Was een grapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef amaranta het volgende:
MinderMutsig. Ik zou het zonde van je geld vinden als je ze alleen maar zou gebruiken om op de bank te zitten.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was een grapje.Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
Volgens mij zijn dat meisjes op nep uggs. Daar had ik het laatst ook met iemand over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef schatje het volgende:
Wat me opvalt als ik meiden met Uggs zie lopen is dat ze vaak iets naast de zool lopen.
Echt SUPER!quote:
Thuis op de bank mooi zijn is hééééél belangrijk hoor. Bovendien moeten we de economie in deze tijden draaiende houden, daar ben ik altijd heel solidair mee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was een grapje.Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
Deze zijn nep, er zit een stickertje met de maat op de onderkant. Dat doet ugg zelf nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn lijkt me, voor die prijs
http://uggdiscount.come2me.nl/814833/Ugg-classic-tall-black
Nog een ding om recht te zetten. Ugg australia heeft geen certificaten. Wat er met die term bedoelt wordt is een stukje papier wat in de doos zit waarop je wordt gefeliciteerd met je aankoop en een ander foldertje waarin staat hoe je je uggs het beste kan verzorgen. Dit noemt iedereen certificaten en er wordt nogal veel waarde gehecht aan een papiertje wat echt onwijs makkelijk is na te maken. Trap dus niet in die onzin van certificaten. Ik heb uggs besteld bij uggaustralia.com en in die doos zaten die "certificaten" niet eens. Zoveel waarde hechten ze er daar dus zelf aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef French het volgende:
Jemig.... Zijn het echte?Ze zeggen wel te leveren met certificaten.....
Ik in januari, dus ik kan ze iets eerder voor mijn verjaardag vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook om wat betreft de cardy. Ik wil ze!! Krijg ze van mijn vriend voor mijn verjaardag. Wil ze in het zwart of de kleur stout (beetje rood/bruin). Kon ze nu krijgen via de hyves in maat 40 in de kleur oatmeal, maar ik heb al een paar uggs in de kleur sand en dat lijkt erg op elkaar. Heb liever verschillende kleuren uggsNog even geduld hebben dus. Ben in februari pas jarig dus heb nog ff
Dat is dus echt onzin, niet elke gratis website is oplichterij *spreekt uit ervaring*.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef ivetje het volgende:
Het is ook nog eens een gratis website...niet daar bestellen dus. Of je moet opgelicht willen worden
Dat er niet betaald wordt voor hosting oid, denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Wat bedoel je met "gratis" site? De link hierboven, daar staan mijn nieuwe laarzen ook, maar dan 70 euro duurder dan gewoon in de winkel, terwijl ze claimen dat je 21 euro bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |