anita blake zou jaloers zijnquote:Op maandag 21 april 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kheb gister een MP3-speler van m'n vriendin gekregenWheheheh. Past wel in mijn rozenkrans-collectie!
In tegenstelling tot wat je wil geloven, is er weinig dat de mensen in dit topic winnen als jij fatsoenlijk gaat eten en een normaal figuur krijgt. Dus jah, in bepaalde gevallen zijn mensen zo goed als onbaatzuchtig als ze roepen dat je vel over been bent en eens een hamburger of drie achterover moet slaan.quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Zakje het volgende:
Pfff. Doodziek word ik ervan. Al die zogenaamde nobele bemoeizuchtige types, die mij wel even komen redden van mijn broodmagere ondergang. Compleet onbaatzuchtig natuurlijk!
Zoals ik al een tijdje terug zei... verbaasd me niks dat je jezelf hier nu ingraaft. Je bent niet bepaald iemand die tegenslag kan accepteren. Als mensen iets zeggen dat je niet zint, dan schrijf je ze razendsnel af. In jouw belevingswereld bestaan er geen mensen die het niet met je eens zijn, die meegaan in alles dat je zegt en doet, want die mensen zijn je vrienden niet, en dus hoef je niet naar ze te luisteren, of verzin je tig andere redenen waarom die mensen minder zijn dan jij.quote:Tuurlijk is het onbegrip terecht. Maar ik vraag me oprecht af waar de veronderstelling bij deze mensen vandaan komt dat hun loze woorden strijd kunnen bieden tegen een ijzersterke drang.
Arrogantie, hoe waag je het om dat woord te gebruiken. Jij bent zo mogelijk de arrogantste in dit hele topic. Je vind jezelf geweldig en perfect, schrijft iedereen met een andere opleiding af als dom, en dus hoef je niets van ze aan te nemen.quote:Daarbij komt nog die smerige gewoonte van mensen om anderen terecht te wijzen met politiek correcte cliché's, om hun eigen foutjes en geestelijke oneffenheden mee te verdoezelen.
En dan nog het gore lef om met van die halfslappe argumenten te komen en te gaan vingertje wijzen naar "DE MEDIA!!!".![]()
De arrogantie.
Ach dan staan we quittequote:
Qua jaloersheid dan hequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 07:52 schreef Ang3l het volgende:
En weer iets voor Samjustme: http://www.gay.nl/lkshan
I know baby, I knowquote:
wij lezen alleen de comics :pquote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef Cairon het volgende:
Anita Blake...
meuk serie is het!
Leuk begin, totdat ze veranderde in een onoverwinnelijke slet die met ieder magisch ras wel eens van bil is gegaan, en krachten aan ieder avontuurtje overhoud alsof het een SOA is.
Ja goed! Relaxt, lekker enzo. Lekker gewerkt vandaag. En afgelopen zaterdag Armin Only geweest. whoohoo, was hele gaaf!quote:
Wat helpt dan ook alweer? Norrit?quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, msn heeft last van opstopping ofzo.
oooo nice! hier prima hoor net sushi gegeten mmmmmquote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja goed! Relaxt, lekker enzo. Lekker gewerkt vandaag. En afgelopen zaterdag Armin Only geweest. whoohoo, was hele gaaf!
Hoe is 't daar?
Mijn tandarts is goedkoper.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voor wie nog geïnteresseerd is in tandartskosten: http://members.lycos.nl/expectations/overige/Tandartskosten.pdf
Ik dans samen met de vriendin van Ramon. We hebben 't vorige week nog even over de premiere en zo gehad.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist dat hij vorige maand op dvd is uitgekomen
maar om een film waarin je meespeeld in de plaatselijke videotheek te zien liggen..
dat doet toch wel iets met je
ook al is het de slechtste nederlandse horrorfilm ooit
http://www.horizonica.nl/
Hij heeft nog niks gestuurdquote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know baby, I know
Ik speel ze allemaal wel door hoor
Hoezo, die doet het toch gewoon?quote:
Eigenlijk zijn die comics gewoon je reinste vampire-pron ook he!quote:
jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die comics gewoon je reinste vampire-pron ook he!
[ afbeelding ]
Phillip jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:53 schreef Manias het volgende:
[..]
jai love it
die stripper bijv is ook hawt
ja en hij eet volgens mij van twee walletjesquote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phillip jaVolgens mij was die hierboven Aubrey
Maar Jean-Claude kan ook wle hoor
[ afbeelding ]
Welke vampier doet dat niet dan?quote:Op maandag 21 april 2008 20:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja en hij eet volgens mij van twee walletjes
quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phillip jaVolgens mij was die hierboven Aubrey
Maar Jean-Claude kan ook wle hoor
[ afbeelding ]
Toen ze eers die naam noemden dacht ik toch echt een een brede Russische ventquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Manias het volgende:
[ afbeelding ]
zij is ook onwijs koel
Nikolaos
Het gaat er wel op lijken..quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we de 30e een keer echt knap weer krijgen?
jaquote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ze eers die naam noemden dacht ik toch echt een een brede Russische vent
Vorig jaar was het HEERLIJK weer! Toch?quote:
Mooi, dan wordt m'n bier iig niet nog verder aangelengd met water.quote:
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?quote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef samjustme het volgende:
Thanks Angel een vriend heeft die jongen die je hebt laten zien al gehad grrr.
Het is alleen vervelend. Hij is toch te hoog gegrepen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
? en dan? dat gebeurt nooit in homoland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |