Tja, commercieel beter enzo. Vind het zelf ook niet de beste versie.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik denk Kid Rock, op zich nog ene leuk liedje ook.
Die is denk ik hier al 'te oud'..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef bloodymary het volgende:
Estelle - American Boy. Ben net terug van drie weken Italie, daar hoorde je dat overal.
Viva hollandia?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:48 schreef kevtranslate het volgende:
Doet maar die knaller van wolter kroes!
Geweldig nummer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Poerkie het volgende:
Staat nu op nummer 20 in de Zweedse top 40.
Komt waarschijnlijk door de videoclipquote:
Jahquote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef ksch het volgende:
[..]
Viva hollandia?
Die ligt op een of andere manier een beetje gevoelig nu
![]()
Die is best oudquote:Op maandag 30 juni 2008 05:06 schreef thloreg het volgende:
luister ik nu naar en het swingt best wel zo 'sochtends vroeg
Dat heeft helemaal niets met humor te maken. Gewoon met een stel domme boeren zonder muzikaal talent. Het zijn dat soort types die de spots van de echte talenten afhouden. Zo kan iedereen beroemd worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef kabelhaspel het volgende:
Toppertje was gewoon humor. Als je dat niet inziet ben je zelf een niveau 1/2-er
2002!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:06 schreef thloreg het volgende:
luister ik nu naar en het swingt best wel zo 'sochtends vroeg
Een zomerhit is daarentegen meestal wel een dancenummer... Maar ik vind het iig een hele lekkere plaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
2002!Het is zelfs een aardige hit geweest met een top2-notering...
Overigens: iets waar een echte zomerhit ook wel aan te herkennen is, is dat hij na wordt geaapt. En laat Edwin Evers nou al een Nederlandse versie van Kid Rock's "All summer long" hebben gemaakt: Kid B. met "Una paloma de hele zomer lang" Ik kan er alleen nog niets van terug vinden op internet...
Deze wordt hetquote:
quote:
Dan hebben we eindelijk een winnaar!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Een zomerhit is daarentegen meestal wel een dancenummer... Maar ik vind het iig een hele lekkere plaat.
Nog een weekje, dan staat hij op 1quote:
quote:
Om de godverdomme niet !quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:48 schreef honda1990 het volgende:
Ik zeg Andy Duguid feat Leah - Wasted
anders Tiesto feat Cary Brothers - Ride
Laat de zomer maar komen![]()
Zekerquote:
La guitarra is al flink een tijdje uit, het blijft een lekker nummer, maar een zomerhit van 2008 zie ik het niet wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:01 schreef Lauwheid het volgende:
Lekker vrolijk zomers nummer
Lekker strandnummer
Als die in Nederland op tv/radio komt is het gebeurd dan wordt ie dit hoor:P Maar denk dat het gewoon Jean Claude Ades & Vincent Thomas - Shingaling wordtquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
ZekerElk nummer van isos heeft eigenlijk potentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |