Kom je er vaak? Ben je er uberhaupt wel eens geweestquote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
Eindhoven
JA ik ben er geweestquote:Op zondag 20 april 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom je er vaak? Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
When a man is tired of Eindhoven, he's tired of life.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
Eindhoven
Ik heb even het uitgezocht, want ik vond het erg opmerkelijk. Maar het klopt dus.quote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oman heeft een homoseksuele sultan, met harem, uiteraard.
Hij had een date en jij?quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het met zakje? Is onze mascotte al een kilo aangekomen?
Hij is de sultan, dus als hij zegt dat ie hetero is, dan is dat gewoon zo.quote:Op zondag 20 april 2008 19:32 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb even het uitgezocht, want ik vond het erg opmerkelijk. Maar het klopt dus.
Overigens las ik ook dat in de moslim wereld (Oman en Marokko in iedergeval) Je alleen homoseksueel bent als je ontvangt, dus bottem bent. Ben je de gever, top dus, dan ben je geen homoseksueel...
Dus Sam die opmerking over dat je hetero ging worden een tijdje gelden....
Het blijkt dus nu dat je geen homoseksueel bent... Sorrie
Met een ander woord, hij is met een paar liter sperma volgespoten nu is hij een kilo aangekomen?quote:
Dat deed je toch ook zonder trainingquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met een ander woord, hij is met een paar liter sperma volgespoten nu is hij een kilo aangekomen?
Overigens schijnt sperma redelijk voedzaam te zijn, was het ook niet dat ze in het leger vroeger hun zaakje moesten lossen en opeten, als wijze van training voor als ze een keer geen voeding hadden?
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-lookquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Cahir het volgende:
Hoe zit het met zakje? Is onze mascotte al een kilo aangekomen?
Je had toch een afspraak gemaakt bij de Psych? Hoe verliep dat?quote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-look.
En dat vraag jij allemaal aan zakjequote:Op zondag 20 april 2008 19:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat deed je toch ook zonder training.
En het zijn twee bottoms. Trouwens ik zag van de week wel in Eindhoven een typisch homo uitziend gozer die zijn vriendin zat af te lebberen verschrikkelijk.
Ja ik ga een beetje mijn hele ziel uitstorten in dit topic, dat lijkt me een geweldig planquote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je had toch een afspraak gemaakt bij de Psych? Hoe verliep dat?
Dat heeft hij niet gevraagd,het is eerder een aanname .Maar ja, sam is natuurlijk een echte door de wol geverfde super-homo die al aan 1 klein flintertje informatie genoeg heeft om te bepalen hoe iemand tussen de lakens is.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 19:23 schreef Cahir het volgende:
Jezus sam zegIk d8 bijna dat ik gebanned was.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:47 schreef remlof het volgende:
Cahir post een tubgirl, poogt het verkapt te doen, maar niet genoeg. 48 uur.
geweldig meid, ben blij voor jequote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds mijn heroïne-look.
Wie is dat?quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft geen six pack snik.
Hij wordt kaal, nee niets voor mij..quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft geen six pack snik.
Heb zelf ook gemerkt helaas en te burgelijk niks voor mij.quote:Op zondag 20 april 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij wordt kaal, nee niets voor mij..
Had wel verwacht dat die van uit mooi! weer de leeuw op youtube stond...
En waarom is dat erg?quote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe erg ik het ook vind om te zeggen, maar stiekem, diep van binnen, hoop ik op een heel burgerlijk leven met huisje boompje beestje.
Dat is om lesbos te compenseren...quote:
blijkbaarquote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is om lesbos te compenseren...
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
Krijg een berichtje van een sexy jongen alleen hij is te mooi volgens mij is hij fake.
Och ja, puberteit... Ik nam me in mijn vroege puberteit voor dat ik geen homo zou zijn en liever mij hele leven ongelukkig hetero zou zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.
En dus heb je je vergist in de puberteit. So what? Het belangrijkste is toch dat je gelukkig bent?quote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn pubertijd ooit had voorgenomen om niet burgerlijk te zijn en er op los te leven. Het leven ontdekken overal komen. Helaas is daar nergens van terecht te komen omdat er toch een innerlijke drang in mij zit om een huismusje te zijn. En niet zo avontuurlijk ben ingesteld om echt avontuurlijk te wezen.
Ik ben niet fake, im the real dealquote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef samjustme het volgende:
Krijg een berichtje van een sexy jongen alleen hij is te mooi volgens mij is hij fake.
Nahquote:
Gelukkig heb je de goede weg gekozen, homoseksualiteit is gewoon de enigste goede manier van leven!quote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och ja, puberteit... Ik nam me in mijn vroege puberteit voor dat ik geen homo zou zijn en liever mij hele leven ongelukkig hetero zou zijn.
I miss you alreadyquote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet fake, im the real deal
Nou jah dat niet want er speelt in mij een 2strijd tussen aan de ene kant het mij willen losmaken en het ontdekken en aan de andere kant het gedeelte van mij dat het liefst vasthoud aan het geen wat ik gewend ben. Het is niet dat ik daardoor ongelukkig ben, maar het is een thema in mijn leven, netzo als geloof voor mij een thema is. Ik weet niet zo goed hoe ik er vorm aan moet gevenquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dus heb je je vergist in de puberteit. So what? Het belangrijkste is toch dat je gelukkig bent?
Blond en blauwe ogen noem jij bagger????quote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef samjustme het volgende:
Nahhij is blond en blauwe ogen is wel bagger maar zijn gespierd lichaam maakt het op zich goed
.
Zwart haar en groene ogen, gespierd lichaam,tatoeages, een beetje getintquote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogen noem jij bagger????
quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is eigenlijk het meest centrale punt in Eindhoven?.
In welk opzicht? Puur geografisch gezien, of vanuit sociaal oogpunt?quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Edisonstraat.quote:Op zondag 20 april 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
ach volgens je fok foto album ben je hetero ;p je kan zoveel zeggen ;pquote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zwart haar en groene ogen, gespierd lichaam,tatoeages, een beetje getint.
Ik kan niks aan doen dat meestal Nederlanders op me vallen en dat ze dan blauwe ogen hebben en blond zijn, het kan af en toe wel mooi staan als diegene een gespierd lichaam heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |