Van Landvetter en Göteborg City Airport zal er best wel een vlucht richting Barca gaan :pquote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen we er een StageSC-meet-roadtrip van maken. Eerst naar Zweden, dan Barcelona, en dan terug
als je nou op zaterdag komt, dan is hier een bar leeging, en dan rijden we dan rustig terug!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
Either we drive, or we don't go at all
wie op de meet komt!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
het wie zoekt wie lijstje?
een bar leeging??quote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je nou op zaterdag komt, dan is hier een bar leeging, en dan rijden we dan rustig terug!![]()
Ik zoek mn verloren zusjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
het wie zoekt wie lijstje?
Sorry ik stuur haar wel weer terugquote:
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!quote:
shoppen...!quote:
ah ok.. was een onbekende term voor mijquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!
voor het einde van de week graagquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry ik stuur haar wel weer terug
-10 voorspelbaarquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry ik stuur haar wel weer terug
Sorry, was ff bezig. Maar het lijstje waar nu dat op staatquote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Piles, welk lijstje?
voor mij ook totdat ik er in december bij was en het duidelijk was wat het idee wasquote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah ok.. was een onbekende term voor mij
Tuurlijk wel, je kan ook zoeken terwijl ze niet verloren is, maar gewoon achter een boom verstopt staatquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
nogal wiedes.. als ze niet verloren was hoefde je ook niet te zoeken.
wij hebben hier zo'n hele gave carrouselquote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou dan duurt het nog langer want dat heb ik hier niet
Owja!quote:
True maar ik kon het niet latenquote:
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is iedereen het zat, het gaat weer zo hard
Jij kijkt recht in mijn zielquote:Op woensdag 16 april 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is iedereen het zat, het gaat weer zo hard
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpopquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!
Stickertjes op het raam?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, was ff bezig. Maar het lijstje waar nu dat op staat
quote:
Zet ik ook op het lijstjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?
Snelste slotjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet ik ook op het lijstje
Wordt gek van de lijstjes hier
Zweedse vrouwen of Pinkpop?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpop
dat ja!quote:
Klopt het dat pinkpop, dit jaar helemaal niet op pinksteren valt?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpop
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijdenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Zweedse vrouwen of Pinkpop?
Dat kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt het dat pinkpop, dit jaar helemaal niet op pinksteren valt?
Ideale combinatie voor jou zou dus. Metallica in Zweden zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijden
Een mooie combinatie zou dus zijn.. Metallica in Zwedenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijden
klopt maar met 373 topics duurt het zo lang om uit te zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het al wel zien per topic, maar niet de records idd
Ik krijg het vanavond nog druk.
je kwam niet meer dus hou maar op met dromen!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar ja
Of gaan we eerst naar Barca, dan via Zweden terug naar Groningen
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kwam niet meer dus hou maar op met dromen!
Paar minuten nog ongeveerquote:
quote:
Gaan we op roadtrip? Wanneer?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we op roadtrip gaan zorg ik dat er plakplaatjes zijn
Rond het einde van Mei, eerst naar zweden dan naar Barca en dan grunn!quote:
31 mei zijn we in Zweden, right Kunoquote:
yes!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
31 mei zijn we in Zweden, right Kuno
Positiviteitquote:Op woensdag 16 april 2008 15:53 schreef plukkert het volgende:
[..]
Das nog een uurtje te lang wmb
Ik heb een beetje last vanNEGATIVITEIT
vandaag
Ik ook niet..quote:
rond 4 juni denk ik dat we er wel kunnen zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:58 schreef Leinonlein het volgende:
Oh ik was even in meeting en nu lees ik jullie dat er meeting komt in barca? Genoeg ruimte in mijn casa hoor! Wanneer?
Toch niet we krijgen loempia'squote:Op woensdag 16 april 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik weer 6 sinaasappelen ga pellen
Dit gaat over een datum voor de meet tochquote:Op woensdag 16 april 2008 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb jij nog een gaatje vrij leinonlein (A)
al opquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit gaat over een datum voor de meet toch
Lekker hoorquote:
Een gaatje vrij?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb jij nog een gaatje vrij leinonlein (A)
die vrouwen met die dubbelzinnigheid hier ook altijdquote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een gaatje vrij?![]()
Een bedje heb ik vrij ja!
Hahah dit was wel een erg makkelijke deur jaquote:Op woensdag 16 april 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
die vrouwen met die dubbelzinnigheid hier ook altijd
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
die van mij is nog bloedheet.. niet stiekem voor 4 uur mee begonnen toch?
Dank jequote:Op woensdag 16 april 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
die vrouwen met die dubbelzinnigheid hier ook altijd
tss.. alsof makkelijke geopend moeten worden.. daar krijgen wij mannen ook gewoon voor op ons donder als man zijnde...quote:Op woensdag 16 april 2008 16:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahah dit was wel een erg makkelijke deur ja![]()
Heb trouwens geen 10 bedden vrij hoor!
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tss.. alsof makkelijke geopend moeten worden.. daar krijgen wij mannen ook gewoon voor op ons donder als man zijnde...
Ik bedoel: "Heb ik een dikke kont in deze broek", is ook een open deurtje, maar durf eens ja te zeggen
Je moet ze eigenlijk voor zijn en al eerder zeggen van "Goh je krijgt wel een dikke kont in die broek." Dat ontwijken altijd!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik bedoel: "Heb ik een dikke kont in deze broek", is ook een open deurtje, maar durf eens ja te zeggen
Haha sorry hoor, maar ik ben een beetje meligquote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tss.. alsof makkelijke geopend moeten worden.. daar krijgen wij mannen ook gewoon voor op ons donder als man zijnde...
hehe.. ik ben ook meer van een wat dikkere kont hoor, maar goed doorgaans vinden vrouwen dat niet fijnquote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry hoor, maar ik ben een beetje melig(anders zou ik dat natuurlijk noooooooooooit doen). Oh, en trouwens, tegen mij mag je ja zeggen hoor. Ik zou graag een mooie dikke kont hebben
.
Komt zomaar even Ignite voorbij op mijn neighbourradio.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha sorry hoor, maar ik ben een beetje melig(anders zou ik dat natuurlijk noooooooooooit doen). Oh, en trouwens, tegen mij mag je ja zeggen hoor. Ik zou graag een mooie dikke kont hebben
.
Komt zomaar even Ignite voorbij op mijn neighbourradio.
quote:*
Mannenbrandstof.nl
De site vol met wheels, babes en andere zaken speciaal voor mannen!
www.mannenbrandstof.nl
*
Vrouwen Zoeken
Partner voor een serieuze relatie Nu aanmelden - inschrijving gratis!
www.be2.nl
*
Man Vrouw Slaapsysteem
Lekker slapen op een goede matras. Speciaal voor vrouwen of mannen.
www.Slaaphof.nl/Man-Vrouw
Ads door Google
Hahaha ik mag jou welquote:Op woensdag 16 april 2008 16:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk voor zijn en al eerder zeggen van "Goh je krijgt wel een dikke kont in die broek." Dat ontwijken altijd!
Nee, doe mij dan maar een goede reep choco! Maar nee, wat staat er vandaag op mijn desk? Een glas water en een peer. Ik ga de peer even aanvallen denk ik!quote:
How do you survive. Ik ben echt een zoetekauw op dat gebiedquote:Op woensdag 16 april 2008 16:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee, doe mij dan maar een goede reep choco! Maar nee, wat staat er vandaag op mijn desk? Een glas water en een peer. Ik ga de peer even aanvallen denk ik!
Ze worden steeds beterquote:
Mwa, moet nog flink gaan werken thuis hoor, dus zo relaxt is het ook weer nietquote:
Peren zijn toch ook zoet? ik ben dol op fruit, ik neem altijd een halve fruitmand mee naar mijn stage haha. Lekker om te knabbelen toch! Maar ik ben ook gek op hazelnootchoco, stroopwafels en dorito´s met dip. In case you wanted to knowquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
How do you survive. Ik ben echt een zoetekauw op dat gebied
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankomquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
How do you survive. Ik ben echt een zoetekauw op dat gebied
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukjequote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Peren zijn toch ook zoet? ik ben dol op fruit, ik neem altijd een halve fruitmand mee naar mijn stage haha. Lekker om te knabbelen toch! Maar ik ben ook gek op hazelnootchoco, stroopwafels en dorito´s met dip. In case you wanted to know
YES, dat was pas een foute reclame..quote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukje
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankom
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
Yesse is er ook niet echt meer bij heb ik het idee....
Weten we gelijk waaromquote:
zullen we wat uitwisselen?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou best een paar kilo aan willen komen
Ik moet er wel wat rekening mee houden, anders groei ik echt dicht.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankom
Dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou best een paar kilo aan willen komen
Moet ik lachen of agressief worden?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukje
en dan eind mei naar Zweden?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Word het tweede weekend van mei denk ik hoor
Hoef er geen rekening mee te houden, ik train het er wel weer van af..quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik moet er wel wat rekening mee houden, anders groei ik echt dicht.
het was een grapjequote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Moet ik lachen of agressief worden?
Geprobeerd, maar ik kwam er niet heel veel van aan.. Gezond aankomen door meer te eten valt ook onder de noemer dieet.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dus
Misschien moeten we op anti-dieet gaan
Zoveel train ik ook weer niet, probeer elke week wat te zwemmen en moet eigenlijk nog steeds een racefiets kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef er geen rekening mee te houden, ik train het er wel weer van af..
Misschien moet ik maar zo'n fitness video gaan maken.. Slank in een paar weken, vergeet Sonja B.. Ga voor Pieter B..
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bierquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
Yesse is er ook niet echt meer bij heb ik het idee....
Met zijn allen?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bier
woensdagritueel?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bier
Mi tambien. Oftwel, die van mij ookquote:
Je keek zo boosquote:Op woensdag 16 april 2008 16:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mi tambien. Oftwel, die van mij ook. Mr. Serieus
![]()
Hoy tarde yo voy a clase de espaņol(oid...)
Idd. Naja het beste aankom-dieet is nog altijd gewoon gaan studerenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar ik kwam er niet heel veel van aan.. Gezond aankomen door meer te eten valt ook onder de noemer dieet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je. Drink Dennis bier dan leeeeef je !Zo dat was even een fout nummer tussendoor.
1, 2, 3, 4 Dennis Bier!!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je. Drink Dennis bier dan leeeeef je !Zo dat was even een fout nummer tussendoor.
leuke dingen..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"quote:
Hehequote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"
quote:
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komtquote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"
dan is de cirkel wel rond natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komt
Lijkt me echt fantastischquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komt
Ja maar niet als je baas ofzo 't ook zietquote:Op woensdag 16 april 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me echt fantastischTenminste, ik zou er wel om kunnen lachen de volgende dag
Welke baasquote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar niet als je baas ofzo 't ook ziet
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/2224996/24_valse_50eurobiljetten_ontdekt.htmlquote:Op woensdag 16 april 2008 17:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is de cirkel wel rond natuurlijk
Goed puntquote:
Heeeey die AD link, daar ga ik altijd vis halenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/2224996/24_valse_50eurobiljetten_ontdekt.html
Kut verkeerde link:
edit2: kutfok!!
bij het vals geld??quote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeey die AD link, daar ga ik altijd vis halen
Ik ben wel wat van de privacyquote:Op woensdag 16 april 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me echt fantastischTenminste, ik zou er wel om kunnen lachen de volgende dag
Ik zou niet weten wie me zou moeten (her)kennen, dus ik zou me er niet zoveel zorgen om makenquote:
er zijn toch genoeg mensen die je kennen??quote:Op woensdag 16 april 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie me zou moeten (her)kennen, dus ik zou me er niet zoveel zorgen om maken
Nee, ik ben een nobody, een nonoquote:Op woensdag 16 april 2008 17:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
er zijn toch genoeg mensen die je kennen??
Omgquote:
Grolsch bier!quote:
Er zijn genoeg mensen die ik ken, die fanatiek kijken naar dingen als dumpert enzo. Dus heb er helemaal geen behoefte aan dat zulke filmpjes van mij op youtube komen. Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet. Laat dat maar lekker achter een password allemaal!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]ja tuurlijk wel, maar of die me ooit zouden vinden
Dat zou dan bij toeval moeten gebeuren
Hoewel, tegenwoordig, met media als dumpert zou het wel eens een stuk gemakkelijker kunnen gaan
* snel doorspamt naar volgende paginaquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Kom maar halen, staat nog een halve:
[ afbeelding ]
Ik denk hetquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die ik ken, die fanatiek kijken naar dingen als dumpert enzo. Dus heb er helemaal geen behoefte aan dat zulke filmpjes van mij op youtube komen. Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet. Laat dat maar lekker achter een password allemaal!
Maar het Nederlandse volk is over het algemeen niet zo op privacy gericht, dus ik zal wel een uitzondering zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkentquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:58 schreef Bravebart het volgende:
TOP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkent
Mensen kunnen wel makkelijk weten wie ik ben (naam en adres), maar dat is niet anders. Daarom ben ik soms ook extra voorzichtig met wat ik zeg op internet
quote:
ik studeer wel in utrecht normaal gezienquote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef PoeK het volgende:
iemand uit utreg hier toevallig?
Precies. Alleen de mensen die ik echt mag/ken weten waar ik woon, de rest hoeft dat niet te weten, maar als ze er wel achterkomen zal me dat echt een zorg zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...
En zet er ook zo gerust een foto van me op
dquote:Op woensdag 16 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkent
Mensen kunnen wel makkelijk weten wie ik ben (naam en adres), maar dat is niet anders. Daarom ben ik soms ook extra voorzichtig met wat ik zeg op internet
Ohja, dat had je wel eens gezegd.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik studeer wel in utrecht normaal gezien
Juist.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Alleen de mensen die ik echt mag/ken weten waar ik woon, de rest hoeft dat niet te weten, maar als ze er wel achterkomen zal me dat echt een zorg zijn
euhm even denken...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ohja, dat had je wel eens gezegd.
Weet jij toevallig een mooie plek om een auto te fotograferen?
Rijdend of stilstaand?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ohja, dat had je wel eens gezegd.
Weet jij toevallig een mooie plek om een auto te fotograferen?
Nee, ik ook niet. Maar soms heb je wel ergens een mening over iets die je in het echt wel tegen iemand zegt (omdat je dan kan zien hoe ie reageert), en die je op internet niet zegt, omdat je niet weet tegen wie je het hebtquote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...
En zet er ook zo gerust een foto van me op
stilstaand.quote:
Mja, dan maakt het niet uit, want je zegt dan dus toch nietquote:Op woensdag 16 april 2008 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar soms heb je wel ergens een mening over iets die je in het echt wel tegen iemand zegt (omdat je dan kan zien hoe ie reageert), en die je op internet niet zegt, omdat je niet weet tegen wie je het hebt
Dat ding is zo vetquote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef PoeK het volgende:
Het betreft trouwens een eend.
Geen sjonniebak ofzo, of een sportwagen.
Mmh, dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
stilstaand.
Rijdend doe ik wel op een snelweg.
Ik ga 'm straks iig voor Hessing neerzetten
blijven leuk auto's.. en een van meest betrouwbare Franse auto's, want ze rijden nog steedsquote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef PoeK het volgende:
Het betreft trouwens een eend.
Geen sjonniebak ofzo, of een sportwagen.
Hallo Yessequote:
Verrek, iddquote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mja, dan maakt het niet uit, want je zegt dan dus toch niet
Welcome backquote:
Weet je nog niet wie de mol is? Of is het ook leuk als je het wel weet?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ben weer WidM? kijken
Ik vind je leuker in de gewone layoutquote:
Haha de inhoud is minderquote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind je leuker in de gewone layout
Net als alle anderen trouwens, die icons voegen toch wel wat toe
Mijn postsquote:Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
De inhoud van wat
http://piles.nl/fok/ is weer aangepast
Nog meer wensen?
Ik kijk nu de serie uit 2005, die heb ik nooit gekeken. En na nu vier afleveringen, heb ik wel verdachten, maar nog geen uiteindelijke mol. En ik vind het juist leuker om het niet te weten wie het is dan wanneer ik het wel weet.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Weet je nog niet wie de mol is? Of is het ook leuk als je het wel weet?
Ik heb volgens mij nog nooit meer dan 5 minuten van dat programma gezien. Maar volgens mij is altijd wel vrijwel overal te lezen wie de mol al die tijd was, als het weer afgelopen is.
Hoi!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben weer terug uit Nijmegen
Maar ik ben ook dood dus ik ga lekker douchen en nog ff tv kijken
Tot morgen
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar begon ik dus ook te twijfelen aan m'n stats, maar het klopte gewoon
Legendarischquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
7.92 posts per minuut - Stage SC #179 Dat was dus niet de bedoeling!
40 minuten en toen was die dicht...!
We verwachten morgen wel een modeshow hčquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben weer terug uit Nijmegen
Maar ik ben ook dood dus ik ga lekker douchen en nog ff tv kijken
Tot morgen
Eer-ik maar die is gebanned!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef PoeK het volgende:
iemand uit utreg hier toevallig?
quote:
afgelopen, 2-1 voor Ajax...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zijn ze allemaal??
Weer voetbal op tv?
quote:
ik heb gekekenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag heb ik de nieuwe kampioen horen spelen
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt benquote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef nicomart het volgende:
zo waar zijn we allemaal mee bezig?
Hoe ist met u?quote:
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeeltquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Dat heerstquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
had je niet even mijn antwoord op je vraag kunnen afwachten?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
das weinigquote:
dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.
Daar kan je toch wel tegenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeelt
Mental image. Not funquote:
Buitengewoonquote:
Nog steeds; daar kan je toch wel tegenquote:
Altijd leuk voor de mensen die in de zorg werken bij ons als zoiets heerst, een gebouw vol met ouderen aan de schijterij. Gelukkig zit ik direct bij de ingang, dus ik hoef amper het gebouw door.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heerst4 mensen in het gebouw hier waren ziek
uhhhhh.. das ook een hele gekkequote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet plassen maar elke keer komt er iets tussen
Hahaha ja kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Altijd leuk voor de mensen die in de zorg werken bij ons als zoiets heerst, een gebouw vol met ouderen aan de schijterij. Gelukkig zit ik direct bij de ingang, dus ik hoef amper het gebouw door.
Jackass is stupidquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog steeds; daar kan je toch wel tegen
Net Jackass 2 gezien en dat is toch net en tikkeltje viezer nog
Klopt. De eerste film vond ik al niks aan, de tweede heb ik niet eens gekeken. De serie waren nog wel eens aardig, op zaterdagavond met een paar vrienden en een biertje, maar dat is ook wel een kleine 10 jaar geleden, dat dat leuk was.quote:
Ik ben inmiddels wezen plassenquote:
Het is best lastigquote:Op woensdag 16 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wezen plassenMaar mn visite heeft naast de pot gepist
denk ik. Waarom doen mannen dat toch zo vaak? Richten is toch niet zo moeilijk
sommige mannen hebben er een sproeikop op geplaatst denk ik wel eensquote:Op woensdag 16 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wezen plassenMaar mn visite heeft naast de pot gepist
denk ik. Waarom doen mannen dat toch zo vaak? Richten is toch niet zo moeilijk
Het enige wat eigenlijk nieuw was in de film, dat een aantal lichaamsdelen ongecensureerd in beeld kwam en het wordt fuck kon gebruikt worden.. verder was het gewoon een 2 uur lange afleveringquote:Op woensdag 16 april 2008 22:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. De eerste film vond ik al niks aan, de tweede heb ik niet eens gekeken. De serie waren nog wel eens aardig, op zaterdagavond met een paar vrienden en een biertje, maar dat is ook wel een kleine 10 jaar geleden, dat dat leuk was.
Kijk maar eens de posts boven je. Mensen zijn het met me eensquote:
Stom dus.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het enige wat eigenlijk nieuw was in de film, dat een aantal lichaamsdelen ongecensureerd in beeld kwam en het wordt fuck kon gebruikt worden.. verder was het gewoon een 2 uur lange aflevering
En als je het niet kan, ook niet erg, maar doe het dan ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |