ja ik zou mezelf idd nooit zo tongend en heupdansend en gaar laten filmen.. en dan die darkroom gast lol..quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.
Leuk filmpje.quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is die aflevering hier al eens ooit gepost. Vre-se-lijk!
Alleen toen wist ik nog niet dat (mijn) Sebas er in zatEn nog heel prominent ook nog!
Zo erg komen ze er toch niet vanaf? Hooguit wat bezopen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ja er is blijkbaar heel veel voorgelogen om dat filmpje te kunnen en mogen maken. En de mensne in de GP zelf wisten niet dat ze gefilmd zouden worden, ook geen waarschuwing bij de deur. Niet helemaal netjes. Maar ja, alles voor "sensationele TV" he, die Rutger. Sprak dus gister 3 van die 4 jongens waar het filmpje om ging en alle 3 hebben ze enorme spijt. Ze zijn er een beeje ingetrommeld door de cameraman, een vriend van hun.
Deze is ook wel klassiek Rutger is weer een enorme LUL, overigens wat is het voor een tijdverdrijf...?quote:
Het is z'n werk om te provoceren en op stereotypes in te spelen, hij kopt hooguit wat voorzetjes in.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
Deze is ook wel klassiek Rutger is weer een enorme LUL, overigens wat is het voor een tijdverdrijf...?
Jap oke, maar de manier waarop, met zulke arrogantie en dat gemaakte lachje de hele tijd. Het is gewoon een kwal. Bah, echt een griezel!quote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is z'n werk om te provoceren en op stereotypes in te spelen, hij kopt hooguit wat voorzetjes in.
net als Jensen maar dan is Jensen ergerquote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap oke, maar de manier waarop, met zulke arrogantie en dat gemaakte lachje de hele tijd. Het is gewoon een kwal. Bah, echt een griezel!
Jensen is echt ranzig.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Manias het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After[ afbeelding ]
Werkt dat bij mij ook?quote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Manias het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Manias het volgende:
en als ie nuchter is issie niet fout-knipogend-gay-gay?*pest*
DM, hoe heette die site ook alweer waar je de layouts heel simpel kon veranderen? (CSS?)quote:
quote:
Ik ken er gewoon 2! Echt! 2 Mensen die compleet walgen van kaas. Niet alleen niet lekker vinden, maar er bijna bang voor zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Manias het volgende:
I know! hoe kan je kaas nou haten!
waaaaaaaaaaaat! vast een gen defect! of traumas!quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er gewoon 2! Echt! 2 Mensen die compleet walgen van kaas. Niet alleen niet lekker vinden, maar er bijna bang voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |