Klopt niet, Madonna staat namelijk op 1. Een hoge notering in de lijsten maakt een nummer overigens nog geen zomerhit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Jan Smit staat inmiddels op 1, hij zal het wel een paar weken volhouden.
Het zou nog best kunnen iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Dat Una Paloma Blanca heel de zomer lang maakt echt serieus kans
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Het zou nog best kunnen iddWat ik wel een zomerhit nummer vind is dat house achtige nummer van een Italiaan die in duitsland woont met van dat spaansachtige zang erdoorheen
Ja ik weet het het komt vaag over, Jean Claude Ades and Vincent Thomas is hem trouwns heb em net gevonden, of mn beschrijving klopt begin ik nu trouwens aan te twijfelenquote:
Oh, dat nummerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja ik weet het het komt vaag over, Jean Claude Ades and Vincent Thomas is hem trouwns heb em net gevonden, of mn beschrijving klopt begin ik nu trouwens aan te twijfelenHoorde het op de radio maar of het waar is weet ik niet
Tis iig wel een lekker zomers nummer
![]()
Lekker nummer, kende het niet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Is ook echt zo'n Lowlands-hit, vind ik.
Bij kampers ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Dat Una Paloma Blanca heel de zomer lang maakt echt serieus kans
Waar? In het Westland?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef tha_dark het volgende:
Bij ons waren deze nummers toch wel de zomerhits:
Ja ik weet dat het oud is maar we hadden het op een cd gezet en het werd zowaar een hit bij ons in Blanes waar wij zatenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar? In het Westland?
Een beetje Westlander moet weten dat die nummer al ruim een jaar oud is
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het oud is maar we hadden het op een cd gezet en het werd zowaar een hit bij ons in Blanes waar wij zaten
't enige nummer dat ik ken dat aan deze (vage) omschrijving voldoet is 'Nah neh nah' van Vaya con dios.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet waarin in het refrein he na na na ofzow wordt gezongen, volgens mij wordt t door een man gezongen, ben opzoek naar dit nummer ma weet niet hoe het heet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |