wat een optimisme. kuch. (en blond-isme :p schande!!)quote:Op maandag 21 april 2008 22:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend. Hij is toch te hoog gegrepen.
Kutzooi zit ik weer opgeschept met blonde jongens die me lekker vinden.
Ik geef ze tegenwoordig door aan een vriend, hij is dol op blonde gozers. Die met de six pack blijven natuurlijk bij mijquote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Manias het volgende:
[..]
wat een optimisme. kuch. (en blond-isme :p schande!!)
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?
Ik heb elke maandag les van 12:40 tot 21:30...quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Weemz het volgende:
Toch een rare tijd voor je colege: 15:15 - 17:00...
dan moet je niet zeuren over blond haar dat is echt onzinquote:Op maandag 21 april 2008 22:45 schreef samjustme het volgende:
maar eff serieus, ik ben erachter gekomen dat k gewoon val op een sterk iemand , iemand die de indruk maakt voor je te kunnen zorgen. En bij mij draait het no niet bepaald ook alleen om uiterlijk, er zijn zat jongen die best wel lekker zijn en me ook zien zitten maar qua karakter vind ik mezelf niet bij ze passen gewoon.
Nou precies! dan had ik sjoerd ook nooit gehad :pquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!
Heeft ie het ook al met iedereen gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, als ik niemand mag hebben die 1 van m'n vrienden al gehad heeft .... oei! Kan ik Sebas ook al weggooien bijvoorbeeld!
Mijn laatste had donkerblond haar en blauwe ogenquote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
dan moet je niet zeuren over blond haar dat is echt onzin
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"quote:Op maandag 21 april 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heeft ie het ook al met iedereen gedaan.
Er zijn ook vast mensen die zonder bijbedoelingen om je geven, als mens. Simpelweg omdat zij de visie dragen dat een mens niet hoort te "lijden"quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Pfff. Doodziek word ik ervan. Al die zogenaamde nobele bemoeizuchtige types, die mij wel even komen redden van mijn broodmagere ondergang. Compleet onbaatzuchtig natuurlijk!
Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
En dan nog het gore lef om met van die halfslappe argumenten te komen en te gaan vingertje wijzen naar "DE MEDIA!!!".![]()
De arrogantie.
Hangt vanaf hoeveel mensen je kent in de scenequote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"
Mmmm ik ken eigenlijk niemand waar R het mee gedaan heeft, ja eentje heb ik ooit gezien maar die ken ik niet.quote:Op maandag 21 april 2008 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een klein verschil tussen "het met iedereen gedaan" en "het met iemand die je kent gedaan"
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....quote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef Manias het volgende:
lijkt me niet echt mogen dat evangeliseren bij hulpverlening.. niet als #1 doel in de hulp iig. baas vast niet blij mee mocht ie dat horen
waar in nederland is dat?quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....
Je hebt daar natuurlijk geen problemen mee.En wat vind hij ervan dat je met zovelen hebt gedaan?quote:Op maandag 21 april 2008 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mmmm ik ken eigenlijk niemand waar R het mee gedaan heeft, ja eentje heb ik ooit gezien maar die ken ik niet.
Mocht ik ooit geholpen moeten worden dan hoop ik toch niet dat ze het evangelie er bij halen, dat werkt niet echt bij mij. Dan ga je je doel toch voorbijquote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over hoe normaal was dat dit gebeurt. Er waren zelfs nog een heleboel mensen het (in een zekere mate) met hem eens. Volgens mij waren ik en Annalies de enige die dit niet echt prettig vonden. Annalies was er zelfs zo verbolgen over dat zij maar niet reageerde omdat ze anders wel eens te vel over zou komen....
4 jaar op rij de beste SPH van Nederland. He CHE in Ede (en ja tevens ook de christelijkste...) Soms denk ik "had ik maar voor het Marnix in Utrecht gekozen..."quote:
Dan kom je gewoon naar mijquote:Op maandag 21 april 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mocht ik ooit geholpen moeten worden dan hoop ik toch niet dat ze het evangelie er bij halen, dat werkt niet echt bij mij. Dan ga je je doel toch voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |