Ja ik ken er ook een hoop nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:13 schreef liiszle het volgende:
jeetje. ik ken de helft hier niet
ja, gewerkt was gzlligggg
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manierenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook een hoop nietEn gezelligheid is okay
true we werden half gedowngen om op fok te komequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:21 schreef intenn het volgende:
mij ken je waarschijnlijk nietdan moet je bij BIERbart zijn door hem kom ik hier
ben je dan ookal de typische fok!reacties gewoon?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Mytrax het volgende:
[..]
true we werden half gedowngen om op fok te kome
Ik stel een dosis Ritalin voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manieren
IK WORD HIER NAMELIJK ZO OPGEFOKT VAN HEA,![]()
Dus.. ik stel een groepsknuffel voor
één op één knuffel ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ik ben sociaal contactgestoord dus ik weiger nieuwe mensen hier toe te laten, en aangezien ik geen modrechten heb om mensen hieruit te halen moet het maar op andere manieren
IK WORD HIER NAMELIJK ZO OPGEFOKT VAN HEA,![]()
Dus.. ik stel een groepsknuffel voor
Dat product bestaat nog niet officieel he.. je wilt me als testkonijn gebruiken he?!HE?!quote:
Valium is ook goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:28 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Dat product bestaat nog niet officieel he.. je wilt me als testkonijn gebruiken he?!HE?!
IK KRIJG ZIN OM TE SLAAN HIERDOOR![]()
Die onzin komt allemaal in me op omdat er vandaag op men stage cursus agresiebeheer werd gegeven..
Kom eens hier met dat lichaam van jequote:
Anders pak ik een blender, gooi jij er allerlei pilletjes in en verzinnen we iets compleets nieuws?quote:
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:30 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Anders pak ik een blender, gooi jij er allerlei pilletjes in en verzinnen we iets compleets nieuws?
Okay nou verlies je mequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:24 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
ben je dan ookal de typische fok!reacties gewoon?
zoals op je post
''moeten jullie het zelf opruimen of doet bart dat dan ook?''
Dit doet me zo denken aan teletubbies he.quote:
Ik. Mijn broertje keek en ik ving helaas nog wel eens een en ander op.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef intenn het volgende:
Haha ja beetje wel hemaarja wie keek dat nou vroeger niet?
Nouquote:
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen hequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch niet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:35 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen he![]()
We testen ons nieuw medicijn tegen.. erm.. pffrt wat zullen we er voor marketing-slogan aan hangen.. tegen''hoofdpijn in de arm'' op andere personen.
Wilders enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |