Kom je er vaak? Ben je er uberhaupt wel eens geweestquote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
Eindhoven
JA ik ben er geweestquote:Op zondag 20 april 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom je er vaak? Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
When a man is tired of Eindhoven, he's tired of life.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
Eindhoven
Ik heb even het uitgezocht, want ik vond het erg opmerkelijk. Maar het klopt dus.quote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oman heeft een homoseksuele sultan, met harem, uiteraard.
Hij had een date en jij?quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het met zakje? Is onze mascotte al een kilo aangekomen?
Hij is de sultan, dus als hij zegt dat ie hetero is, dan is dat gewoon zo.quote:Op zondag 20 april 2008 19:32 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb even het uitgezocht, want ik vond het erg opmerkelijk. Maar het klopt dus.
Overigens las ik ook dat in de moslim wereld (Oman en Marokko in iedergeval) Je alleen homoseksueel bent als je ontvangt, dus bottem bent. Ben je de gever, top dus, dan ben je geen homoseksueel...
Dus Sam die opmerking over dat je hetero ging worden een tijdje gelden....
Het blijkt dus nu dat je geen homoseksueel bent... Sorrie
Met een ander woord, hij is met een paar liter sperma volgespoten nu is hij een kilo aangekomen?quote:
Dat deed je toch ook zonder trainingquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met een ander woord, hij is met een paar liter sperma volgespoten nu is hij een kilo aangekomen?
Overigens schijnt sperma redelijk voedzaam te zijn, was het ook niet dat ze in het leger vroeger hun zaakje moesten lossen en opeten, als wijze van training voor als ze een keer geen voeding hadden?
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-lookquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het met zakje? Is onze mascotte al een kilo aangekomen?
Je had toch een afspraak gemaakt bij de Psych? Hoe verliep dat?quote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-look.
En dat vraag jij allemaal aan zakjequote:Op zondag 20 april 2008 19:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat deed je toch ook zonder training.
En het zijn twee bottoms. Trouwens ik zag van de week wel in Eindhoven een typisch homo uitziend gozer die zijn vriendin zat af te lebberen verschrikkelijk.
Ja ik ga een beetje mijn hele ziel uitstorten in dit topic, dat lijkt me een geweldig planquote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je had toch een afspraak gemaakt bij de Psych? Hoe verliep dat?
Dat heeft hij niet gevraagd,het is eerder een aanname .Maar ja, sam is natuurlijk een echte door de wol geverfde super-homo die al aan 1 klein flintertje informatie genoeg heeft om te bepalen hoe iemand tussen de lakens is.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 19:23 schreef Cahir het volgende:
Jezus sam zegIk d8 bijna dat ik gebanned was.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:47 schreef remlof het volgende:
Cahir post een tubgirl, poogt het verkapt te doen, maar niet genoeg. 48 uur.
geweldig meid, ben blij voor jequote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-look.
Wie is dat?quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft geen six pack snik.
Hij wordt kaal, nee niets voor mij..quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft geen six pack snik.
Heb zelf ook gemerkt helaas en te burgelijk niks voor mij.quote:Op zondag 20 april 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij wordt kaal, nee niets voor mij..
Had wel verwacht dat die van uit mooi! weer de leeuw op youtube stond...
En waarom is dat erg?quote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe erg ik het ook vind om te zeggen, maar stiekem, diep van binnen, hoop ik op een heel burgerlijk leven met huisje boompje beestje.
Dat is om lesbos te compenseren...quote:
blijkbaarquote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is om lesbos te compenseren...
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
Krijg een berichtje van een sexy jongen alleen hij is te mooi volgens mij is hij fake.
Och ja, puberteit... Ik nam me in mijn vroege puberteit voor dat ik geen homo zou zijn en liever mij hele leven ongelukkig hetero zou zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.
En dus heb je je vergist in de puberteit. So what? Het belangrijkste is toch dat je gelukkig bent?quote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.
Ik ben niet fake, im the real dealquote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
Krijg een berichtje van een sexy jongen alleen hij is te mooi volgens mij is hij fake.
Nahquote:
Gelukkig heb je de goede weg gekozen, homoseksualiteit is gewoon de enigste goede manier van leven!quote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och ja, puberteit... Ik nam me in mijn vroege puberteit voor dat ik geen homo zou zijn en liever mij hele leven ongelukkig hetero zou zijn.
I miss you alreadyquote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet fake, im the real deal
Nou jah dat niet want er speelt in mij een 2strijd tussen aan de ene kant het mij willen losmaken en het ontdekken en aan de andere kant het gedeelte van mij dat het liefst vasthoud aan het geen wat ik gewend ben. Het is niet dat ik daardoor ongelukkig ben, maar het is een thema in mijn leven, netzo als geloof voor mij een thema is. Ik weet niet zo goed hoe ik er vorm aan moet gevenquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dus heb je je vergist in de puberteit. So what? Het belangrijkste is toch dat je gelukkig bent?
Blond en blauwe ogen noem jij bagger????quote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef samjustme het volgende:
Nahhij is blond en blauwe ogen is wel bagger maar zijn gespierd lichaam maakt het op zich goed
.
Zwart haar en groene ogen, gespierd lichaam,tatoeages, een beetje getintquote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogen noem jij bagger????
quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is eigenlijk het meest centrale punt in Eindhoven?.
In welk opzicht? Puur geografisch gezien, of vanuit sociaal oogpunt?quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Edisonstraat.quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
ach volgens je fok foto album ben je hetero ;p je kan zoveel zeggen ;pquote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zwart haar en groene ogen, gespierd lichaam,tatoeages, een beetje getint.
Ik kan niks aan doen dat meestal Nederlanders op me vallen en dat ze dan blauwe ogen hebben en blond zijn, het kan af en toe wel mooi staan als diegene een gespierd lichaam heeft.
is hij ook, hij is topquote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef Manias het volgende:
[..]
ach volgens je fok foto album ben je hetero ;p je kan zoveel zeggen ;p
Datingsite's zijn net iets minder treurig dan het Kralingse bos, je bent er te goed voorquote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ow hoe grof! Ik net chatten met een gozer op een datingsite (idd sneu maargoed) zeg ik dat ik tattoo's hebt zegt hij "is niet mijn ding" en reageert vervolgens niet eens meer... Kutklotehondelul!
Dan heb je het toch op tijd door?quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ow hoe grof! Ik net chatten met een gozer op een datingsite (idd sneu maargoed) zeg ik dat ik tattoo's hebt zegt hij "is niet mijn ding" en reageert vervolgens niet eens meer... Kutklotehondelul!
Thanx!quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Datingsite's zijn net iets minder treurig dan het Kralingse bos, je bent er te goed voor.
Dat is wel zo en daarbij komt dat hij volgens mij ook iet zo heel erg leuk was, beetje oppervlakkig, kon een diepgaand gesprek niet aan...quote:
Volgens mij zijn er dan ook maar erg weinig mensen die naar een datingsite gaan voor een goed diepgaand gesprek, alhoewel ik het natuurlijk mis kan hebben...quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is wel zo en daarbij komt dat hij volgens mij ook iet zo heel erg leuk was, beetje oppervlakkig, kon een diepgaand gesprek niet aan...
Het is wel makkelijker om zo'n gesprek te voeren dan in een kroeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Volgens mij zijn er dan ook maar erg weinig mensen die naar een datingsite gaan voor een goed diepgaand gesprek, alhoewel ik het natuurlijk mis kan hebben...
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker om zo'n gesprek te voeren dan in een kroeg.
Indd RL zijn gesprekken veel beter! (70% van wat wij communiceren is nonverbaal)quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.
Oh ja zo , ja dan heb je gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.
Sommige mensen houden nou eenmaal niet van en je kan heus wel wat beters krijgen en wed nooit op 1 paard zoals men zegt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, dat iemand het echt waard is maar de meesten niet.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Romantiek.quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.
Kun jij nog goede gesprekken voeren na Trappistquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.
Jij niet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij nog goede gesprekken voeren na Trappist?
Er zijn heus wel jongens op deze aardbol die het ook fijn vinden en je was toch bezet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Romantiek.Waarom kom ik nooit iemand tegen die dat ook fijn vindt?
Het ging mij meer om de botte manier van het verbreken van het gesprek....quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommige mensen houden nou eenmaal niet van en je kan heus wel wat beters krijgen en wed nooit op 1 paard zoals men zegt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, dat iemand het echt waard is maar de meesten niet.
* hierissieweer meld zich*quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar verwacht je ze dan op welke manier tegen te komen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al redelijk op weg hoor, ik functioneer het best op de cola vieuxquote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Na 2 glazen ben ik meestal al giechelig![]()
.
* hierissieweer meld zich voor een 2de keer*quote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar verwacht je ze dan op welke manier tegen te komen?
maar schatje toch, we waren het er allemaal toch al over eens dat je dan ook bijzonder weinig bij te zetten hebtquote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Na 2 glazen ben ik meestal al giechelig![]()
.
na hoeveel trappisten word jij giechelig?quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar schatje toch, we waren het er allemaal toch al over eens dat je dan ook bijzonder weinig bij te zetten hebt
Jeutje, dan ben ik toch echt niet helder meer hoor! (kan dan nog wel even door, dat dan weer wel. Ik word heel snel aangeschoten/dronken maar kan dan een hele tijd doorgaan voordat ik echt kapot ben)quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt meestal niet giechelig
maar ik kan er toch zeker wel 10 weg krijgen en dan nog recht naar huis fietsen
gaf hij nou een foute wink toen ie zich voorstelde?quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is die aflevering hier al eens ooit gepost. Vre-se-lijk!
Alleen toen wist ik nog niet dat (mijn) Sebas er in zatEn nog heel prominent ook nog!
Die met de witte abercrombie and fitch is Sebas? Hijs wel erg gay, niet?quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Alleen toen wist ik nog niet dat (mijn) Sebas er in zatEn nog heel prominent ook nog!
Dat viel 'm zelf ook al op in 't filmpjequote:Op maandag 21 april 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die met de witte abercrombie and fitch is Sebas? Hijs wel erg gay, niet?
Ze waren blijkbaar al ladderzat toen dat filmpje opgenomen werd. Behalve toen ze op 't eind ladderzat moesten spelen, toen waren ze nuchter. Dat zat aan het begin van de avond.quote:Op zondag 20 april 2008 23:56 schreef Manias het volgende:
[..]
gaf hij nou een foute wink toen ie zich voorstelde?
(abercrombie lol)
dat is ook de point ;pquote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
die rutger die heeft toch ook een programma gemaakt waarmee hij leert omgaan met kinderen (volgens mij op de publieke oproep) Ik vind het een narcistische kwal!
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar al ladderzat toen dat filmpje opgenomen werd. Behalve toen ze op 't eind ladderzat moesten spelen, toen waren ze nuchter. Dat zat aan het begin van de avond.
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.quote:
Nee dan is ie gewoon kaashatend bierdrinkend gayquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Manias het volgende:
[..]
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?*pest*
preciesquote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar ja. TMM heeft natuurlijk ook wel voldoende massa om het één en ander bij weg te zetten..
kaas..hatend...quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan is ie gewoon kaashatend bierdrinkend gay
ja ik zou mezelf idd nooit zo tongend en heupdansend en gaar laten filmen.. en dan die darkroom gast lol..quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.
Leuk filmpje.quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo erg komen ze er toch niet vanaf? Hooguit wat bezopen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.
Deze is ook wel klassiek Rutger is weer een enorme LUL, overigens wat is het voor een tijdverdrijf...?quote:
Het is z'n werk om te provoceren en op stereotypes in te spelen, hij kopt hooguit wat voorzetjes in.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
Deze is ook wel klassiek Rutger is weer een enorme LUL, overigens wat is het voor een tijdverdrijf...?
Jap oke, maar de manier waarop, met zulke arrogantie en dat gemaakte lachje de hele tijd. Het is gewoon een kwal. Bah, echt een griezel!quote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is z'n werk om te provoceren en op stereotypes in te spelen, hij kopt hooguit wat voorzetjes in.
net als Jensen maar dan is Jensen ergerquote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap oke, maar de manier waarop, met zulke arrogantie en dat gemaakte lachje de hele tijd. Het is gewoon een kwal. Bah, echt een griezel!
Jensen is echt ranzig.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Manias het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After[ afbeelding ]
Werkt dat bij mij ook?quote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Manias het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Manias het volgende:
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?*pest*
DM, hoe heette die site ook alweer waar je de layouts heel simpel kon veranderen? (CSS?)quote:
quote:
Ik ken er gewoon 2! Echt! 2 Mensen die compleet walgen van kaas. Niet alleen niet lekker vinden, maar er bijna bang voor zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Manias het volgende:
I know! hoe kan je kaas nou haten!
waaaaaaaaaaaat! vast een gen defect! of traumas!quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er gewoon 2! Echt! 2 Mensen die compleet walgen van kaas. Niet alleen niet lekker vinden, maar er bijna bang voor zijn.
www.csszengarden.comquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
DM, hoe heette die site ook alweer waar je de layouts heel simpel kon veranderen? (CSS?)
M'n ex is partner van www.bloodyminded.nlquote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.csszengarden.com
Ga je iets maken?
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?quote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Manias het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaat! vast een gen defect! of traumas!
Als kleuter vast gevallen met hun neus in schimmelkaas ofzo..quote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?
Of misschien had Sebas, omdat ie indisch is, zoiets van "Ik ben al pinda, ik hoef geen kaas meer"?
Je ne sais pas!
Nonsens mijn Indische oma was dol op kaas.quote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?
Of misschien had Sebas, omdat ie indisch is, zoiets van "Ik ben al pinda, ik hoef geen kaas meer"?
Je ne sais pas!
Niks raars aan, studeren jij!quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Weemz het volgende:
Toch een rare tijd voor je colege: 15:15 - 17:00...
Oh, waarom ben je gestopt?quote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Je eindelijk weer na een studiestop van 3 maanden...
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MScquote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, waarom ben je gestopt?
Ik begin vandaag ook aan mijn afstuderen, 5 mnd non-stop, in de zomer!
MSc zegt me niks.. iets met computers?quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MSc![]()
![]()
EINDELIJK pft. maar we zijn er nog niet ugh *doortiep*
Master of Science?quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MSc![]()
![]()
EINDELIJK pft. maar we zijn er nog niet ugh *doortiep*
Zal wel jaquote:
Je leeft nogquote:Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zal wel ja![]()
2,5 uur op school en nog steeds niks gedaan.. Mn eerste dag afstuderen is nog niet zo succesvol![]()
Op naar de bieb!
bij de psycholoog geweest?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Pfff. Doodziek word ik ervan. Al die zogenaamde nobele bemoeizuchtige types, die mij wel even komen redden van mijn broodmagere ondergang. Compleet onbaatzuchtig natuurlijk!
Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
En dan nog het gore lef om met van die halfslappe argumenten te komen en te gaan vingertje wijzen naar "DE MEDIA!!!".![]()
De arrogantie.
Ja drukdruk he.. Heb veel gedaan de afgelopen tijdquote:Op maandag 21 april 2008 17:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leeft nog. Heb je mijn email over C nog ontvangen?
En in NIjmegen wonen![]()
.
anita blake zou jaloers zijnquote:Op maandag 21 april 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kheb gister een MP3-speler van m'n vriendin gekregenWheheheh. Past wel in mijn rozenkrans-collectie!
In tegenstelling tot wat je wil geloven, is er weinig dat de mensen in dit topic winnen als jij fatsoenlijk gaat eten en een normaal figuur krijgt. Dus jah, in bepaalde gevallen zijn mensen zo goed als onbaatzuchtig als ze roepen dat je vel over been bent en eens een hamburger of drie achterover moet slaan.quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Pfff. Doodziek word ik ervan. Al die zogenaamde nobele bemoeizuchtige types, die mij wel even komen redden van mijn broodmagere ondergang. Compleet onbaatzuchtig natuurlijk!
Zoals ik al een tijdje terug zei... verbaasd me niks dat je jezelf hier nu ingraaft. Je bent niet bepaald iemand die tegenslag kan accepteren. Als mensen iets zeggen dat je niet zint, dan schrijf je ze razendsnel af. In jouw belevingswereld bestaan er geen mensen die het niet met je eens zijn, die meegaan in alles dat je zegt en doet, want die mensen zijn je vrienden niet, en dus hoef je niet naar ze te luisteren, of verzin je tig andere redenen waarom die mensen minder zijn dan jij.quote:Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Arrogantie, hoe waag je het om dat woord te gebruiken. Jij bent zo mogelijk de arrogantste in dit hele topic. Je vind jezelf geweldig en perfect, schrijft iedereen met een andere opleiding af als dom, en dus hoef je niets van ze aan te nemen.quote:Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
En dan nog het gore lef om met van die halfslappe argumenten te komen en te gaan vingertje wijzen naar "DE MEDIA!!!".![]()
De arrogantie.
Ach dan staan we quittequote:
Qua jaloersheid dan hequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 07:52 schreef Ang3l het volgende:
En weer iets voor Samjustme: http://www.gay.nl/lkshan
I know baby, I knowquote:
wij lezen alleen de comics :pquote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef Cairon het volgende:
Anita Blake...
meuk serie is het!
Leuk begin, totdat ze veranderde in een onoverwinnelijke slet die met ieder magisch ras wel eens van bil is gegaan, en krachten aan ieder avontuurtje overhoud alsof het een SOA is.
Ja goed! Relaxt, lekker enzo. Lekker gewerkt vandaag. En afgelopen zaterdag Armin Only geweest. whoohoo, was hele gaaf!quote:
Wat helpt dan ook alweer? Norrit?quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, msn heeft last van opstopping ofzo.
oooo nice! hier prima hoor net sushi gegeten mmmmmquote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja goed! Relaxt, lekker enzo. Lekker gewerkt vandaag. En afgelopen zaterdag Armin Only geweest. whoohoo, was hele gaaf!
Hoe is 't daar?
Mijn tandarts is goedkoper.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voor wie nog geïnteresseerd is in tandartskosten: http://members.lycos.nl/expectations/overige/Tandartskosten.pdf
Ik dans samen met de vriendin van Ramon. We hebben 't vorige week nog even over de premiere en zo gehad.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist dat hij vorige maand op dvd is uitgekomen
maar om een film waarin je meespeeld in de plaatselijke videotheek te zien liggen..
dat doet toch wel iets met je
ook al is het de slechtste nederlandse horrorfilm ooit
http://www.horizonica.nl/
Hij heeft nog niks gestuurdquote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know baby, I know
Ik speel ze allemaal wel door hoor
Hoezo, die doet het toch gewoon?quote:
Eigenlijk zijn die comics gewoon je reinste vampire-pron ook he!quote:
jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die comics gewoon je reinste vampire-pron ook he!
[ afbeelding ]
Phillip jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:53 schreef Manias het volgende:
[..]
jai love it
die stripper bijv is ook hawt
ja en hij eet volgens mij van twee walletjesquote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phillip jaVolgens mij was die hierboven Aubrey
Maar Jean-Claude kan ook wle hoor
[ afbeelding ]
Welke vampier doet dat niet dan?quote:Op maandag 21 april 2008 20:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja en hij eet volgens mij van twee walletjes
quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phillip jaVolgens mij was die hierboven Aubrey
Maar Jean-Claude kan ook wle hoor
[ afbeelding ]
Toen ze eers die naam noemden dacht ik toch echt een een brede Russische ventquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Manias het volgende:
[ afbeelding ]
zij is ook onwijs koel
Nikolaos
Het gaat er wel op lijken..quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we de 30e een keer echt knap weer krijgen?
jaquote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ze eers die naam noemden dacht ik toch echt een een brede Russische vent
Vorig jaar was het HEERLIJK weer! Toch?quote:
Mooi, dan wordt m'n bier iig niet nog verder aangelengd met water.quote:
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?quote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef samjustme het volgende:
Thanks Angel een vriend heeft die jongen die je hebt laten zien al gehad grrr.
Het is alleen vervelend. Hij is toch te hoog gegrepen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?
wat een optimisme. kuch. (en blond-isme :p schande!!)quote:Op maandag 21 april 2008 22:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend. Hij is toch te hoog gegrepen.
Kutzooi zit ik weer opgeschept met blonde jongens die me lekker vinden.
Ik geef ze tegenwoordig door aan een vriend, hij is dol op blonde gozers. Die met de six pack blijven natuurlijk bij mijquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Manias het volgende:
[..]
wat een optimisme. kuch. (en blond-isme :p schande!!)
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?
Ik heb elke maandag les van 12:40 tot 21:30...quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Weemz het volgende:
Toch een rare tijd voor je colege: 15:15 - 17:00...
dan moet je niet zeuren over blond haar dat is echt onzinquote:Op maandag 21 april 2008 22:45 schreef samjustme het volgende:
maar eff serieus, ik ben erachter gekomen dat k gewoon val op een sterk iemand , iemand die de indruk maakt voor je te kunnen zorgen. En bij mij draait het no niet bepaald ook alleen om uiterlijk, er zijn zat jongen die best wel lekker zijn en me ook zien zitten maar qua karakter vind ik mezelf niet bij ze passen gewoon.
Nou precies! dan had ik sjoerd ook nooit gehad :pquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!
Heeft ie het ook al met iedereen gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!
Mijn laatste had donkerblond haar en blauwe ogenquote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
dan moet je niet zeuren over blond haar dat is echt onzin
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"quote:Op maandag 21 april 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heeft ie het ook al met iedereen gedaan.
Er zijn ook vast mensen die zonder bijbedoelingen om je geven, als mens. Simpelweg omdat zij de visie dragen dat een mens niet hoort te "lijden"quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
De arrogantie.
Hangt vanaf hoeveel mensen je kent in de scenequote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"
Mmmm ik ken eigenlijk niemand waar R het mee gedaan heeft, ja eentje heb ik ooit gezien maar die ken ik niet.quote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....quote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef Manias het volgende:
lijkt me niet echt mogen dat evangeliseren bij hulpverlening.. niet als #1 doel in de hulp iig. baas vast niet blij mee mocht ie dat horen
waar in nederland is dat?quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....
Je hebt daar natuurlijk geen problemen mee.En wat vind hij ervan dat je met zovelen hebt gedaan?quote:Op maandag 21 april 2008 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mmmm ik ken eigenlijk niemand waar R het mee gedaan heeft, ja eentje heb ik ooit gezien maar die ken ik niet.
Mocht ik ooit geholpen moeten worden dan hoop ik toch niet dat ze het evangelie er bij halen, dat werkt niet echt bij mij. Dan ga je je doel toch voorbijquote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....
4 jaar op rij de beste SPH van Nederland. He CHE in Ede (en ja tevens ook de christelijkste...) Soms denk ik "had ik maar voor het Marnix in Utrecht gekozen..."quote:
Dan kom je gewoon naar mijquote:Op maandag 21 april 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mocht ik ooit geholpen moeten worden dan hoop ik toch niet dat ze het evangelie er bij halen, dat werkt niet echt bij mij. Dan ga je je doel toch voorbij
Ik vind het ontzettend lief dat je zo probeert te helpen, maar mijn tirade was eerder gericht tegen een paar domme dozen van mijn werkgroep. Van mijn psycholoog moet ik eerst proberen mijn eetprobleem onder ogen te komen, voordat we verder kunnen gaan. Vandaar dat ik er nu dus ook zo veel mogelijk eerlijk over probeer te zijn mochten mensen een vraag stellen, maar de reacties waren vandaag niet zo leuk dus.quote:
Hij heeft er niet veel problemen mee behalve 1, als ik die zou zien dan gaat ie echt over de rooie denk ik. En hij heeft ook wel enige dingen gedaan hoor, maar zijn situatie was anders. Onze ontmoeting en zo en leven je weet wel.quote:Op maandag 21 april 2008 23:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt daar natuurlijk geen problemen mee.En wat vind hij ervan dat je met zovelen hebt gedaan?
Trowens hoe moreel is het met een gozer af te spreken die bezet is maar hij ziet me wel zitten denk ik en ik hem, hij heeft toch al verteld dat zijn relatie naar de klote gaat kan net zo goed met hem vermaken.
Ik denk dat ik het niet zo snel nodig heb, maar bedankt voor het aanbodquote:
Geef mensen de tijd, er is tegenwoordig zoveel kritiek en aandacht rondom eetproblemen dat het al snel een lading met zich mee krijgt. Maar meestal bedoelen ze het goed (althans dat hoop ik)quote:Op maandag 21 april 2008 23:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend lief dat je zo probeert te helpen, maar mijn tirade was eerder gericht tegen een paar domme dozen van mijn werkgroep. Van mijn psycholoog moet ik eerst proberen mijn eetprobleem onder ogen te komen, voordat we verder kunnen gaan. Vandaar dat ik er nu dus ook zo veel mogelijk eerlijk over probeer te zijn mochten mensen een vraag stellen, maar de reacties waren vandaag niet zo leuk dus.
zoals jij dus hehequote:Op maandag 21 april 2008 23:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft er niet veel problemen mee behalve 1, als ik die zou zien dan gaat ie echt over de rooie denk ik. En hij heeft ook wel enige dingen gedaan hoor, maar zijn situatie was anders. Onze ontmoeting en zo en leven je weet wel.
En ach moreel, je moet alleen uitkijken bij een gozer die zoiets zegt dat hij niet een snel fuckje tussendoor zoekt en weer naar zijn vriendje teruggaat
alleen zeg ik het eerlijk voor er iets gebeurtquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
zoals jij dus hehe.
Ik ben ook niet zo gek ik weet bijna zeker dat ie alleen een fuckje wil, ik zit er niet echt mee. iHij is lief en knap
. Ga 2 gozers uit de ouwe doos trekken, had eff geen zin in hun maar ben al lange tijd uit de running
. Vooral de Italiaan met zijn tatoeages en piercings
moet mijn vriendin daarvoor inschakelen ze kent hem.
JA DUH >< ga dan ook niet in de bible belt wonenquote:Op maandag 21 april 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
4 jaar op rij de beste SPH van Nederland. He CHE in Ede (en ja tevens ook de christelijkste...) Soms denk ik "had ik maar voor het Marnix in Utrecht gekozen..."
dat zijn vrijwilligers voor zover ik weet, geen betaalde baan in opdracht van het rijkquote:Op maandag 21 april 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
Maar goed, ik weet niet of jullie het leger des heils kennen. Maar die stroming is geheel gestoeld op het evangeliseren tijdens het hulpverlenen.
William Booth verkondigde het woord van god aan de armen, maar die luisterden niet omdat ze hongerig waren. Toen bedacht hij zijn missie Brood en geloof. Dus in ruil voor het aanhoren van het geloof kregen zij brood en zo gingen zij te werk en nu in iets aan gepaste vorm nog...
Hoort er allemaal bij, als jij jouw probleem echt onder ogen komt en eraan kan gaan werken, maakt dat allemaal geen zak meer uit. Maar zolang je dat niet doet, blifjt iedereen op je hameren.quote:Op maandag 21 april 2008 23:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend lief dat je zo probeert te helpen, maar mijn tirade was eerder gericht tegen een paar domme dozen van mijn werkgroep. Van mijn psycholoog moet ik eerst proberen mijn eetprobleem onder ogen te komen, voordat we verder kunnen gaan. Vandaar dat ik er nu dus ook zo veel mogelijk eerlijk over probeer te zijn mochten mensen een vraag stellen, maar de reacties waren vandaag niet zo leuk dus.
Ik ben er geboren he... Overigens kom ik uit eens van de assosiaalste families uit Ede, dus heb niet zo'n goede stamboom...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:13 schreef Manias het volgende:
[..]
JA DUH >< ga dan ook niet in de bible belt wonen
Organisaties leveren zorg, die zorg word betaald door de AWBZ en gaat via het CIZ. Zo is ook het professionele tak van het Leger ingericht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef Manias het volgende:
[..]
dat zijn vrijwilligers voor zover ik weet, geen betaalde baan in opdracht van het rijk
dan weet je wat je kan verwachten en kan je daarna verhuizenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben er geboren he... Overigens kom ik uit eens van de assosiaalste families uit Ede, dus heb niet zo'n goede stamboom...
leger des heils collectesquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Organisaties leveren zorg, die zorg word betaald door de AWBZ en gaat via het CIZ. Zo is ook het professionele tak van het Leger ingericht.
Mmm je naam zegt me niks en ik ken toch wel wat in Ede en omstrekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben er geboren he... Overigens kom ik uit eens van de assosiaalste families uit Ede, dus heb niet zo'n goede stamboom...
Weet niet of ik zo blij ben met die vergelijking...quote:
Ik ben ook niet echt een bezienswaardigheid dus weet ook niet waarom je mij dan ook zou moeten kennen....?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mmm je naam zegt me niks en ik ken toch wel wat in Ede en omstreken
Wat zegt dat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:21 schreef Manias het volgende:
[..]
dan weet je wat je kan verwachten en kan je daarna verhuizen
en dit was dus tijdens de opleiding niet @ work, dat zegt ook wat.
dat daar mensen werken die daar KIEZEN te wonen. Die geven daar les en drukken hun stempel op de studie.quote:
Ik bedoelde ook niet jou persoonlijk meer je achternaam(zie email adres boven) en de opmerking dat je uit de niet meest sociale familie uit die omgeving komt. Dat was allesquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een bezienswaardigheid dus weet ook niet waarom je mij dan ook zou moeten kennen....?
lijkt wel erg jong daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
de donker getinte gozer die ik zo leuk vond uitzien in palace staat op de pic. Gozer met gestreepte v-hals.
Moeders kant, vaderskant komt uit de betuwe(overigens geen contact mee)quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet jou persoonlijk meer je achternaam(zie email adres boven) en de opmerking dat je uit de niet meest sociale familie uit die omgeving komt. Dat was alles
Ben benieuwd naar die achternaam. En nee geen studie maar mijn oom woonde in Lunteren, misschien aan het andere eind van de sociale ladder maar net zo'n stuk tuig (dan heb ik het over mijn oom niet jouw familie). Ik ging wel vaak uit met de wat asocialere uit Ede om mijn familie uit te dagen en zo. Je kent het 14, thuis op vakantie, en afzetten en zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moeders kant, vaderskant komt uit de betuwe(overigens geen contact mee)
Maar jij hebt een studie gemaakt van aso families in ede?
Tussen 21 en 23 jaar schat ik in. Hij zag best wel gespierd en mannelijk uit en had een heel mooi tatoeage op zijn bicepquote:
komt omdat ze bevriend zijn met jongens uit de blond-zijn-is-oke liga :pquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tussen 21 en 23 jaar schat ik in. Hij zag best wel gespierd en mannelijk uit en had een heel mooi tatoeage op zijn bicep. Helaas vallen dat soort types nooit op me.
Ik wo hem versieren maar hij was een blonde jongen aan het aflebberenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:49 schreef Manias het volgende:
[..]
komt omdat ze bevriend zijn met jongens uit de blond-zijn-is-oke liga :p
waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die achternaam. En nee geen studie maar mijn oom woonde in Lunteren, misschien aan het andere eind van de sociale ladder maar net zo'n stuk tuig (dan heb ik het over mijn oom niet jouw familie). Ik ging wel vaak uit met de wat asocialere uit Ede om mijn familie uit te dagen en zo. Je kent het 14, thuis op vakantie, en afzetten en zo
Ik geloof niet dat mijn familie daar meer woont, die zullen ze wel het dorp uitgegooid hebben nu. Misschien nog een neef of zo, zal het mijn moeder eens vragen. Voorzichtig dan he ik wil niet gelijk een waterval van vloeken over me heen hebbenquote:
Volgens mij heb ik wel meerdere malen propaganda gemaakt voor Lunteren, wat betreft zijnde als ideaal instellings dorp.quote:
teruglezen hequote:
ahww verf je haarquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wo hem versieren maar hij was een blonde jongen aan het aflebberen.
2 jaar geleden was ik al midden blondquote:
Dat vondt Mussert ook geloof ik enige tijd geledenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Manias het volgende:
Lunteren is voornamelijk bekend als ideaal congresdorp
Wat deed je dan zo vaak in Ede?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
teruglezen heZeist en Portugal (ergens in Alentejo en Lisboa)
Ook, maar is het je wel eens opgevallen hoeveel instellingen (gehandicaptenzorg en psychiatrie)er in Lunteren zitten? Echt veel op de omvang van het dorpjequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Manias het volgende:
Lunteren is voornamelijk bekend als ideaal congresdorp
Tuurlijk jij altijd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
mag ik op pagina 6 eigenlijk nog tvp-en?
doe het lekker wel
lezen is moeilijk he, oom, familie, paarden (maar die had ik nog niet genoemd) en zo. En ouders die dachten dat het wel goed voor mij zou zijn op het platteland hahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat deed je dan zo vaak in Ede?
tzou wel aan mij liggen maar als iemad zegt dat hij uit portugal en zeist komt en vervolgens zegt dat zijn oom in lunteren woond kan ik niet zo snel die link leggen dat jij er gewoond hebt (dat neem ik nu maar aan...)quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he, oom, familie, paarden (maar die had ik nog niet genoemd) en zo. En ouders die dachten dat het wel goed voor mij zou zijn op het platteland hahahahahahaha
yeah you make my day!! and it just startingquote:
Haha net wakker?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
yeah you make my day!! and it just starting
rustige bossen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook, maar is het je wel eens opgevallen hoeveel instellingen (gehandicaptenzorg en psychiatrie)er in Lunteren zitten? Echt veel op de omvang van het dorpje
ok ik woonde niet in Lunteren maar mijn familie wel en het is heel normaal om je tijd door te brengen bij familie in vakanties en zo (zeker als je ouders geen tijd hadden) Zeist is vlak bij Lunteren dus vandaar. Portugal is het land van mijn moeder maar in die tijd woonde we in Zeist (dorp van mij Vader). Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tzou wel aan mij liggen maar als iemad zegt dat hij uit portugal en zeist komt en vervolgens zegt dat zijn oom in lunteren woond kan ik niet zo snel die link leggen dat jij er gewoond hebt (dat neem ik nu maar aan...)
Gelukkig ben je het met mij eensquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch niet
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vindquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik woonde niet in Lunteren maar mijn familie wel en het is heel normaal om je tijd door te brengen bij familie in vakanties en zo (zeker als je ouders geen tijd hadden) Zeist is vlak bij Lunteren dus vandaar. Portugal is het land van mijn moeder maar in die tijd woonde we in Zeist (dorp van mij Vader). Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch niet
nee... nog 23 uur in de dag te gaan tochquote:
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbijquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vind
Dat plus dat het nog echt een dorpje is, dus overzichtelijker, geborgenheid. Het ons kent ons verhaal. Mijn bewoners konden daar gewoon gaan en staan waar zij wilden zonder problemen te hebben. Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:14 schreef Manias het volgende:
[..]
rustige bossen?net als bejaarden aan zee in engeland
Sorry eigenlijk vind ik het nog steeds normaal, zeker als je weet waar ik naar school ging, in kerstvakanties was etcquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met mij eens
tsja zo is zoveel dichtbij ;pquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbij
Owja, domme ik!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee... nog 23 uur in de dag te gaan toch
Naast de deur dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vind
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is'tquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbij
Ook niet schockend veel. Volgens mij is Nuno wel langere reisjes gewend...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
Ok, helaasquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry eigenlijk vind ik het nog steeds normaal, zeker als je weet waar ik naar school ging, in kerstvakanties was etc
Wexy is een potje, maar nog wel steeds een vrouw....quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:21 schreef Manias het volgende:
[..]
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is't
ah ja al die plaspauzesquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wexy is een potje, maar nog wel steeds een vrouw....
oke oke 1 uur en 54 minuten..... met de oto..quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:21 schreef Manias het volgende:
[..]
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is't
Dat, plus de combi vrouwen en richtingsgevoel, dat gaat ook niet samen he....quote:
in de trein heb ik heul geen plaspauzes nodig!! tijdens het overstappen broodjes snaaien en ik kan egwel 5uur zonder wc!!quote:
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaalquote:
denk je dat ik voor de trein aan ga ofzo dat ik ze de weg moet wijzen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat, plus de combi vrouwen en richtingsgevoel, dat gaat ook niet samen he....
belsequote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaal
Word je er voor betaald ofzo. Voor mijn verdriet ga ik nog niet met de trein!quote:
is lekker, boekje muziekje evt dvdtje.. en ik wordt bijna voor de deur uitgezet waar ik moet zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Word je er voor betaald ofzo. Voor mijn verdriet ga ik nog niet met de trein!
Succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaal
Wel goede lichaamsbeweging!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
denk je dat ik voor de trein aan ga ofzo dat ik ze de weg moet wijzen?
nopes.. knap hequote:Op dinsdag 22 april 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel goede lichaamsbeweging!
Trouwens nog steeds gestopt met roken?
auto: Gaan wanneer je wilt, niet bang hoeven te zijn op vertragingen. Je hoeft niet naast vieze mensen te zitten en je kunt er je oncharmante zelf zijn. Muziek gaat via de autoradio, een luisterboek ook...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
is lekker, boekje muziekje evt dvdtje.. en ik wordt bijna voor de deur uitgezet waar ik moet zijn.
enige knullige is dat je zo'n roze papier nodig hebt om te mogen rijden.......quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
auto: Gaan wanneer je wilt, niet bang hoeven te zijn op vertragingen. Je hoeft niet naast vieze mensen te zitten en je kunt er je oncharmante zelf zijn. Muziek gaat via de autoradio, een luisterboek ook...
Ow en ophalen/brengen is voor de duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |