Gheyquote:
Bedankt voor de tip! wist ik nog niet..quote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef intenn het volgende:
lkkr handje klap doen in de klas met MIETRAKS!!![]()
TIP: ga niet met hem om hij aait je helemaal lam
Alsof hij uberhaupt welkom isquote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef intenn het volgende:
ook voor de mensen die mee gaan op de meeting.. kom niet te dicht in de buurt bij hem hij is echt gevaarlijk![]()
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bentquote:
Succes dan..quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hokken van 1km2... op de kaart iets van 10cm... dus had weer 2 hokken weiland en bouwland af, nu 3 hokken stad waar je heel lang mee bezig bent
Heuy! alles goed daar?quote:
het is even leren en wennen, maar het is ook wel leuk, leerzaam en gezellig hier....quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Succes dan..![]()
bevalt het nieuwe baantje een beetje?
huh wtf?quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Joah, nog een dagje school en dan een ellenlange vakantie...
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...quote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef intenn het volgende:
[..]
huh wtf?nu al vakantie?
Dat wil ik ookik moet nog tot eind van de week
![]()
en dan 2 weken vakantie
![]()
Survival ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Mwa... overmorgen met school drie dagen naar Ardennen, maar dat reken ik gewoon mee met de vakantie...
Ja, survival... Leuk om te verkloten...quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Survival ofzo?![]()
Als ik in de 2e niet van school geswitched was had ik dat ook gehad
ach.. lekker biertje erbijquote:Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja, survival... Leuk om te verkloten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |