abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58122502
http://www.geenstijl.tv/2(...)iastilte_van_e.html/

Dit is wel heel erg triest . Ik krijg bijna medelijden, ze staat op het punt om te janken.

Maar desondanks bij De Wereld Draait Door en Pauw en Witteman gesumbitted .
pi_58122548
Ook bij Jensen gesumbitted
pi_58122622
meer links bashen!
pi_58122780
Van mij had ze beveiligers mogen hebben om die kerel te laten afvoeren zeg... Ze is daar als ambtenaar in functie en geeft aan dat ze het interview wilt beeindigen maar die lapzwans blijft maar irriteren... Nou stoer hoor, lekkah lachen over hoe ze niets meer wilt zegguh!

BOERUH!!
pi_58122879
Dit vond ik ook best zielig ja, kreeg echt medelijden met haar, en dat heb ik niet zo snel...
pi_58122919

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58122923
Jasses. Wat een incompetent figuur zeg. Ik zou lekker voor de klas gaan staan bij groep 1 & 2. Hoef je geen ingewikkelde vragen meer te verwachten.
pi_58122976
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Xith het volgende:
Van mij had ze beveiligers mogen hebben om die kerel te laten afvoeren zeg...
Ja, maar dat had ze dus moeten doen. Zeggen dat hij op moest donderen. Nu stond ze daar als een zielig hoopje mens.

Natuurlijk is Rutger een hork. Maar kom op... Een beetje meer weerbaarheid mag echt wel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_58123057
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, maar dat had ze dus moeten doen. Zeggen dat hij op moest donderen. Nu stond ze daar als een zielig hoopje mens.

Natuurlijk is Rutger een hork. Maar kom op... Een beetje meer weerbaarheid mag echt wel.
Kom op zeg. Als je dít al niet zelf op kunt lossen. Wat is dit in Godsnaam voor derderangs ambtenaar! Ik wil niet dat dit uiterst incompetente en sociaal gehandicapte figuur iets over mijn geld en mijn omgeving te zeggen heeft.
pi_58123136
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld. Wel verbaas ik mij erover dat er geen beveiliging in de buurt was die zo'n figuur afvoert. Hij was niet vasthoudend, maar ronduit onbeschoft.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_58123175
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:58 schreef Chooselife het volgende:

Kom op zeg. Als je dít al niet zelf op kunt lossen.
Had jij niet begrepen dat ik een redelijk gelijkluidende mening had gepost...?
pi_58123209
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:01 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld.
Meen je dat nou? Ze had hem beter een draai om de oren kunnen geven dan wat ze nu deed. Echt, dit is vrij bizar. Bijt van je af.
pi_58123243
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Had jij niet begrepen dat ik een redelijk gelijkluidende mening had gepost...?
Ik vul je aan.
pi_58123267
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Ze had hem beter een draai om de oren kunnen geven dan wat ze nu deed. Echt, dit is vrij bizar. Bijt van je af.
Ze kan als minister hem moeilijk een trap onder de kont geven, al was het misschien wel de juiste oplossing voor de kinderachtige en hinderlijke manier van journalistje spelen.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_58123373
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ze kan als minister hem moeilijk een trap onder de kont geven, al was het misschien wel de juiste oplossing voor de kinderachtige en hinderlijke manier van journalistje spelen.
Er is vanuit de partij een bewuste keuze gemaakt voor een "spindoctor". Je bent als partijlid, en al helemáál als Ella Vogelaar zelf toch wel in staat die keuze toe te lichten?

Ik vind dit pure armoe en incompetentie wat ik zie. Ik zie een overspannen kleuterjuf die struikelt over een 1+1=2 sommetje.
pi_58123471
quote:

Ze kan hem van repliek dienen. Vertellen dat hij kinderachtig bezig is en dat hij zo nooit verder komt dan journalistje spelen bij een website. En voor mijn part hem wel een trap onder zijn hol geven. Want dat is m.i. beter dan dit.

Kijk gewoon eens naar filmpjes van Rutger met Femke Halsema. Die laat zich niet ringeloren door Rutger en kan dan zelfs sympathiek blijven.

Als ik haar was geweest had ik gezegd dat ze fantastisch beleid had en dat het beleid op een juiste manier uitgedragen dient te worden, dat het normaal is dat politici worden begeleid door communicatieadviseurs en dat hij dat als journalist ook wel had mogen weten. DAT was een normaal antwoord geweest.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:16:11 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58123523
Compleet incompetent is ze. Ik zie het punt niet waarom ze niet kan antwoorden op een normale vraag. Al zou ze een spin doctor hebben, wàt is daar erg aan? Dat kun je toch gewoon aangeven?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_58123533
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Chooselife het volgende:
Je bent als partijlid, en al helemáál als Ella Vogelaar zelf toch wel in staat die keuze toe te lichten?
Dat is ook al zo zielig... we zien nu gewoon dat het niet haar keuze was en haar is opgedrongen. En dat het haar pijn doet. Echt, het is een zielig vogeltje...

p.s.
(die woordgrap kwam onbedoeld uit mijn vingers)
pi_58123602
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ze kan hem van repliek dienen. Vertellen dat hij kinderachtig bezig is en dat hij zo nooit verder komt dan journalistje spelen bij een website. En voor mijn part hem wel een trap onder zijn hol geven. Want dat is m.i. beter dan dit.

Kijk gewoon eens naar filmpjes van Rutger met Femke Halsema. Die laat zich niet ringeloren door Rutger en kan dan zelfs sympathiek blijven.

Als ik haar was geweest had ik gezegd dat ze fantastisch beleid had en dat het beleid op een juiste manier uitgedragen dient te worden, dat het normaal is dat politici worden begeleid door communicatieadviseurs en dat hij dat als journalist ook wel had mogen weten. DAT was een normaal antwoord geweest.
Je kunt ook gewoon je weg vervolgen als je geen antwoord weet. Ze zet een blik op als weerloos konijntje kijkend in de grote koplampen van een aanstormende Chevrolet Tahoe. Moedeloos en verloren.
pi_58123622
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren. Zo'n onbeschofte manier van 'journalistiek' bedrijven is geen enkele reactie waard. Ik vind het filmpje dan ook genant voor de 'journalist' in kwestie en niet voor haar.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:20:16 #21
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_58123627
quote:

[..]

als je niet tegen kritiek kan, dan moet je niet de politiek in gaan; écht inhoudelijk antwoord van haar zijde is niet hoorbaar, dan mogen vragen best vervelend worden.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_58123699
Ik vond het trouwens een normale, relevante vraag. Prima dat de "journalist" daarop doorgaat.
pi_58123768
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef rutger05 het volgende:

Ik heb het filmpje gezien en zij liet zich niet ringeloren.
Jawel hoor.

Kijk, we zijn het eens over de wijze waarop Rutger zich heeft gedragen. Onbeschoft. Alleen: als minister moet je daar een antwoord op hebben.
pi_58123784
Briljante opname.

Bedankt GeenStijl!!!!

Prachtig!
pi_58123807
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:23 schreef Chooselife het volgende:
Ik vond het trouwens een normale, relevante vraag.
Niet voor die gelegenheid, maar goed: dan had ze dat moeten zeggen. Dat ze het graag met hem over het mooie project daar wil hebben, maar niet over zaken die daar niet aan de orde zijn.

Maar: PRAAT.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:41:57 #26
165802 Reki
no comment.
pi_58124243
misschien een domme vraag. maar wat is een "spindokter"?
zie ondertitel :)
pi_58124397
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:41 schreef Reki het volgende:
misschien een domme vraag. maar wat is een "spindokter"?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spindoctor

Uitleggen kan wel maar link dumpen is sneller
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58124526
Wat een figuur! Wat een basisschool gedrag! Ik vind je naar dus praat ik niet met je! Dat verwacht je toch niet van een minister!
pi_58124534
Ze hield dat 'stil zijn' wel lang vol zeg.. En er waren zoveel betere mogelijkheden geweest

- De aandacht vestigen op het project daar in Overvecht
- Bevestigen dat ze inderdaad een spindoctor heeft

Bijna alles was goed geweest; maar als een bang mens stilletjes tegenover Rutger gaan staan was een hele, hele domme zet..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2008 @ 22:51:31 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58124567
Zelden een slaapverwekkender filmpje gezien. Mijn god.
pi_58124697
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:42 schreef Cahir het volgende:
Ook bij Jensen gesumbitted

Dump hem dan ook even bij Pauw en Witteman, want dit is nou echt iets voor de zapservice.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 17 april 2008 @ 22:55:57 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58124721
Incompetent is ze inderdaad. Dit was alles behalve een kritische vraag, en daar zo kinderachtig mee omgaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_58124769
quote:
Ik vind anders dat ze het prima heeft afgehandeld. Wel verbaas ik mij erover dat er geen beveiliging in de buurt was die zo'n figuur afvoert. Hij was niet vasthoudend, maar ronduit onbeschoft.
-weg-

[ Bericht 2% gewijzigd door gronk op 17-04-2008 23:09:57 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58125365
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:16 schreef Falco het volgende:
Compleet incompetent is ze. Ik zie het punt niet waarom ze niet kan antwoorden op een normale vraag. Al zou ze een spin doctor hebben, wàt is daar erg aan? Dat kun je toch gewoon aangeven?
inderdaad, kan er echt geen medelijden mee hebben
dat gastje is zo uit te lullen
  donderdag 17 april 2008 @ 23:23:33 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58125519
Dat je je laat pwnen door zo'n broddelaar als Rutger van GeenStijl is nog het debielste.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_58125526
quote:
Hij was inderdaad erg onbeschoft: "Geef antwoord, NU"

[offtopic]
Looser filmpje was ook die met die krakers
pi_58125528
Het was echt genant om te zien. Wat je ook van GeenStijl en Rutger vindt, als je gaat beweren dat Vogelaar hier goed mee om is gegaan dan heb je echt een bord voor je kop. Het is dan ook heerlijk ironisch dat het item juist gaat over de geruchten (?) dat Ella een spindoctor heeft toegewezen gekregen vanuit haar partij omdat ze niet goed met de media om kan gaan. Schitterend!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 17 april 2008 @ 23:25:07 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58125557
ik kreeg echt medelijden. ze lijkt me iemand die op het punt staat compleet te barsten. ik had bijna zoiets van, nou we lezen morgen dat ze ergens hangt te bungelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 17 april 2008 @ 23:30:07 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58125653
waar ik dan wel weer blij mee was, was dat ze eindelijk die vervelende linkse smurk van haar porem verloor.
pi_58125823
Jeetje wat een triest persoon die Vogelaar. Die snapt er echt niks van.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:38:20 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58125855
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik kreeg echt medelijden. ze lijkt me iemand die op het punt staat compleet te barsten. ik had bijna zoiets van, nou we lezen morgen dat ze ergens hangt te bungelen.
Ik denk eerder 'overspannen thuis' of zoiets suffigs .
pi_58125862
Wat een wereld van verschil Zoals eerder al aangehaald Halsema en geenstijl verschillen ook enorm van mening en dat gaat wel goed. Rita en Rutger eerder deze week ook een hardstikke geinig filmpje ondanks al het Kay van der Linde bashing. Een minister moet zo'n Rutger van geenstijl kunnen handlen en natuurlijk is het onbeschoft maar als je dit niet aan kan hoe laat ze dan in godsnaam haar beleid uitvoeren.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:46:37 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58126051
ik snap nu ook wel dat ze niet rondkwam met de woningbouwverenigingen.
pi_58126090
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Blackie, ik heb eindelijk gekozen

gooi even jouw PM open svp.
pi_58126225
Ik heb het gezien en weet niet goed wat ik moet vinden. Ik vind aan de ene kant dat Vogelaar een minister is die uitblinkt in ongelukkige statements, met de joods/christelijk/islamitische traditie als absoluut dieptepunt. Tegelijk vind ik dat de reporter de grenzen van het fatsoen VER overschrijdt. Je hebt het hier wel over een minister, die overigens een werkbezoek aflegt. Enig respect en fatsoen zou je dan wel mogen opbrengen.
pi_58126315
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap nu ook wel dat ze niet rondkwam met de woningbouwverenigingen.
Eens.
pi_58126437
Lijkt me niet echt een ster in onderhandelen, volgens mij gaat ze stampvoeten en huilen als ze haar zin niet krijgt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:22:03 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58126793
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me niet echt een ster in onderhandelen, volgens mij gaat ze stampvoeten en huilen als ze haar zin niet krijgt.
dat heeft ze toch ook al een keer gedaan, meen ik mij te herinneren. ze is nog labieler dan ik al vermoedde. ik vind het zielig.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:33:26 #49
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_58126982
Wat een incompetent en zielig mens. Ze voert een naïef en geldverkwistend beleid uit, spreekt geen fatsoenlijk Nederlands en is na een paar woorden van een journalistje al sprakeloos.
pi_58127059
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind het zielig.
Eens.
pi_58127414
-
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:09:26 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58127485
pi_58127616
Als het niks met mij wordt, dan word ik spindoctor
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:47:17 #54
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58128643
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

Hij was inderdaad erg onbeschoft: "Geef antwoord, NU"
Ik vond 'm niet onbeschoft. Vogelaar heeft een te kleine woordenschat; wat ze had moeten zeggen was
'ik weiger op uw impertinente vragen in te gaan'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_58128738

spindokter met amsterdams accent, echt iets om trots op te zijn

Hij is wel erg blij met zichzelf.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 08:21:21 #56
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58128884
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Chooselife het volgende:

Ik zie een overspannen kleuterjuf die struikelt over een 1+1=2 sommetje.
Raar eigenlijk als je dit leest.
quote:
Ella Vogelaar groeide op in Sint Philipsland in de provincie Zeeland, waar haar vader een veeteeltbedrijf had. Als driejarige peuter maakte ze de watersnood van 1953 mee. Ze doorliep de HBS in Zierikzee. Ze studeerde van 1967 tot 1972 aan de Sociale Academie De Horst in Driebergen. Tijdens haar studententijd was Vogelaar actief lid van de Communistische Partij Nederland (CPN). In 1983 gaf ze dit lidmaatschap op. Later werd ze lid van de PvdA.

Na haar studie was ze werkzaam als vormingswerker voor werkende jongeren. In 1980 stapte ze over naar de vakbond FNV, als bestuurslid voor de Algemene Bond voor Onderwijzend Personeel. Na het halen van het doctoraalexamen in onderwijskunde aan de Universiteit van Amsterdam werd ze in 1988 voorzitter van de ABOP. Van 1994 tot 1997 was ze vicevoorzitter van de FNV, vervolgens werkte ze als procesmanager voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en als projectleider van de Taskforce Inburgering, die in 2000 werd ingesteld door minister Roger van Boxtel. Ze was tevens zelfstandig adviseur en voorzitter van de brancheorganisatie voor reïntegratiebedrijven. Daarnaast grossierde ze in nevenfuncties. Vogelaar was onder meer voorzitter van de Raad van Commissarissen van Unilever Nederland en van de Novib. In 2005 bemiddelde zij in een conflict tussen het ministerie van VWS, de zorgverzekeraars en stakende huisartsen.

Op 22 februari 2007 werd Vogelaar beëdigd als minister zonder portefeuille voor Wonen, Wijken en Integratie. Op haar eerste dag als minister trok ze meteen de aandacht met de uitspraak dat de boerka op straat 'moet kunnen', maar dat het niet wenselijk is als deze een belemmering vormt bij het uitoefenen van je functie (zoals in het onderwijs of de zorg). Een maand later introduceerde ze een lijst van veertig probleemwijken die in de kabinetsperiode extra aandacht krijgen om problemen op het gebied van wonen, werken, leren, integreren en veiligheid op te lossen. Al snel kwam de term 'Vogelaarwijken' in omloop
pi_58129019
wat genant.
ze had al verloren op het moment dat ze Rutger laat bepalen dat ze "even daar" moeten gaan staan om een babbeltje te maken.

een "casse toi, pauvre con" à la Sarkozy was beter geweest als dit paniekerig zwijgen ... of de Nederlandse versie "ach mens, ga toch koken"

ze geeft door dat zwijgen Rutger de gelegenheid onbeschofter te worden, hetgeen imagogezienderwijs slecht voor hem zou moeten zijn maar het niet is.
het is GS, mevrouw, die moet je met gelijke munt terugbetalen. vóór zijn liever nog, en zo moeilijk is dat niet, lijkt me, juist niet als u vindt dat het nauwelijks niveau heeft.

slechte spindoctor overigens, die zijn eigen spin niet weet te spinnen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:20:57 #58
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58129690
Inderdaad zwak.

Aan de andere kant, niet iedereen is even mondig. Datzelfde geldt voor 80% van fok, dat denkt scherp voor de dag te komen, maar het brugklas niveau slechts zelden ontstijgt.

Het maakt je nog niet direct incompetent. Alleen het doet je geloofwaardigheid weinig goeds.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58129879
Een beter argument tegen een overheid is er zo een beetje niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_58130014
[X] Ongeschikt
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:59:32 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58130307
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
Inderdaad zwak.

Aan de andere kant, niet iedereen is even mondig. Datzelfde geldt voor 80% van fok, dat denkt scherp voor de dag te komen, maar het brugklas niveau slechts zelden ontstijgt.

Het maakt je nog niet direct incompetent. Alleen het doet je geloofwaardigheid weinig goeds.
Het maakt haar wel incompetent want een minister hoort een journalist van repliek te kunnen dienen. Dat 80% van FOK! daar ook niet toe in staat is maakt verder niet uit.
The End Times are wild
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:00:46 #62
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58130330
quote:
Inderdaad zwak.

Maar die 80% van fok zit niet in het kabinet. Een regering die wij als mondige lastige kiezer gekozen hebben, maar de poppetjes, competent of niet, hebben de partijen zelf naar voren geschoven, vaak met vriendjespolitiek en gelobby hier en daar. Kijk maar naar Donner die Crisis als middelste naam heeft en toch als een kakkerlak terug weet te komen als minister van whatever-is-it-this-time-zaken. Omdat je met JP automatisch Donner meekrijgt. En toch kiezen mensen CDA.

De geloofwaardigheid van dit hele kabinet stond al op een ernstig dieptepunt.
The Internets, I needs it..
pi_58130359
quote:

Aan de andere kant, niet iedereen is even mondig. Datzelfde geldt voor 80% van fok
Ik verwacht niet dat we meer dan 20% van de bevolking nodig hebben om ministersposten te vullen...
pi_58130467
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Tegelijk vind ik dat de reporter de grenzen van het fatsoen VER overschrijdt. Je hebt het hier wel over een minister, die overigens een werkbezoek aflegt. Enig respect en fatsoen zou je dan wel mogen opbrengen.
Dat is overigens ook iets: waarom is er niemand met de ballen daar om tegen Rutger te zeggen dat hij moet opzouten? Want de omstanders staan ook maar een beetje lafjes met plaatsvervangende schaamte het tafereel te bekijken.

Er is toch op zijn minst een beleidsmedewerker in de buurt die zich er mee kan bemoeien?
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:12:22 #65
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58130553
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt haar wel incompetent want een minister hoort een journalist van repliek te kunnen dienen. Dat 80% van FOK! daar ook niet toe in staat is maakt verder niet uit.
Ik hoor anders zelden goede repliek.

Niet gaan huilen en de boot op uiterst doorzichtige wijze afhouden is niet hetzelfde als 'van repliek dienen'
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58130655
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is overigens ook iets: waarom is er niemand met de ballen daar om tegen Rutger te zeggen dat hij moet opzouten? Want de omstanders staan ook maar een beetje lafjes met plaatsvervangende schaamte het tafereel te bekijken.

Er is toch op zijn minst een beleidsmedewerker in de buurt die zich er mee kan bemoeien?
dat ook , ja.
er komt op het eind 1 iemand effe vragen wat er aan de hand is, de man moet wel net aan zijn komen lopen want het lijkt me toch overduidelijk dát er wat aan de hand is, aan de onprettige hand.

maar nogmaals, die spindoctor deugt niet, die moet toch zijn eigen 'aanwezigheid' weten te spinnen?
dat Vogelaar dat niet kan is treurig, maar daarvoor heeft ze nu juist die 'doctor' nodig.
pi_58132180
Wat een wijf. Sjongejonge, miljoenen over de balk smijten en bek dicht houden. Incompetent en zo snel mogelijk afzetten.
pi_58132663
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die stonden waarschijnlijk te gniffelen in de hoek.

Een minister die niet met journalisten kan omgaan is gewoon ongeschikt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:43:09 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58132750
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:39 schreef Wokkel het volgende:

Een minister die niet met journalisten kan omgaan is gewoon ongeschikt.
niet persé. volgelaar daarentegen gaat wel iets verder dan "niet met een journalist kunnen omgaan". dit filmpje toont aan dat mevrouw compleet overspannen is. en overspannen ministers zijn wmb wel ongeschikt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:44:53 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58132801
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

Ik hoor anders zelden goede repliek.
Stel dat Vogelaar Rutger lekker had afgezeken, dan had-ie of de beledigde peer kunnen spelen, of hij had 't hele filmpje niet op GS gezet omdat 't 'n blamage was voor hemzelf. Als ze leuker was dan Rutger
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:48:17 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58132885
Die Rutger wenst toch hopelijk niet serieus genomen te worden als journalist?
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:58:31 #72
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_58133162
Omdat je haar toch niet van het fluweel krijgt op basis van een, objectieve , beoordeling van haar zinloze beleid, vind ik eigenlijk ieder middel geoorloofd om dit soort politici (meer ambitie dan intelligentie; Wilders, Verdonk, div. PvdA hielenlikkers enz. enz.) door het ijs te laten zakken.
Ook al is het door een kansloze GS-eikel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_58133211
Wow, over gênant gesproken..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_58133318
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:39 schreef Wokkel het volgende:

Die stonden waarschijnlijk te gniffelen in de hoek.

Dat maakt het niet bepaald fraaier.
pi_58133678
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:15 schreef milagro het volgende:
maar nogmaals, die spindoctor deugt niet, die moet toch zijn eigen 'aanwezigheid' weten te spinnen?
dat Vogelaar dat niet kan is treurig, maar daarvoor heeft ze nu juist die 'doctor' nodig.
Nou ben ik totaal niet van de 'spindoctoren', maar hier kan de beste man toch niks aan doen. Die Vogelaar is volslagen kansloos dat gaat echt nooit werken.
Prachtig ook hoe de sfeer ineens 180 graden draaide. Eeerst doet ze nog vrij jolig en dan weet ze geen raad met die vraag; die toch echt niet heel vreemd is.

Blijft treurig dat zoiets minister is.
pi_58133899
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nou ben ik totaal niet van de 'spindoctoren', maar hier kan de beste man toch niks aan doen. Die Vogelaar is volslagen kansloos dat gaat echt nooit werken.
Prachtig ook hoe de sfeer ineens 180 graden draaide. Eeerst doet ze nog vrij jolig en dan weet ze geen raad met die vraag; die toch echt niet heel vreemd is.

Blijft treurig dat zoiets minister is.
nee, ik bedoel dat hij zijn eigen aanwezigheid positiever had moeten spinnen, opdat het niet als een motie van wantrouwen zou overkomen en dit soort 'testjes' zou doen uitlokken , maar ach, fuck it, je hebt gelijk, Vogelaar zal best een aardig mens zijn onder die lagen geitenwol ergens, maar als minister inhoudelijk en representatief een ramp, geen redden aan.
pi_58134122
Weet iemand of 't al bij Jensen, Pauw & Witteman en/of DWDD (of elders op tv) is geweest?
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:42:47 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58134156
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:41 schreef FOKwa het volgende:
Weet iemand of 't al bij Jensen, Pauw & Witteman en/of DWDD (of elders op tv) is geweest?
jensen en dwdd geloof ik.
pi_58134200
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jensen en dwdd geloof ik.
Nee dat was het stukje ervoor, als ze verhaal doet en Rutger staat te gapen.
pi_58134422
whaha wat is dit nou?
Een minister die zich niet groot kan houden tegenover een provocerende journalist?
Dat is het probleem met die vrouwen als deze, bij dit soort lui moet je vol in de aanval gaan om te kunnen winnen. Dit is gewoon pijnlijk om naar te kijken, en dát is een minister?!?!?!

Wel puik werk van deze Rutger, hij weet de zwakkelilngen telkens weer te vinden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')