www.csszengarden.comquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
DM, hoe heette die site ook alweer waar je de layouts heel simpel kon veranderen? (CSS?)
M'n ex is partner van www.bloodyminded.nlquote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.csszengarden.com
Ga je iets maken?
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?quote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Manias het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaat! vast een gen defect! of traumas!
Als kleuter vast gevallen met hun neus in schimmelkaas ofzo..quote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?
Of misschien had Sebas, omdat ie indisch is, zoiets van "Ik ben al pinda, ik hoef geen kaas meer"?
Je ne sais pas!
Nonsens mijn Indische oma was dol op kaas.quote:Op maandag 21 april 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ze als baby in een wieg hebben moeten slapen met vieze zweterige kaas? Had hun vader enorme stinkvoeten?
Of misschien had Sebas, omdat ie indisch is, zoiets van "Ik ben al pinda, ik hoef geen kaas meer"?
Je ne sais pas!
Niks raars aan, studeren jij!quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Weemz het volgende:
Toch een rare tijd voor je colege: 15:15 - 17:00...
Oh, waarom ben je gestopt?quote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Je eindelijk weer na een studiestop van 3 maanden...
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MScquote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, waarom ben je gestopt?
Ik begin vandaag ook aan mijn afstuderen, 5 mnd non-stop, in de zomer!
MSc zegt me niks.. iets met computers?quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MSc![]()
![]()
EINDELIJK pft. maar we zijn er nog niet ugh *doortiep*
Master of Science?quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ben nu mn scriptie aan het afronden.. en dan ben ik MSc![]()
![]()
EINDELIJK pft. maar we zijn er nog niet ugh *doortiep*
Zal wel jaquote:
Je leeft nogquote:Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zal wel ja![]()
2,5 uur op school en nog steeds niks gedaan.. Mn eerste dag afstuderen is nog niet zo succesvol![]()
Op naar de bieb!
bij de psycholoog geweest?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Pfff. Doodziek word ik ervan. Al die zogenaamde nobele bemoeizuchtige types, die mij wel even komen redden van mijn broodmagere ondergang. Compleet onbaatzuchtig natuurlijk!
Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
En dan nog het gore lef om met van die halfslappe argumenten te komen en te gaan vingertje wijzen naar "DE MEDIA!!!".![]()
De arrogantie.
Ja drukdruk he.. Heb veel gedaan de afgelopen tijdquote:Op maandag 21 april 2008 17:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je leeft nog. Heb je mijn email over C nog ontvangen?
En in NIjmegen wonen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |