Ik denk wel dat dat het nummer is, miss. heb ik me wel vergist of is er een nieuwere versie... toch bedankt!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't enige nummer dat ik ken dat aan deze (vage) omschrijving voldoet is 'Nah neh nah' van Vaya con dios.
Maar da's al 18 jaar oud en wordt gezongen door een vrouw, dus ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
En de zomerhit van 2008 IS, as we speak, zonder enige twijfel 'All summer long'.![]()
De befaamde volkszanger Grad Damen heeft een tijdje geleden ook een nieuwe versie opgenomen, wellicht dat je die versie hebt gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Rana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat het nummer is, miss. heb ik me wel vergist of is er een nieuwere versie... toch bedankt!!
What de fuckk.. Ik vind het origineel al heerlijk, maar dit is wel echt heel vet geremixedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:02 schreef TC_Artemis het volgende:
Niet al te goede kwaliteit, maar toch, dit wordt 'm!!!!!!!!!! als hij nog gereleased gaat worden binnekort!
MGMT - kids ( Soulwax remix ), er is een handjevol mensen die hem nu hebben, Erol Alkan oa.
Ja ik MOET hem echt hebben... ik wacht al wat langer op de release maar het is precies wat je zegt, het origineel is echt super.. die tekst en hoe het gezongen wordt, en dan een soulwax mix ervan, ge-ni-aal gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef febster het volgende:
[..]
What de fuckk.. Ik vind het origineel al heerlijk, maar dit is wel echt heel vet geremixed
Dit nummer toevallig: ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet waarin in het refrein he na na na ofzow wordt gezongen, volgens mij wordt t door een man gezongen, ben opzoek naar dit nummer ma weet niet hoe het heet!
Lekker meezingliedje is dat. Best een toffe zomerhit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
Kid Rock is naar plaats 3 gegaan in de Top 40
idd, beter brengen ze 'm een beetje snel uit, want een hit die nergens te krijgen is werkt niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:02 schreef TC_Artemis het volgende:
Niet al te goede kwaliteit, maar toch, dit wordt 'm!!!!!!!!!! als hij nog gereleased gaat worden binnekort!
MGMT - kids ( Soulwax remix ), er is een handjevol mensen die hem nu hebben, Erol Alkan oa.
Die ist niet maar tog bedankt!!quote:
Zou ook she goes na na na na van the Radio's kunnen zijn me dunkt, Er zijn nog wel tientallen nummers met iets vergelijkbaars in de tekstquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Rana het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer heet waarin in het refrein he na na na ofzow wordt gezongen, volgens mij wordt t door een man gezongen, ben opzoek naar dit nummer ma weet niet hoe het heet!
Ik had toch al gezegd dat het het nummer was van Vaya con dios...!!! Dus ik heb het nummer al hoorw!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou ook she goes na na na na van the Radio's kunnen zijn me dunkt, Er zijn nog wel tientallen nummers met iets vergelijkbaars in de tekst
Man de zomer is al zowat voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:13 schreef Ticket het volgende:
En toch heb ik het idee dat de échte zomerhit nog moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |