Dat je daar naar kunt/durft te luisterenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat je daar naar kunt/durft te luisteren
Vonden de mensen vorige zomer ookal.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken.
Het gaat hier over zomerhits, niet over kwalitatief hoogstaande muziek.
Ik vind het een vrolijk liedje.
Ergo:quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef captain.lefteye het volgende:
(...)
Volgens mij moet je gaan kijken naar platen die of, als het een minder bekendere artiest is, ergens in juni uitkomen (paar weekjes door de tipparade kruipen) of ergens begin juli, als het om een iets bekendere artiest gaat.
Eigenlijk valt er pas minstens halverwege juni wat zinnigs te zeggen over wat misschien de zomerhit gaat worden
Ik hoor het dit jaar voor het eerst.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vonden de mensen vorige zomer ookal.
En daar issie de zomerhit van 2008quote:
Heb jij onder een steen gezeten ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Luco het volgende:
Le Le - Skinnny Jeans!
Als ik 3 jaar terug van Italianen de vraag kreeg wat Watskeburt betekend, moet dat met dit nummer ook wel lukken dacht ik zo!
Waarschijnlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gezeten ofzo
Ik denk ook deze.quote:
Inmiddels ook alarmschijf bij 538quote:
Ik ben nog niet een greintje gelovig, maar ik bid me de lul uit de broek dat dat niet gebeuren zal...quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:19 schreef Sander170 het volgende:
Misschien kans op een aankomende Ali B of Yes-R hit?
Ik weet het niet zeker hoor, maar hou het in de gaten dat ik misschien weleens gelijk zou hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet een greintje gelovig, maar ik bid me de lul uit de broek dat dat niet gebeuren zal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |