Dat hoeft helemaal niet hoor, scheelt echt per persoon. Ik heb de nightfall, sundance en classic tall en allemaal in maat 10 (oftewel 41) wat ik van al mijn schoenen heb. Ze zitten allemaal prima en er is er nog geen te groot. Ook niet na lang dragen. Niet alles loopt dus evenveel uit en het ligt ook echt aan je voeten hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Nantes het volgende:
Dus ik zou Uggs sowieso 1 maat kleiner nemen! Zeker omdat ze nog uitlopen, en dan was 38 voor mij echt te groot geweest en maat 37 juist goed.
Wat een onzin, het duurt helemaal neit lang bij ze. Bij de grens duurt het lang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef ivetje het volgende:
Koop niet via sheepskinshoes (slechte levering, duurt heel lang enzo en veel is niet op voorraad bij ze). Ga naar cozyboots.com, victoriassecret.com of gewoon via uggaustralia.com
Hoeveel was jij kwijt voor die verzending? Ik krijg dat namelijk niet te zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )
Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.
Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
Owh ja.. ik zie het hier staan.. thanksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Wordt berekend als je bestelling doet.
Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
Echt??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensenMaar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
Zijn ze echt zo besmettelijk??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee. Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:22 schreef French het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo besmettelijk??Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |