En welke zomerhit mag dát dan wel geweest zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:51 schreef Sander170 het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, maar hou het in de gaten dat ik misschien weleens gelijk zou hebben!
Niet dat ik fan ofzo van Ali B en zijn neefje ben hoor, maar vorig jaar is het ze wél gelukt!
Eén van Ali B, dat was afgelopen jaar of dat jaar daarvoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En welke zomerhit mag dát dan wel geweest zijn![]()
![]()
Zeg nou maar gewoon dat Kid Rock de zomerhit van 2008 gaat scoren;quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:58 schreef Sander170 het volgende:
Eén van Ali B, dat was afgelopen jaar of dat jaar daarvoor!
Nou enik ben geen fan van beiden hoor
laat me nou.
Nee want ik wil gewoon dat jij bij me blijft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat Kid Rock de zomerhit van 2008 gaat scoren;
Dan laat ik je met rust.
Het begrip 'metrum' schijnt toch iets te hoog gegrepen te zijn voor de heren...quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Yes-R maakt misschien wel een kansje met Vakantieliefde:
Wat een drama, dat zingen van Yes-RVan mij mag het gewoon Kid Rock worden
![]()
Neeequote:Op donderdag 19 juni 2008 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Yes-R maakt misschien wel een kansje met Vakantieliefde:
Wat een drama, dat zingen van Yes-RVan mij mag het gewoon Kid Rock worden
![]()
Kijk inderdaad, dit is wel mijn muziek-smaak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ian Carey - Keep On Rising
Yves Larock - By Your Side
Alain Clark - Blow Me Away
Kat Deluna - Whine Up
Flo-rida Ft T-Pain - Low
Ik zie dit soort kutmuziek nog wel een de NLe lijsten veroverenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Poerkie het volgende:
Staat nu op nummer 20 in de Zweedse top 40.
Doe daarvan maar een nieuwe...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ian Carey - Keep On Rising
Yves Larock - By Your Side
Alain Clark - Blow Me Away
Kat Deluna - Whine Up
Flo-rida Ft T-Pain - Low
WTFquote:
Wat een crapversiequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu de videoclip van D-Rashid eindelijk uitkomt, zie ik dit nog wel een zomerhit worden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |