Nee, ik heb ze niet daar besteldquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef ivetje het volgende:
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. VaagMaar heb jij ze daar toen ook besteld?
Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal
[ afbeelding ]
-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
A note about size variationsquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com
I want that one:
[ afbeelding ]
Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
thanxquote:
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef ivetje het volgende:
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 opKomt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
Zie het ja, komt nog eens 100 dollar bijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
Deze zijn ook mooiquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.quote:
Bovenste vind ik ook erg mooi ja!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
Wow! Deze zijn wel heel gaaf! En omgerekend dus maar 165 euro! Maar goed, ik heb wel even geduld, in oktober naar de VS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffelsquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef ivetje het volgende:
Die gebreide vind ik echt heel lelijkMaar zo heeft ieder z'n smaak.
Dat zijn USD. En vind dat toch best veel. Heb al 2 websites gevonden die goedkoper zijn. De laarzen zelf zijn overal even duur, dus dat maakt het verschil niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je zou ook in een winkel kunnen gaan passen en dan gewoon online bestellenWeet je zeker of het past en ben je goedkoop uit.
Is een optie inderdaad. Aan de andere kant denk ik ze ook echt wel weer kwijt te raken voor dit bedrag. 200 dollar is uiteindelijk toch maar 125 euro, dus dat moet gewoon lukken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ken dat helaas wel. Ik heb ook een keer een paar laarzen moeten terugsturen (hele gave sexy Dr. Martenslaarzen uit de VS) omdat de schacht te nauw was. Eigenlijk zou je de wijdte moeten vragen! Ik heb mijn kuiten opgemeten en vraag het nu gewoon aan de verkoper als ik ze online bestel.
Da's ook weer zo ja. Ben ze ook nog nooit tegen gekomenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is een idee, al heb ik dit model echt nog nooit hier ergens in de winkel gezien...
Juist daarom zitten ze zo lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:18 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffels
Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
De uggs die ik wil zijn via Ebay hartstikke duur. Betaal daar zo 300 euro. En dan hebben ze ze bijna niet in mijn maatGa denk ik voor die sheepskinshoes. Komt 40 dollar bij voor shipping.
mag ik vragen bij welke verkoper?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, zo. Je wilt de allernieuwste.
En als je gaat bieden? Dat kan een hoop schelen uiteindelijk.
Ik heb gewoon de "normale" besteld. Die zijn omgerekend 100 euro.
Deze dus
Binnen een week had ik ze in huis![]()
en betaald met Paypall.
Nu wacht ik op Ed Hardy spulletjes.
Dank uquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Victoria's Secret is 100% betrouwbaar, zeer bekend Amerikaans lingeriemerk. Daar hebben ze ook Uggs.
http://www.victoriassecret.com
Ik vind het niet erg dat iedereen er inmiddels mee loopt hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus jij draagt ze alleen omdat ze zogenaamd als statussymbool fungeren? Ik proef uit je post dat je het eigenlijk niet zo leuk vindt dat "gewone studentes" ze nu ook al dragen.
Ik zou er nog niet dood gevonden mee willen worden, of het nou een statussymbool is of niet.
Ja hier is nu weer terug in Nederland. Tot nu toe heb ik hier niemand ermee gezien behalve mn nicht. Zelfs in de stad (Maastricht) heb ik niemand ermee zien lopen. En aangezien ik ze zoveel gezien heb daar kijk ik altijd even of er Ugg achter opstaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef ivetje het volgende:
En waar is hier? Nederland? Ik zie ze namelijk al massaal hierKomt misschien ook omdat ik er echt op let. Kijk ook altijd even om of iemand de "echte" heeft hihi. Echt heel erg eigenlijk. Vind het ook vreselijk als ik ze een dag niet aan heb en zie mensen die ze wel aan hebben
Wordt dan toch een beetje jaloers en baal ervan dat ik ze dan niet aan heb. Maar goed, in de zomer ga ik er echt niet mee lopen hoor. Valt me alleen wel op dat steeds meer "gewone" mensen ze dragen. Vel studentes enzo zie ik er tegenwoordig mee. Terwijl het in het begin toch een soort statussymbool was naar mijn idee. Laarzen van 300 euro vind ik iig niet iets voor jan en alleman
Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:50 schreef ivetje het volgende:
Haha, ik kijk dus ook achterom. Vind dat zelf best erg, maar ik heb in 2005 ooit nepperds gekocht. Kon toen geen echte betalen en wilde die wel heel graag. Vandaar ook dat "statussymbool" idee. Het was iets wat je niet zomaar kocht. Keek toen ook altijd al of iemand echte had of niet. En dat is dus zo gebleven. Denk ook dat ik daarom een beetje dat jaloerse gevoel heb als ik ze zelf niet aan heb. Ben er nu toch wel trots op dat ik na 2 jaar denken ze heb gekocht van mijn 1e salaris
10 maanden is echt lang zeg! Lees ook veel verhalen van mensen die uggs besteld hebben via sheepskinshoes en die hebben ze dan niet op voorraad. Komen pas in augustus ofzo. Lekker allemaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb ze in de winkel in Montreal gekocht en daar zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik ze neit in NY had gekocht. Daar ligt de prijs namelijk 100$ hoger. NY kan de vraag niet aan en koopt ze daarom in bij de Ugg winkel in Montreal. De wachttijd daar op de Uggs die ik heb meegenomen was daar 10 maandenIk heb zelfs enkele jongens ermee zien lopen, maar dat vind ik toch wel gay.
Vriendin van me heeft de sunburst en die kwam weer wel uit Chinaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Stiekemurd het volgende:
Er is een verschil met welk model je hebt Ivetje. Ik heb de Classic Tall Boot en die is made in China. Wat ik begrepen heb geldt dit NIET voor de nieuwere modellen
Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:16 schreef ivetje het volgende:
Nu lees ik op hyves (ja...er is een uggs-hyves) dat mensen ze in de wasmachine gooien. Maar ik vertrouw dat niet helemaal. Heeft iemand dat hier ook ooit gedaan toevallig?
De website van ugg zelf geeft weer aan dat ze niet in de wasmachine mogenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wordt aangeraden door de verkoopsters in Ugg winkels!
OMG! Deze zijn echt geweldig!! Maar waar op Ebay? Heb alleen een zwarte variant gevonden, US maat 7.5 maar hoeveel is dat nou in nl? Ik had een converter gevonden die zei dat het 38 was maar onder mijn Allstars staat b.v. 7 en dat is maat 40 (ik heb maat 40). Dus help! Welke maat heb ik nodig danquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
I want that one:
[ afbeelding ]
Die laarzen durf ik zo niet te zeggen. Denk dat die wel redelijk normaal vallen. Die ik heb hebben allemaal bont en dan moet je een maatje kleiner nemen. Maar dat gaat voor die dus niet opquote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef heaven7 het volgende:
En hoe vallen ze dan? Want ik heb hier altijd maat 40
http://www.uggaustralia.nl/retailers.asp?provid=12quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef heaven7 het volgende:
Waar in Eindhoven vind je trouwens Uggs? Ff voor de maat.
Amerika is niet leuk, de dollar is een lachertjequote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat scheelt sowieso een hoopAmerika is leuk
Thanks voor de link. Ik ga wel gewoon even kijken en waag anders de gok. Op Marktplaats raak je ze toch ook wel voor 90 euro kwijt?
Dat viel hier wel weer mee helaas. Ze hadden uggs in de uitverkoop, maar mijn maat net niet. Wel maat 41, dus vriendin van me gebeld haha. Die had de sunburst voor 235 euroquote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat bedoel ik, de dollarNou dan wacht ik ff het mailtje over gratis verzenden en af en doe ik het gewoon
42 is idd minder ja
Aan de andere kant heb je ook wel veel vaak geluk met de uitverkoop of niet?
Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
De sizeconverter van Uggaustralia zelf lijkt me vrij handig om te gebruiken. Google en er zit een ontzettend verschil in qua converters.
[ afbeelding ]
Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de maat die aangegeven stond op de eBay site wel de Amerikaanse maat is en niet de Australische/Nieuw Zeelandse... Scheelt nogal. Lekker dom ook weer van mezelf dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan en het gevraagd heb aan de verkoper. Nou ja, ik zie het wel, anders verkoop ik ze gewoon weer door.
Overigens ligt mijn pakket nu bij de douane, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik ze ga ontvangen. Op zich ook nog best snel gegaan.
Ja hè, scheelt best veel inderdaad per converter. Ik heb nu 7,5 besteld, dat komt om en nabij uit op 39.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Uggs zijn in US maten dus het komt vast goed, joh!
Als ik schoenen uit Amerika bestel moet ik altijd size 6 hebben. Dat is maat 37. Als je dan sommige converters bekijkt dan scheelt dat echt qua converter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |