is hij ook, hij is topquote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef Manias het volgende:
[..]
ach volgens je fok foto album ben je hetero ;p je kan zoveel zeggen ;p
Datingsite's zijn net iets minder treurig dan het Kralingse bos, je bent er te goed voorquote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ow hoe grof! Ik net chatten met een gozer op een datingsite (idd sneu maargoed) zeg ik dat ik tattoo's hebt zegt hij "is niet mijn ding" en reageert vervolgens niet eens meer... Kutklotehondelul!
Dan heb je het toch op tijd door?quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ow hoe grof! Ik net chatten met een gozer op een datingsite (idd sneu maargoed) zeg ik dat ik tattoo's hebt zegt hij "is niet mijn ding" en reageert vervolgens niet eens meer... Kutklotehondelul!
Thanx!quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Datingsite's zijn net iets minder treurig dan het Kralingse bos, je bent er te goed voor.
Dat is wel zo en daarbij komt dat hij volgens mij ook iet zo heel erg leuk was, beetje oppervlakkig, kon een diepgaand gesprek niet aan...quote:
Volgens mij zijn er dan ook maar erg weinig mensen die naar een datingsite gaan voor een goed diepgaand gesprek, alhoewel ik het natuurlijk mis kan hebben...quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is wel zo en daarbij komt dat hij volgens mij ook iet zo heel erg leuk was, beetje oppervlakkig, kon een diepgaand gesprek niet aan...
Het is wel makkelijker om zo'n gesprek te voeren dan in een kroeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Volgens mij zijn er dan ook maar erg weinig mensen die naar een datingsite gaan voor een goed diepgaand gesprek, alhoewel ik het natuurlijk mis kan hebben...
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker om zo'n gesprek te voeren dan in een kroeg.
Indd RL zijn gesprekken veel beter! (70% van wat wij communiceren is nonverbaal)quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
Ik vind van niet, normaal gesproken praat ik met heel veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen en heel veel variaties in toon, ik vind het veel lastiger om met iemand te chatten en het zonder die non-verbale tekens te doen dan een gesprek face to face, zelfs in een kroeg.
Oh ja zo , ja dan heb je gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik het soort danstent met harde muziek, weinig licht en veel zatte, rokende mensen. Daar kun je nauwelijks duidelijk maken wat je wilt drinken, laat staan voor diepgang gaan.
Sommige mensen houden nou eenmaal niet van en je kan heus wel wat beters krijgen en wed nooit op 1 paard zoals men zegt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, dat iemand het echt waard is maar de meesten niet.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef hierissieweer het volgende:
Romantiek.quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.
Kun jij nog goede gesprekken voeren na Trappistquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Liever in een klein restaurant of kroeg, met bescheiden muziek en veel dingen aan de muur zodat het geluid wordt gedempt. Dan kun je, bijvoorbeeld bij een glas Trappist, een goed gesprek voeren.
Jij niet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij nog goede gesprekken voeren na Trappist?
Er zijn heus wel jongens op deze aardbol die het ook fijn vinden en je was toch bezet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Romantiek.Waarom kom ik nooit iemand tegen die dat ook fijn vindt?
Het ging mij meer om de botte manier van het verbreken van het gesprek....quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommige mensen houden nou eenmaal niet van en je kan heus wel wat beters krijgen en wed nooit op 1 paard zoals men zegt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, dat iemand het echt waard is maar de meesten niet.
* hierissieweer meld zich*quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar verwacht je ze dan op welke manier tegen te komen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al redelijk op weg hoor, ik functioneer het best op de cola vieuxquote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Na 2 glazen ben ik meestal al giechelig![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |