abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:28 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58130501
Ik heb even een vraagje. Volgens mij heeft er ooit een topic gelopen over Uggs waarin iedereen aangaf waar ze ze besteld hadden enzo. Ik wil nl. nog een paar uggs gaan bestellen in amrika...gezien de dollar enzo is dat natuurlijk hartstikke handig. Heb al een paar, dus weet inmiddels de maat Maar nu wil ik dus een betrouwbare site hebben. Is de officiele site van ugg australia een beetje handig? Wil ze het liefst daar gewoon bestellen en zag ook dat je ze naar Nederland kan laten shippen. Maar wil dus eigenlijk wat ervaringen horen

Thanx!

PS : nee ik ga ze niet in de zomer dragen en reacties als "die dingen zijn lelijk" kunnen ook achterwege blijven...dat weten we nu wel
To infinity…and beyond!
pi_58130715
De officiele site van ugg australia lijkt me niks te doen te hebben met amerikaanse dollars.. ('k heb niet op die site gekeken, maar common sense zegt me..)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:20:31 #3
11458 ivetje
pi_58130744
Er staat gewoon USD bij, dus lijkt me dat dat amerikaanse dollars zijn die ze hanteren
To infinity…and beyond!
pi_58130777
ok, dan heb ik niks gezegd
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58130838
Victoria's Secret is 100% betrouwbaar, zeer bekend Amerikaans lingeriemerk. Daar hebben ze ook Uggs.

http://www.victoriassecret.com
pi_58130930
bestel jij ze een maatje kleiner dan je normale maat, Y? ik vind ze vrij klein vallen, maar daarentegen lopen ze ook wel weer uit

oh en wat betreft bestellen uit AU, reken dan wel op extra (tax)kosten .. ben je ws nog wel goedkoper uit dan hier, maar toch... en de laatste keer dat ik iets uit AU bestelde duurde het net geen 4 weken voordat het pakketje er was , dus te doen, lijkt me.... waarbij het dus ook nog enige tijd bij de douane gelegen heeft, dus glipt je pakketje er zo door, dan zal je het een stuk sneller in huis hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:33:56 #7
11458 ivetje
pi_58131019
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. Vaag Maar heb jij ze daar toen ook besteld?

Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal

-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
To infinity…and beyond!
pi_58131171
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:

Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
pi_58131190
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef ivetje het volgende:
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. Vaag Maar heb jij ze daar toen ook besteld?

Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal

[ afbeelding ]

-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
Nee, ik heb ze niet daar besteld Ik had ooit echte gekocht in financieel ruimere tijden , en daarna "neppers" ... Ugg is een soortnaam, dacht is, geen merknaam, dus er zijn ook echte die niet echt zijn dus , zolang er maar echte sheepskin gebruikt wordt, is er sprake van uggs, maar dus niet van UGG® Australia's, volg je me nog

Volgens mij moet je bij die AU Uggs site selecteren uit welk land je komt eerst, en wordt daarmee ook de prijs (van waar ze verzenden, AU of USA) bepaalt, maar ms heb ik dat mis.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:49:03 #10
11458 ivetje
pi_58131367
Ja, ik gebruik uggs ook voor het soort schoenen hoor Begrijp wat je bedoeld. Heb zelf ooit nepperds gekocht en na 2 jaar denken een paar sundance echte gekocht. Voor heel veel geld hier in nederland. Leek me nu dus wel slim om ze te importeren. Die ik wil zijn 200 USD, wat omgerekend omgeveer 130 euro is. Klinkt een stuk vriendelijker

Binj die site van AU uggs kan je ook US kiezen op de home-page. Dan krijg je nl. meer keus. Als je aangeeft dat je uit nederland komt heb je keus uit een paar soorten. Amerika heeft meer keus. Daarna kan je bij het bestellen aangeven dt je uit nederland komt en je adres enzo. Heb alleen nog niet verder gekeken voor de verzendkosten.
Die site van het viva-forum ziet er al sneu uit als je zo kijkt. Haha, sorry hoor Zal eens rondkijken daar, maar als een site er al zo uit ziet vind ik het al minder.
To infinity…and beyond!
pi_58131374
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:

I want that one:

[ afbeelding ]

A note about size variations

At SheepskinShoes.com, we will try our best to match your order with the correct size. Due to the fact that UGGs are made in Australia, New Zealand and China, the actual size of the product may vary. We may adjust your order if we see that you tried to order a half size. When this happens, we will choose a whole size for you in an effort to match the appropriate size depending on where the particular item is from.

Tips for specific styles

Ultra Short/Tall, Sundace II, Sundance Short, Classic Short, Classic Tall, Clogs, Slippers, and the Adirondack Collection

Ugg Australia recommends that you select a size smaller than your normal size for the above styles, because these products tend to be a half-size to a whole size too large and have a tendency to fit loosely. If you wear a half-size you should probably round down!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:55:17 #12
11458 ivetje
pi_58131520
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 op Komt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
To infinity…and beyond!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:58:05 #13
11458 ivetje
pi_58131614
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef milagro het volgende:

-verhaaltje-
thanx Maar ga er maar vanuit dat het wel past. Je loopt ze zowiezo nog uit en heb nu ook dat ze al wat ruimer zitten. Hopen dan maar dat ik weer nieuw zeelandse krijg. Die heb ik nu ook
To infinity…and beyond!
pi_58131932
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef ivetje het volgende:
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 op Komt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:34:01 #15
11458 ivetje
pi_58138025
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
Zie het ja, komt nog eens 100 dollar bij Hmm...iemand nog andere sites toevallig
To infinity…and beyond!
pi_58138329
die van Aventura cinnamongirl dan
sheepskinshoesdotcom dus
pi_58138372
quote:

I want that one:

[ afbeelding ]

Deze zijn ook mooi
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:48:17 #18
11458 ivetje
pi_58138419
Ja, heb ze daar ook gevonden. En via hyves heb ik nog een website gevonden Binnenkort maar eens even met mijn vriend gaan kijken. Die heeft wat meer verstand van die dingen en weet beter wat het dan gaat kosten. Maar het is iig een stuk goedkoper dan hier in de winkel. Hier zijn ze 330 euro en ik vond de 300 voor mijn sundances toch echt de max voor een paar laarzen
To infinity…and beyond!
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:52:31 #19
11458 ivetje
pi_58138527
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef geppie het volgende:

[..]

Deze zijn ook mooi
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.

Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
To infinity…and beyond!
pi_58138852
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
Bovenste vind ik ook erg mooi ja!!
Ik dacht ook altijd dat ze alleen maar die classics hadden totdat mijn zusje van die gebreide, wollen dingen kocht.
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:53:31 #21
11458 ivetje
pi_58139956
Die gebreide vind ik echt heel lelijk Maar zo heeft ieder z'n smaak.
To infinity…and beyond!
pi_58140204
quote:

I want that one:

[ afbeelding ]

Wow! Deze zijn wel heel gaaf! En omgerekend dus maar 165 euro! Maar goed, ik heb wel even geduld, in oktober naar de VS.

TS: die jij wilt bestellen zijn inderdaad erg leuk! Mijn zusjes hebben die ook in NY gekocht.

En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
pi_58140469
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef ivetje het volgende:
Die gebreide vind ik echt heel lelijk Maar zo heeft ieder z'n smaak.
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffels
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:10:54 #24
11458 ivetje
pi_58141502
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef mirannie het volgende:

[..]

En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
Dat zijn USD. En vind dat toch best veel. Heb al 2 websites gevonden die goedkoper zijn. De laarzen zelf zijn overal even duur, dus dat maakt het verschil niet.

Wel grappig overigens. Toen ik mijn 1e paar kocht riep ik meteen dat ik een hele collectie wilde. Dat mocht alleen niet van mijn vriend, en nu roept ie dat ik ze snel moet gaan bestellen Wat die lage dollar al niet kan doen hihi.
To infinity…and beyond!
pi_58141517
quote:

I want that one:

[ afbeelding ]

Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:32:10 #26
11458 ivetje
pi_58141927
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellen Weet je zeker of het past en ben je goedkoop uit.
To infinity…and beyond!
pi_58142008
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.
pi_58142012
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef ivetje het volgende:

[..]

Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellen Weet je zeker of het past en ben je goedkoop uit.
Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...
pi_58142056
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.
Is een optie inderdaad. Aan de andere kant denk ik ze ook echt wel weer kwijt te raken voor dit bedrag. 200 dollar is uiteindelijk toch maar 125 euro, dus dat moet gewoon lukken.

Heb de betreffende verkoper in ieder geval alvast een mailtje gestuurd met de vraag of hij wel naar NL verstuurt, aangezien niet alle verkopers dat willen. I'll keep my fingers crossed.

[ Bericht 0% gewijzigd door mirannie op 18-04-2008 18:54:21 ]
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:51:28 #30
11458 ivetje
pi_58142322
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef mirannie het volgende:

[..]

Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...
Da's ook weer zo ja. Ben ze ook nog nooit tegen gekomen Eigenlijk zou er gewoon een Ugg-winkel moeten komen hier in nederland. Die alles kunnen bestellen en hebben. En dan een beetje goedkoop graag
To infinity…and beyond!
pi_58142373
Net Uggs binnen via Ebay. Zo makkelijk en goedkoop. (En het zijn de echte)
pi_58142431
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:18 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffels
Juist daarom zitten ze zo lekker .
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:56:16 #33
11458 ivetje
pi_58142459
De uggs die ik wil zijn via Ebay hartstikke duur. Betaal daar zo 300 euro. En dan hebben ze ze bijna niet in mijn maat Ga denk ik voor die sheepskinshoes. Komt 40 dollar bij voor shipping.
To infinity…and beyond!
pi_58142915
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
De uggs die ik wil zijn via Ebay hartstikke duur. Betaal daar zo 300 euro. En dan hebben ze ze bijna niet in mijn maat Ga denk ik voor die sheepskinshoes. Komt 40 dollar bij voor shipping.
Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.
En als je gaat bieden? Dat kan een hoop schelen uiteindelijk.

Ik heb gewoon de "normale" besteld. Die zijn omgerekend 100 euro.
Deze dus
Binnen een week had ik ze in huis en betaald met Paypall.
Nu wacht ik op Ed Hardy spulletjes .
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:09:05 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58144711
Ah, ik wil precies de zelfde als jij! Even volgen dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:59:16 #36
11458 ivetje
pi_58147887
Ik heb weinig zin om te gaan bieden eigenlijk. Dan koop ik ze liever via de websites die ik nu heb Gaat een stuk sneller dan. Moet nog even kijken wanneer ik ze precies ga bestellen en waar. Even wachten nog op centjes van de belasting

Heb nu trouwens deze 2 sites Vivi. Misschien kan jij daar ook kijken
www.sheepskinshoes.com
www.cozyboots.com
To infinity…and beyond!
pi_58149206
Ik heb ze gekocht via eBay Maar zal dus zo maar kunnen dat ze over een paar weken al weer op eBay staan.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik ze thuis heb.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:51:23 #38
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_58158968
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.
En als je gaat bieden? Dat kan een hoop schelen uiteindelijk.

Ik heb gewoon de "normale" besteld. Die zijn omgerekend 100 euro.
Deze dus
Binnen een week had ik ze in huis en betaald met Paypall.
Nu wacht ik op Ed Hardy spulletjes .
mag ik vragen bij welke verkoper?
pi_58224750
Even een waarschuwing.
De belastingdienst is aan het jagen op mensen die spullen kopen uit Amerika.

Voor mijn 2e bestelling (1 t-shirt en 1 legging ) moest ik 50 euro extra betalen .

Volgens de postbode heb ik geluk gehad dat de Uggs niet extra belast waren.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:12:00 #40
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58227700
Een van de weinige keren dat ik bof met mijn kleine voeten, ik vond deze afgeprijst voor 150 euro :

Ze hadden nog veel afgeprijst meer in mijn maat mja ik kon ze niet allemaal kopen. Volgende uitverkoop weer ff die winkel checken

Ik heb ze overgens in een winkel in Maastricht gevonden en die hadden ook leren zoals hierboven staan. Er zijn in Maastricht 2 winkels vlak bij elkaar die behalve de classic ook de nieuwe modellen hebben
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:37:57 #41
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_58238688
oh welke winkels?
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:01:03 #42
78780 deedeetee
pi_58239497
Per Sempre schuin tegenover de BIJ ze verkopen daar ook kleding en ( Biasia ) tassen. De naam van de andere winkel weet ik niet en daar heb ik de mijne vandaan. Die schoenenwinkel ligt vlak naast de Mexx store en heeft ( denk ik ) een Frans klinkende naam.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:27:59 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_58249308
oke dankje! volgende keer als ik in maastricht ben even kijken
pi_58253809
Ik heb een paar weken UGGS besteld via E-bay. Kreeg ze geleverd vanuit Hong Kong. Was totaal EUR 87.00 kwijt inclusief shipping Geen extra belasting en binnen 8 dagen geleverd inclusief Paasweekend. En ook nog de echte I love E-bay
  donderdag 24 april 2008 @ 11:30:54 #45
11458 ivetje
pi_58274574
Heb ze besteld via www.uggaustralia.com Ben nu 300 dollar kwijt, inclusief shipping. Toch maar wat meer uitgegeven, want van die sheepskinshoes.com kwam ik alleen maar slechte verhalen tegen. Geen leveringen, geen antwoord op mailtjes etc. Nee, die moet je dus niet hebben. En cozyboots was 75 dollar voor shipping, dus dan kan je net zo goed die 25 extra betalen voor de officiële website. Heb ze woensdagavond overigens besteld en ze zijn inmiddels al in Utrecht aangekomen. Heb ze hopelijk vandaag of morgen in huis

Overigens, op de website van UGG staat een melding over neppers. Op ugg-australia iig. Let er dus heel goed op met bestellen, want je kan makkeijk bedrogen worden. Vandaar ook dat ik ze via de officiële website heb gekocht. Er is hele goede namaak in omloop, maar er zijn een aantal dingen waar je het aan kan zien blijkbaar. Welke weet ik zo niet, ga zometeen eens googlen erop. Misschien handig om hier even te melden.

[ Bericht 12% gewijzigd door ivetje op 24-04-2008 17:50:12 ]
To infinity…and beyond!
pi_58277328
Hoe zijn de schoenen verstuurd? Als het met een ups en dhl dan kan je ervan verzekerd zijn dat je aan de deur nog moet betalen. Heb laatst van disney uit amerika besteld en de waarde was iets van 90 dollar en mocht toen bijna 25 euro bij betalen.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:33:30 #47
11458 ivetje
pi_58277427
Via UPS. Zie het wel als ik nog bij moet betalen. Ze worden bij mijn vriend op z'n werk afgeleverd dus hoor het vanzelf Overigens staat bij T&T nu weer een scan uit Philadelphia. Handig, uit Canada, via Amerika naar Utrecht en dan weer terug naar Philly Ben benieuwd.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 17:52:30 #48
11458 ivetje
pi_58282999
Even update :

Had ze dinsdagavond besteld rond uur of 9 geloof ik. Kreeg nog een mailtje dat er een probleempje was, dus mijn vriend had terug gemaild. Was binnen 3 minuten opgelost, want kreeg daarna een mail dat de bestelling verzonden was Heb vandaag via Track & trace kunnen zien dat ze in Utrecht zijn aangekomen en mijn vriend heeft net ff gebeld met UPS. Ze worden morgen geleverd!! Echt hele goede service via uggaustralia.com zeg. Gewoon binnen 4 dagen heb je ze in huis als het goed is Ze wisten bij UPS alleen nog niet of we iets moeten betalen aan de deur. Dat horen we morgen dus wel.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 18:01:58 #49
78780 deedeetee
pi_58283198
Als je ze hebt dan krijgen we toch wel een foto hé ?
  donderdag 24 april 2008 @ 18:12:44 #50
11458 ivetje
pi_58283362
Ja hoor Weet alleen niet of ik die meteen kan maken. Ga komend weekend richting disneyland voor 4 dagen, dus denk dat ze daarna pas hier komen. En nee, ik neem de uggs niet mee hihi.
To infinity…and beyond!
pi_58283929
Ik ben benieuwd wanneer ik ze hier massaal zie. In Canada en Amerika loopt iedereen er mee. Ik heb een paar gekocht voor mijn nicht in een Ugg winkel.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:56:31 #52
11458 ivetje
pi_58284339
En waar is hier? Nederland? Ik zie ze namelijk al massaal hier Komt misschien ook omdat ik er echt op let. Kijk ook altijd even om of iemand de "echte" heeft hihi. Echt heel erg eigenlijk. Vind het ook vreselijk als ik ze een dag niet aan heb en zie mensen die ze wel aan hebben Wordt dan toch een beetje jaloers en baal ervan dat ik ze dan niet aan heb. Maar goed, in de zomer ga ik er echt niet mee lopen hoor. Valt me alleen wel op dat steeds meer "gewone" mensen ze dragen. Vel studentes enzo zie ik er tegenwoordig mee. Terwijl het in het begin toch een soort statussymbool was naar mijn idee. Laarzen van 300 euro vind ik iig niet iets voor jan en alleman
To infinity…and beyond!
pi_58284383
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Victoria's Secret is 100% betrouwbaar, zeer bekend Amerikaans lingeriemerk. Daar hebben ze ook Uggs.

http://www.victoriassecret.com
Dank u heb net mijn bikini gevonden
  donderdag 24 april 2008 @ 18:59:13 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58284405
Dus jij draagt ze alleen omdat ze zogenaamd als statussymbool fungeren? Ik proef uit je post dat je het eigenlijk niet zo leuk vindt dat "gewone studentes" ze nu ook al dragen.

Ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden, of het nou een statussymbool is of niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 april 2008 @ 19:08:49 #55
11458 ivetje
pi_58284619
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus jij draagt ze alleen omdat ze zogenaamd als statussymbool fungeren? Ik proef uit je post dat je het eigenlijk niet zo leuk vindt dat "gewone studentes" ze nu ook al dragen.

Ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden, of het nou een statussymbool is of niet.
Ik vind het niet erg dat iedereen er inmiddels mee loopt hoor Maar 2 jaar terug zag je er zowat niemand mee en nu ineens iedereen. Dat is mij gewoon opgevallen en ik had altijd het idee dat je ze zo weinig zag ivm de prijs. Het is niet iets wat je even tussendoor koopt...ik iig niet. Ik zag het dus idd als statussymbool gezien de prijzen hier en omdat het vooral bekend was van de sterren destijds. Dat is inmiddels al lang niet meer zo heb ik gemerkt Ik vind het alleen maar leuk dat je ze zoveel ziet, want zo kom ik weer uggs tegen die ik wil hebben. Zoals die nightfall...die heb ik bij iemand in de stad gezien en nu dus besteld omdat ik ze zo leuk vond.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 19:10:16 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58284642
Ok! Het leek even anders Maar, ik blijf jaloers worden op iemand die Uggs aanheeft en jij niet, terwijl je ze wel thuis hebt, wel een beetje raar vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 april 2008 @ 19:28:36 #57
11458 ivetje
pi_58285114
haha, het is meer zo van. Shit, ik had ook mijn uggs aan kunnen doen vandaag. Heb ze gewoon graag aan en ik geef toe, een beetje showen ermee is het ook wel weer. Maar dat doet iedereen volgens mij
To infinity…and beyond!
pi_58285634
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
En waar is hier? Nederland? Ik zie ze namelijk al massaal hier Komt misschien ook omdat ik er echt op let. Kijk ook altijd even om of iemand de "echte" heeft hihi. Echt heel erg eigenlijk. Vind het ook vreselijk als ik ze een dag niet aan heb en zie mensen die ze wel aan hebben Wordt dan toch een beetje jaloers en baal ervan dat ik ze dan niet aan heb. Maar goed, in de zomer ga ik er echt niet mee lopen hoor. Valt me alleen wel op dat steeds meer "gewone" mensen ze dragen. Vel studentes enzo zie ik er tegenwoordig mee. Terwijl het in het begin toch een soort statussymbool was naar mijn idee. Laarzen van 300 euro vind ik iig niet iets voor jan en alleman
Ja hier is nu weer terug in Nederland. Tot nu toe heb ik hier niemand ermee gezien behalve mn nicht. Zelfs in de stad (Maastricht) heb ik niemand ermee zien lopen. En aangezien ik ze zoveel gezien heb daar kijk ik altijd even of er Ugg achter opstaat.
In Amerika/Canada zie je trouwens meisjes vanaf 4 jaar er al mee rondlopen
  donderdag 24 april 2008 @ 19:50:31 #59
11458 ivetje
pi_58285702
Haha, ik kijk dus ook achterom. Vind dat zelf best erg, maar ik heb in 2005 ooit nepperds gekocht. Kon toen geen echte betalen en wilde die wel heel graag. Vandaar ook dat "statussymbool" idee. Het was iets wat je niet zomaar kocht. Keek toen ook altijd al of iemand echte had of niet. En dat is dus zo gebleven. Denk ook dat ik daarom een beetje dat jaloerse gevoel heb als ik ze zelf niet aan heb. Ben er nu toch wel trots op dat ik na 2 jaar denken ze heb gekocht van mijn 1e salaris
To infinity…and beyond!
pi_58285819
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:50 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik kijk dus ook achterom. Vind dat zelf best erg, maar ik heb in 2005 ooit nepperds gekocht. Kon toen geen echte betalen en wilde die wel heel graag. Vandaar ook dat "statussymbool" idee. Het was iets wat je niet zomaar kocht. Keek toen ook altijd al of iemand echte had of niet. En dat is dus zo gebleven. Denk ook dat ik daarom een beetje dat jaloerse gevoel heb als ik ze zelf niet aan heb. Ben er nu toch wel trots op dat ik na 2 jaar denken ze heb gekocht van mijn 1e salaris
Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maanden Ik heb zelfs enkele jongens ermee zien lopen, maar dat vind ik toch wel gay.
pi_58285865
Hier herken je het verschil tussen de echte en neppe: linkje
Ik denk dat ik dus echt mazzel gehad hebt om voor zo weinig de authentieke te hebben. Maar ja, das wel een risico via E-bay
Ivetje hopelijk heb je snel je UGGS
  donderdag 24 april 2008 @ 20:06:58 #62
11458 ivetje
pi_58285995
Die website van girlsscene is een beetje misleidend hoor. Ik heb nl. echte uggs sundance en daar zit een label in precies zoals ze daar zeggen dat het nep is. Uit nieuw zeeland ook nog. De verkoper bij strating in Hilversum vond het zelfs tof dat ie eindelijk uggs uit nieuw zeeland zag Verder wordt ook vaak als ding gegeven dat ze doos geen handvat heeft. Dat had die van mij wel en heb toch echt de echte uggs. Strating staat nl. gewoon op de website van ugg australia als dealer.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 20:08:03 #63
11458 ivetje
pi_58286015
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maanden Ik heb zelfs enkele jongens ermee zien lopen, maar dat vind ik toch wel gay.
10 maanden is echt lang zeg! Lees ook veel verhalen van mensen die uggs besteld hebben via sheepskinshoes en die hebben ze dan niet op voorraad. Komen pas in augustus ofzo. Lekker allemaal.
To infinity…and beyond!
pi_58286029
Er is een verschil met welk model je hebt Ivetje. Ik heb de Classic Tall Boot en die is made in China. Wat ik begrepen heb geldt dit NIET voor de nieuwere modellen
pi_58286809
Ik heb ze via cozyboots.com. Binnen 4 dagen binnen via FedEx en ook geen invoerrechten hoeven te betalen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geluk had. Ze hebben alleen niet veel voorraad op het moment, maar dat is eigenlijk overal.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:52:47 #66
11458 ivetje
pi_58286995
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Er is een verschil met welk model je hebt Ivetje. Ik heb de Classic Tall Boot en die is made in China. Wat ik begrepen heb geldt dit NIET voor de nieuwere modellen
Vriendin van me heeft de sunburst en die kwam weer wel uit China Het is echt heel verschillend en geen pijl op te trekken volgens mij.

En met die invoerrechten moet je inderdaad geluk hebben. Ik merk het morgen wel. Ze worden geleverd bij mijn vriend op z'n werk. Hij heeft geld mee voor het geval dat. Zo niet, dan is het mooi meegenomen.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 21:18:38 #67
78780 deedeetee
pi_58287658
Heb net ff in mijn oude classics gekeken en er staat * made by UGGS Australia * in. Mijn nieuwe Uggs zijn gemaakt in China
  donderdag 24 april 2008 @ 22:16:59 #68
11458 ivetje
pi_58289238
Hoe maken jullie trouwens je uggs schoon? Heb de sandkleurige sundance en ze zijn en beetje smoezelig geworden. Vooral op de neus zit een wat donkerdere vlek en als ik de rand terug omhoog sla zie je dat ze wat donkerder zijn geworden door vuil. Nu lees ik op hyves (ja...er is een uggs-hyves ) dat mensen ze in de wasmachine gooien. Maar ik vertrouw dat niet helemaal. Heeft iemand dat hier ook ooit gedaan toevallig? Ik heb al geprobeerd met stoom en zo'n borsteltje, maar dat helpt allemaal niet. Iemand nog ideeën?
To infinity…and beyond!
pi_58289329
kijk ff op www.nikevisa.com.

Een collega had haar uggs daar ook besteld.
  donderdag 24 april 2008 @ 22:27:11 #70
11458 ivetje
pi_58289533
iemand op hyves heeft ook haar uggs daar besteld en die zijn nep. Geen ugg-logo op de zool als ik me niet vergis (bij de sundance). Kwam er toevallig vandaag iets over tegen. Heb het daar dus niet zo op

Deze pic is een voorbeeld van nep :

Echt :

De overgang tussen het gladde stuk vooraan op de zool en het geribbelde stuk loopt normaal gewoon door. Bij deze zit er een lijn tussen die er niet hoort.
Daarnaast hebben chte uggs er nooit een "leer-label" aan hangen. Op die site van nikevisa zie je veel "uggs" met die labels eraan...dat hebben de echte niet. Sorry, maar duidelijke fake dus. En wat wil je met die prijzen...beetje ondenkbaar ook dat het echte zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door ivetje op 24-04-2008 22:40:06 ]
To infinity…and beyond!
pi_58289604
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:16 schreef ivetje het volgende:
Nu lees ik op hyves (ja...er is een uggs-hyves ) dat mensen ze in de wasmachine gooien. Maar ik vertrouw dat niet helemaal. Heeft iemand dat hier ook ooit gedaan toevallig?
Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!
  donderdag 24 april 2008 @ 22:31:26 #72
11458 ivetje
pi_58289655
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef tevebe het volgende:

[..]

Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!
De website van ugg zelf geeft weer aan dat ze niet in de wasmachine mogen ben er dus huiverig voor...hihi.
To infinity…and beyond!
pi_58289719
quote:

I want that one:

[ afbeelding ]

OMG! Deze zijn echt geweldig!! Maar waar op Ebay? Heb alleen een zwarte variant gevonden, US maat 7.5 maar hoeveel is dat nou in nl? Ik had een converter gevonden die zei dat het 38 was maar onder mijn Allstars staat b.v. 7 en dat is maat 40 (ik heb maat 40). Dus help! Welke maat heb ik nodig dan
  donderdag 24 april 2008 @ 22:37:29 #74
11458 ivetje
pi_58289818
42 is maat 10 in US. 7.5 zou dus uhm...41=9, 40=8, 39=7. Ergens tussen 39-40 zitten
To infinity…and beyond!
pi_58289945
En hoe vallen ze dan? Want ik heb hier altijd maat 40
pi_58290005
http://cgi.ebay.com/Ugg-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem Maarja, wat is 8.5 En is het wel betrouwbaar..
  donderdag 24 april 2008 @ 22:45:40 #77
11458 ivetje
pi_58290014
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef heaven7 het volgende:
En hoe vallen ze dan? Want ik heb hier altijd maat 40
Die laarzen durf ik zo niet te zeggen. Denk dat die wel redelijk normaal vallen. Die ik heb hebben allemaal bont en dan moet je een maatje kleiner nemen. Maar dat gaat voor die dus niet op
To infinity…and beyond!
pi_58290148
Lastig! Heb echt geen idee. Maar wat is die maat van Allstars dan? Ik dacht dat 7 gelijk stond aan 40..
  donderdag 24 april 2008 @ 22:54:25 #79
11458 ivetje
pi_58290235
Waarschijnlijk is jou maat 7 van je all stars de engelse maat
Check hier even, komt nl. aardig overeen met wat jij zegt n wat ik zeg

http://www.dortmondschoenen.nl/info/maattabel.htm

Deze is wat onduidelijker, maar die komt helemaal overeen met wat wij zeggen haha. Alleen heb je dan van je all stars een mannenversie als je naar de UK-maten kijkt.

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
To infinity…and beyond!
pi_58290306
Aahw dan zijn ze maat 40.5 en pas ik ze dus Goed!! Heb maar even gemaild voor de zekerheid ook over dat gratis verzenden enzo, vind jij het niet eng?
pi_58290441
Waar in Eindhoven vind je trouwens Uggs? Ff voor de maat.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:04:04 #82
11458 ivetje
pi_58290491
Ik heb ze via de officiële website besteld, dus dat is niet zo eng Had alleen beetje verkeerd gekeken bij Track&trace. Ze zijn nog niet in Utrecht, maar wel aangemeld enzo. Ze zijn vandaag over gevlogen vanuit Phylli naar Keulen waar ze nu liggen te wachten om deze kant op te komen. Maar als het goed is worden ze wel morgen geleverd. Ben echt heel benieuwd Ook naar die invoerrechten...hoop dat ik geluk heb deze keer. En anders...ach, ben nu 175 euro kwijt voor de laarzen en verzenden. Hier in nederland zijn ze 330 euro, dus ik maak zowiezo winst
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 april 2008 @ 23:05:14 #83
11458 ivetje
pi_58290521
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef heaven7 het volgende:
Waar in Eindhoven vind je trouwens Uggs? Ff voor de maat.
http://www.uggaustralia.nl/retailers.asp?provid=12

daar staan de dealers op Denk alleen niet dat ze die laarzen hebben die jij zo leuk vind. Heb die nog nooit ergens gezien in Nederland helaas.
To infinity…and beyond!
pi_58290679
Ja dat scheelt sowieso een hoop Amerika is leuk Thanks voor de link. Ik ga wel gewoon even kijken en waag anders de gok. Op Marktplaats raak je ze toch ook wel voor 90 euro kwijt?
  donderdag 24 april 2008 @ 23:14:30 #85
11458 ivetje
pi_58290768
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat scheelt sowieso een hoop Amerika is leuk Thanks voor de link. Ik ga wel gewoon even kijken en waag anders de gok. Op Marktplaats raak je ze toch ook wel voor 90 euro kwijt?
Amerika is niet leuk, de dollar is een lachertje En op MP raak je die laarzen denk ik wel kwijt ja. Zeker als je (zoals jij) een redelijk standaard schoenmaat hebt. Kom ik aan met maat 42...die raak je wat minder snel kwijt
To infinity…and beyond!
pi_58290822
Ja dat bedoel ik, de dollar Nou dan wacht ik ff het mailtje over gratis verzenden en af en doe ik het gewoon 42 is idd minder ja Aan de andere kant heb je ook wel veel vaak geluk met de uitverkoop of niet?
  donderdag 24 april 2008 @ 23:20:02 #87
11458 ivetje
pi_58290899
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat bedoel ik, de dollar Nou dan wacht ik ff het mailtje over gratis verzenden en af en doe ik het gewoon 42 is idd minder ja Aan de andere kant heb je ook wel veel vaak geluk met de uitverkoop of niet?
Dat viel hier wel weer mee helaas. Ze hadden uggs in de uitverkoop, maar mijn maat net niet. Wel maat 41, dus vriendin van me gebeld haha. Die had de sunburst voor 235 euro
To infinity…and beyond!
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:57:48 #88
11458 ivetje
pi_58296309
En ze zijn binnen

Liggen alleen bij mijn vriend op z'n werk, dus zie ze vanavond pas. Moest 36 euro bijbetalen aan meneer van UPS Valt nog mee, ben dus 175 kwijt aan de schoenen+verzenden en 36 voor invoerrechten. Komt neer op 211 euro. Klinkt toch een stuk beter dan 330

Perfecte service bij www.uggaustralia.com Geen enkel probleem gehad, verzendkosten zijn iets meer dan ergens anders, maar dan heb je ze ook heel snel. Dinsdagavond besteld en nu al in huis! Als ik nog meer wil bestel ik het zeker weer bij hen. Ook geen gedoe over wel of niet echt etc.
To infinity…and beyond!
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:02:14 #89
78780 deedeetee
pi_58303772
Klinkt goed Ivetje Ik hoop dat ze lekker zitten.
pi_58308831
Leuk!! Veel plezier ermee Ik heb nog geen mail gehad
pi_58309238
De sizeconverter van Uggaustralia zelf lijkt me vrij handig om te gebruiken. Google en er zit een ontzettend verschil in qua converters.

Uggs zijn lelijk maar ze lopen zo verdomde lekker. Ik heb ze dus ook als sloffen aan in huis.
Go hard or go home
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:57:30 #92
11458 ivetje
pi_58309817
Ik heb de mijne net aan gehad Ze zitten echt veel strakker dan mijn oude sundances, maar da's logisch. Het is dezelfde maat en zitten verder prima! Ze zijn leuk Komen alleen wel uit Nieuw zeeland Iedereen roept telkens dat ze nep zijn als ze daar vandaan komen haha. Heb ik weer! Ze zijn iig wel echt, zitten alleen ook geen kaartjes bij. Maar die heb ik toch al van de vorige uggs. Daar had de winkel ze overigens ook uit de doos gehaald, maar heb ze daarna aangevraagd bij ze. Ugg australia zet overigens ook op de bon dat het 100 USD kost wat in de doos zit
Ben echt super tevreden over ugg australia. Als levertijd werd 7-17 werkdagen gegeven en ben nu dagen verder en heb ze al! Prima dus
To infinity…and beyond!
pi_58317775
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
De sizeconverter van Uggaustralia zelf lijkt me vrij handig om te gebruiken. Google en er zit een ontzettend verschil in qua converters.
[ afbeelding ]

Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.

Overigens ligt mijn pakket nu bij de douane, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik ze ga ontvangen. Op zich ook nog best snel gegaan.
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:41:38 #94
11458 ivetje
pi_58317888
Meestal wordt de maat aangegeven in amerikaanse maat hoor Op uggs staat zowiezo de amerikaanse maat en niet australisch of nieuw zeelands. Vind het alleen wel weer raar dat die converter van ugg aangeeft dat maat 11 een 42 is hier Dan zou ik een 41 hebben van uggs, maar dat klopt weer niet als ik kijk naar bv. mijn adidas-gympen. Dat is maat 42 2/3 en als us maat is het 9 Echt...die maten klopt volgens mij geen hout van haha.
To infinity…and beyond!
pi_58317983
Dat zei ik toch
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:10:59 #96
11458 ivetje
pi_58318277
Ja idd, beste kan je dus gewoon even een paar gaan passen in de winkel en dan pas bestellen
To infinity…and beyond!
pi_58318774
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:33 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.

Overigens ligt mijn pakket nu bij de douane, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik ze ga ontvangen. Op zich ook nog best snel gegaan.
Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!
Als ik schoenen uit Amerika bestel moet ik altijd size 6 hebben. Dat is maat 37. Als je dan sommige converters bekijkt dan scheelt dat echt qua converter.
Go hard or go home
pi_58319175
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!
Als ik schoenen uit Amerika bestel moet ik altijd size 6 hebben. Dat is maat 37. Als je dan sommige converters bekijkt dan scheelt dat echt qua converter.
Ja hè, scheelt best veel inderdaad per converter. Ik heb nu 7,5 besteld, dat komt om en nabij uit op 39.
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:35:10 #99
11458 ivetje
pi_58319535
Uggs vallen meestal ook nog best groot. Tenminste, als je er een tijdje op gelopen hebt iig Merk nu dat de nieuwe nightfall echt veel strakker zit dan mijn oude sundance. En toch is het dezelfde maat, maar heb die oude al ingelopen. Als je ze koopt moeten ze dus best strak zitten, dat gaat er nog wel uit
To infinity…and beyond!
pi_59143803
Uggs besteld een week geleden en nu al binnen , geen extra kosten en ze zitten als gegoten dus ik ben helemaal
pi_59149253
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef milagro het volgende:
Uggs besteld een week geleden en nu al binnen , geen extra kosten en ze zitten als gegoten dus ik ben helemaal
Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?
pi_59149726
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef bibi het volgende:

[..]

Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?
cozybootsdotcom, 65 dollar verzendkosten is pakkumbeet 42 euro , niet bepaald wènug , maar dan ben je dus alles bij elkaar, zoals al eerder gesteld, nog een stuk goedkoper uit dan wanneer je ze hier haalt.... en geen extra kosten, de pakketwaarde hebben ze gehalveerd zie ik, dus ws daarom
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:29:12 #103
11458 ivetje
pi_59151153
Die pakketwaarde maakt niet uit. Bij mij stond erop dat het 100 dollar was, terwijl ik 300 kwijt was. En ik moest wel gewoon 36 euro betalen hier Soms heb je geluk, soms pech. Maar ik was toch ook een stuk goedkoper uit toen. Zeker als ik nu kijk, heb ze gekocht toen de dollar op 1,59 stond Precies op die piek hihi.
To infinity…and beyond!
pi_59151451
Deze zijn ook erg gaaf:

Lopen die hakken nou ook beter dan goedkopere schoenen? Ik kan moeilijk op hakken lopen namelijk.. Ohja, nog altijd niks besteld dus
pi_59153177
Zwaar offtopic, maar weten jullie misschien waar je Calvin Klein schoenen in Amerika kunt bestellen? www.shoes.com en macys leveren niet in landen buiten Amerika.
Verder heb ik hier nog steeds niemand op Uggs gezienl
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:32:16 #106
78780 deedeetee
pi_59153793
Ik heb daarnet nij uggs in de wasmachine gewassen op het wolwas programma en daarna effies in de droger op halve warmte. Ze staan nu met kranten opgepropt verder * uit te drogen *
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:18:04 #107
11458 ivetje
pi_59185228
Jemig, ik durf het nog steeds niet Mijn sundances moeten eigenlijk gewassen worden, maar ben zo bang dat ze krimpen ofzo. Misschien toch eerst de winkel nog maar eens bellen en dan...wie weet durf ik het ooit
To infinity…and beyond!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:29:08 #108
78780 deedeetee
pi_59185533
Volgens mij zijn ze niet gekrompen maar ze zijn nu wel veel donkerder van kleur geworden. Alleen dat stuk dat op de hiel zit gestikt dat is licht van kleur gebleven

Het zijn oude basics die ik als pantoffels alleen in huis draag, dus het maakt mij niks uit.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:37:56 #109
11458 ivetje
pi_59185793
Hmm, donkerder...en jij hebt de kleur? Die van mij zijn sand, dus denk niet dat die donkerder worden eigenlijk. Waar zou die donkere kleur vandaan moeten komen tenslotte Maar heb je ook wasmidel gebruikt ofzo? of alleen water.
To infinity…and beyond!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:58:51 #110
78780 deedeetee
pi_59207281
Die van mij zijn lavendel en ik heb een beetje vloeibaar wasmiddel gebruikt.

Ze zien er beter uit na de wasbeurt hoor !
  donderdag 18 september 2008 @ 16:13:39 #111
11458 ivetje
pi_61734038
Ik kom dit topic nu pas weer tegen zeg...heb gewoon nooit meer een foto geplaatst van mijn nightfalls

De linker zijn het :

De grijze heb ik een week of 3 geleden gekocht, maar die lopen toch minder dan die andere 2. Denk dat het door de zolen komt, die zijn heel plat en daar moet ik erg aan wennen.
Verder zijn de middelste nog steeds niet in de wasmachine geweest Ik durf nog steeds niet...erg he. Geen idee hoe ik ze weer schoon kan krijgen anders. Heb ze altijd zo omgeslagen gedragen, maar wil ze nu eigenlijk gewoon aan. Alleen dat stuk wat omgeslagen is is veel lichter dan de rest. De rest is gewoon verkleurd door vuil enzo en ziet er dus niet uit als ik ze niet omsla Wie weet doe ik ze ooit nog in de wasmachine...ooit.
To infinity…and beyond!
  donderdag 18 september 2008 @ 16:23:45 #112
78780 deedeetee
pi_61734315
Is écht geen probleem hoor die van mijkwamen er prima uit ! Ik heb ze daarna zo'n 20 min. in de droger gemikt op halve warmte en toen verder gewoon laten drogen.
  donderdag 18 september 2008 @ 16:24:44 #113
11458 ivetje
pi_61734339
Haha, ik weet het...het zal ook wel allemaal goed komen maar ik durf echt niet. Heb je ze gewoon zo los erin gemikt of in een kussensloop ofzo? En ik heb wolwas koud/30 graden of 40 graden...welke moet ik dan nemen? Wil ze er nu eigenlijk wel inmikken.

[ Bericht 27% gewijzigd door ivetje op 18-09-2008 16:38:05 ]
To infinity…and beyond!
pi_61998231
mijn vriendin bestelt ze altijd via een ebay store (via ebay.com dus) .... ik weet niet welke maar je komt al snel bij de juiste uit. Ze heeft nu al zo'n 12 paar over laten komen en nog nooit problemen mee gehad.
I had a signature once. It was awful.
pi_62000333
Ik heb de Nightfalls besteld op Uggaustralia.com, afgelopen donderdag en zie net dat ze voor vandaag gepland zijn om geleverd te worden!!

Ben heel erg benieuwd of ik nog bij moet betalen.. maar dan zijn ze alsnog zoveel goedkoper dan hier in NL!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 30 september 2008 @ 07:48:39 #116
78780 deedeetee
pi_62016104
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:24 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik weet het...het zal ook wel allemaal goed komen maar ik durf echt niet. Heb je ze gewoon zo los erin gemikt of in een kussensloop ofzo? En ik heb wolwas koud/30 graden of 40 graden...welke moet ik dan nemen? Wil ze er nu eigenlijk wel inmikken.
Ik heb een speciaal wolwasprogramma en dat heb ik op 30 graden gezet.

Gewoon erin gedaan zonder sloop ofzo.
pi_62021088
Ze zijn binnen!! Moest 50 euro bijbetalen... En ze zitten GODDELIJK!!
pi_62022206
Wie heeft er eigenlijk al evaring met trendylaarzen.nl?
De nightfalls worden daar aangeboden voor 180, terwijl ik ze een tijdje geleden in de winkel zag staan vaan 280. Zijn de uggs bij trendylaarzen echt?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_62022762
Is er nou veel verschil tussen Uggs en de laarzen van EMU? Ik vond die van EMU ook erg mooi en ze zaten erg lekker. En de zool van de EMU lijkt wel wat steviger. Kortom, ik twijfel welk merk ik moet nemen
pi_62024249
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Frosting het volgende:
Wie heeft er eigenlijk al evaring met trendylaarzen.nl?
De nightfalls worden daar aangeboden voor 180, terwijl ik ze een tijdje geleden in de winkel zag staan vaan 280. Zijn de uggs bij trendylaarzen echt?
Ik heb er zelf (nog) niet besteld, maar lees er wel goede berichten over! Het scheelt wel zeg.
pi_62024590
-edit: riekt naar verkapte spam

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 10-10-2008 17:31:02 ]
pi_62039446
Zijn de UGG's ook verkrijgbaar in Nederland? Moest dit van een zus vragen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:42:46 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62040429
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:48 schreef Erotica_ het volgende:
Zijn de UGG's ook verkrijgbaar in Nederland? Moest dit van een zus vragen.
Uh, op elke straathoek bijna...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:59:56 #124
78780 deedeetee
pi_62044228
pi_62044428
Ok thanks
pi_62053158
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef Daisy20 het volgende:
Ik heb ze van de week besteld bij trendylaarzen.nl ik laat wel even weten hoe ze zijn als ik ze binnen heb in de winkel zijn die nightfall's zelfs 329!

Groetjes!
329 voor een paar UGGs vind ik veel geld hoor.
pi_62059446
heb net via Marktplaats mijn eerste paar gekocht.... het zijn de Nightfall geworden. heb goed gezocht en weet zeker dat het originele Uggs zijn voor een mooi prijsje! (¤185,-)!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:59:29 #128
11458 ivetje
pi_62070195
Goed gedaan Zoeper!

Showen zeg ik!!!
To infinity…and beyond!
pi_62169839
Ik wil een paar Ugg Kingsfield hebben maar volgens Van Assem zijn die in NL niet verkrijgbaar. Nou heb ik niet zoveel problemen met online bestellen, maar even passen zou ik wel fijn vinden. Weet iemand of er in NL (of belgie, duitsland) een dealer zit die de amerikaanse modellen op voorraad heeft?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:32:31 #130
78780 deedeetee
pi_62311787
Ik heb een paar nieuwe uggies voor in huis

Omdat ik zulkeidioot kleine voeten heb ben ik geslaagd voor de kindermaat 3 (34) de ander Uggs waren damesmaat 5 (36) en in de basics is dat te groot als die uitlopen schuif ik alle kanten op.

Dus ikke in een kinderwinkel eerst maat 4 en toen die ook nog ruim zaten maat 3 aangepast.

Voordelig shoppen want de kinder uggies kosten 139,95 euro en de dames waren 169,95 !

En dit zijn mijn andere Uggs :

[ Bericht 9% gewijzigd door deedeetee op 11-10-2008 17:37:59 ]
pi_62314677
Gaafff !!

Heb mijne nog niet binnen .... Wacht af in spanning
pi_62326398
wanneer heb je ze besteld dan
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:48:30 #133
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62328539
Ik wil ze ook gaan bestellen, maar ik wacht even tot 1 dec. ivm de nieuwe regeling .
pi_62328755
Ik heb de grijze Cardy's besteld binnen 3 weken moet ik ze hebben... Kan niet wachten!!
pi_62329644
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:59 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb de grijze Cardy's besteld binnen 3 weken moet ik ze hebben... Kan niet wachten!!
Waar heb je ze besteld?
pi_62339447
Morgen is het voor mij 2weken ...
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:56:06 #137
11458 ivetje
pi_62344319
Waarom zegt niemand waar ze besteld zijn Is wel handig voor eventuele kopers die ze ook willen
To infinity…and beyond!
pi_62361813
Oh sorry hoor

Ik heb ze besteld bij www.trendylaarzen.nl

Maarrr nog niet binnen haha!
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:06:22 #139
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_62363348
Tvp ik ga volgende week nightfalls kopen, als de centjes binnen zijn
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_62370412
De Cardy's heb ik bij trendylaarzen.nl besteld, 7,95 bezorgkosten en that's it! Moet ze nog binnen krijgen dus!
De Nightfalls heb ik bij uggaustralia.com besteld!! Die heb ik al even en ze zitten goddelijk

Trendylaarzen schijnt echt hartstikke goed te zijn en aangezien ik bij mijn Nightfalls nog eens 50 euro invoer moest betalen, in combi met de verzendkosten, had ik ws bij trendylaarzen goedkoper uitgeweest.

Maargoed, als ik de cardy's binnen heb zal ik vertellen hoe ze zijn!!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:40:43 #141
11458 ivetje
pi_62386718
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door ivetje op 16-10-2008 11:27:43 ]
To infinity…and beyond!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:50:46 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62386996
Vorige week besteld bij sheepskinshoes.com
Snelle service ( binnen 3 dagen in NL ) en ook nog amzzel bij de douane, geen invoer hoeven betalen.
Heeft wel 3 dagen bij customs gestaan, maar dat ligt aan NL.
Je krijgt netjes track & trace nr en ze zijn goed bereikbaar per mail.

Ze waren ook erg goedkoop trouwens, is nu sale.
pi_62387078
Ik vind die dingen echt walgelijk lelijk.
Waarom betaal je er zoveel voor?
pi_62387169
Damn deze moet ik hebben

Is size 9 maat 40?? En hoe vallen ze dan?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:59:33 #145
11458 ivetje
pi_62387224
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
nog amzzel bij de douane, geen invoer hoeven betalen.
Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregen Daar kan dus best nog een tijd overheen gaan, maar het kan idd ook dat je hem niet krijgt. Maar houdt er iig wel rekening mee dat je hem nog kan krijgen
To infinity…and beyond!
pi_62387268
Alleen, welke shippingmethode moet je in hemelsnaam kiezen bij die sheepskinshoes?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:04:26 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62387374
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef ivetje het volgende:

[..]

Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregen Daar kan dus best nog een tijd overheen gaan, maar het kan idd ook dat je hem niet krijgt. Maar houdt er iig wel rekening mee dat je hem nog kan krijgen
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,

@Heaven: Ik had USmail geloof ik?
pi_62387906
Ik wil zo graag de grijze cardy's

[ Bericht 80% gewijzigd door bibi op 16-10-2008 13:55:16 ]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:23:18 #149
135452 spanishgirl
pi_62387945
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Welke uggs heb je gekocht She?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:25:48 #150
11458 ivetje
pi_62388031
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door ivetje op 16-10-2008 15:22:58 ]
To infinity…and beyond!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:29:13 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62388147
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

Welke uggs heb je gekocht She?
gewoon de tall classics, sand.
Ik heb een gebroken enkel en mijn banden gescheurd, en ben een notoire hakken draagster, ik moest als de sodemieter lage schoenen kopen van de orthopeed.
Vriendinnen zeiden dat Uggs liepen als wolkjes...ook al vind ik ze echt lelijk.

Ze hebben gelijk, ik heb het idee dat ik op zand loop. Zit geweldig, maar ik vind ze nog steeds een beetje lomp
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:33:17 #152
11458 ivetje
pi_62388278
Hmm, dan had je nog beter de sunburt of sundance kunnen kopen ofzo. Die met dikkere zolen iig, die lopen nog veel beter. Ik heb zelf ook de classic, maar vind die hard lopen vergeleken met mijn nightfall en sundance. Die veren beter en daardoor loop je veel zachter
1 Tip nog, spray je laarzen goed in met van die vuilafstotende spray. En doe dat elke week ongeveer. Zeker die sand wordt snel smoezelig en dat is zo zonde. Heb dat met mijn sundance en krijg het niet meer schoon ook
To infinity…and beyond!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:41:25 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62388538
Ah..ik heb echt de klote verstand van die Ugg hype, dus ik heb gewoon de goedkoopste gekocht
Ze waren 80 euro ofzo in die sale!

Maar ik vind dit al heel bizar lopen hoor, niet verwacht dat het zo lekker zou zitten.
Ik zou alleen niet weten waar je ze onder moet dragen,anders dan een spijkerbroek..maar dat heb ik eigenlijk met alle lage schoenen. Dit is naast mijn sportschoenen ook mijn enige paar zonder hak

Ik zal morgen idd van die spray halen, ze zien er behoorlijk besmettelijk uit!
Mogen ze in de was trouwens? Of verneuk ik dat suede ermee?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:48:11 #154
135452 spanishgirl
pi_62388718
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:

[..]

gewoon de tall classics, sand.
Ik heb een gebroken enkel en mijn banden gescheurd, en ben een notoire hakken draagster, ik moest als de sodemieter lage schoenen kopen van de orthopeed.
Vriendinnen zeiden dat Uggs liepen als wolkjes...ook al vind ik ze echt lelijk.

Ze hebben gelijk, ik heb het idee dat ik op zand loop. Zit geweldig, maar ik vind ze nog steeds een beetje lomp
Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:48:55 #155
11458 ivetje
pi_62388741
Ik draag ze nu vooral met spijkerbroek erin. Maar onder een rokje met een maillot in de herfst/winter is het ook heel leuk
In de was kan wel, heb ik laatst ook gedaan. Maar zou dat pas echt als laatste redmiddel doen. Het is niet zo heel goed voor je uggs
To infinity…and beyond!
pi_62389214
Maar is size 9 maat 40?
pi_62389431
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Er zijn 100 verzendmethodes maar kan toch geen geschikte vinden..

Je hebt trouwens ook een creditcard nodig maar de website is onbeveiligd
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:12:09 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62389565
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?
Tijdelijk, het mes gaat erin volgend jaar. Ik moet er NIET aan denken nooit meer hakken te mogen dragen!

@ Heaven: ik zoek het even op voor je als ik thuis ben ok?
Ik had trouwens 7,5 en dat was een krappe 39.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:24:02 #159
11458 ivetje
pi_62396460
maat 9 is maat 40 ja. Ik heb zelf maat 41 en altijd maat 10 van uggs
To infinity…and beyond!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:06:02 #160
78780 deedeetee
pi_62397307
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef SHE het volgende:

Mogen ze in de was trouwens? Of verneuk ik dat suede ermee?
Ervaring !
Fijne wolwas 30 graden en dan ff 20 minuutjes in de droger op halve warmte.

Niet te royaal zijn met het vloeibare wasmiddel.
pi_62402062
Damn ik wil ze erg graag hebben! Alleen vertrouw ik die sheepskinshoes niet.. je moet een creditcardnummer invullen terwijl het een onbeveiligde website is?
pi_62405574
Nou dan ben ik mooi proefkonijn voor Trendylaarzen
(voor hier dan, de mensen die ik ken en daar Uggs hebben besteld waren uitermate tevreden en het waren de echte )

Als ik ze binnen heb horen jullie het!!
pi_62410878
Ja jullie horen het van mij ook

Ze moeten bijna binnenkomen nu van trendylaarzen... ben benieuwd..

Hoe kan je weten of ze nep zijn?

Groetjes
pi_62437386
Joehoe! help mij aub Met betrouwbaarheid website en invullen ccgegevens terwijl onbeveiligd?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:31:53 #165
11458 ivetje
pi_62439309
Koop niet via sheepskinshoes (slechte levering, duurt heel lang enzo en veel is niet op voorraad bij ze). Ga naar cozyboots.com, victoriassecret.com of gewoon via uggaustralia.com
To infinity…and beyond!
pi_62440070
Oké bedankt Jammer want ze zijn wel goed te betalen. Op cozyboots zie ik ook erg mooie Alleen snap ik die maten nog altijd niet In Allstars heb ik maat 7.5 wat gelijk aan 41 staat?? Is maat 9 dan niet gewoon 43 ofzo of is het een andere maatstaaf?
pi_62441126
Verschil in mannen en vrouwen. In amerikaanse maten heb je dus 2 soorten, mannen maat en vrouwen maat n 7,5 is een mannen maat. Ik heb bv maat 42,5 en dat is us woman 11 .
pi_62441406
Ik zie de grijze cardy ook bij victoriasecret staan, alleen daar is de zool kleur anders. Iemand enig idee hoe dat kan?
pi_62442588
We fear that which we cannot see
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:47:25 #170
78780 deedeetee
pi_62462509
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
https://www.cloggs.co.uk/page/sizehelp2

Voor maten
Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.
pi_62462777
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.
Misschien deze beter. http://www.uggstopuggbootsaustralia.com.au/Size_Chart.aspx
We fear that which we cannot see
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:18:47 #172
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62463331
Ik heb maat 38/39 en heb CT Uggs in Chestnut gehad in maat 38, zat wel goed maar maat 37 had ook gekund. Dus ik zou Uggs sowieso 1 maat kleiner nemen! Zeker omdat ze nog uitlopen, en dan was 38 voor mij echt te groot geweest en maat 37 juist goed.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:36:55 #173
78780 deedeetee
pi_62499156
Ze lopen niet allemaal even erg uit. Ik heb de basics en die moet je idd een maat kleiener nemen maar de zwarte met die verters hebben een * harder * uitgevoerde voet en daar heb ik dus gewoon maat 36 in. Ik heb ook uggs gepast waar rondom de neus nog een stuk gestikt zat en die lopen ook niet zo snel uit lijkt me.
pi_62510157
Ik zag al een post in dit topic van iemand met ervaring met de kindermaten van Ugg classic, maar zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Scheelt een hoop knaken zeg!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:30:27 #175
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62510207
Valt maat 37 ook nog onder de kindermaten?
pi_62510259
Ja, ik heb normaal maat 38-39, maar van ugg's maat 37. Valt ook onder de kindermaten, Big Kids in ugg jargon.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:44:48 #177
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62512362
Oh nice . Dat scheelt toch weer in de kosten, heb ik gelezen. Hoeveel kost de classic tall dan?
pi_62512652
¤160,-
pi_62512720
Maar de Amerikaanse kindermaatjes zijn toch weer iets anders dan de Amerikaanse damesmaten, daarom was ik geïnteresseerd of iemand hier ervaringen mee heeft. kindermaat 5 is maat 37, terwijl damesmaat 6 ook maat 37 is. Moet ze sowieso eerst even passen dus in een winkel ergens voor ik ze via internet bestel.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:05:21 #180
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62512888
Laat het me dan weten iig, als je wilt . De CT zijn ook bij trendylaarzen 160 euro dus ik hoef ze dan niet in de winkel te gaan halen .

Ik vind Minnetonka's ook erg leuk, vooral die met 3 lagen :

pi_62513400
Ja, inderdaad. Maar die zijn ook ERG leuk! Ik had ze alleen nog met franje aan de bovenkant gezien, was ik niet kapot van. Maar deze zijn iid cute! Ik laat het weten als ik meer weet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:28:45 #182
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62513532
Nee precies, ik was van die met dat gedoe aan de bovenkant ook niet zo ondersteboven . Ms dat ik voor deze ga, beiden suede alleen zijn deze wat cheaper .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:06:18 #183
11458 ivetje
pi_62564755
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Nantes het volgende:
Dus ik zou Uggs sowieso 1 maat kleiner nemen! Zeker omdat ze nog uitlopen, en dan was 38 voor mij echt te groot geweest en maat 37 juist goed.
Dat hoeft helemaal niet hoor, scheelt echt per persoon. Ik heb de nightfall, sundance en classic tall en allemaal in maat 10 (oftewel 41) wat ik van al mijn schoenen heb. Ze zitten allemaal prima en er is er nog geen te groot. Ook niet na lang dragen. Niet alles loopt dus evenveel uit en het ligt ook echt aan je voeten hoor Ga ze dus gewoon passen, je moet bij het passen aan de voorkant voelen en dan moet je je teen niet meteen voelen. Je moet hem nog een klein stukje in kunnen duwen, voordat je je teen voelt. Als ze te strak zitten heb je kans dat je grote teen er doorheen komt, zag vandaag nog iemand lopen met zo'n teen-afdruk naar buiten toe. Vreselijk is dat
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:45:31 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62566204
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef ivetje het volgende:
Koop niet via sheepskinshoes (slechte levering, duurt heel lang enzo en veel is niet op voorraad bij ze). Ga naar cozyboots.com, victoriassecret.com of gewoon via uggaustralia.com
Wat een onzin, het duurt helemaal neit lang bij ze. Bij de grens duurt het lang.
Ik heb er nu 3 keer besteld , maar ik heb wel voor express evrzending willen betalen.
Als je dat niet wilt, dan moet je wat langer wachten ja, maar voor niets gaat de zon op.

Ik had ze alle keren binnen een week in huis hoor en super netjes afgehandeld.
Ik heb nu 2 paar Baroques besteld bij ze, en deze keer betaald voor levering binnen 1-3 dagen.
Dan nog ben ik afhankelijk van de douane, die houden ze vast zo lang ze willen en dat ligt niet aan Sheepskin, maar aan Nederland.
pi_62567119
En jij vult gewoon je creditcardnummer in? Want voor zover ik kon zien was de website onbeveiligd..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:24:04 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62567616
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )

Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.

Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:27:37 #187
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62567735
Oh en ik kreeg Ugg goodies bij alle leveringen van Sheepskin; hebbedingetjes zoals sleuterhangers e.d.
Super cute

Voorraad problemen heb ik ook niets van gemerkt. Zelfs nieuwe collectie was gewoon op voorraad.
Nog een fijn aspect vind ik dat ze je credit card pas chargen als het daadwerkelijk is verzonden.
pi_62568869
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )

Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.

Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
Hoeveel was jij kwijt voor die verzending? Ik krijg dat namelijk niet te zien
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:26:42 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62569751
Wordt berekend als je bestelling doet.

Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:38:27 #190
11458 ivetje
pi_62574426
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensen Maar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
To infinity…and beyond!
pi_62574454
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Wordt berekend als je bestelling doet.

Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
Owh ja.. ik zie het hier staan.. thanks
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:00:44 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62583360
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensen Maar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:54:17 #193
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62644959
Iemand wel eens op http://www.hotuggboots.com besteld?
pi_62645818
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
Het is wél de reden waarom ik ze (nog) niet aangeschaft heb, ik ken mezelf Ik vind die baroque wel errug gaaf moet ik zeggen

[ Bericht 6% gewijzigd door Miracle_Drug op 24-10-2008 16:29:26 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:23:54 #195
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62647349
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee . Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:04:06 #196
11458 ivetje
pi_62652548
De mijne blijiven tedelijk schoon tot op heden. Alleen die sand-kleurige hebben een vlek op de neus. Maar goed, die heb ik dan ook al meer dan een jaar inmiddels.
En die baroque is inderdaad echt heel leuk, maar zo jammer van die print. Heb er echt al diverse mensen over gehoord dus ben er voorzichtig mee Ook vind ik persoonlijk de dikkere zolen beter lopen dan de classics. Na een dag op de classic heb ik echt zere hielen (werk als apothekersassistente, dus wel hele dag lopen/staan). Dat heb ik met die dikkere zolen totaal niet, die lope helemaal als wolkjes

Die website : http://www.hotuggboots.com
Geen idee, maar als ik zie dat je ze kan contacten op een gmail-adres heb ik al zo mijn twijfels Gratis pagina in ieder geval lijkt me dan, dus dat is al slecht eigenlijk. Daarnaast hebben ze geen eigen gemaakte foto's maar gewoon van internet geplukt. Nee, ik zou het niet doen. Ze staan nergens aangeschreven als officiële dealer dus ugg australia levert in ieder geval niet rechtstreeks aan ze. Kans dat het nep is is dus aanwezig
To infinity…and beyond!
pi_62653978
Ik ben gisteren zomaar per ongeluk in de kroeg beland met mijn uggs. Balen, zo'n suède borstel helpt dat goed?
of zeg je van, haal maar van dat schoonmaak spul, heb ze nu al bijna 2jaar, en ze zij waren nog zo mooi.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:26:23 #198
11458 ivetje
pi_62654887
Die suede-borstel doet bij mij niets tegen vlekken. Die gebruik ik alleen na regen bijvoorbeeld, om ze mooi glad te maken. Het beste kan je even met wat baby-shampoo in een sopje aan de slag gaan. Dan met een doek zachtjes deppen op de vlek. Of je hele ugg nat maken en deppen. Dan krijg je in ieder geval geen kleurverschil De wasmachine kan ook altijd nog haha!
To infinity…and beyond!
pi_62660638
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee . Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
Zijn ze echt zo besmettelijk?? Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:50:51 #200
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62660887
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:22 schreef French het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo besmettelijk?? Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meer .
Als het een beetje regent gaan de druppels er wel uit, maar soms zie je ze nog zitten en om dat te voorkomen kun je er met zo'n blokje overheen gaan. Zelf vind ik ze het beste om te dragen op een mooie dag zonder reden maar wel dat het koud is .

Zat zelf ook aan zwart te denken maar dan wil ik gaan voor die minnetonka's denk ik
pi_62662397

Deze vind ik dan toch wel leuk. Alleen zo duuur.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:26:08 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62662535
Ik wil ook Uggs, maar Jezus, wat zijn die dingen duur! . Ik heb nog nooit schoenen / laarzen gekocht voor > 100 euro .
Niet meer actief op Fok!
pi_62668070
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:50 schreef Nantes het volgende:

[..]

Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meer .
Als het een beetje regent gaan de druppels er wel uit, maar soms zie je ze nog zitten en om dat te voorkomen kun je er met zo'n blokje overheen gaan. Zelf vind ik ze het beste om te dragen op een mooie dag zonder reden maar wel dat het koud is .

Zat zelf ook aan zwart te denken maar dan wil ik gaan voor die minnetonka's denk ik
Ja, die zwarte met drie lagen franjes....
Maar blokje? Krijg je die erbij? En is zo'n schoonmaakset van ongeveer 35 eurie wat?
pi_62668532
Heeft iemand van jullie ervaring met de site: http://www.justuggboots.com.au/ ?
Ze geven 50% korting en dat klinkt dus wel aantrekkelijk, maar zijn ze wel oké met verzenden en zijn het geen neppe uggs?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_62669320
neppers.
Ze zeggen op hun website: "Australia's Official Dictionary: The Macquarie Concise Dictionary describes "Ugg Boot" as follows – “ug boot / Australian 100% merino sheepskin lined boot. Also called ugh boot , ugg boot”. So, "UGG" is not a brand name in Australia, but an age old generic term for this style of Australian Made sheepskin boot."

M.a.w.: ze maken laarzen die van 100% schaapsleder zij. En die noem je in Australië een ug laars. Ugg is geen merknaam in Australië, maar een laars die o.a. van schaapsleer is gemaakt.

Er staat ook een ander merkje op de achterzijde als je goed kijkt.

It already sounds to good to be through.....
pi_62669357
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef French het volgende:
neppers.
Ze zeggen op hun website: "Australia's Official Dictionary: The Macquarie Concise Dictionary describes "Ugg Boot" as follows – “ug boot / Australian 100% merino sheepskin lined boot. Also called ugh boot , ugg boot”. So, "UGG" is not a brand name in Australia, but an age old generic term for this style of Australian Made sheepskin boot."

M.a.w.: ze maken laarzen die van 100% schaapsleder zij. En die noem je in Australië een ugg laars. Ugg is geen merknaam in Australië, maar een laars die o.a. van schaapsleer is gemaakt.

Er staat ook een ander merkje op de achterzijde als je goed kijkt.

It already sounds to good to be through.....
Kijk dat dacht ik dus al, ik zag idd ook dat het merkje er anders uitzag! Bedankt voor je snelle antwoord .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:57:50 #207
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62671530
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef French het volgende:

[..]

Ja, die zwarte met drie lagen franjes....
Maar blokje? Krijg je die erbij? En is zo'n schoonmaakset van ongeveer 35 eurie wat?
Haha die idd! .

Nee, die krijg je er niet bij trouwens... Ik had hem gewoon thuis liggen nog!
En je kunt kijken of op Ebay zo'n set goedkoper is.
pi_62673792

Dees wil ik dus. Bij sheepskin gaat me dat inclusief verzenden 240 euro kosten. Maar daar kan dus nog belasting overheenkomen als ik geen mazzel heb. Ik ga maandag nog even bij een winkeltje in de buurt kijken waar ik ze ook zag staan (geen prijs zichtbaar door het raam). Ten eerste om de juiste maat te kiezen. Als ze onder de 300 blijven koop ik ze toch maar hier in de winkel. (koopt Nederlandse waar, zo helpt men elkaar) Als ze duurder zijn dan heb ik ook weer schijt aan die fijne regel en waag ik de gok....
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:30:27 #209
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62673859
Dat is idd het risico, als je echt pech heb moet je 40% over het bedrag betalen... Dat is 96 euro in jouw geval dan en dan is het echt balen .
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:31:30 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62673890
Die Ugg Raya heb ik voor mijn buurmeisje meegenomen uit NY. Chocolate kleur dan. Daar 350 dollar. Omgerekend 250 euro.
Voor mijzelf de Classic Cardy die met die knoopjes. En voor een andere vriendin de Metallic Pewter.
Ik had er wel meer willen kopen maar ja....
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:33:19 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62673932
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Damn deze moet ik hebben
[ afbeelding ]

Is size 9 maat 40?? En hoe vallen ze dan?
Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.
pi_62674245
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef Nantes het volgende:
Dat is idd het risico, als je echt pech heb moet je 40% over het bedrag betalen... Dat is 96 euro in jouw geval dan en dan is het echt balen .
Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.
pi_62675075
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.
Ugg outlet??wtf! Waar??
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:24:29 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62675160
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:19 schreef French het volgende:

[..]

Ugg outlet??wtf! Waar??
new york (sorry, niet bepaald om de hoek)
De 'gewone' uggs werden daar overigens niet verkocht. Maar die met die hak heb ik wel gezien volgens mij.
In ieder geval een gehakte ugg.
pi_62675410
New York dus.... Dacht al, waarom weet ik dit niet! Niet bepaald om de hoek en ik heb er ook geen suikertante wonen die wat op zou kunnen sturen. Helaas.

Gehakte Ugg
pi_62675938
Nice boots, conleche! Ik vind de niet-sneeuwlaarzen van Ugg allemaal echt mooi. En ik twijfel of ik niet een paar wel-sneeuwlaarzen zal kopen. Of van die gebreide
pi_62680001
Ik heb ook van die gevallen. Alleen probleem is beetje dat daar waar de druk van m'n voet op de zool komt, de wol helemaal plat en aan elkaar geplakt is (zweetvoeten mss ). Iemand een idee om dit weer ok te krijgen en tegen te gaan?
  zondag 26 oktober 2008 @ 07:59:09 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62681682
die gebreide zijn en ze zitten heerlijk!
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:47:39 #219
11458 ivetje
pi_62683164
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef French het volgende:
neppers.
Het zijn geen nepperds hoor!! Deze zijn alleen niet van het merk ugg australia maar van Jumbo ugg. Die maken zo ongeveer nog betere laarzen dan ugg australia. Als het je niet om het merk ugg australia gaat kan je beter de jumbo bestellen, die schijnen lekkerder te zitten nog Helemaal geen nep dus, alleen een ander merk uggs.
To infinity…and beyond!
pi_62683484
Neppers dus in de zin van dat ze niet verbonden zijn aan het merk Ugg.
@ Ivetje: wel goede aanvulling
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:13:19 #221
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62686016
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.
Dat was ik even vergeten! Maar dat is dan idd wel weer zo .
pi_62687143
Ik vind die Minnetonka-versie stiekem wel mooier. Voor zover je van 'mooi' kan spreken bij dit soort schoeisel natuurlijk.

pi_62687158
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 07:59 schreef amaranta het volgende:
die gebreide zijn en ze zitten heerlijk!
En dan dat onderschrift erbij
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:23:22 #224
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62687757
Voor de mensen die niet kunnen kiezen .

zondag 26 oktober 2008 @ 14:35:28 #225
11458 ivetje
pi_62688049
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef French het volgende:
Neppers dus in de zin van dat ze niet verbonden zijn aan het merk Ugg.
@ Ivetje: wel goede aanvulling
Niet verbonden aan het merk ugg australia Wel aan ugg, want dat is een soort laars

Hoe je het wol op de zool weer goed kan krijgen...niet eigenlijk. Als dat eenmaal plat gedrukt is krijg je dat nooit meer zo fluffy als voorheen helaas. Maar dat gebeurt nou eenmaal bij alle uggs. Hoort bij het inlopen zeg maar

Die ugg met hak (Tess geloof ik) staat hier bij de winkel ook Alleen zo ongelooflijk duur...en ik mag geen uggs meer kopen van mijn vriend. Heel jammer, want ze zouden perfect staan onder mijn wijde 70's spijkerbroek die ik afgelopen week heb gekocht
Vind zelf de Cargo III in leer/suede geweldig!! Maar die is 330 euro ofzo, dus dat zit er voorlopig ook niet in.

Collega van me heeft overigens de Gisella, en die vind ik er IRL lelijk uit zien. Hele rare, lelijke sleehak heeft die. Ziet er niet mooi uit, en ik vind enkellaarsjes afschuwelijk. Maar dat is gewoon mijn smaak

[ Bericht 19% gewijzigd door ivetje op 26-10-2008 14:42:59 ]
To infinity…and beyond!
pi_62696029
@ Ivetje: jemig, een echte kenner! Misschien moet je juist in deze tijd eens gaan denken aan aandelen in Ugg Australia! Volgens mij legt dat geen windeieren als ik alle posts zo lees.
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:07:22 #227
11458 ivetje
pi_62696826
Haha, als ik al geld voor aandelen had zou ik dat eerder aan uggs uitgeven denk ik En een kenner wil ik mezelf nog niet meteen noemen, heb me er een beetje in verdiept en ben idd een groot ugg-fan.
To infinity…and beyond!
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:40:07 #228
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62697823
Weet iemand wat ze bedoelen met Each Add'l $25 add $20 ?? Bij een bedrag boven de 201 dollar zijn dat de verzendkosten...
In me Burberry......
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:50:13 #229
11458 ivetje
pi_62698156
Zie het ook staan bij uggaustralia.com
Heb het even getest, bij een bestelling van $275 is het $160 verzendkosten. Bij $300 is het $180 verzendkosten. Bij $325 betaal je $200 verzendkosten. Denk dus dat het is zoals ik al dacht. Voor elke $25 meer betaal je $20 verzendkosten meer.
To infinity…and beyond!
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:23:46 #230
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62699206
Daar zag ik het idd ook Hmmmm, dan kan ik beter alleen bestellen. Ik en mn buuf wilden namelijk samen bestellen maar dat zijn de verzendkosten veel hoger. Alleen nu 100 dollar (al kan ik dan beter via victoria secret bestellen, dan zijn de verzendkosten 46,99 normale snelheid).

Thnx!
In me Burberry......
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:28:57 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62699373
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

En dan dat onderschrift erbij
ja maar bijna al mn posts zijn gejokt, deze waar volledig op waarheid berust
pi_62702793
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja maar bijna al mn posts zijn gejokt, deze waar volledig op waarheid berust
gelukkig maar

Ik zie die baroque's op www.trendylaarzen.nl staan, met verzendkosten komen ze op ¤187,95. Ik denk niet dat ik in het buitenland goedkoper uit zou zijn?
pi_62727870
Ik ben ook even benieuwd hoe de cardy's zijn. Qua maat, comfort, en of ze echt (in het echie) ook zo leuk zijn. Iemand ervaring?
pi_62728376
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.

pi_62728676
O, wat een lást!
Ik wil ze nu ook!
pi_62728906
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
O, wat een lást!
Ik wil ze nu ook!
Sowwy En ik heb er natuurlijk nog geen hele einden op gelopen, maar voor hakken lopen ze prima!!
pi_62729604
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Sowwy En ik heb er natuurlijk nog geen hele einden op gelopen, maar voor hakken lopen ze prima!!
O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!
Ik zie ze al ergens voor $200
Maar goed, dat is uit de VS, excl. verzendkosten. Maar misschien is dat nog goedkoper dan in Nl, bij de Betsy Palmer sla ik altijd steil achterover van de prijzen...
pi_62729700
Vet Wat kosten die dingen? Of moet je er een lening voor afsluiten?
pi_62729725
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!
Ik zie ze al ergens voor $200
Maar goed, dat is uit de VS, excl. verzendkosten. Maar misschien is dat nog goedkoper dan in Nl, bij de Betsy Palmer sla ik altijd steil achterover van de prijzen...
Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).

Waar zag je dat?? (heel misschien nog een ander paar als ik zoet ben in de toekomst en deze bevallen)
pi_62729946
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).

Waar zag je dat?? (heel misschien nog een ander paar als ik zoet ben in de toekomst en deze bevallen)
pi_62734573

dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:49:14 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62740793
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.

[ afbeelding ]
Dat klopt!
Ik moest voor mijn buurmeisje een maat 6 meenemen uit USA en die was uitverkocht, en heb toen maar 6,5 meegenomen. En dat is maar goed ook want die past nét.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:50:47 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62740811
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:19 schreef French het volgende:
Ik ben ook even benieuwd hoe de cardy's zijn. Qua maat, comfort, en of ze echt (in het echie) ook zo leuk zijn. Iemand ervaring?
Ze zijn super en zitten super heerlijk.
Ik draag er wel sokken in overigens. Zonder sokken gaan mn voetjes erg snel zweten en dat vind ik persoonlijk een beetje smerig.
En ik wilde de grijze maar die waren uitverkocht en nu heb ik de lichtbruine (weet ik veel hoe die kleur heet) en ik krijg overal waar ik kom complimentjes.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:52:56 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62740833
pi_62742492
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]
Oh mijn god wat zijn die mooi.
Stommerd.
Ik heb een jaar geleden eindelijk al mijn hakken de deur uit gedaan omdat ik mag niet meer op hakken kan en mag lopen. Dus ik kwam in het UGGS topic kijken omdat ik laarzen wil en nu zie ik die. En ik wil ze!
Zou het heel stom zijn als ik die koop om ze alleen te dragen als ik met mijn voetjes op de bank zit?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:45:13 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62742792
MinderMutsig. Ik zou het zonde van je geld vinden als je ze alleen maar zou gebruiken om op de bank te zitten.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:47:37 #247
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62742847
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:52 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ik ook nog .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62743142
Crisis wat een geile laarzen Conleche Lopen ze echt zoveel goddelijker dan de gemiddelde cheap ass haklaars? En hoeveel kostten ze?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2008 09:58:12 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:00:51 #249
11458 ivetje
pi_62743225
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

En ik wilde de grijze maar die waren uitverkocht en nu heb ik de lichtbruine (weet ik veel hoe die kleur heet) en ik krijg overal waar ik kom complimentjes.
Die bruine is de kleur Oatmeal Hoe valt de cardy? Heb nu nl. iemand die een maat 40 verkoopt in die kleur. Ik wil nog zo'n paar, maar heb altijd maat 41 van al mijn uggs. Hoewel...waarschijnlijk mag ik ze toch niet kopen van mijn vriend Ik kan ze ook voor mijn verjaardag vragen aan hem natuurlijk
To infinity…and beyond!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:02:33 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62743261
Hij valt goed. Alleen zakt hij een beetje af, maar ik heb vrij dunne kuiten ook.
Daarnaast denk ik ook wel dat ze 'uitrekken' omdat ik ze ook over mn broeken heendraag.

Wat betreft maat, ik heb nu maat 38 aan en hij zit een tikkeltje ruim, maar een maat kleiner zat nét te strak.
pi_62744735
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef amaranta het volgende:
MinderMutsig. Ik zou het zonde van je geld vinden als je ze alleen maar zou gebruiken om op de bank te zitten.
Was een grapje. Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:00:58 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62744848
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Was een grapje. Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
Gelukkig maar.
Je hebt namelijk 'halve zolen' die het wel zou doen.
Zo was ik laatst op een verjaardag met een muts met een of andere spuuglelijk cristiadiorlschoenen waar ze niet op kon lopen. Maar ze zaten zogenaamd heel erg lekker.
Uhuh. Ja ja.
pi_62752548
Wat me opvalt als ik meiden met Uggs zie lopen is dat ze vaak iets naast de zool lopen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:53:31 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62756122
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef schatje het volgende:
Wat me opvalt als ik meiden met Uggs zie lopen is dat ze vaak iets naast de zool lopen.
Volgens mij zijn dat meisjes op nep uggs. Daar had ik het laatst ook met iemand over.
pi_62756918
Ik denk dat ik voor de Uggs Cargo ga of toch maar de Langley??

Nu heb ik normaal maat 39, kan ik die maat dan ook voor deze laars aanhouden? Ik neem aan dat dit type laars niet uitloopt?
pi_62757040
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:52 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Echt SUPER!

Maar hoe vallen ze nou precies qua maat? Ik heb normaal gesproken 39 met laarzen, soms 38. Ik heb ze nog niet in de winkels gezien (ivm eventueel passen). Welke maat kan ik het beste nemen?

PS: ik vind dat zakken niet eens zo storend, maakt het wat minder stijf juist!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:46:45 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62757597
Ik denk gewoon je eigen maat Ik heb normaal maat 38 en heb nu ook maat 38 aan.
Kun je ze neit ergens passen? Ik weet dat ze in december weer te koop zijn in Nederland.
pi_62758837
Ik zie ze nergens.... Wil ze bestellen bij trendylaarzen.nl, ik heb daar ook mijn classics gekocht. Goede service vond ik
pi_62759441
Waarom is er zo'n run op die dingen? Zitten ze echt zo goddelijk?
pi_62760719
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Thuis op de bank mooi zijn is hééééél belangrijk hoor. Bovendien moeten we de economie in deze tijden draaiende houden, daar ben ik altijd heel solidair mee!
pi_62762480
Dit kan toch niet echt zijn lijkt me, voor die prijs

http://uggdiscount.come2me.nl/814833/Ugg-classic-tall-black
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:48:16 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62763387
snel bestellen dan!
pi_62763514
Weet je nog toen de dollar heel laag stond?

Dat is nu niet meer zo.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:53:08 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62763583
denk je dat die vrouw een vracht uggs heeft meegenomen uit amerika?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:53:42 #265
11458 ivetje
pi_62763606
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn lijkt me, voor die prijs

http://uggdiscount.come2me.nl/814833/Ugg-classic-tall-black
Deze zijn nep, er zit een stickertje met de maat op de onderkant. Dat doet ugg zelf nooit En ik blijf het zeggen, als de prijs te mooi is om waar te zijn is dat meestal ook zo. Hierbij dus ook weer

Dat naast de zool lopen gebeurt trouwens meestal bij neppe (lees:goedkope) uggs. Die van 8 euro bij kruidvat van laatst dus. Daar ga je heel snel naast lopen, omdat die totaal geen stevigheid geven aan de enkels en zolen. Buiten dat het lelijk is, is het dus ook heel slecht voor je voeten. Ik geef liever veel geld uit voor goede schoenen. Zeker omdat ik bij mijn werk de hele dag sta. Dat kan ik makkelijk op mijn uggs gelukkig

Overigens ben ik ook om wat betreft de cardy. Ik wil ze!! Krijg ze van mijn vriend voor mijn verjaardag. Wil ze in het zwart of de kleur stout (beetje rood/bruin). Kon ze nu krijgen via de hyves in maat 40 in de kleur oatmeal, maar ik heb al een paar uggs in de kleur sand en dat lijkt erg op elkaar. Heb liever verschillende kleuren uggs Nog even geduld hebben dus. Ben in februari pas jarig dus heb nog ff
To infinity…and beyond!
pi_62763655
Jemig.... Zijn het echte? Ze zeggen wel te leveren met certificaten.....
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:55:31 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62763675
maar ik vertrouw het niet...
allemaal 'geleende' foto's
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:03:50 #268
11458 ivetje
pi_62763975
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef French het volgende:
Jemig.... Zijn het echte? Ze zeggen wel te leveren met certificaten.....
Nog een ding om recht te zetten. Ugg australia heeft geen certificaten. Wat er met die term bedoelt wordt is een stukje papier wat in de doos zit waarop je wordt gefeliciteerd met je aankoop en een ander foldertje waarin staat hoe je je uggs het beste kan verzorgen. Dit noemt iedereen certificaten en er wordt nogal veel waarde gehecht aan een papiertje wat echt onwijs makkelijk is na te maken. Trap dus niet in die onzin van certificaten. Ik heb uggs besteld bij uggaustralia.com en in die doos zaten die "certificaten" niet eens. Zoveel waarde hechten ze er daar dus zelf aan
To infinity…and beyond!
pi_62764027
ja, ik ook niet... Ik vind het ook raar dat je 'zo' geld moet overmaken. Lijkt op een 'van de vrachtwagen gevallen' lading Ugg's oid. Ze zijn wel cheap
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:13:21 #270
11458 ivetje
pi_62764385
Het is ook nog eens een gratis website...niet daar bestellen dus. Of je moet opgelicht willen worden
To infinity…and beyond!
pi_62769274
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef ivetje het volgende:

[..]

Overigens ben ik ook om wat betreft de cardy. Ik wil ze!! Krijg ze van mijn vriend voor mijn verjaardag. Wil ze in het zwart of de kleur stout (beetje rood/bruin). Kon ze nu krijgen via de hyves in maat 40 in de kleur oatmeal, maar ik heb al een paar uggs in de kleur sand en dat lijkt erg op elkaar. Heb liever verschillende kleuren uggs Nog even geduld hebben dus. Ben in februari pas jarig dus heb nog ff
Ik in januari, dus ik kan ze iets eerder voor mijn verjaardag vragen Maar leuk zijn de cardy's he Nog bedankt voor het achterhalen van die informatie laatst
pi_62772272
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef ivetje het volgende:
Het is ook nog eens een gratis website...niet daar bestellen dus. Of je moet opgelicht willen worden
Dat is dus echt onzin, niet elke gratis website is oplichterij *spreekt uit ervaring*.
pi_62774650
ivetje heeft wel gelijk... Ik heb even gegoogled (jezus, hoe spel je dat nou weer...) en stuitte hierop:

http://www.uggsuitamerika.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=25

Misschien is niet elke gratis site oplichterij, maar het is wel iets om je vraagtekens bij te zetten. Als er een site zou opduiken met Dior schoenen voor 100 eurie, heb ik daar ook mijn vraagtekens bij. En misschien zijn ze niet nep, maar dan vraag ik me af hoe de verkoper er aan gekomen is.
pi_62774905
Wat bedoel je met "gratis" site? De link hierboven, daar staan mijn nieuwe laarzen ook, maar dan 70 euro duurder dan gewoon in de winkel, terwijl ze claimen dat je 21 euro bespaard.
pi_62776152
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Wat bedoel je met "gratis" site? De link hierboven, daar staan mijn nieuwe laarzen ook, maar dan 70 euro duurder dan gewoon in de winkel, terwijl ze claimen dat je 21 euro bespaard.
Dat er niet betaald wordt voor hosting oid, denk ik.
pi_62778938
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Idd, dat je niet aangesloten bent bij een hostingbedrijf. Net zoiets als punt.nl Kan je gratis een weblog opzetten. Dat heb je ook met dit soort dingen.
pi_62783601
Fijn dat er op al mijn vragen gereageerd wordt
pi_62784113
bij dezen: Ze zitten zo goddelijk!
pi_62784928
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef heaven7 het volgende:
Fijn dat er op al mijn vragen gereageerd wordt

Ik vond het een beetje vage vraag. Er kletsen heel wat mensen een topic vol over Uggs, denk niet dat ze dat zouden doen als het rot schoenen waren. Ik tenminste niet.
pi_62786091
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef French het volgende:
ivetje heeft wel gelijk... Ik heb even gegoogled (jezus, hoe spel je dat nou weer...) en stuitte hierop:

http://www.uggsuitamerika.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=25

Misschien is niet elke gratis site oplichterij, maar het is wel iets om je vraagtekens bij te zetten. Als er een site zou opduiken met Dior schoenen voor 100 eurie, heb ik daar ook mijn vraagtekens bij. En misschien zijn ze niet nep, maar dan vraag ik me af hoe de verkoper er aan gekomen is.
Ik zeg ook nergens dat ze geen gelijk heeft Ik zeg alleen dat wanneer een site gratis is het niet meteen betekend dat het 'oplichterij' is. Overigens zou ik nooit via zo'n malafide website bestellen, gratis of niet.
pi_62786974
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje vage vraag. Er kletsen heel wat mensen een topic vol over Uggs, denk niet dat ze dat zouden doen als het rot schoenen waren. Ik tenminste niet.
Imo is er een behoorlijke marge tussen 'rot schoenen', 'prima schoenen' en 'goddelijke schoenen' Om lekker zittende schoenen te kopen hoef je geen ¤300,- te lappen dus vroeg ik me af wat er nou werkelijk zo bijzonder aan is eigenlijk.
pi_62787251
Nou ze lopen goddelijk.
pi_62787559
Bedankt voor de verhelderende uitleg
pi_62787714
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de verhelderende uitleg

Ja maar hoe kan ik het voor je verhelderen? Het is een gevoel wat niet echt goed te omschrijven is. Ze lopen gewoon super lekker, ik wil ze niet eens uit doen als ik thuis ben zo lekker zitten ze. Ik wil er nog een paar honderd van kopen, als ik rijk zou zijn....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:43:23 #285
78780 deedeetee
pi_62787915
Nou eerlijk gezegd vind ik Wolky beter zitten hoor. Zó geweldig vind ik mijn uggs nu ook weer niet lopen. Als ik de voering plat heb gelopen leg ik er dan ook een wolky binnenzool in.
pi_62788085
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:35 schreef bibi het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan ik het voor je verhelderen? Het is een gevoel wat niet echt goed te omschrijven is. Ze lopen gewoon super lekker, ik wil ze niet eens uit doen als ik thuis ben zo lekker zitten ze. Ik wil er nog een paar honderd van kopen, als ik rijk zou zijn....
Nja, kwaliteit? Warmte? (Ik woon in Zweden), waterdoorlatend etc
pi_62788485
Als ik in Zweden zou wonen (ik ben er nooit geweest maar het schijnt er kouder te zijn dan hier) zou ik er zelfs mee slapen. Alleen wil je soms wat eleganters aan dan sneeuwbootsachtige dingen, maar die zitten wel iets minder goddelijk dan Ugg's.

@Deedeetee: wat is wolky?
pi_62790882
@ French, hoelang duurde het bij jou voordat jij je uggs binnenhad van trendylaarzen.nl ? Ik wacht namelijk al een heel tijdje... nu 3,5 week ...

Groetjes
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:19:05 #289
78780 deedeetee
pi_62794036
Wolky is een merk wolkyshop

Ik heb o.a deze en hoewel ik normaal niet op een hakje uit de voeten kan gaat het hier prima mee. Voor het eerst in jaren dat ik weer op iets leuks met hak kan lopen.

pi_62795759
@daisy20, ik heb ze pas 1 week geleden besteld, dus dat weet ik niet. 3,5 week.... zuur he
pi_62802223
Ja inderdaad, maar ik dacht dat je ze daar vaker had besteld....

Nou ja ik wacht af Hoop dat ze nog wel komen deze winter hahah!
pi_62802700
Nooit gedacht dat ik hier zou posten! Maar! Mijn vriendin is op zoek naar de de nieuwe Ugg Kensington. Hier in NL ruim 250 euro volgens mij.....

Zij heeft al zitten zoeken om deze in Amerika te kopen maar kan ze niet vinden online. Kan iemand mijn vriendin helpen met waar in Amerika je deze kan kopen? Misschien heten ze daar wel anders.

Gaat om deze
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:07:32 #293
11458 ivetje
pi_62805622
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 07:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat is dus echt onzin, niet elke gratis website is oplichterij *spreekt uit ervaring*.
Je hoort mij nergens zeggen dat alle gratis websites oplichters zijn, maar ik heb me een beetje verdiept in de uggs en de websites die ze verkopen en 9 van de 10 keer is het toch wel zo helaas. Ik waarschuw alleen mensen dat ze uit moeten kijken met dit soort dingen. Als je genoeg geld hebt om uggs te importeren kunnen die paar euro per maand voor een website er ook wel vanaf lijkt me. Zo op het oog ziet het er allemaal prima uit, de prijzen hoog. De nightfall voor 310 ipv 330. Daar win je toch niets op? Dan kan je ze beter via de officiële website bestellen uit amerika, ben je goedkoper uit. Er gaat overal maar 20 euro af. En de cardy is 185 euro terwijl die in de winkel 150 is. Daarnaast zijn ze geen officieel verkooppunt, de enige officiele webwinkel in nederland is www.assem.nl Die staan geregistreerd bij ugg australia, alle andere webwinkels niet.

[ Bericht 27% gewijzigd door ivetje op 30-10-2008 11:13:07 ]
To infinity…and beyond!
pi_62805661
Ik-wil-mijn-cardy's!!!

(maar ik moet nog zeker een week wachten tot ik ze binnen heb )
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:17:29 #295
11458 ivetje
pi_62805922
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef BlackRhino het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou posten! Maar! Mijn vriendin is op zoek naar de de nieuwe Ugg Kensington. Hier in NL ruim 250 euro volgens mij.....

Zij heeft al zitten zoeken om deze in Amerika te kopen maar kan ze niet vinden online. Kan iemand mijn vriendin helpen met waar in Amerika je deze kan kopen? Misschien heten ze daar wel anders.

Gaat om deze
Ik kan ze zo ook nergens vinden...uggaustralia.com heeft ze niet en cozyboots ook niet. Victoriassecret kom ik nu even niet op, je zou kunnen kijken bij bootbarn.com
To infinity…and beyond!
pi_62805938
ik heb een vraagje, bestellen jullie die UGGs uit Australië nou, omdat het goedkoper is (prijs Ugg + transportkosten) of omdat sommige modellen in NL niet verkrijgbaar zijn? want als ik die transportkosten enzo zie.. ik word er helemaal dizzy van.

[ Bericht 3% gewijzigd door denizi op 30-10-2008 11:24:47 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:22:06 #297
11458 ivetje
pi_62806062
Ik hb de nightfall daar besteld, omdat het goedkoper was. De dollar stond destijd op 1,59 Dat heeft me uiteindelijk 90 euro gescheelt met hier. En ze waren toen nog niet hier te krijgen, dus dat was ook erg leuk. De rest heb ik gewoon hier gehaald, maar voor de cardy houdt ik de website wel in de gaten. Die zijn hier weer niet te krijgen, dus dan is de site weer handig. De bezorgkosten zijn idd hoor, maar bij duurdere uggs ben je dan alsnog goedkoper uit meestal.
To infinity…and beyond!
pi_62806550
Ik moet vaker zeuren want krijg net bericht dat mijn Cardy's zijn verzonden! Uiterlijk morgen heb ik ze
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:50:32 #299
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62808350
Ik heb ook even zitten berekenen voor deze (maar dan in het zwart):

en uiteindelijk ben ik uit Amerika maar 2 tientjes goedkoper uit, 50 euro invoerkosten meegerekend.

Die website uggsuitamerika.nl staat op de Ugsshyve bekend als betrouwbaar. Daar zijn de mijne 260 en ze zitten in Rdam, kan ze daar dan eventueel ook ophalen.

Oja, ik heb ooit een leren Ugg gezien met een rits achter, weet iemand welk model dat is? Kan m namelijk niet meer terugvinden.
In me Burberry......
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:14:33 #300
11458 ivetje
pi_62809061
Via uggsuitamerika.nl ben je ook maar 20 euro goedkoper uit, dus dat is het ook niet waard denk ik hoor. Je weet dan toch nooit waar ze vandaan komen. Zou ze dan gewoon in de winkel halen. In rotterdam zit van den assem, die zal ze wel op voorraad hebben. Daar kan je ze ook in de webwinkel bestellen btw. www.assem.nl

Die met rits, was dat niet de knightsbridge?
[img]http://www.footnotesonline.com/footnotes/assets/product_images/Ugg-knightsbridge-blk-325.jpg[/img

Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?

[ Bericht 27% gewijzigd door ivetje op 30-10-2008 13:20:32 ]
To infinity…and beyond!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:31:16 #301
78780 deedeetee
pi_62809536
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef ivetje het volgende:

Die met rits, was dat niet de knightsbridge?

Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')