* hierissieweer meld zich voor een 2de keer*quote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar verwacht je ze dan op welke manier tegen te komen?
maar schatje toch, we waren het er allemaal toch al over eens dat je dan ook bijzonder weinig bij te zetten hebtquote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Na 2 glazen ben ik meestal al giechelig![]()
.
na hoeveel trappisten word jij giechelig?quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar schatje toch, we waren het er allemaal toch al over eens dat je dan ook bijzonder weinig bij te zetten hebt
Jeutje, dan ben ik toch echt niet helder meer hoor! (kan dan nog wel even door, dat dan weer wel. Ik word heel snel aangeschoten/dronken maar kan dan een hele tijd doorgaan voordat ik echt kapot ben)quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt meestal niet giechelig
maar ik kan er toch zeker wel 10 weg krijgen en dan nog recht naar huis fietsen
gaf hij nou een foute wink toen ie zich voorstelde?quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is die aflevering hier al eens ooit gepost. Vre-se-lijk!
Alleen toen wist ik nog niet dat (mijn) Sebas er in zatEn nog heel prominent ook nog!
Die met de witte abercrombie and fitch is Sebas? Hijs wel erg gay, niet?quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is die aflevering hier al eens ooit gepost. Vre-se-lijk!
Alleen toen wist ik nog niet dat (mijn) Sebas er in zatEn nog heel prominent ook nog!
Dat viel 'm zelf ook al op in 't filmpjequote:Op maandag 21 april 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die met de witte abercrombie and fitch is Sebas? Hijs wel erg gay, niet?
Ze waren blijkbaar al ladderzat toen dat filmpje opgenomen werd. Behalve toen ze op 't eind ladderzat moesten spelen, toen waren ze nuchter. Dat zat aan het begin van de avond.quote:Op zondag 20 april 2008 23:56 schreef Manias het volgende:
[..]
gaf hij nou een foute wink toen ie zich voorstelde?
(abercrombie lol)
dat is ook de point ;pquote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
die rutger die heeft toch ook een programma gemaakt waarmee hij leert omgaan met kinderen (volgens mij op de publieke oproep) Ik vind het een narcistische kwal!
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar al ladderzat toen dat filmpje opgenomen werd. Behalve toen ze op 't eind ladderzat moesten spelen, toen waren ze nuchter. Dat zat aan het begin van de avond.
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.quote:
Nee dan is ie gewoon kaashatend bierdrinkend gayquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Manias het volgende:
[..]
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?*pest*
preciesquote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar ja. TMM heeft natuurlijk ook wel voldoende massa om het één en ander bij weg te zetten..
kaas..hatend...quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan is ie gewoon kaashatend bierdrinkend gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |