Doe het dan gewoon, win-win!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed meteen voor een trein springen want dat overleef je toch niet
Ik zou zeggen suc6quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:35 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
heyhey, het is niet de bedoeling dat we mij in de blender doen he![]()
We testen ons nieuw medicijn tegen.. erm.. pffrt wat zullen we er voor marketing-slogan aan hangen.. tegen''hoofdpijn in de arm'' op andere personen.
Wilders enz
ik mag je nu al honneponquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon, win-win!
Of je hebt 'n nieuwe drug, of hij is dood![]()
Lekkere kennismaking met mij, hè?
Je gehele klas lijkt me wel geschikt, exclusief leraar.. valt vast buiten de doelgroep?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef intenn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen suc6![]()
![]()
Mytrax bied zich wel als proefpersoon aan![]()
![]()
liiszle chillt in de tuin met een energydrankje vette muziek en oliequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Kom eens hier met dat lichaam van je![]()
I second that.quote:
Ahh i shall give a proper introductionquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
I second that.
Wie zijn de nieuwe mensen eigenlijk?
Hebben ze zich voorgesteld in de tijd dat ik weg was of nog niet?
Wacht je ook tot het toilet naar jou toekomt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:43 schreef intenn het volgende:
nee nog niet volgens BIERbart hoefde dat niet dus niet onze schuld maar als je wat wilt weten moet je maar vragen![]()
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
liiszle chillt in de tuin met een energydrankje vette muziek en olie
knufffelleen is leeeuk
hahahha, en hier is t juist waar ik kom is t mooi weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmeren
Mezelf kennende zou ik wel regen meenemen.. zorg bijna nooit voor goed weer
Vandaar dat je voor mij nog steeds een onbekende lamzak bent dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, zal ik maar vrij nemen van mijn stage dan en olie eens insmeren
Mezelf kennende zou ik wel regen meenemen.. zorg bijna nooit voor goed weer
have fun![]()
edit: vladje, heb me ook nooit voorgesteld, begin gewoon me overal mee te bemoeien![]()
tegenpolen trekken elkaar aan hequote:Op dinsdag 22 april 2008 13:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahha, en hier is t juist waar ik kom is t mooi weer
leuke combi dan :p
eeh wie is DJVT??quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Dat nieuwe album van DJVT is echt vreemd, maar best gaaf en morgen schoolfeest
Hoe ziet jullie week eruit?
Werken, fitnessen, Wiien & stappenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Sounds greatquote:
De Jeugd Van Tegenwoordigquote:
School school school Weekendquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef Bakakame het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |