abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58266196
Danny heeft zijn hart eindelijk eens gelucht
quote:
Waarom mijn verhaal hier? Simpel. Nagenoeg niemand hier komt op FOK! (of durft dat toe te geven ) of mij. Op FOK! wordt alles wat ik zeg subiet afgefikt, ongeacht wat ik zeg of niet zeg. Hier ligt dat anders. Voor relatieve buitenstaanders is het veel eenvoudige objectief te kijken naar wat er gezegd wordt en zonder overdreven flames of juist overdreven support gewoon te zeggen wat er in hun ogen
Huilebalk:
quote:
Ook andersom werkt het trouwens. Omdat ik hier een relatieve buitenstaander ben en hier bijna niemand ken kan ik de 'huilebalk' opmerkingen én eventuele 'agossie' posts makkelijker naast me neerleggen. Jullie zijn wildvreemden van me en niet mijn users. Jullie zijn niet de mensen die ik probeer tevreden te stellen.
Te gekke omschrijving:
quote:
Mijn users en mijn crew daarentegen staan me veel nader aan het hart en de botte opmerkingen daarvan kunnen WEL keihard aankomen en de steunbetuigingen daar kunnen me WEL emotioneren. Hier totaal niet. Het begrip is welkom, en het is fijn om eens te zien dat er ook mensen zijn die, ondanks dat ze mij niet mogen en m'n site kut vinden, wel kunnen begrijpen dat ik een beetje tussen wal en schip
Hier gaat hij helemaal fout:
quote:
De voornaamste reden om het hier te doen is eigenlijk eenvoudigweg omdat hier geen, of iig zeer weinig, FOK!users komen en toegang hebben. Daardoor ben ik hier een stuk minder kwetsbaar. Ook heb ik hier totaal niets te winnen met het vertellen van mijn verhaal. Als ik dit op FOK! zou vertellen zou iedereen toch het idee hebben dat ik het doe om sympathie te kweken. Vandaar hier en niet op FOK!
Eindelijk heeft hij gelijk:
quote:
Maar dat interesseert niemand. Danny bashen is zoveel leuker dan eens echt luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Stel je voor dat ik eens gelijk zou hebben.
En vooral deze
quote:
Ow, en dit is geen poging om zielig te doen. Ik lucht mijn hart eens een keer, that's it. Brand me gerust af. Ben ik gewend.
  Admin woensdag 23 april 2008 @ 22:21:02 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58266326
Fijn, koop een dagboek
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')