abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62510259
Ja, ik heb normaal maat 38-39, maar van ugg's maat 37. Valt ook onder de kindermaten, Big Kids in ugg jargon.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:44:48 #177
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62512362
Oh nice . Dat scheelt toch weer in de kosten, heb ik gelezen. Hoeveel kost de classic tall dan?
pi_62512652
¤160,-
pi_62512720
Maar de Amerikaanse kindermaatjes zijn toch weer iets anders dan de Amerikaanse damesmaten, daarom was ik geïnteresseerd of iemand hier ervaringen mee heeft. kindermaat 5 is maat 37, terwijl damesmaat 6 ook maat 37 is. Moet ze sowieso eerst even passen dus in een winkel ergens voor ik ze via internet bestel.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:05:21 #180
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62512888
Laat het me dan weten iig, als je wilt . De CT zijn ook bij trendylaarzen 160 euro dus ik hoef ze dan niet in de winkel te gaan halen .

Ik vind Minnetonka's ook erg leuk, vooral die met 3 lagen :

pi_62513400
Ja, inderdaad. Maar die zijn ook ERG leuk! Ik had ze alleen nog met franje aan de bovenkant gezien, was ik niet kapot van. Maar deze zijn iid cute! Ik laat het weten als ik meer weet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:28:45 #182
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62513532
Nee precies, ik was van die met dat gedoe aan de bovenkant ook niet zo ondersteboven . Ms dat ik voor deze ga, beiden suede alleen zijn deze wat cheaper .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:06:18 #183
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62564755
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Nantes het volgende:
Dus ik zou Uggs sowieso 1 maat kleiner nemen! Zeker omdat ze nog uitlopen, en dan was 38 voor mij echt te groot geweest en maat 37 juist goed.
Dat hoeft helemaal niet hoor, scheelt echt per persoon. Ik heb de nightfall, sundance en classic tall en allemaal in maat 10 (oftewel 41) wat ik van al mijn schoenen heb. Ze zitten allemaal prima en er is er nog geen te groot. Ook niet na lang dragen. Niet alles loopt dus evenveel uit en het ligt ook echt aan je voeten hoor Ga ze dus gewoon passen, je moet bij het passen aan de voorkant voelen en dan moet je je teen niet meteen voelen. Je moet hem nog een klein stukje in kunnen duwen, voordat je je teen voelt. Als ze te strak zitten heb je kans dat je grote teen er doorheen komt, zag vandaag nog iemand lopen met zo'n teen-afdruk naar buiten toe. Vreselijk is dat
To infinity…and beyond!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:45:31 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62566204
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef ivetje het volgende:
Koop niet via sheepskinshoes (slechte levering, duurt heel lang enzo en veel is niet op voorraad bij ze). Ga naar cozyboots.com, victoriassecret.com of gewoon via uggaustralia.com
Wat een onzin, het duurt helemaal neit lang bij ze. Bij de grens duurt het lang.
Ik heb er nu 3 keer besteld , maar ik heb wel voor express evrzending willen betalen.
Als je dat niet wilt, dan moet je wat langer wachten ja, maar voor niets gaat de zon op.

Ik had ze alle keren binnen een week in huis hoor en super netjes afgehandeld.
Ik heb nu 2 paar Baroques besteld bij ze, en deze keer betaald voor levering binnen 1-3 dagen.
Dan nog ben ik afhankelijk van de douane, die houden ze vast zo lang ze willen en dat ligt niet aan Sheepskin, maar aan Nederland.
pi_62567119
En jij vult gewoon je creditcardnummer in? Want voor zover ik kon zien was de website onbeveiligd..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:24:04 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62567616
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )

Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.

Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:27:37 #187
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62567735
Oh en ik kreeg Ugg goodies bij alle leveringen van Sheepskin; hebbedingetjes zoals sleuterhangers e.d.
Super cute

Voorraad problemen heb ik ook niets van gemerkt. Zelfs nieuwe collectie was gewoon op voorraad.
Nog een fijn aspect vind ik dat ze je credit card pas chargen als het daadwerkelijk is verzonden.
pi_62568869
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk; niets vreemds gemerkt. En volgens mij kree ik gewoon een SSL verbinding hoor.
Je hebt 3 verzendopties : 1 die eeuwen duurt en weinig kost
de andere is 3-5 dagen US Mail ( International )
De derde is Express global nog wat ( 1 tot 3 dagen )

Je moet goed naar de omschrijvingen kijken, daar staat achter of het US only of Int. is.

Ik ben erg blij met sheepskin. Netjes, snel en 100% real. Prijzen ook erg gunstig. Voor die Baroks was ik 179 dollar per paar kwijt.
Hoeveel was jij kwijt voor die verzending? Ik krijg dat namelijk niet te zien
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:26:42 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62569751
Wordt berekend als je bestelling doet.

Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:38:27 #190
11458 ivetje
pi_62574426
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensen Maar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
To infinity…and beyond!
pi_62574454
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Wordt berekend als je bestelling doet.

Geen idee, zou ik moeten opzoeken. Ik had express, dus zal iets van 40 eur0 zijn geweest
Owh ja.. ik zie het hier staan.. thanks
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:00:44 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62583360
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor er echt alleen maar dingen over met leveringsproblemen. Van heel veel mensen Maar goed, het kan dus wel goed gaan gelukkig. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb nooit wat bij ze besteld. Over je baroque, verzorg ze heel goed! En niet te veel bukken als je ze aan hebt. Heb op de ugg-hyves klachten gelezen over dat het motief eraf gaat na 4 maanden enzo. Blijkbaar slijt het eraf op de plekken waar je ugg veel buigt zeg maar. Insprayen kan wel wat helpen, maar doet jammer genoeg ook niet zoveel. Let daar dus een beetje op, zou anders wel zonde zijn
Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:54:17 #193
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62644959
Iemand wel eens op http://www.hotuggboots.com besteld?
pi_62645818
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Echt??
Het kost me al heel veel moeite om mijn classics toonbaar te houden
Die krengen zitten hemels hoor, maar zijn wel heel high maintenance
Voor dat geld zou je wel verwachten dat ze stain-proof en water-proof waren..ondanks die schaapjes.
Het is wél de reden waarom ik ze (nog) niet aangeschaft heb, ik ken mezelf Ik vind die baroque wel errug gaaf moet ik zeggen

[ Bericht 6% gewijzigd door Miracle_Drug op 24-10-2008 16:29:26 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:23:54 #195
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62647349
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee . Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:04:06 #196
11458 ivetje
pi_62652548
De mijne blijiven tedelijk schoon tot op heden. Alleen die sand-kleurige hebben een vlek op de neus. Maar goed, die heb ik dan ook al meer dan een jaar inmiddels.
En die baroque is inderdaad echt heel leuk, maar zo jammer van die print. Heb er echt al diverse mensen over gehoord dus ben er voorzichtig mee Ook vind ik persoonlijk de dikkere zolen beter lopen dan de classics. Na een dag op de classic heb ik echt zere hielen (werk als apothekersassistente, dus wel hele dag lopen/staan). Dat heb ik met die dikkere zolen totaal niet, die lope helemaal als wolkjes

Die website : http://www.hotuggboots.com
Geen idee, maar als ik zie dat je ze kan contacten op een gmail-adres heb ik al zo mijn twijfels Gratis pagina in ieder geval lijkt me dan, dus dat is al slecht eigenlijk. Daarnaast hebben ze geen eigen gemaakte foto's maar gewoon van internet geplukt. Nee, ik zou het niet doen. Ze staan nergens aangeschreven als officiële dealer dus ugg australia levert in ieder geval niet rechtstreeks aan ze. Kans dat het nep is is dus aanwezig
To infinity…and beyond!
pi_62653978
Ik ben gisteren zomaar per ongeluk in de kroeg beland met mijn uggs. Balen, zo'n suède borstel helpt dat goed?
of zeg je van, haal maar van dat schoonmaak spul, heb ze nu al bijna 2jaar, en ze zij waren nog zo mooi.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:26:23 #198
11458 ivetje
pi_62654887
Die suede-borstel doet bij mij niets tegen vlekken. Die gebruik ik alleen na regen bijvoorbeeld, om ze mooi glad te maken. Het beste kan je even met wat baby-shampoo in een sopje aan de slag gaan. Dan met een doek zachtjes deppen op de vlek. Of je hele ugg nat maken en deppen. Dan krijg je in ieder geval geen kleurverschil De wasmachine kan ook altijd nog haha!
To infinity…and beyond!
pi_62660638
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Toen ik ze in chestnut had was ik echt steeds aan het oppassen ermee . Steeds met zo'n suedeblok eroverheen als het geregend heeft oid, dus ik denk dat ik nu zou gaan voor donkerbruin of zwart.
Zijn ze echt zo besmettelijk?? Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:50:51 #200
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62660887
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:22 schreef French het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo besmettelijk?? Ik vind die chestnut ook zo gaaf, maar nu ga ik twijfelen of ik geen zwarte moet nemen...
Ik was er denk ik ook heel erg bang voor om ze vies te maken, maar dat is dan echt niet leuk meer .
Als het een beetje regent gaan de druppels er wel uit, maar soms zie je ze nog zitten en om dat te voorkomen kun je er met zo'n blokje overheen gaan. Zelf vind ik ze het beste om te dragen op een mooie dag zonder reden maar wel dat het koud is .

Zat zelf ook aan zwart te denken maar dan wil ik gaan voor die minnetonka's denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')