quote:"als ik jou zie, is het vakantie"
Was vorig jaar toch al een bescheiden hit?quote:
Hyvesquote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom maak je reclame voor die kutsite?
Scheelt dat die nog maar net een half jaar geleden gereleased isquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef kabelhaspel het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
dat was 'Mahalageasca' toch?quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch al een bescheiden hit?
quote:Op maandag 21 april 2008 17:02 schreef Lauwheid het volgende:
Tot nu toe:
Armand van Helden - Je t'aime
Pryda - Panjoo
Vind ik wel lekkere zomerse nummer![]()
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef Buma het volgende:
Het zou me niet verbazen dat als we dit jaar weer geen echte zomerhit hebben, net als vorig jaar...
Als hit van de lente, okay... maar zomerhit? Veeeeeeels te vroeg in de top 40 daarvoor. Volgens mij moet je gaan kijken naar platen die of, als het een minder bekendere artiest is, ergens in juni uitkomen (paar weekjes door de tipparade kruipen) of ergens begin juli, als het om een iets bekendere artiest gaat.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:08 schreef Muncky het volgende:
Ik denk dat 4 Minutes - Madonna & Justin Timberlake ook wel een kansje maakt!
Wat een gore troep zeg! Je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
(in het verlengde van Bob Sinclar)
(covertje van France Gall)
En de flaprdol van Boten Anna is ook weer van de partij:
DJ Irwan - U Make Me Wanna
Grootste kanshebber is toch wel de nieuwe van Shaggy die Samim - Heater nog even van stal haalt. Airplay gegarandeerd als EK 2008 Song.
opgerold staat netjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Wat een gore troep zeg! Je doet je naam eer aan
Slechts 8 maanden oudquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
vind persoonlijk deze wel tof:
Het clipje is er in ieder geval al errug zomers bij
Jaaa, die zocht ik, bedanktquote:
Die of Fascination van Alphabeat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:17 schreef kipknots het volgende:
ik ga ook voor H Two O ft Platnum - Whats It Gonna Be, geweldige plaat vind ik datquote:Op donderdag 24 april 2008 21:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
en
vind ik wel lekkere nummers momenteel, maar ja, voor echte zomerhits moeten we zeker nog een maand wachten.
En onder zomerhit versta ik natuurlijk geen nederlandstalige crap zoals jeroen vd boom enz.. maar (zoals bijna altijd) een lekkere danceplaat die in het grootste gedeelte van europa doorbreektzoals Akcent een paar jaar geleden, en Yves Larock er al 2 van had
Klopt, maar hij is nu uitgekomen op single! inmiddels staat ie al in de top 40, dus deze komt te vroeg voor een zomerhit!quote:
Songtekst:quote:Wij van PRAK (2 scouts uit de regio groningen) hebben een fijn deuntje gemaakt die, als je hem eenmaal gehoord hebt, niet meer uit je hoofd te krijgen is. Een lekker deuntje met een pakkende tekst. Dit zijn volgens ons de twee ingredienten voor een hit.
Maar om daar helemaal zeker van te zijn vragen we jullie het te luisteren, downloaden, doorsturen, branden en verspreiden.
Met de groeten van,
Prak.
Prak is een samenwerkingsverband tussen
Mike de Biker en Bokkie Boktor
Deze is wel goedquote:
Ok, we hebben een winnaar. Kan wel een slotje op dit topic.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Net bij RTL Boulevard gehoord dat het (na 8 jaar) weer een nummer van onze enige echte Jody Bernal gaat worden.
Shiki Boom Boom
Damn, wat een rotzooi. Een exacte kopie van de (redelijk aanhoorbare) voorganger.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:21 schreef CloudStrife het volgende:
Yves Larock - By Your Side (opvolger Rise Up, zomers!)
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een heerlijke combinatie van twee muziekstijlen. I'm lovin the beat [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ne-Yo
Hee die is van FIfa 08, gaaf lied.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef ikzegmaarwat het volgende:
Hmm... Redelijk bekend, maar nog niet in de top 40 gezien.
Bodyrox ft. Luciana (Ja, die van 'Yeah Yeah') - What Planet You On
Omdat het blijkbaar normaal is dat hier een vid geplaatst wordt:
Lil Wayne - Lollipopquote:
Wauw, dit is wel héél slechtquote:
Lekker nummer, maar dat filmpje is zeker goedquote:
Je hebt gelijk, dit is geen Grime meer, maar het ging over zomerhits hierzo en volgens mij gaat dit het worden. Ik vind het ook een schande dat hij zich hiervoor heeft laten lenen, maar och zijn keus...Hij moet toch ergens zn Rolex van betalenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:13 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel héél slecht
Ben een tijdje fan geweest van Wiley met zijn grime dingetjes, maar dit gaat echt nergens meer over. Wiley gaat commercieel met slechte electro?
dit is inderdaad een vrolijk deuntje, en best nog leuk ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef PieterBas het volgende:
Kwam laatst in maak het of kraak het op Rado538 en vind het zelf een behoorlijke zomerhitpotentie hebben.
maar dit nummer heb ik al te vaak gehoord, toen ik 5 maanden geleden in Zweden studeerde.
Dat nr is toch oorspronkelijk van Corona ?Sowieso is er een ware 90s revival aan de gang, hopelijk wordt het een vette eurodanceplaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:06 schreef Sander170 het volgende:
Ouwe'' Gouwe''
Maar deze blijf ik prachtig vinden:![]()
Loona - Rythm Of The Night!
Kan wel maar die versie van Loona vind ik prachtig.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat nr is toch oorspronkelijk van Corona ?Sowieso is er een ware 90s revival aan de gang, hopelijk wordt het een vette eurodanceplaat
Dat nummer wordt te pas en te onpas gedraaid op tv bij EK-reportages, dus dat zou inderdaad nog weleens kunnen scoren.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wolter Kroes - Viva Hollandia
Dan vond ik dota nog beter..quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
De volgende Basshunter poging een hit te scoren met een oude track van hem.
Ze zou maar in de AH werken.. moet je de hele dag dat klote nummer aan horenquote:
I concurquote:Op maandag 2 juni 2008 03:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga vooralsnog voor Kid Rock - All Summer Long, erg zomerse plaat met samples van Sweet Home Alabama.
Zeker wel een kanshebber ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Numbie het volgende:
[..]
I concur![]()
Helemaal nu'ie de nieuwe megahit is...
En vergeet Warren Zevon niet!
Oh dit liedje blijft zo lekker in me kop hangen,quote:
Dat je daar naar kunt/durft te luisterenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat je daar naar kunt/durft te luisteren
Vonden de mensen vorige zomer ookal.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken.
Het gaat hier over zomerhits, niet over kwalitatief hoogstaande muziek.
Ik vind het een vrolijk liedje.
Ergo:quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef captain.lefteye het volgende:
(...)
Volgens mij moet je gaan kijken naar platen die of, als het een minder bekendere artiest is, ergens in juni uitkomen (paar weekjes door de tipparade kruipen) of ergens begin juli, als het om een iets bekendere artiest gaat.
Eigenlijk valt er pas minstens halverwege juni wat zinnigs te zeggen over wat misschien de zomerhit gaat worden
Ik hoor het dit jaar voor het eerst.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vonden de mensen vorige zomer ookal.
En daar issie de zomerhit van 2008quote:
Heb jij onder een steen gezeten ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Luco het volgende:
Le Le - Skinnny Jeans!
Als ik 3 jaar terug van Italianen de vraag kreeg wat Watskeburt betekend, moet dat met dit nummer ook wel lukken dacht ik zo!
Waarschijnlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gezeten ofzo
Ik denk ook deze.quote:
Inmiddels ook alarmschijf bij 538quote:
Ik ben nog niet een greintje gelovig, maar ik bid me de lul uit de broek dat dat niet gebeuren zal...quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:19 schreef Sander170 het volgende:
Misschien kans op een aankomende Ali B of Yes-R hit?
Ik weet het niet zeker hoor, maar hou het in de gaten dat ik misschien weleens gelijk zou hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet een greintje gelovig, maar ik bid me de lul uit de broek dat dat niet gebeuren zal...
En welke zomerhit mag dát dan wel geweest zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:51 schreef Sander170 het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, maar hou het in de gaten dat ik misschien weleens gelijk zou hebben!
Niet dat ik fan ofzo van Ali B en zijn neefje ben hoor, maar vorig jaar is het ze wél gelukt!
Eén van Ali B, dat was afgelopen jaar of dat jaar daarvoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En welke zomerhit mag dát dan wel geweest zijn![]()
![]()
Zeg nou maar gewoon dat Kid Rock de zomerhit van 2008 gaat scoren;quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:58 schreef Sander170 het volgende:
Eén van Ali B, dat was afgelopen jaar of dat jaar daarvoor!
Nou enik ben geen fan van beiden hoor
laat me nou.
Nee want ik wil gewoon dat jij bij me blijft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat Kid Rock de zomerhit van 2008 gaat scoren;
Dan laat ik je met rust.
Het begrip 'metrum' schijnt toch iets te hoog gegrepen te zijn voor de heren...quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Yes-R maakt misschien wel een kansje met Vakantieliefde:
Wat een drama, dat zingen van Yes-RVan mij mag het gewoon Kid Rock worden
![]()
Neeequote:Op donderdag 19 juni 2008 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Yes-R maakt misschien wel een kansje met Vakantieliefde:
Wat een drama, dat zingen van Yes-RVan mij mag het gewoon Kid Rock worden
![]()
Kijk inderdaad, dit is wel mijn muziek-smaak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ian Carey - Keep On Rising
Yves Larock - By Your Side
Alain Clark - Blow Me Away
Kat Deluna - Whine Up
Flo-rida Ft T-Pain - Low
Ik zie dit soort kutmuziek nog wel een de NLe lijsten veroverenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Poerkie het volgende:
Staat nu op nummer 20 in de Zweedse top 40.
Doe daarvan maar een nieuwe...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ian Carey - Keep On Rising
Yves Larock - By Your Side
Alain Clark - Blow Me Away
Kat Deluna - Whine Up
Flo-rida Ft T-Pain - Low
WTFquote:
Wat een crapversiequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu de videoclip van D-Rashid eindelijk uitkomt, zie ik dit nog wel een zomerhit worden:
Tja, commercieel beter enzo. Vind het zelf ook niet de beste versie.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik denk Kid Rock, op zich nog ene leuk liedje ook.
Die is denk ik hier al 'te oud'..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Estelle - American Boy. Ben net terug van drie weken Italie, daar hoorde je dat overal.
Viva hollandia?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:48 schreef kevtranslate het volgende:
Doet maar die knaller van wolter kroes!
Geweldig nummer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Poerkie het volgende:
Staat nu op nummer 20 in de Zweedse top 40.
Komt waarschijnlijk door de videoclipquote:
Jahquote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef ksch het volgende:
[..]
Viva hollandia?
Die ligt op een of andere manier een beetje gevoelig nu
![]()
Die is best oudquote:Op maandag 30 juni 2008 05:06 schreef thloreg het volgende:
luister ik nu naar en het swingt best wel zo 'sochtends vroeg
Dat heeft helemaal niets met humor te maken. Gewoon met een stel domme boeren zonder muzikaal talent. Het zijn dat soort types die de spots van de echte talenten afhouden. Zo kan iedereen beroemd worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef kabelhaspel het volgende:
Toppertje was gewoon humor. Als je dat niet inziet ben je zelf een niveau 1/2-er
2002!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:06 schreef thloreg het volgende:
luister ik nu naar en het swingt best wel zo 'sochtends vroeg
Een zomerhit is daarentegen meestal wel een dancenummer... Maar ik vind het iig een hele lekkere plaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
2002!Het is zelfs een aardige hit geweest met een top2-notering...
Overigens: iets waar een echte zomerhit ook wel aan te herkennen is, is dat hij na wordt geaapt. En laat Edwin Evers nou al een Nederlandse versie van Kid Rock's "All summer long" hebben gemaakt: Kid B. met "Una paloma de hele zomer lang" Ik kan er alleen nog niets van terug vinden op internet...
Deze wordt hetquote:
quote:
Dan hebben we eindelijk een winnaar!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Een zomerhit is daarentegen meestal wel een dancenummer... Maar ik vind het iig een hele lekkere plaat.
Nog een weekje, dan staat hij op 1quote:
quote:
Om de godverdomme niet !quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:48 schreef honda1990 het volgende:
Ik zeg Andy Duguid feat Leah - Wasted
anders Tiesto feat Cary Brothers - Ride
Laat de zomer maar komen![]()
Zekerquote:
La guitarra is al flink een tijdje uit, het blijft een lekker nummer, maar een zomerhit van 2008 zie ik het niet wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:01 schreef Lauwheid het volgende:
Lekker vrolijk zomers nummer
Lekker strandnummer
Als die in Nederland op tv/radio komt is het gebeurd dan wordt ie dit hoor:P Maar denk dat het gewoon Jean Claude Ades & Vincent Thomas - Shingaling wordtquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
ZekerElk nummer van isos heeft eigenlijk potentie
Klopt niet, Madonna staat namelijk op 1. Een hoge notering in de lijsten maakt een nummer overigens nog geen zomerhit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Jan Smit staat inmiddels op 1, hij zal het wel een paar weken volhouden.
Het zou nog best kunnen iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Dat Una Paloma Blanca heel de zomer lang maakt echt serieus kans
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Het zou nog best kunnen iddWat ik wel een zomerhit nummer vind is dat house achtige nummer van een Italiaan die in duitsland woont met van dat spaansachtige zang erdoorheen
Ja ik weet het het komt vaag over, Jean Claude Ades and Vincent Thomas is hem trouwns heb em net gevonden, of mn beschrijving klopt begin ik nu trouwens aan te twijfelenquote:
Oh, dat nummerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja ik weet het het komt vaag over, Jean Claude Ades and Vincent Thomas is hem trouwns heb em net gevonden, of mn beschrijving klopt begin ik nu trouwens aan te twijfelenHoorde het op de radio maar of het waar is weet ik niet
Tis iig wel een lekker zomers nummer
![]()
Lekker nummer, kende het niet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Is ook echt zo'n Lowlands-hit, vind ik.
Bij kampers ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Dat Una Paloma Blanca heel de zomer lang maakt echt serieus kans
Waar? In het Westland?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef tha_dark het volgende:
Bij ons waren deze nummers toch wel de zomerhits:
Ja ik weet dat het oud is maar we hadden het op een cd gezet en het werd zowaar een hit bij ons in Blanes waar wij zatenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar? In het Westland?
Een beetje Westlander moet weten dat die nummer al ruim een jaar oud is
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het oud is maar we hadden het op een cd gezet en het werd zowaar een hit bij ons in Blanes waar wij zaten
't enige nummer dat ik ken dat aan deze (vage) omschrijving voldoet is 'Nah neh nah' van Vaya con dios.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet waarin in het refrein he na na na ofzow wordt gezongen, volgens mij wordt t door een man gezongen, ben opzoek naar dit nummer ma weet niet hoe het heet!
Ik denk wel dat dat het nummer is, miss. heb ik me wel vergist of is er een nieuwere versie... toch bedankt!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't enige nummer dat ik ken dat aan deze (vage) omschrijving voldoet is 'Nah neh nah' van Vaya con dios.
Maar da's al 18 jaar oud en wordt gezongen door een vrouw, dus ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
En de zomerhit van 2008 IS, as we speak, zonder enige twijfel 'All summer long'.![]()
De befaamde volkszanger Grad Damen heeft een tijdje geleden ook een nieuwe versie opgenomen, wellicht dat je die versie hebt gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Rana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat het nummer is, miss. heb ik me wel vergist of is er een nieuwere versie... toch bedankt!!
What de fuckk.. Ik vind het origineel al heerlijk, maar dit is wel echt heel vet geremixedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:02 schreef TC_Artemis het volgende:
Niet al te goede kwaliteit, maar toch, dit wordt 'm!!!!!!!!!! als hij nog gereleased gaat worden binnekort!
MGMT - kids ( Soulwax remix ), er is een handjevol mensen die hem nu hebben, Erol Alkan oa.
Ja ik MOET hem echt hebben... ik wacht al wat langer op de release maar het is precies wat je zegt, het origineel is echt super.. die tekst en hoe het gezongen wordt, en dan een soulwax mix ervan, ge-ni-aal gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef febster het volgende:
[..]
What de fuckk.. Ik vind het origineel al heerlijk, maar dit is wel echt heel vet geremixed
Dit nummer toevallig: ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet waarin in het refrein he na na na ofzow wordt gezongen, volgens mij wordt t door een man gezongen, ben opzoek naar dit nummer ma weet niet hoe het heet!
Lekker meezingliedje is dat. Best een toffe zomerhit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
Kid Rock is naar plaats 3 gegaan in de Top 40
idd, beter brengen ze 'm een beetje snel uit, want een hit die nergens te krijgen is werkt niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:02 schreef TC_Artemis het volgende:
Niet al te goede kwaliteit, maar toch, dit wordt 'm!!!!!!!!!! als hij nog gereleased gaat worden binnekort!
MGMT - kids ( Soulwax remix ), er is een handjevol mensen die hem nu hebben, Erol Alkan oa.
Die ist niet maar tog bedankt!!quote:
Zou ook she goes na na na na van the Radio's kunnen zijn me dunkt, Er zijn nog wel tientallen nummers met iets vergelijkbaars in de tekstquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Ik had toch al gezegd dat het het nummer was van Vaya con dios...!!! Dus ik heb het nummer al hoorw!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou ook she goes na na na na van the Radio's kunnen zijn me dunkt, Er zijn nog wel tientallen nummers met iets vergelijkbaars in de tekst
Man de zomer is al zowat voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:13 schreef Ticket het volgende:
En toch heb ik het idee dat de échte zomerhit nog moet komen.
is dit dan geen zomerhit in NL ? In Belgie staat het denk ik zowat al de hele zomer op nummer één ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Frankrijk werd je doodgegooid met![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |