quote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar kun je nog snel langs gaandie mille die ons ophield en maar niet aan de kant wilde gaan
ja goed, blikkers kijken niet in hun spiegels..dat weten wequote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of die mercedes die een stukje ervoor expres links bleef rijden![]()
en en en
quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Motor had er geen zin meer in toen we tussen Waalwijk en Den Bosch waren
beetje afwisselingquote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Goeie pics
Vooral om het verschil tussen de anderen en jullie te laten zien![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja goed, blikkers kijken niet in hun spiegels..dat weten wedie moto's moeten gewoon aan de kant als er een snellere achter hun zit
want dat is nog lastiger langskomen..
jammer manquote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Rib-i het volgende:
juiste editquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Daarna bleef probeerde die mille wel achter ons aan te rijden .......
Nee, als ie boven de 100 komt dan verbrand de olie te snel - heeft ie een 5 liter blik extra voor nodig....quote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer manwilde ie niet starten ofzo
quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juiste edit![]()
had em niet meer gezien in mijn spiegels
![]()
maar die 750 van jou wil wel gaan heemet dat aparte snerpend geluid
![]()
hard genoeg is het zekerquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
Gaat hard genoeg voor mijIk heb mijn rijbewijs elke dag hard nodig
![]()
Maar een Z1000 heeft wel meer vermogenhmmm keuzes keuzes
![]()
alleen je hoort em een stuk minder als je het gas niet opentrekt..ieder zijn smaakquote:Ik vind het geluid met db-killer (die er nu dus in zit) mooier als zonder. Hij loopt ook
veel beroerder zonder. Ik zou hem dan echt af moeten laten stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Hoeveel schade/litersquote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Maat van me heeft me opgehaald met de motorambulance en naar zijn werkplaats gebracht. Dinsdag pas tijd om te kijken wat er aan de hand isquote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat was er dan aan het handjeEn hoe ben je weer thuis gekomen
Helemaal niks meer, benzinepomp of iets anders, weet het echt niet, baalde ik eigenlijk ook teveel voor om naar te kijkenquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer manwilde ie niet starten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
WB heeft zich met de koopzondag ook maar verwend. We hebben er een kleine bij.![]()
SweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
mén jij hebt een rijdbare moto nodigquote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Rib-i het volgende:
Helemaal niks meer, benzinepomp of iets anders, weet het echt niet, baalde ik eigenlijk ook teveel voor om naar te kijkenHad je nog gesmst
Kweetsquote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mén jij hebt een rijdbare moto nodighad je sms wel gezien, dacht steeds bij de volgende stop antwoord wel
maar toen kwamen we op KBG en het leek moment later dat ik thuis kwam
quote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maat van me heeft me opgehaald met de motorambulance en naar zijn werkplaats gebracht. Dinsdag pas tijd om te kijken wat er aan de hand is
[..]
Helemaal niks meer, benzinepomp of iets anders, weet het echt niet, baalde ik eigenlijk ook teveel voor om naar te kijkenHad je nog gesmst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
een millequote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kweets
Kijken of ik vrijdag vrij kan pakken
Heb al een sheet gemaakt om te berekenen wat de echte kosten kunnen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kweets
Kijken of ik vrijdag vrij kan pakken
Heb al een sheet gemaakt om te berekenen wat de echte kosten kunnen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
verkoop m nu hij nog geld waard is
![]()
Gaat deze week marktplaats op denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liever een Tuonoquote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een milleheb ik wat gemist
goeie keuze iig
quote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maat van me heeft me opgehaald met de motorambulance en naar zijn werkplaats gebracht. Dinsdag pas tijd om te kijken wat er aan de hand is
[..]
best of bothquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Liever een Tuono
Jaartje Mille rijden en dan inruilen op een Tuono
Als je dat zo zegt kan ik beter iets anders kopenquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Link hoor.Je mag dat ding bij de domijnen niet starten of laten lopen voor de aankoop.
Ligt natuurlijk ook aan mij, Den Bosch -> Apeldoorn 28 minutenquote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ding brengt je echt geluk héZou je hem nog wel nakijken
quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
WB heeft zich met de koopzondag ook maar verwend. We hebben er een kleine bij.![]()
KoopzondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof cameraatje![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt kan ik beter iets anders kopen![]()
Waar is het spul van Leo Teunissen eigenlijk naartoe gegaan
quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan mij, Den Bosch -> Apeldoorn 28 minuten
quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pittuh
Heb een halve kilometer de motor lopen aanduwen![]()
Mjeh ach. T voelde fantastisch.quote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je daar platter zien gaan..dus ja kan platter![]()
mwah toen jij voor ging rijden ging het ook wel aardig, ik zei t al op de langere bocht ging het net iets harder en de knie zat vlak boven het asfaltquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Cageon het volgende:
Mjeh ach. T voelde fantastisch.
Wat ik kut vond aan die bocht was t begin eerst dikke hobbel bij insturen ong. en dan nog iets hoogteverschil daarna. Pas op de helft -> t einde ging t pas lekker had ik t idee.
Mgoed no excuses.![]()
Uwes gaat als de brandweer zoals gewoonlijk.
Mjeh die steun kan ook wel aan de grond als ik de foto zo ziequote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
mwah toen jij voor ging rijden ging het ook wel aardig, ik zei t al op de langere bocht ging het net iets harder en de knie zat vlak boven het asfaltkwestie van uitsteken en sliden maar
Vriendinnetje was emo, 48 uur op elkaars lip en me dan nog missen.quote:
Als je het huis uit mag van mevrouw.quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..harde boner verhaal over nieuwe aanwinst..]
Eigen Fok! MC foto's van de Fok! MC zirkwiedagen.![]()
![]()
![]()
Ik kwam er zelf mee. Lijk soms net een wijf qua intuitie.quote:
yupquote:Op maandag 21 april 2008 11:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh die steun kan ook wel aan de grond als ik de foto zo zie
Toch vind ik t apart jij gaat behoorlijk stukje platter, terwijl we wel redelijk dezelfde snelheid rijden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Hallo, zeg - is er nu nog geen WB jr-jr?quote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf mee. Lijk soms net een wijf qua intuitie.![]()
Deze week drie sportschool bezoeken gepland.
Wel even gisteren aangemeld.![]()
![]()
Maar ze kan ook ieder moment bevallen.
Wat moet er bij de dealert gebeuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |