Nee, ik heb ze niet daar besteldquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef ivetje het volgende:
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. VaagMaar heb jij ze daar toen ook besteld?
Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal
[ afbeelding ]
-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
A note about size variationsquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com
I want that one:
[ afbeelding ]
Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
thanxquote:
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef ivetje het volgende:
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 opKomt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
Zie het ja, komt nog eens 100 dollar bijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
Deze zijn ook mooiquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.quote:
Bovenste vind ik ook erg mooi ja!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
Wow! Deze zijn wel heel gaaf! En omgerekend dus maar 165 euro! Maar goed, ik heb wel even geduld, in oktober naar de VS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffelsquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef ivetje het volgende:
Die gebreide vind ik echt heel lelijkMaar zo heeft ieder z'n smaak.
Dat zijn USD. En vind dat toch best veel. Heb al 2 websites gevonden die goedkoper zijn. De laarzen zelf zijn overal even duur, dus dat maakt het verschil niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellenWeet je zeker of het past en ben je goedkoop uit.
Is een optie inderdaad. Aan de andere kant denk ik ze ook echt wel weer kwijt te raken voor dit bedrag. 200 dollar is uiteindelijk toch maar 125 euro, dus dat moet gewoon lukken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.
Da's ook weer zo ja. Ben ze ook nog nooit tegen gekomenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...
Juist daarom zitten ze zo lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:18 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffels
Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
De uggs die ik wil zijn via Ebay hartstikke duur. Betaal daar zo 300 euro. En dan hebben ze ze bijna niet in mijn maatGa denk ik voor die sheepskinshoes. Komt 40 dollar bij voor shipping.
mag ik vragen bij welke verkoper?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.
En als je gaat bieden? Dat kan een hoop schelen uiteindelijk.
Ik heb gewoon de "normale" besteld. Die zijn omgerekend 100 euro.
Deze dus
Binnen een week had ik ze in huis![]()
en betaald met Paypall.
Nu wacht ik op Ed Hardy spulletjes.
Dank uquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Victoria's Secret is 100% betrouwbaar, zeer bekend Amerikaans lingeriemerk. Daar hebben ze ook Uggs.
http://www.victoriassecret.com
Ik vind het niet erg dat iedereen er inmiddels mee loopt hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus jij draagt ze alleen omdat ze zogenaamd als statussymbool fungeren? Ik proef uit je post dat je het eigenlijk niet zo leuk vindt dat "gewone studentes" ze nu ook al dragen.
Ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden, of het nou een statussymbool is of niet.
Ja hier is nu weer terug in Nederland. Tot nu toe heb ik hier niemand ermee gezien behalve mn nicht. Zelfs in de stad (Maastricht) heb ik niemand ermee zien lopen. En aangezien ik ze zoveel gezien heb daar kijk ik altijd even of er Ugg achter opstaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
En waar is hier? Nederland? Ik zie ze namelijk al massaal hierKomt misschien ook omdat ik er echt op let. Kijk ook altijd even om of iemand de "echte" heeft hihi. Echt heel erg eigenlijk. Vind het ook vreselijk als ik ze een dag niet aan heb en zie mensen die ze wel aan hebben
Wordt dan toch een beetje jaloers en baal ervan dat ik ze dan niet aan heb. Maar goed, in de zomer ga ik er echt niet mee lopen hoor. Valt me alleen wel op dat steeds meer "gewone" mensen ze dragen. Vel studentes enzo zie ik er tegenwoordig mee. Terwijl het in het begin toch een soort statussymbool was naar mijn idee. Laarzen van 300 euro vind ik iig niet iets voor jan en alleman
Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:50 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik kijk dus ook achterom. Vind dat zelf best erg, maar ik heb in 2005 ooit nepperds gekocht. Kon toen geen echte betalen en wilde die wel heel graag. Vandaar ook dat "statussymbool" idee. Het was iets wat je niet zomaar kocht. Keek toen ook altijd al of iemand echte had of niet. En dat is dus zo gebleven. Denk ook dat ik daarom een beetje dat jaloerse gevoel heb als ik ze zelf niet aan heb. Ben er nu toch wel trots op dat ik na 2 jaar denken ze heb gekocht van mijn 1e salaris
10 maanden is echt lang zeg! Lees ook veel verhalen van mensen die uggs besteld hebben via sheepskinshoes en die hebben ze dan niet op voorraad. Komen pas in augustus ofzo. Lekker allemaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maandenIk heb zelfs enkele jongens ermee zien lopen, maar dat vind ik toch wel gay.
Vriendin van me heeft de sunburst en die kwam weer wel uit Chinaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Er is een verschil met welk model je hebt Ivetje. Ik heb de Classic Tall Boot en die is made in China. Wat ik begrepen heb geldt dit NIET voor de nieuwere modellen
Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:16 schreef ivetje het volgende:
Nu lees ik op hyves (ja...er is een uggs-hyves) dat mensen ze in de wasmachine gooien. Maar ik vertrouw dat niet helemaal. Heeft iemand dat hier ook ooit gedaan toevallig?
De website van ugg zelf geeft weer aan dat ze niet in de wasmachine mogenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!
OMG! Deze zijn echt geweldig!! Maar waar op Ebay? Heb alleen een zwarte variant gevonden, US maat 7.5 maar hoeveel is dat nou in nl? Ik had een converter gevonden die zei dat het 38 was maar onder mijn Allstars staat b.v. 7 en dat is maat 40 (ik heb maat 40). Dus help! Welke maat heb ik nodig danquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Die laarzen durf ik zo niet te zeggen. Denk dat die wel redelijk normaal vallen. Die ik heb hebben allemaal bont en dan moet je een maatje kleiner nemen. Maar dat gaat voor die dus niet opquote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef heaven7 het volgende:
En hoe vallen ze dan? Want ik heb hier altijd maat 40
http://www.uggaustralia.nl/retailers.asp?provid=12quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef heaven7 het volgende:
Waar in Eindhoven vind je trouwens Uggs? Ff voor de maat.
Amerika is niet leuk, de dollar is een lachertjequote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat scheelt sowieso een hoopAmerika is leuk
Thanks voor de link. Ik ga wel gewoon even kijken en waag anders de gok. Op Marktplaats raak je ze toch ook wel voor 90 euro kwijt?
Dat viel hier wel weer mee helaas. Ze hadden uggs in de uitverkoop, maar mijn maat net niet. Wel maat 41, dus vriendin van me gebeld haha. Die had de sunburst voor 235 euroquote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat bedoel ik, de dollarNou dan wacht ik ff het mailtje over gratis verzenden en af en doe ik het gewoon
42 is idd minder ja
Aan de andere kant heb je ook wel veel vaak geluk met de uitverkoop of niet?
Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
De sizeconverter van Uggaustralia zelf lijkt me vrij handig om te gebruiken. Google en er zit een ontzettend verschil in qua converters.
[ afbeelding ]
Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.
Overigens ligt mijn pakket nu bij de douane, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik ze ga ontvangen. Op zich ook nog best snel gegaan.
Ja hè, scheelt best veel inderdaad per converter. Ik heb nu 7,5 besteld, dat komt om en nabij uit op 39.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!
Als ik schoenen uit Amerika bestel moet ik altijd size 6 hebben. Dat is maat 37. Als je dan sommige converters bekijkt dan scheelt dat echt qua converter.
Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef milagro het volgende:
Uggs besteld een week geleden en nu al binnen, geen extra kosten en ze zitten als gegoten dus ik ben helemaal
cozybootsdotcom, 65 dollar verzendkosten is pakkumbeet 42 euro , niet bepaald wènugquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef bibi het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?
Ik heb een speciaal wolwasprogramma en dat heb ik op 30 graden gezet.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:24 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik weet het...het zal ook wel allemaal goed komen maar ik durf echt niet. Heb je ze gewoon zo los erin gemikt of in een kussensloop ofzo? En ik heb wolwas koud/30 graden of 40 graden...welke moet ik dan nemen? Wil ze er nu eigenlijk wel inmikken.
Ik heb er zelf (nog) niet besteld, maar lees er wel goede berichten over! Het scheelt wel zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Frosting het volgende:
Wie heeft er eigenlijk al evaring met trendylaarzen.nl?
De nightfalls worden daar aangeboden voor 180, terwijl ik ze een tijdje geleden in de winkel zag staan vaan 280. Zijn de uggs bij trendylaarzen echt?
Uh, op elke straathoek bijna...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:48 schreef Erotica_ het volgende:
Zijn de UGG's ook verkrijgbaar in Nederland? Moest dit van een zus vragen.
329 voor een paar UGGs vind ik veel geld hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef Daisy20 het volgende:
Ik heb ze van de week besteld bij trendylaarzen.nl ik laat wel even weten hoe ze zijn als ik ze binnen hebin de winkel zijn die nightfall's zelfs 329!
Groetjes!
Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:59 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb de grijze Cardy's besteldbinnen 3 weken moet ik ze hebben... Kan niet wachten!!
Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
nog amzzel bij de douane, geen invoer hoeven betalen.
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregenDaar kan dus best nog een tijd overheen gaan, maar het kan idd ook dat je hem niet krijgt. Maar houdt er iig wel rekening mee dat je hem nog kan krijgen
Welke uggs heb je gekocht She?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,
@Heaven: Ik had USmail geloof ik?
gewoon de tall classics, sand.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Welke uggs heb je gekocht She?
Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
gewoon de tall classics, sand.
Ik heb een gebroken enkel en mijn banden gescheurd, en ben een notoire hakken draagster, ik moest als de sodemieter lage schoenen kopen van de orthopeed.
Vriendinnen zeiden dat Uggs liepen als wolkjes...ook al vind ik ze echt lelijk.
Ze hebben gelijk, ik heb het idee dat ik op zand loop. Zit geweldig, maar ik vind ze nog steeds een beetje lomp
Er zijn 100 verzendmethodes maar kan toch geen geschikte vinden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,
@Heaven: Ik had USmail geloof ik?
Tijdelijk, het mes gaat erin volgend jaar. Ik moet er NIET aan denken nooit meer hakken te mogen dragen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?
Ervaring !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Mogen ze in de was trouwens? Of verneuk ik dat suede ermee?
Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
https://www.cloggs.co.uk/page/sizehelp2
Voor maten
Misschien deze beter. http://www.uggstopuggbootsaustralia.com.au/Size_Chart.aspxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.
Dat hoeft helemaal niet hoor, scheelt echt per persoon. Ik heb de nightfall, sundance en classic tall en allemaal in maat 10 (oftewel 41) wat ik van al mijn schoenen heb. Ze zitten allemaal prima en er is er nog geen te groot. Ook niet na lang dragen. Niet alles loopt dus evenveel uit en het ligt ook echt aan je voeten hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Nantes het volgende:
Dus ik zou Uggs sowieso 1 maat kleiner nemen! Zeker omdat ze nog uitlopen, en dan was 38 voor mij echt te groot geweest en maat 37 juist goed.
Wat een onzin, het duurt helemaal neit lang bij ze. Bij de grens duurt het lang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef ivetje het volgende:
Koop niet via sheepskinshoes (slechte levering, duurt heel lang enzo en veel is niet op voorraad bij ze). Ga naar cozyboots.com, victoriassecret.com of gewoon via uggaustralia.com
Hoeveel was jij kwijt voor die verzending? Ik krijg dat namelijk niet te zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )
Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.
Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
Owh ja.. ik zie het hier staan.. thanksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Wordt berekend als je bestelling doet.
Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
Echt??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensenMaar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
Zijn ze echt zo besmettelijk??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee. Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:22 schreef French het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo besmettelijk??Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
Ja, die zwarte met drie lagen franjes....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:50 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meer.
Als het een beetje regent gaan de druppels er wel uit, maar soms zie je ze nog zitten en om dat te voorkomen kun je er met zo'n blokje overheen gaan. Zelf vind ik ze het beste om te dragen op een mooie dag zonder reden maar wel dat het koud is.
Zat zelf ook aan zwart te denken maar dan wil ik gaan voor die minnetonka's denk ik
Kijk dat dacht ik dus al, ik zag idd ook dat het merkje er anders uitzag! Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef French het volgende:
neppers.
Ze zeggen op hun website: "Australia's Official Dictionary: The Macquarie Concise Dictionary describes "Ugg Boot" as follows – “ug boot / Australian 100% merino sheepskin lined boot. Also called ugh boot , ugg boot”. So, "UGG" is not a brand name in Australia, but an age old generic term for this style of Australian Made sheepskin boot."
M.a.w.: ze maken laarzen die van 100% schaapsleder zij. En die noem je in Australië een ugg laars. Ugg is geen merknaam in Australië, maar een laars die o.a. van schaapsleer is gemaakt.
Er staat ook een ander merkje op de achterzijde als je goed kijkt.
It already sounds to good to be through.....
Haha die idd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef French het volgende:
[..]
Ja, die zwarte met drie lagen franjes....![]()
Maar blokje? Krijg je die erbij? En is zo'n schoonmaakset van ongeveer 35 eurie wat?
Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Damn deze moet ik hebben
[ afbeelding ]
Is size 9 maat 40?? En hoe vallen ze dan?
Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef Nantes het volgende:
Dat is idd het risico, als je echt pech heb moet je 40% over het bedrag betalen... Dat is 96 euro in jouw geval dan en dan is het echt balen.
Ugg outlet??wtf! Waar??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.
new york (sorry, niet bepaald om de hoek)quote:
Het zijn geen nepperds hoor!! Deze zijn alleen niet van het merk ugg australia maar van Jumbo ugg. Die maken zo ongeveer nog betere laarzen dan ugg australia. Als het je niet om het merk ugg australia gaat kan je beter de jumbo bestellen, die schijnen lekkerder te zitten nogquote:
Dat was ik even vergeten! Maar dat is dan idd wel weer zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.
En dan dat onderschrift erbijquote:Op zondag 26 oktober 2008 07:59 schreef amaranta het volgende:
die gebreide zijn![]()
![]()
en ze zitten heerlijk!
Niet verbonden aan het merk ugg australiaquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef French het volgende:
Neppers dus in de zin van dat ze niet verbonden zijn aan het merk Ugg.
@ Ivetje: wel goede aanvulling
gelukkig maarquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar bijna al mn posts zijn gejokt, deze waar volledig op waarheid berust
Sowwyquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
O, wat een lást!
Ik wil ze nu ook!
O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
SowwyEn ik heb er natuurlijk nog geen hele einden op gelopen, maar voor hakken lopen ze prima!!
Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!
Ik zie ze al ergens voor $200![]()
Maar goed, dat is uit de VS, excl. verzendkosten. Maar misschien is dat nog goedkoper dan in Nl, bij de Betsy Palmer sla ik altijd steil achterover van de prijzen...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).
Waar zag je dat?? (heel misschien nog een ander paar als ik zoet ben in de toekomst en deze bevallen)
Dat klopt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.
[ afbeelding ]
Ze zijn superquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:19 schreef French het volgende:
Ik ben ook even benieuwd hoe de cardy's zijn. Qua maat, comfort, en of ze echt (in het echie) ook zo leuk zijn.Iemand ervaring?
Oh mijn god wat zijn die mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ik ook nogquote:
Die bruine is de kleur Oatmealquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
En ik wilde de grijze maar die waren uitverkocht en nu heb ik de lichtbruine (weet ik veel hoe die kleur heet) en ik krijg overal waar ik kom complimentjes.
Was een grapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef amaranta het volgende:
MinderMutsig. Ik zou het zonde van je geld vinden als je ze alleen maar zou gebruiken om op de bank te zitten.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was een grapje.Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
Volgens mij zijn dat meisjes op nep uggs. Daar had ik het laatst ook met iemand over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef schatje het volgende:
Wat me opvalt als ik meiden met Uggs zie lopen is dat ze vaak iets naast de zool lopen.
Echt SUPER!quote:
Thuis op de bank mooi zijn is hééééél belangrijk hoor. Bovendien moeten we de economie in deze tijden draaiende houden, daar ben ik altijd heel solidair mee!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was een grapje.Ik ga geen 300 euro uitgeven voor schoenen waar ik niet eens op kan lopen.
Deze zijn nep, er zit een stickertje met de maat op de onderkant. Dat doet ugg zelf nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn lijkt me, voor die prijs
http://uggdiscount.come2me.nl/814833/Ugg-classic-tall-black
Nog een ding om recht te zetten. Ugg australia heeft geen certificaten. Wat er met die term bedoelt wordt is een stukje papier wat in de doos zit waarop je wordt gefeliciteerd met je aankoop en een ander foldertje waarin staat hoe je je uggs het beste kan verzorgen. Dit noemt iedereen certificaten en er wordt nogal veel waarde gehecht aan een papiertje wat echt onwijs makkelijk is na te maken. Trap dus niet in die onzin van certificaten. Ik heb uggs besteld bij uggaustralia.com en in die doos zaten die "certificaten" niet eens. Zoveel waarde hechten ze er daar dus zelf aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef French het volgende:
Jemig.... Zijn het echte?Ze zeggen wel te leveren met certificaten.....
Ik in januari, dus ik kan ze iets eerder voor mijn verjaardag vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook om wat betreft de cardy. Ik wil ze!! Krijg ze van mijn vriend voor mijn verjaardag. Wil ze in het zwart of de kleur stout (beetje rood/bruin). Kon ze nu krijgen via de hyves in maat 40 in de kleur oatmeal, maar ik heb al een paar uggs in de kleur sand en dat lijkt erg op elkaar. Heb liever verschillende kleuren uggsNog even geduld hebben dus. Ben in februari pas jarig dus heb nog ff
Dat is dus echt onzin, niet elke gratis website is oplichterij *spreekt uit ervaring*.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef ivetje het volgende:
Het is ook nog eens een gratis website...niet daar bestellen dus. Of je moet opgelicht willen worden
Dat er niet betaald wordt voor hosting oid, denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Wat bedoel je met "gratis" site? De link hierboven, daar staan mijn nieuwe laarzen ook, maar dan 70 euro duurder dan gewoon in de winkel, terwijl ze claimen dat je 21 euro bespaard.
Idd, dat je niet aangesloten bent bij een hostingbedrijf. Net zoiets als punt.nl Kan je gratis een weblog opzetten. Dat heb je ook met dit soort dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Wat bedoel je met "gratis" site? De link hierboven, daar staan mijn nieuwe laarzen ook, maar dan 70 euro duurder dan gewoon in de winkel, terwijl ze claimen dat je 21 euro bespaard.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef heaven7 het volgende:
Fijn dat er op al mijn vragen gereageerd wordt
Ik zeg ook nergens dat ze geen gelijk heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef French het volgende:
ivetje heeft wel gelijk... Ik heb even gegoogled (jezus, hoe spel je dat nou weer...) en stuitte hierop:
http://www.uggsuitamerika.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=25
Misschien is niet elke gratis site oplichterij, maar het is wel iets om je vraagtekens bij te zetten. Als er een site zou opduiken met Dior schoenen voor 100 eurie, heb ik daar ook mijn vraagtekens bij. En misschien zijn ze niet nep, maar dan vraag ik me af hoe de verkoper er aan gekomen is.
Imo is er een behoorlijke marge tussen 'rot schoenen', 'prima schoenen' en 'goddelijke schoenen'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje vage vraag. Er kletsen heel wat mensen een topic vol over Uggs, denk niet dat ze dat zouden doen als het rot schoenen waren. Ik tenminste niet.
quote:
Nja, kwaliteit? Warmte? (Ik woon in Zweden), waterdoorlatend etcquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:35 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik het voor je verhelderen? Het is een gevoel wat niet echt goed te omschrijven is. Ze lopen gewoon super lekker, ik wil ze niet eens uit doen als ik thuis ben zo lekker zitten ze. Ik wil er nog een paar honderd van kopen, als ik rijk zou zijn....
Je hoort mij nergens zeggen dat alle gratis websites oplichters zijn, maar ik heb me een beetje verdiept in de uggs en de websites die ze verkopen en 9 van de 10 keer is het toch wel zo helaas. Ik waarschuw alleen mensen dat ze uit moeten kijken met dit soort dingen. Als je genoeg geld hebt om uggs te importeren kunnen die paar euro per maand voor een website er ook wel vanaf lijkt me. Zo op het oog ziet het er allemaal prima uit, de prijzen hoog. De nightfall voor 310 ipv 330. Daar win je toch niets op? Dan kan je ze beter via de officiële website bestellen uit amerika, ben je goedkoper uit. Er gaat overal maar 20 euro af. En de cardy is 185 euro terwijl die in de winkel 150 is. Daarnaast zijn ze geen officieel verkooppunt, de enige officiele webwinkel in nederland is www.assem.nl Die staan geregistreerd bij ugg australia, alle andere webwinkels niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is dus echt onzin, niet elke gratis website is oplichterij *spreekt uit ervaring*.
Ik kan ze zo ook nergens vinden...uggaustralia.com heeft ze niet en cozyboots ook niet. Victoriassecret kom ik nu even niet op, je zou kunnen kijken bij bootbarn.comquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef BlackRhino het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou posten! Maar! Mijn vriendin is op zoek naar de de nieuwe Ugg Kensington. Hier in NL ruim 250 euro volgens mij.....
Zij heeft al zitten zoeken om deze in Amerika te kopen maar kan ze niet vinden online. Kan iemand mijn vriendin helpen met waar in Amerika je deze kan kopen? Misschien heten ze daar wel anders.
Gaat om deze
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef ivetje het volgende:
Die met rits, was dat niet de knightsbridge?
Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |