Kan hier wel Het SCH Fantopicquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef gronk het volgende:
Overigens, kunnen we het op de man spelen even laten, hoe leuk het ook is?
Jij vindt SCH mooi?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:50 schreef raptorix het volgende:
Ja SCH maar we hebben niet allemaal oneindige (overheids)budgetten om zulke mooie dingen als jou te maken.
Rutger is helemaal niet eng, het enige wat hij doet is vragen stellen die andere journalisten meestal niet durven te stellen. Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het filmpje is genant. Maar wat zegt dat over haar portefeuille dan?
Ik zou trouwens ook dichtklappen van die Rutger, wat een eng ventje
Ze heeft een erg slechte p.r. maar dat wordt natuurlijk ook wel voortdurend gevoed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren doet ze het misschien heel goed (wat ik heb gezien van haar beleid suggereert bij mij iets anders overigens), maar als minister moet je draagvlak weten te creëren voor je plannen OOK bij het publiek.
Daarom snap ik best dat er wat mensen in Den Haag niet gelukkig zijn met dit optreden. En voordat je mij wil doen geloven dat in Den Haag niemand ongelukkig is met dit optreden: niet doen, ik weet beter.
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Merkie het volgende:
Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse mediaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?
Overigens is de reden dat GS minder kritisch benaderd wordt omdat GS niet bepaald objectief is en vaak een mening vormt terwijl de "linkse media" objectief zouden moeten zijn.
Ja, dat constateerde ik ook al. Ik vind dat vrij bizar. En voor zover ze besloten had om de voorlichters niet mee te nemen had er toch op zijn minst een beleidsmedewerker bij mogen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Maar dit interview is pijnlijk maar het ligt denk ik ook wel vooral aan haar voorlichters. Waar waren die in godsnaam? Waarom kan zo'n Rutger zomaar zijn gang gaan. Het zegt mij vooral iets over de afdeling voorlichting.
Maar ze is wel aangeschoten wild en ze zal bij politieke problemen niet snel worden gered. Integendeel.quote:Maar die suggestis over dat ze weg zou moeten en zo zijn onzinnig.
Hmm, ik dacht dat je het meer had over de verwijten dat de publieke omroepen (te) links zouden zijn, en dat je dus ook op de publieken omroepen doelde met "linkse media". Daar wordt volgens mij namelijk meer tegen geageerd dan tegen de Volkskrant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.
Suprise me. Wat zijn nieuwe initiatieven die ontwikkeld zijn dankzij het beleid van Vogelaar. Welke wijk, wat was het probleem, wat gaat er precies gebeuren en wat gaat deze ingreep over pak m beet 10 jaar concreet opleveren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Vogelaar heeft ze toch behoorlijk in beweging gekregen en op het niveau van de wijken gebeurt er enorm veel momenteel, het spettert aan alle kanten.
Precies, kwestie van met kritische vragen kunnen omgaan. Femke Halsema kan ik ook een stuk beter uitstaan dan Vogelaar, ondanks dan hun ideeën mij van allebei totaal niet aanstaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!
Dat zou dan de tweede overduidelijke leugen van een minister in korte tijd zijn want iedereen weet dat geen kerel het daarop zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Was zij ook niet degene die was gaan huilen na het falen van onderhandelingen met de woningbouwcooperaties? Letterlijk.
Nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |