quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef p072 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1270311.html
lolquote:Echt lukken wil het niet. Sterker nog, vandaag staat er wederom een functioneringsgesprek met Ella Vogelaar op het programma vanwege haar ONTLUISTERENDE OPTREDEN tegenover ex-Teleac journalist Rutger Castricum. Het filmpje is overigens met verbijstering bekeken door de PvdA-top. Verbijstering over het rampzalige optreden van notabene een minister. "Het is gewoon een miscast," aldus een bewindspersoon van de PvdA, die stelt dat Vogelaar haar langste tijd heeft gehad. Lodewijk Asscher, wethouder en tevens loco-burgemeester van Amsterdam, is al gevraagd om haar portefeuille over te nemen.
gek dat het ergens ook wel een fijn gevoel geeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
proest, ik denk dat 'spindoctor-nederland', nu een apart hoofdstuk gaat ontwikkelen, waarin beschreven wordt hoe hun klanten (lees: autisten) met geenstijl moeten om gaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.
Corrupte hond die het wallen gebied liever reserveert voor ze joodse diamantairs familie, nu moet je weten dat de wallen wat dichter bij de Passenger Terminal liggen als het diamantgebied.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lodewijk Asscher, dat is lekker.
Maar zo'n zelfvoldane kankerlul-met-atoombunker-voor-hoofd zul je inderdaad vol in z'n gezicht moeten meppen wil ie je ook maar opmerken.
Prima regent dus
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]
1 woord: cameraquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
Jawel, namelijk de volgende reactie:"Beste Rutger,Z o'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard."'quote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren. Zo'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard.
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
Intelligentie zegt helemaal niet over EQ, danwel sociale vaardigheden, Quenda.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]
Ik bedoelde meer dat ze toch wel enige competenties moet hebben als je naar haar arbeidsverleden kijkt. Waar zijn die gebleven? Want sinds ze minister is zie je er niks meer van terug.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
Inderdaad, als je dit zo ziet kan je je nauwelijks voorstellen dat ze zich hard of vasthoudend kan opstellen in een onderhandeling, tenzij die onderhandelingen bestaan uit een staar-wedstrijdje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar gaat het niet over in dit topic, het gaat over het gebrek aan communicatieve vaardigheden van Vogelaar.
Als ze zo'n wannabee journalist al niet de baas kan, hoe moet dat dan in onderhandelingen die zij als minister moet voeren?
ik denk dat bepaalde mensen die haar destijds hebben voorgesteld en aangenomen voor de klus, toch achteraf een beetje spijt hebben gekregen van die oervervelende smurk op haar kop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Flounder het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze daadwerkelijk op de schopstoel zit vanwege dat filmpje.
Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
mei li foxxxx.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.
Dan verwacht ik ook dat er bejaarden, topsporters, Chinezen, criminelen en gehandicapten worden geselecteerd. Stemgerechtigd en deelnemer in onze maatschappij. Maar niets is minder waar.
ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Op het punt om te huilen???
Eerder op het punt om in woede uit te barsten, en dat doet ze niet.
Kan ik me wel iets bij voorstellen als je die zakkenwasser tegenover je hebt. Maar ze had er beter aan gedaan om gewoon een antwoord te geven.
Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.
je hebt het nieuws vandaag niet gevolgd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?
Niks mis met dat plan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |