quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef p072 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1270311.html
lolquote:Echt lukken wil het niet. Sterker nog, vandaag staat er wederom een functioneringsgesprek met Ella Vogelaar op het programma vanwege haar ONTLUISTERENDE OPTREDEN tegenover ex-Teleac journalist Rutger Castricum. Het filmpje is overigens met verbijstering bekeken door de PvdA-top. Verbijstering over het rampzalige optreden van notabene een minister. "Het is gewoon een miscast," aldus een bewindspersoon van de PvdA, die stelt dat Vogelaar haar langste tijd heeft gehad. Lodewijk Asscher, wethouder en tevens loco-burgemeester van Amsterdam, is al gevraagd om haar portefeuille over te nemen.
gek dat het ergens ook wel een fijn gevoel geeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
proest, ik denk dat 'spindoctor-nederland', nu een apart hoofdstuk gaat ontwikkelen, waarin beschreven wordt hoe hun klanten (lees: autisten) met geenstijl moeten om gaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.
Corrupte hond die het wallen gebied liever reserveert voor ze joodse diamantairs familie, nu moet je weten dat de wallen wat dichter bij de Passenger Terminal liggen als het diamantgebied.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lodewijk Asscher, dat is lekker.
Maar zo'n zelfvoldane kankerlul-met-atoombunker-voor-hoofd zul je inderdaad vol in z'n gezicht moeten meppen wil ie je ook maar opmerken.
Prima regent dus
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]
1 woord: cameraquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
Jawel, namelijk de volgende reactie:"Beste Rutger,Z o'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard."'quote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren. Zo'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard.
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
Intelligentie zegt helemaal niet over EQ, danwel sociale vaardigheden, Quenda.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]
Ik bedoelde meer dat ze toch wel enige competenties moet hebben als je naar haar arbeidsverleden kijkt. Waar zijn die gebleven? Want sinds ze minister is zie je er niks meer van terug.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
Inderdaad, als je dit zo ziet kan je je nauwelijks voorstellen dat ze zich hard of vasthoudend kan opstellen in een onderhandeling, tenzij die onderhandelingen bestaan uit een staar-wedstrijdje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar gaat het niet over in dit topic, het gaat over het gebrek aan communicatieve vaardigheden van Vogelaar.
Als ze zo'n wannabee journalist al niet de baas kan, hoe moet dat dan in onderhandelingen die zij als minister moet voeren?
ik denk dat bepaalde mensen die haar destijds hebben voorgesteld en aangenomen voor de klus, toch achteraf een beetje spijt hebben gekregen van die oervervelende smurk op haar kop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Flounder het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze daadwerkelijk op de schopstoel zit vanwege dat filmpje.
Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
mei li foxxxx.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.
Dan verwacht ik ook dat er bejaarden, topsporters, Chinezen, criminelen en gehandicapten worden geselecteerd. Stemgerechtigd en deelnemer in onze maatschappij. Maar niets is minder waar.
ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Op het punt om te huilen???
Eerder op het punt om in woede uit te barsten, en dat doet ze niet.
Kan ik me wel iets bij voorstellen als je die zakkenwasser tegenover je hebt. Maar ze had er beter aan gedaan om gewoon een antwoord te geven.
Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.
je hebt het nieuws vandaag niet gevolgd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?
Niks mis met dat plan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?
Dat berichtje van GeenStijl zelf???quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt het nieuws vandaag niet gevolgd?
Is d'r al door een officiele pvda-hotemetoot gereageerd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt het nieuws vandaag niet gevolgd?
ook 'goede' machines gaan stuk. hey, en wat voor goeds heeft ze allemaal bij de fnv gedaan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks mis met dat plan.
Weet jij uberhaupt wel wat Vogelaar hiervoor deed.
Ik lees bv. dat ze niet kan onderhandelen hier in dit topic.Nou, die mensen weten echt van niks
Als er iemand kan onderhandelen dan is het Ella, dat heeft ze bij de FNV wel laten zien.
Maar het is helemaal hip tegenwoordig om vooral op beeldvorming te reageren en niet op de inhoud.
Welk relletje?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Is d'r al door een officiele pvda-hotemetoot gereageerd?
Ik ben trouwens benieuwd naar ferry mingele vanavond. Ik heb zo het idee dat-ie dit soort relletjes altijd wel smullen vindt.
Het GS-relletjequote:
Dat bedoel ik nou. Verdiep je er gvd even in voordat je gaat kakelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
hey, en wat voor goeds heeft ze allemaal bij de fnv gedaan?
Is alleen maar een relletje op GS en in de Telegraaf, denk nou niet dat Ferry zich daartoe verlaagt.quote:
maar ik merk telkens dat wat jij goed vindt ik afkeur, en andersom.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Verdiep je er gvd even in voordat je gaat kakelen![]()
Als ze zich zo gedraagt als in de media vrees ik met grote vrezen voor haar onderhandelingstechniek, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks mis met dat plan.
Weet jij uberhaupt wel wat Vogelaar hiervoor deed.
Ik lees bv. dat ze niet kan onderhandelen hier in dit topic.Nou, die mensen weten echt van niks
Als er iemand kan onderhandelen dan is het Ella, dat heeft ze bij de FNV wel laten zien.
Maar het is helemaal hip tegenwoordig om vooral op beeldvorming te reageren en niet op de inhoud.
So what? Jij doet vooral niks, je leest niet, je bent niet op de hoogte, je verdiept je niet in dingen - vind ik gewoon niet zo volwassen, dat GS-achtige gekakel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik merk telkens dat wat jij goed vindt ik afkeur, en andersom.
SCH ziet atlijd andere filmpjes dan de rest avn de mensheid geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Op het punt om te huilen???
Eerder op het punt om in woede uit te barsten, en dat doet ze niet.
Kan ik me wel iets bij voorstellen als je die zakkenwasser tegenover je hebt. Maar ze had er beter aan gedaan om gewoon een antwoord te geven.
De prachtwijken van Vogelaar he ...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef SCH het volgende:
Niks mis met dat plan.
Het hele onderhandelen met de woningcorporaties was natuurlijk maar beeldvorming! In werkelijkheid ging het erg soepel, stonden beide partijen achter een set duidelijke plannen en kon men niet wachten tot het moment dat ze geld mochten storten.quote:Ik lees bv. dat ze niet kan onderhandelen hier in dit topic.Nou, die mensen weten echt van niks
Die varieeren overigens ook nog per slachtoffer maar goed dat terzijdequote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef TC03 het volgende:
SCH ziet atlijd andere filmpjes dan de rest avn de mensheid geloof ik.
Nee hoor, het filmpje is genant. Maar wat zegt dat over haar portefeuille dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
SCH ziet atlijd andere filmpjes dan de rest avn de mensheid geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:29 schreef FJD het volgende:
Het hele onderhandelen met de woningcorporaties was natuurlijk maar beeldvorming! In werkelijkheid ging het erg soepel, stonden beide partijen achter een set duidelijke plannen en kon men niet wachten tot het moment dat ze geld mochten storten.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Was zij ook niet degene die was gaan huilen na het falen van onderhandelingen met de woningbouwcooperaties? Letterlijk.
Nee jou journalistieke kwaliteiten blinken uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
So what? Jij doet vooral niks, je leest niet, je bent niet op de hoogte, je verdiept je niet in dingen - vind ik gewoon niet zo volwassen, dat GS-achtige gekakel.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee jou journalistieke kwaliteiten blinken uit
ik ben lui, maar wel op de hoogte. maar jij doet je ogen op een andere manier open.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
So what? Jij doet vooral niks, je leest niet, je bent niet op de hoogte, je verdiept je niet in dingen - vind ik gewoon niet zo volwassen, dat GS-achtige gekakel.
Whehehehequote:
Ja SCH maar we hebben niet allemaal oneindige (overheids)budgetten om zulke mooie dingen als jou te maken.quote:
Achter gesloten deuren doet ze het misschien heel goed (wat ik heb gezien van haar beleid suggereert bij mij iets anders overigens), maar als minister moet je draagvlak weten te creëren voor je plannen OOK bij het publiek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het filmpje is genant. Maar wat zegt dat over haar portefeuille dan?
Kan hier wel Het SCH Fantopicquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef gronk het volgende:
Overigens, kunnen we het op de man spelen even laten, hoe leuk het ook is?
Jij vindt SCH mooi?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:50 schreef raptorix het volgende:
Ja SCH maar we hebben niet allemaal oneindige (overheids)budgetten om zulke mooie dingen als jou te maken.
Rutger is helemaal niet eng, het enige wat hij doet is vragen stellen die andere journalisten meestal niet durven te stellen. Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het filmpje is genant. Maar wat zegt dat over haar portefeuille dan?
Ik zou trouwens ook dichtklappen van die Rutger, wat een eng ventje
Ze heeft een erg slechte p.r. maar dat wordt natuurlijk ook wel voortdurend gevoed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren doet ze het misschien heel goed (wat ik heb gezien van haar beleid suggereert bij mij iets anders overigens), maar als minister moet je draagvlak weten te creëren voor je plannen OOK bij het publiek.
Daarom snap ik best dat er wat mensen in Den Haag niet gelukkig zijn met dit optreden. En voordat je mij wil doen geloven dat in Den Haag niemand ongelukkig is met dit optreden: niet doen, ik weet beter.
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Merkie het volgende:
Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse mediaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?
Overigens is de reden dat GS minder kritisch benaderd wordt omdat GS niet bepaald objectief is en vaak een mening vormt terwijl de "linkse media" objectief zouden moeten zijn.
Ja, dat constateerde ik ook al. Ik vind dat vrij bizar. En voor zover ze besloten had om de voorlichters niet mee te nemen had er toch op zijn minst een beleidsmedewerker bij mogen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Maar dit interview is pijnlijk maar het ligt denk ik ook wel vooral aan haar voorlichters. Waar waren die in godsnaam? Waarom kan zo'n Rutger zomaar zijn gang gaan. Het zegt mij vooral iets over de afdeling voorlichting.
Maar ze is wel aangeschoten wild en ze zal bij politieke problemen niet snel worden gered. Integendeel.quote:Maar die suggestis over dat ze weg zou moeten en zo zijn onzinnig.
Hmm, ik dacht dat je het meer had over de verwijten dat de publieke omroepen (te) links zouden zijn, en dat je dus ook op de publieken omroepen doelde met "linkse media". Daar wordt volgens mij namelijk meer tegen geageerd dan tegen de Volkskrant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Suprise me. Wat zijn nieuwe initiatieven die ontwikkeld zijn dankzij het beleid van Vogelaar. Welke wijk, wat was het probleem, wat gaat er precies gebeuren en wat gaat deze ingreep over pak m beet 10 jaar concreet opleveren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Vogelaar heeft ze toch behoorlijk in beweging gekregen en op het niveau van de wijken gebeurt er enorm veel momenteel, het spettert aan alle kanten.
Precies, kwestie van met kritische vragen kunnen omgaan. Femke Halsema kan ik ook een stuk beter uitstaan dan Vogelaar, ondanks dan hun ideeën mij van allebei totaal niet aanstaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!
Dat zou dan de tweede overduidelijke leugen van een minister in korte tijd zijn want iedereen weet dat geen kerel het daarop zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Was zij ook niet degene die was gaan huilen na het falen van onderhandelingen met de woningbouwcooperaties? Letterlijk.
Nee?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Tism het volgende:
Filmpje opgepikt en gezien op Ned.3 bij DWDD, Vrijdag, 18 April om 20:01 uur!..
ik denk hét tv-moment van 2008...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef Modus het volgende:
Sneu gedoe van die Rutger, beuk op zijn neus had ie moeten krijgen en eruit gezet. Ophoeren met die quasigrappige flauwekul.
Ach, AFA is prima, maar gaarne weer je grot in als de nazi's het hazenpad hebben gekozenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk hét tv-moment van 2008...
en over die beuk op zijn neus? ben je een afa ofzo?
Vanwaar deze suggestie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef Modus het volgende:
Sneu gedoe van die Rutger, beuk op zijn neus had ie moeten krijgen en eruit gezet. Ophoeren met die quasigrappige flauwekul.
En Femke Halsema dan? Die weert zich toch ook prima tegen deze jongeman? Hartstikke vermakelijk praatje hebben ze samen. Is dat dan ook een inhoudsloze populist?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
gelukkig zet je er wel eenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, AFA is prima, maar gaarne weer je grot in als de nazi's het hazenpad hebben gekozen
Zou op zich geweldig zijn...... maar ja, als je dan Albayrak als vervanger krijgt dan belanden we van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
Hier kan geen spindoctor meer iets aan redden. Nu het filmpje bij De Wereld Draait Door...
Vogelaar is binnen een paar weken weg zou mijn gok zijn.
Het heeft geen ene reet met journalistiek te maken. Minister of niet, je bent werkelijk aan niemand verplicht antwoord te geven als je dat niet wilt. Dit is gewoon provocerend gezuig van die kneus en dat weet iedereen. Het is dezelfde soort 'vanzelfsprekendheid' als zogenaamd BNers altijd maar mogen lastig vallen met de grootst mogelijke onzin en dan kwaad worden als die daar een keer níet in mee gaat. Rot op, dat bepaal je nu eenmaal niet voor een ander.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:27 schreef Chooselife het volgende:
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.
Vogelaar zwijgzaam over pr-adviseurquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef t-8one het volgende:
Vanwaar eigenlijk al die heisa om spindokters?
Het kan toch helemaal geen kwaad om iemand achter je te hebben, voor wat steun en feedback hoe bepaalde dingen te brengen?
Ik bespeur enige assertiviteit. Had dat niet de oplossing geweest voor mevrouw Vogelaar? Een heel klein vleugje assertiviteit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Het heeft geen ene reet met journalistiek te maken. Minister of niet, je bent werkelijk aan niemand verplicht antwoord te geven als je dat niet wilt. Dit is gewoon provocerend gezuig van die kneus en dat weet iedereen. Het is dezelfde soort 'vanzelfsprekendheid' als zogenaamd BNers altijd maar mogen lastig vallen met de grootst mogelijke onzin en dan kwaad worden als die daar een keer níet in mee gaat. Rot op, dat bepaal je nu eenmaal niet voor een ander.
Punt is dus dat het uit het verkeerde potje komt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Vogelaar zwijgzaam over pr-adviseur
De SP reageerde meteen al boos over het bericht. ''Ik zie niet in waarom de belastingbetaler dit moet betalen", zo zei SP-Kamerlid Ronald van Raak. ''Het zijn PvdA-ministers die PvdA-adviseurs inhuren om een PvdA-probleem op te lossen. Daar komt vast een gepeperde rekening voor, en wat mij betreft gaat dat niet ten koste van de VROM-begroting. Deze uitgave mag de PvdA zelf opbrengen.'' Raak maakte zich ook boos over het feit dat de PvdA-bewindslieden ''elkaar weer eens baantjes toespelen.'
Verder is er niet zoveel mis mee, maar bij Vogelaar is er toch geen redden meer aan.
Ministers spreken namens het gehele kabinet. Minister en vice-premier Wouter Bos kan zich als partijleider al nauwelijks veroorloven om PvdA-propaganda te spuien, maar andere ministers kunnen zich dat helemaal niet veroorloven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik bespeur enige assertiviteit. Had dat niet de oplossing geweest voor mevrouw Vogelaar? Een heel klein vleugje assertiviteit.
Eigenlijk vind ik dat mevrouw had moeten toelichten waar de partij voor staat. Want de partij heeft het initatief genomen. Als je dat al niet eens kunt. Riekt naar de ultieme sneuheid.
Mijn vorige post is ook zo'n punt. Het komt vanuit de PvdA om dit te doen, niet vanuit het kabinet. Dit is een duidelijk bewijs van het gebrek aan dualisme bij die partij dus. En dan is het ook nog 's een PvdA'er die hiervoor wordt ingehuurd. Vriendjespolitiek ten top dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
Punt is dus dat het uit het verkeerde potje komt.
En GS ziet weer eens kans om lekker te etteren.
Met dat gegaap en gebaar op de achtergrond? Mwâ.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.
Dat is pnvolwassen (maar wel erg grappigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met dat gegaap en gebaar op de achtergrond? Mwâ.
Een hol vat heeft geen inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:19 schreef SCH het volgende:
Maar verder ook een storm in een glas water en vooral een manier om het niet over de inhoud te hebben. Want dat interesseert al die GS-lezers natuurlijk geen roeptoeter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |