quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
vind je het zelf vreemdgaan? zou je vriendin het vreemdgaan vinden?
heb je er zelf actief aan meegedaan?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef DroogDok het volgende:
TS, als je vriendin bij een ander achterop de motor zou zitten en zij zou haar tieten tegen zijn rug duwen, zou jij dat vreemdgaan noemen?
Zo ja -> probleem
Zo nee -> geen probleem
hij kon er toch ook niets aan doen... hoe kon hij nou weten dat zij dat zou gaan doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef DroogDok het volgende:
TS, als je vriendin bij een ander achterop de motor zou zitten en zij zou haar tieten tegen zijn rug duwen, zou jij dat vreemdgaan noemen?
Zo ja -> probleem
Zo nee -> geen probleem
ok relkloonquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ze is een beetje plat dus voor mij zou't geen issue zijn.
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ze is een beetje plat dus voor mij zou't geen issue zijn.
LOLquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Re het volgende:
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?
waarschijnlijk had ze ook een vrij dikke jas aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef refused. het volgende:
Het is 100% vreemdgaan TS, ik zou dr vriend waarschuwen. Natuurlijk is het ook erg opwindend voor een vrouw om dr tieten in de rug van een of andere gast te drukken.
Ze zouden wel willen, maar mannen hebben daar meestal geen zin in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Re het volgende:
vraagje aan TS, was er sprake van overvloedige voorvochtophoping in den onderbroek?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Re het volgende:
vraagje aan TS, was er sprake van overvloedige voorvochtophoping in den onderbroek?
Schuinsmarcheerder!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
nou nee ik had maar eventjes een stijve.
Obscene pervertquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik bedoel als ik in de stad loop of op het strand kom je ook lekkere chickies tegen en dan doet ie ook wel eventjes springen soms.
nou dan vertel je dat toch aan je vriendin, dat je op de chopper zat met een wijf wat wel tieten had die ze lekker in je rug zat te masseren waardoor je genotsknots begon te stijgerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou nee ik had maar eventjes een stijve.
Dus dan is het niet zo erg toch?
ik bedoel als ik in de stad loop of op het strand kom je ook lekkere chickies tegen en dan doet ie ook wel eventjes springen soms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |