Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef milagro het volgende:
Uggs besteld een week geleden en nu al binnen, geen extra kosten en ze zitten als gegoten dus ik ben helemaal
cozybootsdotcom, 65 dollar verzendkosten is pakkumbeet 42 euro , niet bepaald wènugquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef bibi het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld? En wat waren de verzendkosten?
Ik heb een speciaal wolwasprogramma en dat heb ik op 30 graden gezet.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:24 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik weet het...het zal ook wel allemaal goed komen maar ik durf echt niet. Heb je ze gewoon zo los erin gemikt of in een kussensloop ofzo? En ik heb wolwas koud/30 graden of 40 graden...welke moet ik dan nemen? Wil ze er nu eigenlijk wel inmikken.
Ik heb er zelf (nog) niet besteld, maar lees er wel goede berichten over! Het scheelt wel zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Frosting het volgende:
Wie heeft er eigenlijk al evaring met trendylaarzen.nl?
De nightfalls worden daar aangeboden voor 180, terwijl ik ze een tijdje geleden in de winkel zag staan vaan 280. Zijn de uggs bij trendylaarzen echt?
Uh, op elke straathoek bijna...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:48 schreef Erotica_ het volgende:
Zijn de UGG's ook verkrijgbaar in Nederland? Moest dit van een zus vragen.
329 voor een paar UGGs vind ik veel geld hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef Daisy20 het volgende:
Ik heb ze van de week besteld bij trendylaarzen.nl ik laat wel even weten hoe ze zijn als ik ze binnen hebin de winkel zijn die nightfall's zelfs 329!
Groetjes!
Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:59 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb de grijze Cardy's besteldbinnen 3 weken moet ik ze hebben... Kan niet wachten!!
Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
nog amzzel bij de douane, geen invoer hoeven betalen.
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Juich niet te snel, heb mensen gehoord die 3 weken later alsnog een rekening kregenDaar kan dus best nog een tijd overheen gaan, maar het kan idd ook dat je hem niet krijgt. Maar houdt er iig wel rekening mee dat je hem nog kan krijgen
Welke uggs heb je gekocht She?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,
@Heaven: Ik had USmail geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |