gelukkig maarquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar bijna al mn posts zijn gejokt, deze waar volledig op waarheid berust
Sowwyquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
O, wat een lást!
Ik wil ze nu ook!
O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
SowwyEn ik heb er natuurlijk nog geen hele einden op gelopen, maar voor hakken lopen ze prima!!
Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O maar ik draag bijna altijd hakken. Als ik Uggs koop, dan is het wel een laars mét hak!
Ik zie ze al ergens voor $200![]()
Maar goed, dat is uit de VS, excl. verzendkosten. Maar misschien is dat nog goedkoper dan in Nl, bij de Betsy Palmer sla ik altijd steil achterover van de prijzen...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou 200 dollar, zeg 50 dollar verzendkosten dan 100 aan invoerrechten is op z'n allerhoogst 350 dollar en dat is goedkoper dan ik heb betaald (327 euro).
Waar zag je dat?? (heel misschien nog een ander paar als ik zoet ben in de toekomst en deze bevallen)
Dat klopt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.
[ afbeelding ]
Ze zijn superquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:19 schreef French het volgende:
Ik ben ook even benieuwd hoe de cardy's zijn. Qua maat, comfort, en of ze echt (in het echie) ook zo leuk zijn.Iemand ervaring?
Oh mijn god wat zijn die mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb uiteindelijk deze gekocht, hier in de winkel, die bruine waren in het echt iets te oranje. Ben er blij mee. Goed om te weten: dit model en dus misschien alle hakken-UGGS vallen erg klein! Ik heb normaal gesproken 37 of 38 en ik had op de site 6,5 willen bestellen: dat was echt te klein geweest. Ik heb nu een 7 (38) en dat is dus eigenlijk 37,5.
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ik ook nogquote:
Die bruine is de kleur Oatmealquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
En ik wilde de grijze maar die waren uitverkocht en nu heb ik de lichtbruine (weet ik veel hoe die kleur heet) en ik krijg overal waar ik kom complimentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |