://fok.gmta.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
ik ben op MF te vindenquote:Op maandag 21 april 2008 17:53 schreef Rib-i het volgende:
... @ FOK [ afbeelding ]
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef Cageon het volgende:
FOK! is stuk (layout) bij jullie ook? Ik gebruik nog zo'n oude layout
ze kunnen hier ook niks heel houdenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Oooo, rib toch.
Je weet toch wel dat je dit soort linkjes niet zomaar moet posten hie rop fok![]()
je weet toch dat die ene persoon zo ziet wie er mee bezig zijn,.![]()
dadelijk heb je nog een ban aan je broek hangen ook nog...
Ik las het hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!: het grootste internetschandaal van Nederland![]()
hehehehe, ik dacht eerst dat Rib-i zijn rook gordijn in de verkoop had gedaan.....quote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189452/0
Zal ik![]()
jepquote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef Cageon het volgende:
FOK! is stuk (layout) bij jullie ook? Ik gebruik nog zo'n oude layout
Voor 150 euries minder kan je 350 cc meer krijgenquote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189452/0
Zal ik![]()
Ben je wel even stil vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
die ene kawa rijder die -xx- hier heen had gesleurt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
Zolder is idd een levensgevaarlijk autocircuit met die muren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
tering zeg
Ernstig ongeluk @ zolder
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor 150 euries minder kan je 350 cc meer krijgen
Of eerder. Hij staat gewoon klaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan even niet bij de PM.![]()
Moet nog weten waar precies. 17 mei.Moet lukken in principe.
@die kale zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet, wil je jezelf kandidaat stellen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 22-04-2008 11:43:32 ]
hoe zou jij reageren als 1 van je team maten met een stijve tampeloeris onder de gezamenlijke douche staat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
[..]
hebben we al een idee
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=full_service_tickets&ev_id=582156&serviceid=581&PHPSESSID=7d06ec2cd5a373d12c3822abcdcce284quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?
Maar wat is het dahahahanquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@die kale zelf.![]()
Kapoter is zoveel aan gesleuteld het afgelopen jaar.
Jij had het al een jaar geleden opgegeven.![]()
Jeah, moest net ff ALT-TABBEN @langslopend publiek.quote:
350 cc extra natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=full_service_tickets&ev_id=582156&serviceid=581&PHPSESSID=7d06ec2cd5a373d12c3822abcdcce284
Ohw das in mei pas:P
*hersenspoeling* Zeep er over.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef Cageon het volgende:
hoe zou jij reageren als 1 van je team maten met een stijve tampeloeris onder de gezamenlijke douche staat?
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef Den_Haag het volgende:
@WB, laat ik nu net zaterdag geen college hebben
En maar volhouden dat daar niks gebeurt, my assquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*hersenspoeling* Zeep er over.Spreekt me meer aan.
![]()
quote:[..]
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.Uurtje of 1.
![]()
Moet alleen vriendinnetje niet werpen. Dus OVB.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Cageon het volgende:
En maar volhouden dat daar niks gebeurt, my ass
![]()
deel rechts is bekend, Lekdijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
ik niet, kunnen we een nieuwe rit zoeken maybe?
Koopés snel een Zumo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
deel rechts is bekend, Lekdijklinksboven hebben we nog niet gereden dacht ik..
[ afbeelding ]
1 uur is een beetje te laat. Doen we het een weekje later.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*hersenspoeling* Zeep er over.Spreekt me meer aan.
![]()
[..]
Een zaterdag bedoel ik. Maar we kunnen a.s misschien ook.Uurtje of 1.
![]()
Moet alleen vriendinnetje niet werpen. Dus OVB.
Sure, lijkt me wel wat. Hoe gaan we die route rijden/volgen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
deel rechts is bekend, Lekdijklinksboven hebben we nog niet gereden dacht ik..
[ afbeelding ]
we hebben Cageonquote:
Geerd gaat em leiden zie ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:21 schreef Cageon het volgende:
Sure, lijkt me wel wat. Hoe gaan we die route rijden/volgen?
Beschrijving zit er niet bij cker?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben Cageon
[..]
Geerd gaat em leiden zie ikis wel een mooie route
óóit gedeeltelijk
ook met de MC gedaan
nopequote:
Now I feel happy.quote:
1 uur is vroeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
1 uur is een beetje te laat. Doen we het een weekje later.
you&you bothquote:
we gaan zondag meetenquote:1 uur is vroeg.![]()
Eerste zaterdag in drie weken dat ik even uit kan maffen.![]()
Weekend er op heb ik Nick, kan gewoon meeten, ze hebben toch wel een lego bak bij de motorzaak.![]()
Als je hem hebt mail hem dan ffquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nopeis missch wel aan te komen..
edit: ff mail gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |