gewoon de tall classics, sand.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Welke uggs heb je gekocht She?
Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
gewoon de tall classics, sand.
Ik heb een gebroken enkel en mijn banden gescheurd, en ben een notoire hakken draagster, ik moest als de sodemieter lage schoenen kopen van de orthopeed.
Vriendinnen zeiden dat Uggs liepen als wolkjes...ook al vind ik ze echt lelijk.
Ze hebben gelijk, ik heb het idee dat ik op zand loop. Zit geweldig, maar ik vind ze nog steeds een beetje lomp
Er zijn 100 verzendmethodes maar kan toch geen geschikte vinden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens de postbode meneer was ie erdoor, maar we zullen zien,
@Heaven: Ik had USmail geloof ik?
Tijdelijk, het mes gaat erin volgend jaar. Ik moet er NIET aan denken nooit meer hakken te mogen dragen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Wat erg voor je, mag je dan nooit meer hakken dragen? net zoals je niet teveel vlees mag eten.. of is het een tijdelijk gebeuren?
Ervaring !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Mogen ze in de was trouwens? Of verneuk ik dat suede ermee?
Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
https://www.cloggs.co.uk/page/sizehelp2
Voor maten
Misschien deze beter. http://www.uggstopuggbootsaustralia.com.au/Size_Chart.aspxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind het een beetje verwarrend, je moet dus je europese maat opzoeken en dan naar de US Size(Womens) eronder kijken voor de maat die je dan in UGGS moet bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |