en termaat is best lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef MrDrako het volgende:
Heb net bij Termaat in nijmegen voor 860 euro een IXS Jas en broek, laarzen, handschoenen en Nolan X-Lite x-602 speed 10 helm gekocht
Hij vroeg me een arai helm te passen, maat L ipv de XL die ik nu heb gekozen, ding paste NET over mn hoofd, kreeg em er nouwelijks van af, en heb er volgens mij nu nog een drukkend gevoel op mn hoofd aan over gehoudenhij zei dat het normaal was, maar dat voelde verre van normaal.. maar goed, verder netjes geholpen, goed advies en er ging nog een leuke korting over.. weet iig wanneer ik weer wat nodig heb waar ik terecht kan
yea de mijne zit iets aan de losse kant, keertje andere wang stukken kopen die iets dikker zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
en termaat is best lekker goedkoop.
en een helm moet strak zitten maar niet TE strak
Weekje niet scheren wil ook wel helpen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea de mijne zit iets aan de losse kant, keertje andere wang stukken kopen die iets dikker zijn
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:43 schreef Geerd het volgende:
Wat ook wel handig is om eerst even naar de kapper te gaan alvorens een helm te kopen:P
nee.. ben aan t werk.. soort vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:10 schreef Geerd het volgende:
Blik op de weg niet gekeken??
ja, lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach hoe strakker hoe beter tochHey biertje?
ja zeker, maar dat ding moest ik met 2 handen van bovenaf aandrukken wilde ik em over mn hoofd krijgen,quote:
dat zijn prijzige helmenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Geerd het volgende:
Konden er niet wat dunnere wangvulling etc in?
Zat je er inquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef bvvt het volgende:
en een helm moet strak zitten maar niet TE strak
Hebben ze je woordenschat ingepikt @ de opleiding ofzo?quote:
Wat wil je daar mee zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen.![]()
Is het medium soft van een toerband net zo soft als het medium van een sportband.
Definieer medium en soft.![]()
Motortje staat sinds de andere schokbreker op de middenbok met de MPR2CT op de grond.![]()
[ afbeelding ]
Maar dan moet je niet de koppeling laten schieten na het uitrijden van de schuur.![]()
[ afbeelding ]
Want dan heb je gelijk een dikke streep in je medium.Wordt al iets minder na drie dagen rijden.
quote:
helemaal niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen.![]()
Is het medium soft van een toerband net zo soft als het medium van een sportband.
Definieer medium en soft.![]()
Vind je het ook niet gek dat de MPR achterband al sneller begint met de medium compound?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:53 schreef Cageon het volgende:
helemaal niks eigenlijk.
Vond t wel boeiend plaatje. Geeft een duidelijk beeld waar nou het zachtere gedeelte van de band begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |