Ben benieuwd naar die achternaam. En nee geen studie maar mijn oom woonde in Lunteren, misschien aan het andere eind van de sociale ladder maar net zo'n stuk tuig (dan heb ik het over mijn oom niet jouw familie). Ik ging wel vaak uit met de wat asocialere uit Ede om mijn familie uit te dagen en zo. Je kent het 14, thuis op vakantie, en afzetten en zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moeders kant, vaderskant komt uit de betuwe(overigens geen contact mee)
Maar jij hebt een studie gemaakt van aso families in ede?
Tussen 21 en 23 jaar schat ik in. Hij zag best wel gespierd en mannelijk uit en had een heel mooi tatoeage op zijn bicepquote:
komt omdat ze bevriend zijn met jongens uit de blond-zijn-is-oke liga :pquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tussen 21 en 23 jaar schat ik in. Hij zag best wel gespierd en mannelijk uit en had een heel mooi tatoeage op zijn bicep. Helaas vallen dat soort types nooit op me.
Ik wo hem versieren maar hij was een blonde jongen aan het aflebberenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:49 schreef Manias het volgende:
[..]
komt omdat ze bevriend zijn met jongens uit de blond-zijn-is-oke liga :p
waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die achternaam. En nee geen studie maar mijn oom woonde in Lunteren, misschien aan het andere eind van de sociale ladder maar net zo'n stuk tuig (dan heb ik het over mijn oom niet jouw familie). Ik ging wel vaak uit met de wat asocialere uit Ede om mijn familie uit te dagen en zo. Je kent het 14, thuis op vakantie, en afzetten en zo
Ik geloof niet dat mijn familie daar meer woont, die zullen ze wel het dorp uitgegooid hebben nu. Misschien nog een neef of zo, zal het mijn moeder eens vragen. Voorzichtig dan he ik wil niet gelijk een waterval van vloeken over me heen hebbenquote:
Volgens mij heb ik wel meerdere malen propaganda gemaakt voor Lunteren, wat betreft zijnde als ideaal instellings dorp.quote:
teruglezen hequote:
ahww verf je haarquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wo hem versieren maar hij was een blonde jongen aan het aflebberen.
2 jaar geleden was ik al midden blondquote:
Dat vondt Mussert ook geloof ik enige tijd geledenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Manias het volgende:
Lunteren is voornamelijk bekend als ideaal congresdorp
Wat deed je dan zo vaak in Ede?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
teruglezen heZeist en Portugal (ergens in Alentejo en Lisboa)
Ook, maar is het je wel eens opgevallen hoeveel instellingen (gehandicaptenzorg en psychiatrie)er in Lunteren zitten? Echt veel op de omvang van het dorpjequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Manias het volgende:
Lunteren is voornamelijk bekend als ideaal congresdorp
Tuurlijk jij altijd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
mag ik op pagina 6 eigenlijk nog tvp-en?
doe het lekker wel
lezen is moeilijk he, oom, familie, paarden (maar die had ik nog niet genoemd) en zo. En ouders die dachten dat het wel goed voor mij zou zijn op het platteland hahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat deed je dan zo vaak in Ede?
tzou wel aan mij liggen maar als iemad zegt dat hij uit portugal en zeist komt en vervolgens zegt dat zijn oom in lunteren woond kan ik niet zo snel die link leggen dat jij er gewoond hebt (dat neem ik nu maar aan...)quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he, oom, familie, paarden (maar die had ik nog niet genoemd) en zo. En ouders die dachten dat het wel goed voor mij zou zijn op het platteland hahahahahahaha
yeah you make my day!! and it just startingquote:
Haha net wakker?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
yeah you make my day!! and it just starting
rustige bossen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook, maar is het je wel eens opgevallen hoeveel instellingen (gehandicaptenzorg en psychiatrie)er in Lunteren zitten? Echt veel op de omvang van het dorpje
ok ik woonde niet in Lunteren maar mijn familie wel en het is heel normaal om je tijd door te brengen bij familie in vakanties en zo (zeker als je ouders geen tijd hadden) Zeist is vlak bij Lunteren dus vandaar. Portugal is het land van mijn moeder maar in die tijd woonde we in Zeist (dorp van mij Vader). Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tzou wel aan mij liggen maar als iemad zegt dat hij uit portugal en zeist komt en vervolgens zegt dat zijn oom in lunteren woond kan ik niet zo snel die link leggen dat jij er gewoond hebt (dat neem ik nu maar aan...)
Gelukkig ben je het met mij eensquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch niet
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vindquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik woonde niet in Lunteren maar mijn familie wel en het is heel normaal om je tijd door te brengen bij familie in vakanties en zo (zeker als je ouders geen tijd hadden) Zeist is vlak bij Lunteren dus vandaar. Portugal is het land van mijn moeder maar in die tijd woonde we in Zeist (dorp van mij Vader). Het is allemaal heel logisch, maar las ik het teruglees toch niet
nee... nog 23 uur in de dag te gaan tochquote:
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbijquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vind
Dat plus dat het nog echt een dorpje is, dus overzichtelijker, geborgenheid. Het ons kent ons verhaal. Mijn bewoners konden daar gewoon gaan en staan waar zij wilden zonder problemen te hebben. Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:14 schreef Manias het volgende:
[..]
rustige bossen?net als bejaarden aan zee in engeland
Sorry eigenlijk vind ik het nog steeds normaal, zeker als je weet waar ik naar school ging, in kerstvakanties was etcquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met mij eens
tsja zo is zoveel dichtbij ;pquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbij
Owja, domme ik!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee... nog 23 uur in de dag te gaan toch
Naast de deur dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
zeist-lunteren is een half uur rijden hoor.. hangt er vanaf wat je dichtbij vind
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is'tquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
groningen amsterdam is 3.5 uur dus zeist lunteren is dichtbij
Ook niet schockend veel. Volgens mij is Nuno wel langere reisjes gewend...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:17 schreef Manias het volgende:
[..]
Ok, helaasquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry eigenlijk vind ik het nog steeds normaal, zeker als je weet waar ik naar school ging, in kerstvakanties was etc
Wexy is een potje, maar nog wel steeds een vrouw....quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:21 schreef Manias het volgende:
[..]
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is't
ah ja al die plaspauzesquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wexy is een potje, maar nog wel steeds een vrouw....
oke oke 1 uur en 54 minuten..... met de oto..quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:21 schreef Manias het volgende:
[..]
trouwens dan rij jij wel ONWIJS om.. 1 uur en drie kwartier rijden is't
Dat, plus de combi vrouwen en richtingsgevoel, dat gaat ook niet samen he....quote:
in de trein heb ik heul geen plaspauzes nodig!! tijdens het overstappen broodjes snaaien en ik kan egwel 5uur zonder wc!!quote:
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaalquote:
denk je dat ik voor de trein aan ga ofzo dat ik ze de weg moet wijzen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat, plus de combi vrouwen en richtingsgevoel, dat gaat ook niet samen he....
belsequote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaal
Word je er voor betaald ofzo. Voor mijn verdriet ga ik nog niet met de trein!quote:
is lekker, boekje muziekje evt dvdtje.. en ik wordt bijna voor de deur uitgezet waar ik moet zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Word je er voor betaald ofzo. Voor mijn verdriet ga ik nog niet met de trein!
Succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt wel een keer (of even terug lezen) moet nu even R bellen kus allemaal
Wel goede lichaamsbeweging!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
denk je dat ik voor de trein aan ga ofzo dat ik ze de weg moet wijzen?
nopes.. knap hequote:Op dinsdag 22 april 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel goede lichaamsbeweging!
Trouwens nog steeds gestopt met roken?
auto: Gaan wanneer je wilt, niet bang hoeven te zijn op vertragingen. Je hoeft niet naast vieze mensen te zitten en je kunt er je oncharmante zelf zijn. Muziek gaat via de autoradio, een luisterboek ook...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
is lekker, boekje muziekje evt dvdtje.. en ik wordt bijna voor de deur uitgezet waar ik moet zijn.
enige knullige is dat je zo'n roze papier nodig hebt om te mogen rijden.......quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
auto: Gaan wanneer je wilt, niet bang hoeven te zijn op vertragingen. Je hoeft niet naast vieze mensen te zitten en je kunt er je oncharmante zelf zijn. Muziek gaat via de autoradio, een luisterboek ook...
Ow en ophalen/brengen is voor de duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |