abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58207394
Gisteren ging ik met de tram naar IJsselstein toe. Naar het eindpunt. Bij het eindpunt aangekomen loop ik in de richting van de uitgang van de tram en ik zie een heel mooi meisje zitten. Zij stapt ook uit en we lopen van het perron af. Achter mij hoor ik het geluid van haar hakken. Zij moet blijkbaar dezelfde kant op als ik. Even later ben ik bij mijn bestemming aangekomen en ik zie haar van een afstandje aan komen lopen. Een mooie lange meid, donkerbruin haar, strakke spijkerbroek en hoge hakken. Ik kan niet goed bepalen of ze Nederlands is of niet. Ik doe of ik aanbel, ik wil haar graag van dichtbij zien. Terwijl ze voorbij loop, lach ik naar haar en ik kijk haar na. Zij reageert jammer genoeg niet.

Rond half negen besluit ik weer naar huis te gaan. Ik doe de deur open en ik stap naar buiten. Mijn moeder was even meegelopen en ik zeg tegen haar, "Hey, kijk daar loopt ze".

Zij zou dus dezelfde tram naar Utrecht nemen.

Terwijl ik richting het eindpunt loop, vraag ik mezelf af of ik haar zou aanspreken. Met die gedachte in mijn hoofd kom ik aan op het perron. Net op dat moment komt de tram er al aan. Daar gaat mijn aanspreekmoment. Ik loop haar voorbij. Ze staat met haar rug naar me toe de traminformatie te lezen. Ik loop naar het voorste gedeelte van de tram om daar een kaartje te chippen. Zij heeft inmiddels plaatsgenomen achterin de tram. Helaas kans verkeken. Volgende keer beter.

Richting Utrecht. Daar gaat de reis naar toe. Na bijna drie kwartier komt de tram aan het op station. Ik stap uit en zie ik tot mijn verrassing het mooie meisje ook de tram uitstappen. Ik loop naar haar toe en voor een moment loop ik naast haar, vluchtig kijk ik haar richting op en daarna loop ik haar voorbij. Bij de stoplichten heb ik de hoop dat het licht op rood zal staan. Dat zou een prima aanspreekmoment zijn maar het stoplicht staat op groen en ik loop richting mijn bus. Hier houdt onze gezamenlijke reis op. Zij gaat richting een ander deel van de stad. Ik zie haar op het station in de menigte verdwijnen.

Had ik haar moeten aanspreken? Had jij haar wel aangesproken? Had ik achter in de tram moeten gaat zitten, haar op station moeten aanspreken, haar bus moeten nemen? Mijn hoofd is gevuld met had ik maars...
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58207463
Volgens mij heeft ze je niet eens gezien
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_58207496
Ja, dan zat je nu niet met die vragen in je hoofd.
pi_58207552
Stalker.

OT: als je naast haar staat en weer zo'n moment hebt van zal ik dr aanspreken vraag jezelf dan gelijk af of je er spijt van zult krijgen als je dat nu niet doet. Antwoord is dan ja, en dan zeg je wat.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 21 april 2008 @ 18:44:02 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58207565
Volgende keer beter, laat dit een les zijn om leuke (!) meisjes eerder aan te spreken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 21 april 2008 @ 18:45:57 #6
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58207607
Tssk.. altijd binnen een paar seconden beslissen zoiets. Óf je spreekt haar meteen aan en bent blij dat je dat hebt gedaan, ongeacht haar reactie, óf je laat haar voorbijgaan.

Doe je dat niet, dan blijf je je afvragen of je het had moeten doen..

Seize the moment.
Kill the fish.
pi_58207811
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgens mij heeft ze je niet eens gezien
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58207866
Wel aanspreken of niet aanspreken. That's the question. Dit soort momenten komen regelmatig voor. Spreek je iemand aan, is dit wel het juiste moment, is het de juiste plek om iemand aan te spreken? Ik heb mezelf er duidelijk vanaf gepraat om haar aan te spreken.

Laat ik het maar beschouwen als een mooie generale repetitie voor mijn eerstvolgende uitdaging. Mijn mooie danspartner
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 21 april 2008 @ 19:00:11 #9
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58207909
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef right_turn het volgende:
Wel aanspreken of niet aanspreken. That's the question. Dit soort momenten komen regelmatig voor. Spreek je iemand aan, is dit wel het juiste moment, is het de juiste plek om iemand aan te spreken? Ik heb mezelf er duidelijk vanaf gepraat om haar aan te spreken.

Laat ik het maar beschouwen als een mooie generale repetitie voor mijn eerstvolgende uitdaging. Mijn mooie danspartner
Wat is volgens jou het juiste moment of juiste locatie?

Dat soort dingen doen er imho helemaal niet toe.
Kill the fish.
  maandag 21 april 2008 @ 19:10:02 #10
210501 right_turn
It's my turn
pi_58208119
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:00 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Wat is volgens jou het juiste moment of juiste locatie?

Dat soort dingen doen er imho helemaal niet toe.
Ik bedoel er eigenlijk meer mee te zeggen dat er geen beter moment en geen betere locatie is dan NU, het moment waarop het zich afspeelt!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58208348
Ok, die zie je dus niet meer terug. Kans verkeken, jammer.
  maandag 21 april 2008 @ 19:25:45 #12
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58208536
gwoon doen, niet dat je er spijt van moet hebben nu
maar niet geschoten is altijd mis he

en je hebtr nix te verliezen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 21 april 2008 @ 19:50:15 #13
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_58209211
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:44 schreef donroyco het volgende:
Volgende keer beter, laat dit een les zijn voor leuke (!) meisjes om verlegen jongens zelf aan te spreken
pi_58209306
Volgende keer aanspreken!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_58211791
Volgende keer niet denken maar doen!
Uitgesproken...
pi_58235119
Offtopic, slowchat en bagger verwijderd. Doe het ergens anders, via PM ofzo.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_58235690
Gozer, wat verlies je als je haar wel aanspreekt? Afwijzing? So what, ga naar de volgende.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58239393
Als je te lang twijfelt werkt het niet meer. Dan zit je zolang moed te verzamelen en kom je uiteindelijk niet verder dan een quasi-spontane opmerking die je uitspreekt terwijl de kwijldraadjes in je mondhoek haar het meest opvallen.
pi_58239569
Ja tuurlijk. Ipv rustig in de trein, tram, bus etc moet je haar aanspreken terwijl ze een kinetische beweging maakt. Geeft het allemaal wat meer dynamiek.
A little bit hateful
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:30:16 #21
210501 right_turn
It's my turn
pi_58240458
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef henkway het volgende:
ik denk dat ik haar ken
Haha, jij ook al? Doe maar foto's, hyves, msn, telefoonnummer etc. pmmen dan!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_58243047
Misschien alle Hyves afzoeken Ijsselstein
Alleen als je haar vind kom je ook niet echt verder denk ik
............................
  Redactie Games woensdag 23 april 2008 @ 01:26:38 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58243145
En wat ga je doen met dit Huppeltutje dan?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58243304
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tip 5: Spreid je kansen

Of wat was het?
............................
pi_58245812
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef right_turn het volgende:

Dat dus!
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')