mwa mwa, de helft van de nummers vind ik niks,quote:Op maandag 21 april 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Die cd van DJVT is fucking tof.
Stage is sowieso de loonslaaf uithangen, vandaag was het ook weer van 07:oo tot 18:15quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
precies, dan is stage nog nuttig
hoezo geen internet?
en tot hhoelaat zit je op stage?
ahahah máar dat is waar!quote:Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Stage is sowieso de loonslaaf uithangen, vandaag was het ook weer van 07:oo tot 18:15![]()
Und geen internet want we gaan verhuizen naar ander pand, internet is vanaf morgenochtend overgeschreven daarnaar toe maaaaaar...: Dit jongentje woont er dan nog niet![]()
Hopelijk wordt het water enz niet afgesloten voor we verhuist zijn want dan moet ik naart badhuis enz.. pffrt
Maar heb nog een douchebeurt van jou te goed dus![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef nijnja het volgende:
Vlad
Ik rijd momenteel rond zonder Eind- en Middendemper
Zit je weer PB te kijke?quote:Op maandag 21 april 2008 18:41 schreef ericajax het volgende:
OOOOOOOOOOOOH WAT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK![]()
![]()
![]()
Het was een van de toffere dagen van 2007quote:
Waar blijf je nou dan?quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja.Tot vanavond eh
![]()
Waarom niet?![]()
[..]
Ja nou. Ik moet toch wat![]()
Lolwut.
29-12-2007quote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was een van de toffere dagen van 2007
quote:...Hopelijk wordt het water enz niet afgesloten voor we verhuist zijn want dan moet ik naart badhuis enz..
Het type buren wat ik heb.. zou mijn hond niet eens in hun douche laten pffrtquote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
ahahah máar dat is waar!
nee zou balen zijn inderdaad als je geen water hebt..
kun je dan niet bij de buren douchen oid?
Ik hoop dat je meter bedoeld en niet KMquote:Op maandag 21 april 2008 19:42 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, 2500km roeien en wellicht in staat tot nog een kilometertje...
De conditie begint te vorderen![]()
Ja maar het type volk dat daar komt bezit geen eigen huis en reist de stad door met hun bezittingen in 1 zak.. dus dat zou mijn last resort zijnquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
bestaan die nog dan, badhuizen!?![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Waar blijf je nou dan?![]()
Je moet niks van hem aantrekken omdat hij gewoon onzin lult![]()
En ik word weer afgekraakt enzo..glaasjes water op de bank is een grapje van BB en ik
Ik pest je gewoon joh joggiequote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Mytrax het volgende:
[..]en jij wil zegge dat ik onzin lul
![]()
![]()
mjah ik weet wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |