Ja, die zwarte met drie lagen franjes....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:50 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meer.
Als het een beetje regent gaan de druppels er wel uit, maar soms zie je ze nog zitten en om dat te voorkomen kun je er met zo'n blokje overheen gaan. Zelf vind ik ze het beste om te dragen op een mooie dag zonder reden maar wel dat het koud is.
Zat zelf ook aan zwart te denken maar dan wil ik gaan voor die minnetonka's denk ik
Kijk dat dacht ik dus al, ik zag idd ook dat het merkje er anders uitzag! Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef French het volgende:
neppers.
Ze zeggen op hun website: "Australia's Official Dictionary: The Macquarie Concise Dictionary describes "Ugg Boot" as follows – “ug boot / Australian 100% merino sheepskin lined boot. Also called ugh boot , ugg boot”. So, "UGG" is not a brand name in Australia, but an age old generic term for this style of Australian Made sheepskin boot."
M.a.w.: ze maken laarzen die van 100% schaapsleder zij. En die noem je in Australië een ugg laars. Ugg is geen merknaam in Australië, maar een laars die o.a. van schaapsleer is gemaakt.
Er staat ook een ander merkje op de achterzijde als je goed kijkt.
It already sounds to good to be through.....
Haha die idd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef French het volgende:
[..]
Ja, die zwarte met drie lagen franjes....![]()
Maar blokje? Krijg je die erbij? En is zo'n schoonmaakset van ongeveer 35 eurie wat?
Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Damn deze moet ik hebben
[ afbeelding ]
Is size 9 maat 40?? En hoe vallen ze dan?
Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef Nantes het volgende:
Dat is idd het risico, als je echt pech heb moet je 40% over het bedrag betalen... Dat is 96 euro in jouw geval dan en dan is het echt balen.
Ugg outlet??wtf! Waar??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn handen gehad, volgens was dat zelfs in de ugg outlet. Maar ntuurlijk was het de verkeerde maat.
new york (sorry, niet bepaald om de hoek)quote:
Het zijn geen nepperds hoor!! Deze zijn alleen niet van het merk ugg australia maar van Jumbo ugg. Die maken zo ongeveer nog betere laarzen dan ugg australia. Als het je niet om het merk ugg australia gaat kan je beter de jumbo bestellen, die schijnen lekkerder te zitten nogquote:
Dat was ik even vergeten! Maar dat is dan idd wel weer zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanaf 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren. Het is nu 22 euro. Scheelt dus wel.
En dan dat onderschrift erbijquote:Op zondag 26 oktober 2008 07:59 schreef amaranta het volgende:
die gebreide zijn![]()
![]()
en ze zitten heerlijk!
Niet verbonden aan het merk ugg australiaquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef French het volgende:
Neppers dus in de zin van dat ze niet verbonden zijn aan het merk Ugg.
@ Ivetje: wel goede aanvulling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |