abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58137730
quote:
quote:
Echt lukken wil het niet. Sterker nog, vandaag staat er wederom een functioneringsgesprek met Ella Vogelaar op het programma vanwege haar ONTLUISTERENDE OPTREDEN tegenover ex-Teleac journalist Rutger Castricum. Het filmpje is overigens met verbijstering bekeken door de PvdA-top. Verbijstering over het rampzalige optreden van notabene een minister. "Het is gewoon een miscast," aldus een bewindspersoon van de PvdA, die stelt dat Vogelaar haar langste tijd heeft gehad. Lodewijk Asscher, wethouder en tevens loco-burgemeester van Amsterdam, is al gevraagd om haar portefeuille over te nemen.
lol
pi_58137822
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:27:23 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58137836
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Wel erg pijnlijk voor de PvdA dat nota bene Geenstijl Vogelaar op de wip heeft gezet.
gek dat het ergens ook wel een fijn gevoel geeft
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58137990
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef JohnDope het volgende:

Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:33:08 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58138001
Lodewijk Asscher, dat is lekker.

Maar zo'n zelfvoldane kankerlul-met-atoombunker-voor-hoofd zul je inderdaad vol in z'n gezicht moeten meppen wil ie je ook maar opmerken.

Prima regent dus
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58138043
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ze word wss. tijdelijk vervangen, zie geenstijl.nl bericht hierboven.
proest, ik denk dat 'spindoctor-nederland', nu een apart hoofdstuk gaat ontwikkelen, waarin beschreven wordt hoe hun klanten (lees: autisten) met geenstijl moeten om gaan
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58138290
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lodewijk Asscher, dat is lekker.

Maar zo'n zelfvoldane kankerlul-met-atoombunker-voor-hoofd zul je inderdaad vol in z'n gezicht moeten meppen wil ie je ook maar opmerken.

Prima regent dus
Corrupte hond die het wallen gebied liever reserveert voor ze joodse diamantairs familie, nu moet je weten dat de wallen wat dichter bij de Passenger Terminal liggen als het diamantgebied.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:10:55 #108
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_58138905
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_58139192
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet hoe ze het op al die hoge functies heeft kunnen uithouden, weet iemand daar meer over?
1 woord: camera
pi_58139290
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren. Zo'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard.
Jawel, namelijk de volgende reactie:"Beste Rutger,Z o'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard."'

Ik vond dat ze volledig voor lul stond. Probleem is dat ze non-verbaal de strijd met hem aanging. Kijken wie het eerste afhaakt. Is niet handig, zeker niet in in zo een situatie.
pi_58139486
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_58139503
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Raar eigenlijk als je dit leest.
[..]

Intelligentie zegt helemaal niet over EQ, danwel sociale vaardigheden, Quenda.
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:38:05 #113
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_58139544
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat de PVDA helemaal niet naar competenties kijkt, maar alleen hoe ze hun vriendjes op goede posities kunnen wegzetten, en als dat niet lukt kijken ze hoe ze zoveel mogelijk geld eruit kunnen purren.
Ik bedoelde meer dat ze toch wel enige competenties moet hebben als je naar haar arbeidsverleden kijkt. Waar zijn die gebleven? Want sinds ze minister is zie je er niks meer van terug.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_58139652
Ik kan mij niet voorstellen dat ze daadwerkelijk op de schopstoel zit vanwege dat filmpje.
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:34 #115
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58139901
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Geen idee, maar daar gaat het niet over in dit topic, het gaat over het gebrek aan communicatieve vaardigheden van Vogelaar.
Als ze zo'n wannabee journalist al niet de baas kan, hoe moet dat dan in onderhandelingen die zij als minister moet voeren?
Inderdaad, als je dit zo ziet kan je je nauwelijks voorstellen dat ze zich hard of vasthoudend kan opstellen in een onderhandeling, tenzij die onderhandelingen bestaan uit een staar-wedstrijdje.

Het zou natuurlijk kunnen dat je een slechte dag hebt, en zo'n interview net even te veel is. Maar dit is alweer het zoveelste media-optreden dat ze verpest en het geeft weinig hoop voor haar beleid.
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:59:39 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58140086
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Flounder het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze daadwerkelijk op de schopstoel zit vanwege dat filmpje.
ik denk dat bepaalde mensen die haar destijds hebben voorgesteld en aangenomen voor de klus, toch achteraf een beetje spijt hebben gekregen van die oervervelende smurk op haar kop.
pi_58141147
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.
Dan verwacht ik ook dat er bejaarden, topsporters, Chinezen, criminelen en gehandicapten worden geselecteerd. Stemgerechtigd en deelnemer in onze maatschappij. Maar niets is minder waar.
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:54:49 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58141190
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook behoorlijk over dat de PVDA naar etnische achtergrond en huidskleur kijkt bij het samenstellen van een gemeenteraad. Dit, omdat het volgens hen een realistische weergave van de maatschappij moet voorstellen.
Dan verwacht ik ook dat er bejaarden, topsporters, Chinezen, criminelen en gehandicapten worden geselecteerd. Stemgerechtigd en deelnemer in onze maatschappij. Maar niets is minder waar.
mei li foxxxx.
pi_58141329
Op het punt om te huilen???
Eerder op het punt om in woede uit te barsten, en dat doet ze niet.

Kan ik me wel iets bij voorstellen als je die zakkenwasser tegenover je hebt. Maar ze had er beter aan gedaan om gewoon een antwoord te geven.

Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:08:07 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58141447
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Op het punt om te huilen???
Eerder op het punt om in woede uit te barsten, en dat doet ze niet.

Kan ik me wel iets bij voorstellen als je die zakkenwasser tegenover je hebt. Maar ze had er beter aan gedaan om gewoon een antwoord te geven.

Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.
pi_58141472
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58141497
http://www.dumpert.nl/med(...)e_over_vogelaar.html
Balkenende heeft het filmpje niet gezien zegt ie.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58141627
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk niet dat we dat beeld, zoals jij haar blijkbaar ziet, nog gaan zien. één kleine misstap en deze vogel is een vreemde eend in haar eigen bijt. als ze niet al teveel is aangeschoten.
Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:19:24 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58141653
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof de PvdA zich iets aantrekt van die GeenStijl-onzin?
je hebt het nieuws vandaag niet gevolgd?
pi_58141661
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Het laatste wijkplan wat ik onder oog heb gekregen was iig van een schandalig laag niveau. Geen meetpunten, geen meetbare criteria, alles vrijblijvend en onduidelijk. Ik weet dus niet over welk beeld jij het hebt?
Niks mis met dat plan.
Weet jij uberhaupt wel wat Vogelaar hiervoor deed.

Ik lees bv. dat ze niet kan onderhandelen hier in dit topic. Nou, die mensen weten echt van niks
Als er iemand kan onderhandelen dan is het Ella, dat heeft ze bij de FNV wel laten zien.

Maar het is helemaal hip tegenwoordig om vooral op beeldvorming te reageren en niet op de inhoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')