quote:
Dankjequote:
kleine moeitequote:
Nu alweer?quote:
Heul snelquote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 21 april 2008 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
.
Ik wil ook vrij!quote:
Vrij? Had ik maar school.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik wil ook vrij!![]()
ik hou wel van snel
Je kan ook voor meerdere kwakjes gaanquote:Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrij? Had ik maar school.Vrij ben ik nu niet echt. Echt niet. W/e, het zuigt erger dan school
Oh. Hophop, kwakje, klaar?
Ik heb altijd gelijk..quote:
Vind ik ook!quote:
Yooooquote:Op maandag 21 april 2008 11:54 schreef oshiro het volgende:
Ghallo
En, doe je dat ook?quote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Je kan ook voor meerdere kwakjes gaan![]()
Werkze!quote:Op maandag 21 april 2008 12:46 schreef liiszle het volgende:
wrrken weeer ":*
Hopen, ja.quote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef Mytrax het volgende:
Joww werk ze
Bart doet dat altijd
Teminste dat hoopt hij
Als je vanavond langskomt laat ik het je zien..quote:
Wel gemeen wat er van mij verwacht wordquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopen, ja.Het doen is heel wat anders.
Ik moet weer gaan![]()
Wij begrijpen elkaarquote:
Goeiedag!quote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef ericajax het volgende:
Mogguh
Teken jij in kilometers?quote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef VlaDje het volgende:
Whoppa, weer 2 km getekent...
Nu Baflo aan de beurtn mien jongeee
Gheyquote:
Bedankt voor de tip! wist ik nog niet..quote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef intenn het volgende:
lkkr handje klap doen in de klas met MIETRAKS!!![]()
TIP: ga niet met hem om hij aait je helemaal lam
Alsof hij uberhaupt welkom isquote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef intenn het volgende:
ook voor de mensen die mee gaan op de meeting.. kom niet te dicht in de buurt bij hem hij is echt gevaarlijk![]()
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bentquote:
Succes dan..quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bent
Heuy! alles goed daar?quote:
het is even leren en wennen, maar het is ook wel leuk, leerzaam en gezellig hier....quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Succes dan..![]()
bevalt het nieuwe baantje een beetje?
huh wtf?quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Joah, nog een dagje school en dan een ellenlange vakantie...
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...quote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Survival ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...
Ja, survival... Leuk om te verkloten...quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Survival ofzo?![]()
Als ik in de 2e niet van school geswitched was had ik dat ook gehad
ach.. lekker biertje erbijquote:Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja, survival... Leuk om te verkloten...
Ik keek door het raam naar buiten zag iemand in shirt fietsen.. en ik dacht: Gek!quote:
Vogelgriep?quote:Op maandag 21 april 2008 16:47 schreef liiszle het volgende:
een heeelleee fijne vogelgrieepppppppp
ja dames haajjjj
ochja, liedje!quote:
HOIquote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Forumcopter het volgende:
wat een gigantische klotedag ja![]()
Hele dag binnen zitten+stagelopen, vrienden die lopen te bitchen over de mei-vakantie en hun easy examens en lange vakantie![]()
Het was zo genieten, vanachter het pc'tje zo naar buiten kijken en boodschaphuisvrouwkes bekijken die tegen de wind in proberen te rennen met 2 boodschaptassen terwijl het regent
Waar zijn mijn heerlijke sadistische dagen nu heen?![]()
ja, had gister of zaterdag dan gewerkt, toen liep ik in rokjesquote:Op maandag 21 april 2008 17:52 schreef Forumcopter het volgende:
Hey![]()
Kom jij eens in een kort rokje 300 x voorbij men stageplek lopen, vergeet ik vast die struikelende huisvrouwtjes![]()
Hoe is het met de dame?![]()
Ohja.quote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als je vanavond langskomt laat ik het je zien..![]()
Tip: let niet op Mytrax
Ja nou. Ik moet toch watquote:Op maandag 21 april 2008 13:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wel gemeen wat er van mij verwacht word![]()
doe mij maar glaasjes water op de bank!
Promise? Wat voorquote:Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochja, liedje!
starting from here, lets make a promise... you and me, lets just be honest
SLAVENDRIJVERRRRRRRquote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, had gister of zaterdag dan gewerkt, toen liep ik in rokjes
jaa, het gaat best oké
en jij dan? stage was niet zon succes dus ?
lees t stukje drna eensquote:
precies, dan is stage nog nuttigquote:Op maandag 21 april 2008 17:59 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
SLAVENDRIJVERRRRRRR
Mij in het weekend ook nog aan het werk zetten![]()
Gaat wel goed hier, zit nog steeds op stage BTW
Naar vandaag thuis even weekje geen internet meer dus dan maar fok! op stage as usual
WERKSEquote:
mwa mwa, de helft van de nummers vind ik niks,quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Die cd van DJVT is fucking tof.
Stage is sowieso de loonslaaf uithangen, vandaag was het ook weer van 07:oo tot 18:15quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
precies, dan is stage nog nuttig
hoezo geen internet?
en tot hhoelaat zit je op stage?
ahahah máar dat is waar!quote:Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Stage is sowieso de loonslaaf uithangen, vandaag was het ook weer van 07:oo tot 18:15![]()
Und geen internet want we gaan verhuizen naar ander pand, internet is vanaf morgenochtend overgeschreven daarnaar toe maaaaaar...: Dit jongentje woont er dan nog niet![]()
Hopelijk wordt het water enz niet afgesloten voor we verhuist zijn want dan moet ik naart badhuis enz.. pffrt
Maar heb nog een douchebeurt van jou te goed dus![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef nijnja het volgende:
Vlad
Ik rijd momenteel rond zonder Eind- en Middendemper
Zit je weer PB te kijke?quote:Op maandag 21 april 2008 18:41 schreef ericajax het volgende:
OOOOOOOOOOOOH WAT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK![]()
![]()
![]()
Het was een van de toffere dagen van 2007quote:
Waar blijf je nou dan?quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja.Tot vanavond eh
![]()
Waarom niet?![]()
[..]
Ja nou. Ik moet toch wat![]()
Lolwut.
29-12-2007quote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was een van de toffere dagen van 2007
quote:...Hopelijk wordt het water enz niet afgesloten voor we verhuist zijn want dan moet ik naart badhuis enz..
Het type buren wat ik heb.. zou mijn hond niet eens in hun douche laten pffrtquote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
ahahah máar dat is waar!
nee zou balen zijn inderdaad als je geen water hebt..
kun je dan niet bij de buren douchen oid?
Ik hoop dat je meter bedoeld en niet KMquote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, 2500km roeien en wellicht in staat tot nog een kilometertje...
De conditie begint te vorderen![]()
Ja maar het type volk dat daar komt bezit geen eigen huis en reist de stad door met hun bezittingen in 1 zak.. dus dat zou mijn last resort zijnquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
bestaan die nog dan, badhuizen!?![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Waar blijf je nou dan?![]()
Je moet niks van hem aantrekken omdat hij gewoon onzin lult![]()
En ik word weer afgekraakt enzo..glaasjes water op de bank is een grapje van BB en ik
Ik pest je gewoon joh joggiequote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Mytrax het volgende:
[..]en jij wil zegge dat ik onzin lul
![]()
![]()
mjah ik weet wel beter
dat vind ik knap, heel erg knapquote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, 2500km roeien en wellicht in staat tot nog een kilometertje...
De conditie begint te vorderen![]()
heyhey, niet fokken met hemquote:
DOET IE NIEIEIEIEIETquote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
heyhey, niet fokken met hem
Desnoods roeit hij 2501 KM volgens zijn post ja..
Daar ben je stil van he
Ach, met een beetje trainen kom je al een heel eind.quote:
Dan nog is het onmogelijk om 2500km straight on te roeien...quote:Op maandag 21 april 2008 22:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ach, met een beetje trainen kom je al een heel eind.
Heb je niet opgelet ofzo de laatste tijd? Een Nederlander is de stille oceaan (bijna) overgeroeidquote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog is het onmogelijk om 2500km straight on te roeien...
Fysiek, mentaal en psychisch
Weet ik, daarom rij ik we ook niet mee, maar vandaag ff wat dealers en kleine garages langs geweest om reparatiekosten op te zoeken...quote:Op maandag 21 april 2008 19:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tjappie...
Kost een paar euros hoor, die boete
quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef ericajax het volgende:
Gratis bioscooopbon van 10 euro
net of ik daaaaaaar ooit heengaaa
Thnxquote:
Gastquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ongeveer iig. Ben aan me 2e H.school bezig en dit wordt ook weer niks
![]()
.
Lekker 14.gif . Ik kan wel kiezen, maar ik verkloot t steeds weer. Maar we gaan zien hoe ik er uut kom. Gaat wel goed komenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastKan je zo slecht kiezen dan?
Ja met mij wel primaNog ff drukdrukdruk zo vlak voor de meivakantie, maar verder wel relaxt
Ohohoh knaap, dat is niet zo mooi hequote:Op dinsdag 22 april 2008 01:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lekker 14.gif . Ik kan wel kiezen, maar ik verkloot t steeds weer. Maar we gaan zien hoe ik er uut kom. Gaat wel goed komen. Spreek je later ouwe. Kom hier binnenkort nog wel wat meer reply's droppen
Hahaha ben je weer op de glaasjes-water-op-de-bank tour Bart?quote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Waar blijf je nou dan?![]()
Je moet niks van hem aantrekken omdat hij gewoon onzin lult![]()
En ik word weer afgekraakt enzo..glaasjes water op de bank is een grapje van BB en ik
Heuyquote:
Afgelopen zaterdag nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahaha ben je weer op de glaasjes-water-op-de-bank tour Bart?
Jij op FOK!?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:06 schreef LUNO het volgende:
hier meldt zich (toevallig) de tieten van het water & tieten xD
Dus kom je eens langs op FOK! leukquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:09 schreef LUNO het volgende:
ja! ik moet nog een halfuur wachten tot ik naar school mag
Ik zal je graag helpen je tijd door te komen, maar zit tot 2 uur op school rememberquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:13 schreef LUNO het volgende:
ik oookje bent niet toevallig eerder vrij vandaag? ik moet van 1 tot 2 mn tijd vergooien met in mijn eentje een terrasje pakken
Op het MBO is het niet zo'n feest lieve schatquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:18 schreef LUNO het volgende:
yes dat wist ik wel, maarja ik ben ook 9 van de 10 keer eerder uit dan verwacht.. tja middelbare school he
Gheyquote:
Sterker nog .........quote:
je avatar deed me er weer eens aan denken:quote:
Vond jij toen niet erg hequote:
zijn avatar is lijpquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:34 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
je avatar deed me er weer eens aan denken:
http://www.retrocomputing(...)pandora.beptuui.html
suicide bunnnnnnneh's
Nu al zin in de volgende keerquote:
Wie wil er nou een dame als je bart kan krijgenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Forumcopter het volgende:
niet hij doet alsof
Jullie zijn gewoon jaloers dat een dame em uitnodigde voor het terras, jawellll jawelllllll
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:59 schreef intenn het volgende:
uhuh best wel heb jij ff gelukonze halfe klas zit nu op fok btw
BIERbart, Mytrax en ikke
Haiquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:10 schreef liiszle het volgende:
HALLOOOOO
Ja ik ken er ook een hoop nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef liiszle het volgende:
jeetje. ik ken de helft hier niet
ja, gewerkt was gzlligggg
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manierenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook een hoop nietEn gezelligheid is okay
true we werden half gedowngen om op fok te komequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:21 schreef intenn het volgende:
mij ken je waarschijnlijk nietdan moet je bij BIERbart zijn door hem kom ik hier
ben je dan ookal de typische fok!reacties gewoon?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Mytrax het volgende:
[..]
true we werden half gedowngen om op fok te kome
Ik stel een dosis Ritalin voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manieren
IK WORD HIER NAMELIJK ZO OPGEFOKT VAN HEA,![]()
Dus.. ik stel een groepsknuffel voor
één op één knuffel ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manieren
IK WORD HIER NAMELIJK ZO OPGEFOKT VAN HEA,![]()
Dus.. ik stel een groepsknuffel voor
Dat product bestaat nog niet officieel he.. je wilt me als testkonijn gebruiken he?!HE?!quote:
Valium is ook goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Dat product bestaat nog niet officieel he.. je wilt me als testkonijn gebruiken he?!HE?!
IK KRIJG ZIN OM TE SLAAN HIERDOOR![]()
Die onzin komt allemaal in me op omdat er vandaag op men stage cursus agresiebeheer werd gegeven..
Kom eens hier met dat lichaam van jequote:
Anders pak ik een blender, gooi jij er allerlei pilletjes in en verzinnen we iets compleets nieuws?quote:
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:30 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Anders pak ik een blender, gooi jij er allerlei pilletjes in en verzinnen we iets compleets nieuws?
Okay nou verlies je mequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:24 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ben je dan ookal de typische fok!reacties gewoon?
zoals op je post
''moeten jullie het zelf opruimen of doet bart dat dan ook?''
Dit doet me zo denken aan teletubbies he.quote:
Ik. Mijn broertje keek en ik ving helaas nog wel eens een en ander op.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef intenn het volgende:
Haha ja beetje wel hemaarja wie keek dat nou vroeger niet?
Nouquote:
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen hequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch niet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:35 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen he![]()
We testen ons nieuw medicijn tegen.. erm.. pffrt wat zullen we er voor marketing-slogan aan hangen.. tegen''hoofdpijn in de arm'' op andere personen.
Wilders enz
Doe het dan gewoon, win-win!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch niet
Ik zou zeggen suc6quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:35 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen he![]()
We testen ons nieuw medicijn tegen.. erm.. pffrt wat zullen we er voor marketing-slogan aan hangen.. tegen''hoofdpijn in de arm'' op andere personen.
Wilders enz
ik mag je nu al honneponquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon, win-win!
Of je hebt 'n nieuwe drug, of hij is dood![]()
Lekkere kennismaking met mij, hè?
Je gehele klas lijkt me wel geschikt, exclusief leraar.. valt vast buiten de doelgroep?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef intenn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen suc6![]()
![]()
Mytrax bied zich wel als proefpersoon aan![]()
![]()
liiszle chillt in de tuin met een energydrankje vette muziek en oliequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Kom eens hier met dat lichaam van je![]()
I second that.quote:
Ahh i shall give a proper introductionquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
I second that.
Wie zijn de nieuwe mensen eigenlijk?
Hebben ze zich voorgesteld in de tijd dat ik weg was of nog niet?
Wacht je ook tot het toilet naar jou toekomt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:43 schreef intenn het volgende:
nee nog niet volgens BIERbart hoefde dat niet dus niet onze schuld maar als je wat wilt weten moet je maar vragen![]()
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
liiszle chillt in de tuin met een energydrankje vette muziek en olie
knufffelleen is leeeuk
hahahha, en hier is t juist waar ik kom is t mooi weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmeren
Mezelf kennende zou ik wel regen meenemen.. zorg bijna nooit voor goed weer
Vandaar dat je voor mij nog steeds een onbekende lamzak bent dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmeren
Mezelf kennende zou ik wel regen meenemen.. zorg bijna nooit voor goed weer
have fun![]()
edit: vladje, heb me ook nooit voorgesteld, begin gewoon me overal mee te bemoeien![]()
tegenpolen trekken elkaar aan hequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahha, en hier is t juist waar ik kom is t mooi weer
leuke combi dan :p
eeh wie is DJVT??quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Dat nieuwe album van DJVT is echt vreemd, maar best gaaf en morgen schoolfeest
Hoe ziet jullie week eruit?
Werken, fitnessen, Wiien & stappenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Sounds greatquote:
De Jeugd Van Tegenwoordigquote:
School school school Weekendquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
New York is vettnnnn, hardstylen tot de top...quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:50 schreef Mytrax het volgende:
[..]
School school school Weekendwaarschijnlijk naar disco new york heen
Zie ut ngo wel
Omg, wat een fucknummer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:52 schreef Forumcopter het volgende:
Jij bent van het type''konijntje doe maar wiebele''?^^
Zijn avatar doet me denken aan die onzin, de gemiddelde duitse pornofilm ook maar tochquote:
Ik ben hoe dan ook een klasse apartquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:51 schreef Forumcopter het volgende:
Intenn die ''blabla'' doet et em!
En vladje, je bent geen uitzondering geen zorgen, mensen delen je mening:*
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Zijn avatar doet me denken aan die onzin, de gemiddelde duitse pornofilm ook maar toch
Niet alleen die "bla bla" hoor maar gewoon dat gitaar spel en dergelijke spreekt mij enorm aanquote:
Het is wel een leuk nr ,maar hij kwam tevaak over de radio.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat het niet je genre is maakt het concept niet minder geniaal
29e eerst maar Hardporn in zak overlevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:57 schreef Mytrax het volgende:
Juist ja
vladje NY is ckrs vet ^^ Ga jij 11 mei naar fantasy island, vladje?
Nopequote:
Lekkah lekkahquote:
Teeee laaaatt! ze is al wegquote:
Sjitquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Teeee laaaatt! ze is al weg![]()
Ik ga ook maar ff omkleden en naar het terrasss![]()
komt ooit wel weer terug, ze hadden problemen met de server ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:17 schreef oshiro het volgende:
Waar is de hoeveel-liedjes-je-hebt-geluisterd-teller op last.fm gebleven?
Jah das ook een kunstquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
29e eerst maar Hardporn in zak overleven
We'll see, die melding is iig nu wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
komt ooit wel weer terug, ze hadden problemen met de server ofzo
Haiquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef liiszle het volgende:
hoi
O kut.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik en rellen?
Je hebt de verkeerde voor ej
Verbrandenquote:
ik bij ieder zonnestralltjequote:
Ik verbrand ook bijna nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bij ieder zonnestralltje
Lichte dunne huid
ochja
t was een lekker dagje
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bij ieder zonnestralltje
Lichte dunne huid
ochja
t was een lekker dagje
Een terrasmeet is wel een vet idee ja!quote:
wann?quote:
GODVERKOLEREquote:
wann kann?quote:
Omdat het mannen zijn!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
Daar zijn ze exen voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |