Ja, maar dat had ze dus moeten doen. Zeggen dat hij op moest donderen. Nu stond ze daar als een zielig hoopje mens.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Xith het volgende:
Van mij had ze beveiligers mogen hebben om die kerel te laten afvoeren zeg...
Kom op zeg. Als je dít al niet zelf op kunt lossen. Wat is dit in Godsnaam voor derderangs ambtenaar! Ik wil niet dat dit uiterst incompetente en sociaal gehandicapte figuur iets over mijn geld en mijn omgeving te zeggen heeft.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ze dus moeten doen. Zeggen dat hij op moest donderen. Nu stond ze daar als een zielig hoopje mens.
Natuurlijk is Rutger een hork. Maar kom op... Een beetje meer weerbaarheid mag echt wel.
Had jij niet begrepen dat ik een redelijk gelijkluidende mening had gepost...?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:58 schreef Chooselife het volgende:
Kom op zeg. Als je dít al niet zelf op kunt lossen.
Meen je dat nou? Ze had hem beter een draai om de oren kunnen geven dan wat ze nu deed. Echt, dit is vrij bizar. Bijt van je af.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:01 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld.
Ik vul je aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Had jij niet begrepen dat ik een redelijk gelijkluidende mening had gepost...?
Ze kan als minister hem moeilijk een trap onder de kont geven, al was het misschien wel de juiste oplossing voor de kinderachtige en hinderlijke manier van journalistje spelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ze had hem beter een draai om de oren kunnen geven dan wat ze nu deed. Echt, dit is vrij bizar. Bijt van je af.
Er is vanuit de partij een bewuste keuze gemaakt voor een "spindoctor". Je bent als partijlid, en al helemáál als Ella Vogelaar zelf toch wel in staat die keuze toe te lichten?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze kan als minister hem moeilijk een trap onder de kont geven, al was het misschien wel de juiste oplossing voor de kinderachtige en hinderlijke manier van journalistje spelen.
Ze kan hem van repliek dienen. Vertellen dat hij kinderachtig bezig is en dat hij zo nooit verder komt dan journalistje spelen bij een website. En voor mijn part hem wel een trap onder zijn hol geven. Want dat is m.i. beter dan dit.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
Ze kan als minister hem moeilijk een trap onder de kont geven, al was het misschien wel de juiste oplossing voor de kinderachtige en hinderlijke manier van journalistje spelen.
Dat is ook al zo zielig... we zien nu gewoon dat het niet haar keuze was en haar is opgedrongen. En dat het haar pijn doet. Echt, het is een zielig vogeltje...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Chooselife het volgende:
Je bent als partijlid, en al helemáál als Ella Vogelaar zelf toch wel in staat die keuze toe te lichten?
Je kunt ook gewoon je weg vervolgen als je geen antwoord weet. Ze zet een blik op als weerloos konijntje kijkend in de grote koplampen van een aanstormende Chevrolet Tahoe. Moedeloos en verloren.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze kan hem van repliek dienen. Vertellen dat hij kinderachtig bezig is en dat hij zo nooit verder komt dan journalistje spelen bij een website. En voor mijn part hem wel een trap onder zijn hol geven. Want dat is m.i. beter dan dit.
Kijk gewoon eens naar filmpjes van Rutger met Femke Halsema. Die laat zich niet ringeloren door Rutger en kan dan zelfs sympathiek blijven.
Als ik haar was geweest had ik gezegd dat ze fantastisch beleid had en dat het beleid op een juiste manier uitgedragen dient te worden, dat het normaal is dat politici worden begeleid door communicatieadviseurs en dat hij dat als journalist ook wel had mogen weten. DAT was een normaal antwoord geweest.
Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren. Zo'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard. Ik vind het filmpje dan ook genant voor de 'journalist' in kwestie en niet voor haar.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze kan hem van repliek dienen. Vertellen dat hij kinderachtig bezig is en dat hij zo nooit verder komt dan journalistje spelen bij een website. En voor mijn part hem wel een trap onder zijn hol geven. Want dat is m.i. beter dan dit.
Kijk gewoon eens naar filmpjes van Rutger met Femke Halsema. Die laat zich niet ringeloren door Rutger en kan dan zelfs sympathiek blijven.
Als ik haar was geweest had ik gezegd dat ze fantastisch beleid had en dat het beleid op een juiste manier uitgedragen dient te worden, dat het normaal is dat politici worden begeleid door communicatieadviseurs en dat hij dat als journalist ook wel had mogen weten. DAT was een normaal antwoord geweest.
als je niet tegen kritiek kan, dan moet je niet de politiek in gaan; écht inhoudelijk antwoord van haar zijde is niet hoorbaar, dan mogen vragen best vervelend worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren.
Niet voor die gelegenheid, maar goed: dan had ze dat moeten zeggen. Dat ze het graag met hem over het mooie project daar wil hebben, maar niet over zaken die daar niet aan de orde zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:23 schreef Chooselife het volgende:
Ik vond het trouwens een normale, relevante vraag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spindoctorquote:Op donderdag 17 april 2008 22:41 schreef Reki het volgende:
misschien een domme vraag. maar wat is een "spindokter"?
quote:
-weg-quote:Op donderdag 17 april 2008 22:01 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld. Wel verbaas ik mij erover dat er geen beveiliging in de buurt was die zo'n figuur afvoert. Hij was niet vasthoudend, maar ronduit onbeschoft.
inderdaad, kan er echt geen medelijden mee hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:16 schreef Falco het volgende:
Compleet incompetent is ze. Ik zie het punt niet waarom ze niet kan antwoorden op een normale vraag. Al zou ze een spin doctor hebben, wàt is daar erg aan? Dat kun je toch gewoon aangeven?
Hij was inderdaad erg onbeschoft: "Geef antwoord, NU"quote:Op donderdag 17 april 2008 22:01 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld. Wel verbaas ik mij erover dat er geen beveiliging in de buurt was die zo'n figuur afvoert. Hij was niet vasthoudend, maar ronduit onbeschoft.
Ik denk eerder 'overspannen thuis' of zoiets suffigsquote:Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik kreeg echt medelijden. ze lijkt me iemand die op het punt staat compleet te barsten. ik had bijna zoiets van, nou we lezen morgen dat ze ergens hangt te bungelen.
Blackie, ik heb eindelijk gekozenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap nu ook wel dat ze niet rondkwam met de woningbouwverenigingen.
dat heeft ze toch ook al een keer gedaan, meen ik mij te herinneren. ze is nog labieler dan ik al vermoedde. ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me niet echt een ster in onderhandelen, volgens mij gaat ze stampvoeten en huilen als ze haar zin niet krijgt.
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |