Gheyquote:
Bedankt voor de tip! wist ik nog niet..quote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef intenn het volgende:
lkkr handje klap doen in de klas met MIETRAKS!!![]()
TIP: ga niet met hem om hij aait je helemaal lam
Alsof hij uberhaupt welkom isquote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef intenn het volgende:
ook voor de mensen die mee gaan op de meeting.. kom niet te dicht in de buurt bij hem hij is echt gevaarlijk![]()
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bentquote:
Succes dan..quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bent
Heuy! alles goed daar?quote:
het is even leren en wennen, maar het is ook wel leuk, leerzaam en gezellig hier....quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Succes dan..![]()
bevalt het nieuwe baantje een beetje?
huh wtf?quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Joah, nog een dagje school en dan een ellenlange vakantie...
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...quote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Survival ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...
Ja, survival... Leuk om te verkloten...quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Survival ofzo?![]()
Als ik in de 2e niet van school geswitched was had ik dat ook gehad
ach.. lekker biertje erbijquote:Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja, survival... Leuk om te verkloten...
Ik keek door het raam naar buiten zag iemand in shirt fietsen.. en ik dacht: Gek!quote:
Vogelgriep?quote:Op maandag 21 april 2008 16:47 schreef liiszle het volgende:
een heeelleee fijne vogelgrieepppppppp
ja dames haajjjj
ochja, liedje!quote:
HOIquote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef Forumcopter het volgende:
wat een gigantische klotedag ja![]()
Hele dag binnen zitten+stagelopen, vrienden die lopen te bitchen over de mei-vakantie en hun easy examens en lange vakantie![]()
Het was zo genieten, vanachter het pc'tje zo naar buiten kijken en boodschaphuisvrouwkes bekijken die tegen de wind in proberen te rennen met 2 boodschaptassen terwijl het regent
Waar zijn mijn heerlijke sadistische dagen nu heen?![]()
ja, had gister of zaterdag dan gewerkt, toen liep ik in rokjesquote:Op maandag 21 april 2008 17:52 schreef Forumcopter het volgende:
Hey![]()
Kom jij eens in een kort rokje 300 x voorbij men stageplek lopen, vergeet ik vast die struikelende huisvrouwtjes![]()
Hoe is het met de dame?![]()
Ohja.quote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als je vanavond langskomt laat ik het je zien..![]()
Tip: let niet op Mytrax
Ja nou. Ik moet toch watquote:Op maandag 21 april 2008 13:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wel gemeen wat er van mij verwacht word![]()
doe mij maar glaasjes water op de bank!
Promise? Wat voorquote:Op maandag 21 april 2008 17:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochja, liedje!
starting from here, lets make a promise... you and me, lets just be honest
SLAVENDRIJVERRRRRRRquote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, had gister of zaterdag dan gewerkt, toen liep ik in rokjes
jaa, het gaat best oké
en jij dan? stage was niet zon succes dus ?
lees t stukje drna eensquote:
precies, dan is stage nog nuttigquote:Op maandag 21 april 2008 17:59 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
SLAVENDRIJVERRRRRRR
Mij in het weekend ook nog aan het werk zetten![]()
Gaat wel goed hier, zit nog steeds op stage BTW
Naar vandaag thuis even weekje geen internet meer dus dan maar fok! op stage as usual
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |